Aina puhutaan kaverimiehistä, mutta entä kaverinainen? Olen ns. hyvä jätkä, mutta aika hiljainen. Miesvaltaisella alalla. En ole mielestäni susiruma, mulla on pitkät hiukset ja isot "hinkit", mutta mulla on rillit, ovatko ne sitten turn-off? Mulla on korkea äo (ei, en puhu siitä) ja olen kiinnostunut monista asioista, esim. tieteestä, tekeekö se sitten musta jotenkin "ufon"?
Olen jo 30 , mutta KUKAAN mies ei ole koskaan livenä pyytänyt mua kahville, leffaan tms. eli siis treffeille. EI KUKAAN. Missä ihmeessä voisi olla vika?
Kaverinainen?
28
592
Vastaukset
- m30.
Sinänsä suhtaudun hyvin skeptisesti näihin juttuihin. Kun nainen kirjoittaa, että kukaan ei ikinä pyydä treffeille, niin se tarkoittaa usein, että Mikko Leppilampi ei ikinä pyydä treffeille. Oletetaan kuitenkin, että näin on päässyt oikeasti käymään, että miehet eivät sinua lähesty. Sen voin sanoa heti, että rilleistä se ei johdu. Rillipäiset naiset ovat monen miehen mielestä seksikkäitä. Omastakin mielestäni silmälasipäiset naiset ovat kiinnostavia, tosin yli-trendikkäät kekkoslasit ei sovi kaikille naisille.
Tässä kuitenkin muutamia pointteja:
- Liikutko hyvin miehisesti, ja yleensäkin annat olemuksessasi miehille vaikutelman, että sinä et miehiä tarvitse?
- Mitä teet jos olet ihastunut johonkin mieheen? Odotatko vain tapettina paikallasi, että mies tajuaa tulla luoksesi?
- Tai joku mies vaikuttaa olevan ihastunut sinuun? Tuletko yhtään vastaan, edes pari askelta? Vai väistätkö katsetta ja käyttäydyt kylmästi?- ap.
edes pidä kovin perinteisesti komeista miehistä, kuten juuri Leppilammesta. Rillipäiset miehet ovat mielestäni seksikkäitä.
Vastauksia:
- Se, että liikun miehisesti pitää todennäköisesti paikkansa, vaikka en teekään sitä tiedostetusti, ts. yritä äijäillä.
- Olen mielestäni osoittanut kiinnostusta menemällä juttelemaan. Olen myös tehnyt itse joitain aloitteita, mutta ne kaikki ovat päättyneet huonosti, eli mies on halunnut olla vain kaveri.
- En ole koskaan huomannut, että kukaan olisi osoittanut ihastumisen merkkejä. Olen kyllä etsinyt niitä, ja mielestäni osaisin tunnistaa sellaiset jos näkisin. Voi tietysti olla, että olen vain ollut turhan pessimistinen, mutta toisaalta olen itse tulkinnut väärin joitain tilanteita ja päätynyt torjutuksi. - ap.
ap. kirjoitti:
edes pidä kovin perinteisesti komeista miehistä, kuten juuri Leppilammesta. Rillipäiset miehet ovat mielestäni seksikkäitä.
Vastauksia:
- Se, että liikun miehisesti pitää todennäköisesti paikkansa, vaikka en teekään sitä tiedostetusti, ts. yritä äijäillä.
- Olen mielestäni osoittanut kiinnostusta menemällä juttelemaan. Olen myös tehnyt itse joitain aloitteita, mutta ne kaikki ovat päättyneet huonosti, eli mies on halunnut olla vain kaveri.
- En ole koskaan huomannut, että kukaan olisi osoittanut ihastumisen merkkejä. Olen kyllä etsinyt niitä, ja mielestäni osaisin tunnistaa sellaiset jos näkisin. Voi tietysti olla, että olen vain ollut turhan pessimistinen, mutta toisaalta olen itse tulkinnut väärin joitain tilanteita ja päätynyt torjutuksi.Olen kyllä nuorempana ollut vielä ujompi kuin nykyisin, ehkä se on sitten tulkittu kylmyydeksi?
- m30.
ap. kirjoitti:
Vastauksia:
- En ole koskaan huomannut, että kukaan olisi osoittanut ihastumisen merkkejä. Olen kyllä etsinyt niitä, ja mielestäni osaisin tunnistaa sellaiset jos näkisin. Voi tietysti olla, että olen vain ollut turhan pessimistinen, mutta toisaalta olen itse tulkinnut väärin joitain tilanteita ja päätynyt torjutuksi.Haluatko kuvata vähän tarkemmin, millaisia miehiä olet lähestynyt ja miten? Ehkä sitten voisi kommentoida vielä jotain lisää.
- Ei noin
Rillit, isot tissit tai älykkyys eivät voi edes teoriassa olla turn off.
Sitä en osaa sanoa missä on vika. Jos olet hiljainen niin ainakin mun osalta juttu jäisi varmaan siihen kun oon tällainen suupaltti, puhun silloinkin kun ei tarvitsisi. Mutta jotkut miehet pitävät hiljaisista naisista kyllä. hei mäkin oon jo 30 , eikä kukaan nainen ole koskaan pyytänyt mua ulos.
- opuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Hmm.. Itselleni tuli mieleen siisteytesi, oletko sitten epäsiisti?? Puhutko "jätkämäisesti" eli kiroiletko paljon? Pukeudutko myös enemmän jätkämäisesti?
Omaan naisellisuuteen pystyy vaikuttamaan monella tapaa, mutta tahdotko olla naisellinen? Miehet "yleensä" pitävät enemmän naisellisista naisista kuin rekkajätkämäisistä..- Ei noin
Siis entä jos sillä on vaan niin isot tissit että miehet eivät saa sanaa suustaan? Joillain naisilla on ihan törkeän hyvät tissit. On tosi vaikea keskustella samalla kun pitää vilkuilla tissejä.
- ap.
en ole, mutta pukeutumistyylini on tyyliin töissä kauluspaita ja farkut/suorat housut, ja vapaalla stretch-paita ja reissarit. Tiedostan, että monet miehet etsivät "naisellista" pukeutumistyyliä, mutta en halua muuttaa itseäni miehen vuoksi niin paljoa, sehän olisi kuitenkin vain katteeton lupaus.
En meikkaa, mutta olen niin tumma ettei toisaalta ripsiväri edes kovin näy. Huulikiiltoa/punaa olen käyttänyt. - ap.
Ei noin kirjoitti:
Siis entä jos sillä on vaan niin isot tissit että miehet eivät saa sanaa suustaan? Joillain naisilla on ihan törkeän hyvät tissit. On tosi vaikea keskustella samalla kun pitää vilkuilla tissejä.
olen huomannut, että monet keskustelevat lähinnä rinnukseni kanssa. Mutta miksi nämä miehet eivät koskaan pääse sille asteelle, että edes joku heistä olisi joskus pyytänyt mua ulos??
- Ei noin
ap. kirjoitti:
olen huomannut, että monet keskustelevat lähinnä rinnukseni kanssa. Mutta miksi nämä miehet eivät koskaan pääse sille asteelle, että edes joku heistä olisi joskus pyytänyt mua ulos??
ole tainneet tavata IRL? Pyytäisin takuulla rintojasi ulos.
- 643qw234y6375
ap. kirjoitti:
en ole, mutta pukeutumistyylini on tyyliin töissä kauluspaita ja farkut/suorat housut, ja vapaalla stretch-paita ja reissarit. Tiedostan, että monet miehet etsivät "naisellista" pukeutumistyyliä, mutta en halua muuttaa itseäni miehen vuoksi niin paljoa, sehän olisi kuitenkin vain katteeton lupaus.
En meikkaa, mutta olen niin tumma ettei toisaalta ripsiväri edes kovin näy. Huulikiiltoa/punaa olen käyttänyt.Tuossa farkut ja reissarit luukissa voi yrittää myös hakea vähän naisellisuutta/seksikkyyttä. EI tartte mennä älyttömyyksiin minihameitten ja korkkarien kanssa, mutta liian jätkämäinen olemus johtaa helposti siihen ettei miehet tule ajatelleeksi sillä tavalla sinusta. Seksuaalisuus on kuitenkin se päävaikutin parisuhteiden muodostumisessa. Jos pidät kiinni siitä että et halua muuttaa ulkonäössäsi tai käyttäytymisessäsi mitään niin elämä tulee jatkumaan samanlaisena sinulla jatkossakin. Hyvällä tuurilla voit löytää miehen noinkin, mutta se voi tapahtua vaikka 10v. päästä, jos et tee asialle jotain. Kyllä jotain muutosta pitäis vähän alkaa miettimään. En tarkoita sitä että luonteesi vastaisesti pitäisi leikkiä jotain barbia tai muuta tyhmää. Monet ihmiset pelkää muutosta ja varsinkin jos olet enemmän älyihmisiä niin saatat pitää vaatteilla koreilua typeränä ja pinnallisena - mitä se ei ole. Normaaliin sosiaalisuuteen kuuluu mm. viestiminen vaatteilla.
- 14+7
643qw234y6375 kirjoitti:
Tuossa farkut ja reissarit luukissa voi yrittää myös hakea vähän naisellisuutta/seksikkyyttä. EI tartte mennä älyttömyyksiin minihameitten ja korkkarien kanssa, mutta liian jätkämäinen olemus johtaa helposti siihen ettei miehet tule ajatelleeksi sillä tavalla sinusta. Seksuaalisuus on kuitenkin se päävaikutin parisuhteiden muodostumisessa. Jos pidät kiinni siitä että et halua muuttaa ulkonäössäsi tai käyttäytymisessäsi mitään niin elämä tulee jatkumaan samanlaisena sinulla jatkossakin. Hyvällä tuurilla voit löytää miehen noinkin, mutta se voi tapahtua vaikka 10v. päästä, jos et tee asialle jotain. Kyllä jotain muutosta pitäis vähän alkaa miettimään. En tarkoita sitä että luonteesi vastaisesti pitäisi leikkiä jotain barbia tai muuta tyhmää. Monet ihmiset pelkää muutosta ja varsinkin jos olet enemmän älyihmisiä niin saatat pitää vaatteilla koreilua typeränä ja pinnallisena - mitä se ei ole. Normaaliin sosiaalisuuteen kuuluu mm. viestiminen vaatteilla.
Ihan täyttä paskapuhetta että nainen ei voisi olla seksikäs farkuissa tai reissareissakin. Tiukat farkut hoikalla kiinteävartaloisella naisella on todella seksikästä. Ei siinä mitään minihameita tai meikkejä tarvita.
- m30.
ap. kirjoitti:
En meikkaa, mutta olen niin tumma ettei toisaalta ripsiväri edes kovin näy. Huulikiiltoa/punaa olen käyttänyt.Meinaatko reisitaskuhousuja? Jos meinaat, niin kannattaa muistaa, että reisitaskuhousut ovat aika äijämäiset. Jos miehille sallittaisiin yhtä naismainen pukeutuminen kuin naisille sallitaan miesmäinen, niin vertailukohta tähän voisi olla vaikka mies, jolla on napapaita päällä. Olisiko seksikästä?
- Ei noin
m30. kirjoitti:
Meinaatko reisitaskuhousuja? Jos meinaat, niin kannattaa muistaa, että reisitaskuhousut ovat aika äijämäiset. Jos miehille sallittaisiin yhtä naismainen pukeutuminen kuin naisille sallitaan miesmäinen, niin vertailukohta tähän voisi olla vaikka mies, jolla on napapaita päällä. Olisiko seksikästä?
Haluatsä oikeasti keskustella tästä mun kanssa?
- 374754
14+7 kirjoitti:
Ihan täyttä paskapuhetta että nainen ei voisi olla seksikäs farkuissa tai reissareissakin. Tiukat farkut hoikalla kiinteävartaloisella naisella on todella seksikästä. Ei siinä mitään minihameita tai meikkejä tarvita.
Hyvä kun osaat noin hyvin lukea. Enkö tuossa juuri sano että tuossa reissariluukissa voi hakea seksikkyyttä (housujen malli jne.), ei tarvita minihameita tosiaan joo. Pakaroita myötäilevät housut olla pitää. Liian löysät housut ei sytytä.
- m30.
Ei noin kirjoitti:
Haluatsä oikeasti keskustella tästä mun kanssa?
miten niin?
- Ei noin
m30. kirjoitti:
miten niin?
omistan 2 hametta.
- m30.
Ei noin kirjoitti:
omistan 2 hametta.
Voi toimia jossain bileissä tai clubilla, jossa porukka pukeutuu muutenkin erikoisesti. Vähän kuin naamiaisiin. Mutta jos kävelet miehenä hame päällä kaupungilla keskellä päivää, niin varmasti et saa naisilta muuta kuin vieroksuvia katseita.
- Ei noin
m30. kirjoitti:
Voi toimia jossain bileissä tai clubilla, jossa porukka pukeutuu muutenkin erikoisesti. Vähän kuin naamiaisiin. Mutta jos kävelet miehenä hame päällä kaupungilla keskellä päivää, niin varmasti et saa naisilta muuta kuin vieroksuvia katseita.
Ei. Mulla on musta, pitkä hame jonka ostin festareille ja kiltti jonka sain kaverilta lahjaksi. Olen käyttänyt molempia ihan paljon. Muuallakin kun bileissä. Meikkaankin joskus.
Koita sinäkin, vapaudu. - Ei noin
Ei noin kirjoitti:
Ei. Mulla on musta, pitkä hame jonka ostin festareille ja kiltti jonka sain kaverilta lahjaksi. Olen käyttänyt molempia ihan paljon. Muuallakin kun bileissä. Meikkaankin joskus.
Koita sinäkin, vapaudu.mauton pukeutuminen. Näytän ihan hirveältä.
- m30.
Ei noin kirjoitti:
Koita sinäkin, vapaudu.Vaatii tietynlaisen persoonallisuuden ja olemuksen. Ei toimi minunlaiselleni miehelle.
- Ei noin
m30. kirjoitti:
Vaatii tietynlaisen persoonallisuuden ja olemuksen. Ei toimi minunlaiselleni miehelle.
Mä olenkin niin ihana.
No vakavasti, ne toimii jos on rock. Nykyään ei viitsi käyttää kun on lyhyt tukka. - ap.
m30. kirjoitti:
Meinaatko reisitaskuhousuja? Jos meinaat, niin kannattaa muistaa, että reisitaskuhousut ovat aika äijämäiset. Jos miehille sallittaisiin yhtä naismainen pukeutuminen kuin naisille sallitaan miesmäinen, niin vertailukohta tähän voisi olla vaikka mies, jolla on napapaita päällä. Olisiko seksikästä?
reissarit vastaa napapaitaa, esimerkkisi oli hiukan huono sikäli, että reissarit ovat ulkoiluasuste sekä miehille että naisille, eikö niin? Ja pitkien housujen tarkoitus on peittää, ei paljastaa. Mutta ymmärrän pointtisi, ehkä voisi verrata mieheen joka käyttää college-paitaa, jossa on joku akuankan kuva... :) Mutta en innostu itse pukumiehistä, joten en välttämättä haluaisi seuraa, joka edellyttäisi minun pitävän vaikka jakkupukua.
Ja suoraan sanottuna: inhoan itse kanamaisia naisia ja haluan välttää miehiä, jotka pitävät sellaisista. Reissarit varmaan ovat hyvä karkotin siinä. :S - m30.
ap. kirjoitti:
reissarit vastaa napapaitaa, esimerkkisi oli hiukan huono sikäli, että reissarit ovat ulkoiluasuste sekä miehille että naisille, eikö niin? Ja pitkien housujen tarkoitus on peittää, ei paljastaa. Mutta ymmärrän pointtisi, ehkä voisi verrata mieheen joka käyttää college-paitaa, jossa on joku akuankan kuva... :) Mutta en innostu itse pukumiehistä, joten en välttämättä haluaisi seuraa, joka edellyttäisi minun pitävän vaikka jakkupukua.
Ja suoraan sanottuna: inhoan itse kanamaisia naisia ja haluan välttää miehiä, jotka pitävät sellaisista. Reissarit varmaan ovat hyvä karkotin siinä. :SNapapaitakin on seksikäs kesävaate kummallekin sukupuolelle. Jos reisitaskuhousut ovat unisex-ulkoiluasuste, niin silloin napapaita on unisex- mahan esittelyasuste. Mitäs tykkäsit Åttå Drinkeron Kjartanista, oliko sexy uros? http://www.youtube.com/watch?v=noKSid40ZFM
"Atle Jånnneeee!!!"
- 463e5a
Saatat olla olemukseltasi epäseksuaalinen. Jotta mies kiinnostuisi naisesta, siinä on oltava jotain fyysistä vetovoimaa kuitenkin mukana - ei pelkästään, mutta jos ei ollenkaan sytytä fyysisesti, niin tuskin kaveria enempää kiinnostaisi. Isot hinkit ei vielä riitä. Kiinnitä huomiota pukeutumiseesi ja fyysiseen olemukseesi ylipäätään. Jos on korkea äo niin saatat keskittyä enemmän älyn asioihin. Ei saa unohtaa ruumistaan. Aloita vaikka joku tsumpabumba tai mikä vaan fyysinen harrastus. Yritä saada kontaktia fyysisyyteesi ja seksuaalisuuteesi. Pukeudu sopivassa määrin naisellisesti, älä pelkästään mukavuutta ajatellen. Hymyä myös huuleen ja kevyttä flirttiä voi yrittää heittää. Kyl se siitä.
- tuumailenvaan
epäilen mieskirjoittajaksi..tuo äon mainostaminenkin viittaisi mieskirjoittajaan, miehet pätee usein raivokkaasti omilla älynlahjoillaan vaikka sitten olisi oikeasti heikkolahjainen. Tai sitten olet vain harvinaisen äijämäinen nainen.
- aapee.
varmaan olen sitten harvinaisen äijämäinen nainen. Mutta ei se ehkä ulkonäöstä kovin näy, sillä yleensä ammatikseni arvaillaan jotain sairaanhoitajaa tms.
Olen vähän pettynyt siihen, miten stereotyyppisistä naisista te vastaajamiehet pidätte...
En ala meikata, enkä pukeutua epämukavasti tai kuin kana... Olen mieluummin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070