Juoksumatto??

Juoksija..

Olen kokeillut muutamia "halvempia" n.600e juoksumattoja ja niissä tuntuu kaikissa matto hieman "luistavan"
onko tyyppivika halvemmmissa matoissa vai pitäisikö suoraan ostella kalliimpi matto onko kokemuksia esim Tunturin ja Bremsheyn matoista onko niissä samoja vikoja?? vai meneekö niissäkin rahat hukkaan..?? kokemuksia muista malleista kuulisin mielelläni.
kiitos jo etukäteen.

8

5739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,..,..

Kaikissa juoksumatoissa raha menee hukkaan osta lenkkarit ja lähe mettään juokseen. Noi matot on rikkaille blondeille jotka yrittää pysyä hoikassa kunnossa naurettavaa hifistelyä.

• Blondi-mies

Juoksu on naurettavaa hifistelyä ja tarkoitettu rikkaille. Osta käsisaha ja mene metsätöihin.

• jd
        Blondi-mies kirjoitti:

Juoksu on naurettavaa hifistelyä ja tarkoitettu rikkaille. Osta käsisaha ja mene metsätöihin.

Miksi pitää vastata jos ei ole mitään fiksua sanottavaa..?

• Blondi-mies.
        jd kirjoitti:

Miksi pitää vastata jos ei ole mitään fiksua sanottavaa..?

Se sanottava on siellä rivien välissä. Itse juoksen paljon ulkona, mutta jonkunverran myös sisällä. Jos joku on sitä mieltä vuonna 2010, että juoksumatto on turhaa hifistelyä, niin ehkä 100 vuotta sitten voitiin ajatella, että juoksu on rikkaiden hifistelyä, niille joille ei työnteko maistu. Ei se juoksumatto mitään hfistelyä ole. Jos pakkasta on - 25 C tai jos tiet ovat peilijäässä tai jos tiet ovat 10 cm lumen peitossa, niin juoksumatolla voi silti treenata, ja läpi talven voi myös tehdä kovempitehoisia harjoituksia, joita esim. astmasta kärsivä ei voi tehdä pakkasessa.

• Ei blondi
        Blondi-mies. kirjoitti:

Se sanottava on siellä rivien välissä. Itse juoksen paljon ulkona, mutta jonkunverran myös sisällä. Jos joku on sitä mieltä vuonna 2010, että juoksumatto on turhaa hifistelyä, niin ehkä 100 vuotta sitten voitiin ajatella, että juoksu on rikkaiden hifistelyä, niille joille ei työnteko maistu. Ei se juoksumatto mitään hfistelyä ole. Jos pakkasta on - 25 C tai jos tiet ovat peilijäässä tai jos tiet ovat 10 cm lumen peitossa, niin juoksumatolla voi silti treenata, ja läpi talven voi myös tehdä kovempitehoisia harjoituksia, joita esim. astmasta kärsivä ei voi tehdä pakkasessa.

itse omistan juokaumaton, ja se tuli hankittua tuossa alku syksynä. Kesällä rakastan liikkua ja juosta ulkona, mutta kun kylmät tuulet alkavat puhaltaa ajattelin että reenit ei tule tehtyä, joten päätin hankkia maton ja en ole katunut hetkeäkään. Ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle ja miltä näyttää.
        Kotona saa juosta vaikka alasti jos huvittaa :) Suosittelen lämpimästi, ja sen verran vielä edellisille vastanneille että olen ihan tavallinen työssäkäyvä nuorinainen enkä mikää porho :)

• ................
        Ei blondi kirjoitti:

itse omistan juokaumaton, ja se tuli hankittua tuossa alku syksynä. Kesällä rakastan liikkua ja juosta ulkona, mutta kun kylmät tuulet alkavat puhaltaa ajattelin että reenit ei tule tehtyä, joten päätin hankkia maton ja en ole katunut hetkeäkään. Ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle ja miltä näyttää.
        Kotona saa juosta vaikka alasti jos huvittaa :) Suosittelen lämpimästi, ja sen verran vielä edellisille vastanneille että olen ihan tavallinen työssäkäyvä nuorinainen enkä mikää porho :)

Moikka!
        Vai alasti...kiva näky varmasti :D
        minkä merkkinen matto sulla on ja onko kaikinpuolin toiminut hyvin ja vastannut odotuksia??

• cops
        ................ kirjoitti:

Moikka!
        Vai alasti...kiva näky varmasti :D
        minkä merkkinen matto sulla on ja onko kaikinpuolin toiminut hyvin ja vastannut odotuksia??

minulla on kaksi mattoa, toinen halvempi weslo m5 399€ ja ketler pacer 899€ ketler on jämäkämpi ja siinä on nousu toiminto ja 2 vuoden takuu, molemmissa huippunopeus 16 km ja se on kyllä ihan riittävä ainakin minulle. weslollakin olen juossut jo tuhansia kilometrejä (moottorin hiilet vaihdoin vasta 1 kerran) jos matto luistaa se on liian löysällä tai juoksu nopeus on liian kovalla ettei jalkasi pysy ns mukana vaan hihna luistaa tavallaan väärään suuntaan. Ketleri taas on vähän kehittyneempi versio esim. sisään rakennettu polar yhteen sopiva sykemittari ja ohjelma joka säätää vauhdin sykevyön tietojen perusteella jne enkä minäkään tosiaan ole mikään varakas vaan maksoin ja maksan erissäsillä rahalla mikä säästyy kun en käytä alkoholia enkä käy kapakoissa :)

• Ei blondi!
        cops kirjoitti:

minulla on kaksi mattoa, toinen halvempi weslo m5 399€ ja ketler pacer 899€ ketler on jämäkämpi ja siinä on nousu toiminto ja 2 vuoden takuu, molemmissa huippunopeus 16 km ja se on kyllä ihan riittävä ainakin minulle. weslollakin olen juossut jo tuhansia kilometrejä (moottorin hiilet vaihdoin vasta 1 kerran) jos matto luistaa se on liian löysällä tai juoksu nopeus on liian kovalla ettei jalkasi pysy ns mukana vaan hihna luistaa tavallaan väärään suuntaan. Ketleri taas on vähän kehittyneempi versio esim. sisään rakennettu polar yhteen sopiva sykemittari ja ohjelma joka säätää vauhdin sykevyön tietojen perusteella jne enkä minäkään tosiaan ole mikään varakas vaan maksoin ja maksan erissäsillä rahalla mikä säästyy kun en käytä alkoholia enkä käy kapakoissa :)

Mulla on tollanen gymstickin juoksumatto, tilasin netanttilasta. Maksoin noin 450e, eli kohtuu hintainen ja hintaansa nähden erinomainen, todella hyvät reenit sillä saa aikaan :) Maksiminopeus 14km tunnissa, minulle ainakin aivan riittävä. Laitteessa rakennettu sykemittari sisällä, ja ulkopuolella anturit tietty. On voittanut odotukseni todellakin :) Halusin todella kovasti mattoa pitkään ja vihdoin kun sen ostin niin käytössä on päivittäin :) Tässä matossa ei ole nostamahdollisuutta mikä johtui tuotteen huonosta kuvauksesta oston yhteydessä, tuli sellainen mielikuva että olisi ollut juostessa säädettävä, mutta huijausta. Nostaa voi itse käsillään mattoa, jolloin kulma nousee. Ei kyllä tuota vaivaa se nostaminenkaan. Tämä matto on kyllä erittäin jämäkkä, siitä olen yllättynyt. Ei ole liian iso, eikä liian pieni. Juuri sopiva :) Joskus tulevaisuudessa kuitenkin ajattelin hankkia kalliimman maton missä on enemmän ominaisuuksia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3088
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2881
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2515
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      49
      2403
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2096
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1850
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1769
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      41
      1616
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1535
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26