Miten pyydän tytön treffeille?

X

Tervehdys.
Töissä ollessa olen käynyt aina yhessä ravintolassa lounaalla. Nyt sinne on palkattu uusi tarjoilia/kassaneiti ja minä tietenkin ihastuin häneen heti. Kovasti tekis mieli pyytää hänet treffeille. Mutta olen aika ujo eikä mulla ole kovin paljon kokemuksia naisten kanssa joten mietin että miten lähestyisiin häneen.
Tiedän että tarjoilijat saa satoja treffikutsuja ja pitäisi jotenki erottua joukosta. Mutta tässä tapauksessa olisi se hyvä puoli että hän on vasta aloittanut kyseisessä paikassa joten olisin varmaan ensimmäisten joukossa kuitenkin. Ja olen huomanut että hän katsoo mua aina silmiin kun kävelee ohi. Mutta en tiedä olenko hänen mielestä kiinnostava vai ihmetteleekö hän vaan että mitäköhän toi yks tuolla tuijottaa koko ajan. :/
Lounas aikaan on kassalla aina jonoa, joten sielä en kehtaa ruveta juttelemaan. Ja muutenkin, toi "small talk" ei oikein suju joten en tiedä mitä sanoisin. Todennäköisesti rupeen vaan änkyttämään jotakin ja homma menee pieleen...
Yksi mahdollisuus mitä olen ajatellut on että menen iltapäivällä (kun on vähemmän asiakkaita) kahville ja istun johonki kauemmaksi muista. Ja kun hän kävelee ohi sanon:
:"Hei, olisiko sulla hetki aikaa"
:"joo" (kävelee mun pöydän viereen)
:"Tuota, lähtisitkö mun kanssa joskus kahville tai lasilliselle?"
:"ööö...???"
Mietin että onko ihan hölmöä kysyä tollee suoraan, vai olisiko joku parempi tapa?
Enhän minä siinä mitään menetä jos kysyn, mutta haluaisin tietty että hän suostuisi.
Eli mitä suosittelisitte? Miten minun kannattaisi lähestyä häneen?
Ja jos sillä iällä on jotain merkitystä, niin ollaan molemmat alle 30-siä.

Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.

4

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooooooyyyyyyy

Kuulostaa ihan hyvältä. Mutta sen verran, että kannattaa valita sellainen aika, ettei muita ole ympärillä. Varaudu myös erilaisiin vastauksiin, jotta jätät itsestäsi hyvän kuvan lopuksi. Jos hän esimerkiksi seurustelee. Jäät kuitenkin mielen, jos vaikka suhde menee poikki joskus tms.

Ennen kutsua kannattaa kyllä osoittaa selvää kiinnostusta jo aiemmin, esim.hymyllä ja näin. Voi tulla muuten niin yllättäen kutsu, että torjuu miettimättä, jos pitää sua täysin tuntemattomana.

• X

Njoo... ärsyttää vaan tää mun ujous, ku en saanut taas sanoja suustani. :( Ja tota hymyä joutuu myös hiukan treenaamaan koska mulla sattuu toi perus ilme olemaan sellainen että suupielet on hiukan alaspäin ja jos hymyilen niin suu on ihan suora viiva. Eikä tyttö välttämättä edes huomaa että hymyilen hänelle. :/
        Tässä saattaa vaan kohta tulla kiire, koska varmaan moni muuki veisi mielellään noin hyvän näköisen tytön kahville.
        Noh, huomenna uudestaan...

• 64334teeasertg

Vai ääliö. Meet kahvilaan kahville ja pyydät tarjoilijaa kahville? Aaaaaarghhh... Ei tuu mitään tuosta touhusta, unohda koko juttu.

• X

Niin no.. toi on kyllä enemmän ravintola kuin kahvila. Ja kirjoitin että kahville tai lasilliselle.
        Ja luulin että tyttö varmaan ymmärtää kuitenkin että olen treffeille kutsumassa enkä vaan kahvia litkimään.

Mutta kerro toki jos sulla on joku parempi idea. Sitävarten tämä foorumi on että voi kysyä asioita ja saa neuvoja muilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      168
      6614
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      221
      3981
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      67
      3331
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      76
      2666
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      4
      2150
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2055
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      0
      1850
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1461
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      43
      1415
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      46
      1338
    Aihe