Kolmen minuutin muna,

mitä teen????

Siis nyt aivan nolottaa puhua näinkin arasta aiheesta.Pakkohan kai on.
Meillä on mieheni kanssa hyvä avioliitto,lapset juuri muuttaneet pesästä.Ja nyt kun sitä yhteistä aikaa olisi,eikä korvia seinien takana,seksi ei olekaan elpynyt.Totuimme aikoinaan nopeisiin sekstailuihin,mikä sinällään oli tosi kivaa ,mutta siitä taisi tulla sikäli tapa että nyt kun aikaa olisi niin mies laukeaa minuutissa parissa.Joo,on yritetty puristustekniikat sun muut tauotus-hässäkät,mutta ei auta.Mieheni on siitä ihana että kyllä käsin antaa minulle tyydytyksen,mutta kun SE EI RIITÄ!! Minä olen vasta nelikymppinen nainen ja oikeasti haluan saada kunnolla munaa.Olen ollut aina ystävällinen miehelleni ja "taputtanut olalle" kun "taas"lipsahti liian aikaisin.Asiasta ollaan toki keskusteltu paljonkin eikä mies tiedä nopeaan laukeamiseen mitään muuta syytä kuin sen että kiihottuu niin kovasti kun näkee minun kiihkoni.
Eilen sitten hermostuin ja kamelin selkä katkesi,en olisi saanut.Karjuin turhautumiseni miehelleni ja sanoin todella pahasti.Täysin painokelvotonta tekstiä.
Nyt hänelle tuli selväksi se,että tavalla tai toisella minun on saatava kunnolla munaa,en kestä enää muuten.Mieheni on nyt ymmärrettävästi loukkaantunut,oleilemme eri huoneissa.Toisaalta tunnen helpotusta,toisaalta säälin miestäni.Moni olisi varmaan tyytyväinen kun mies ylipäätään haluaa tyydyttää naisensa,vaikka sitten käsin, eikä ole jatkuvasti kinuamassa.
Joka tapauksessa tämä tilanne ahdistaa minua todella paljon.Siksipä kyselen onko muilla vastaavaa tilannetta.Olisin jopa kiinnostunut jos joku tietäisi mahdollisesta maksullisesta "toyboy"-jutusta.En todellakaan tiedä onko Suomessa maksullisia miehiä naisille?Jos on,voisin harkita sellaista.Mistä?
Avioliittoani en kuitenkaan haluaisi tuhota millään baari-illan jälkeisillä turhilla sessioilla.
Saa vastata ihan asiallisesti,kiitos.

36

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idotismi on sairaus

      rikkomassa avioliittos menemällä mieshuoriin, mutta et halua että se tuhotaan yhdenillan jutuilla. Mikäs vitun logiikka tässä on? Tekeekö maksullisissa käyminen paremman omatunnon ja ajattelet että se ei oo liiton tuhoamista?

    • EilaRiikka

      En tiedä maksullisista, kokemusta kyllä on 20 v siitä minuutin tapauksesta....
      Yksi ratkaisu on minun ratkaisuni. Sivusuhde, joka kattaa kaiken muun muun paitsi henkistä yhteyttä.

      • ap...

        Voi,että kun olisikin niin yksinkertaista ottaa sivusuhde.Minä vaan satun olemaan sen sorttinen että en pystyisi kuitenkaan pitämään sitä salassa ja saattaisin hullaantua ihan turhan päiten.Maksullisen sen sijaan pystyisin salaamaan..ehkä.
        Ja mitä tuohon kaveriin tulee, joka ylempänä puhui "idotismistä"(uusi sana) :D ,niin on toki mielelle helpompaa käydä maksullisissa huorissa kuin että pokaa jonkun jostain baarista.Maksulliselle voi antaa fyrkat kouraan ja kertoa mitä haluaa,eikä tartte kadulla morjestaa jos vastaan sattuu :) Niin,ja sitä paitsi olen juuri pelastamassa liittoani,en suinkaan tuhoamassa.Jos sellaisen toy-boyn luona vierailisin vain muutaman kerran vuodessa,liittomme voisi aivan mainiosti.Usko pois.


      • neuvo naiselta
        ap... kirjoitti:

        Voi,että kun olisikin niin yksinkertaista ottaa sivusuhde.Minä vaan satun olemaan sen sorttinen että en pystyisi kuitenkaan pitämään sitä salassa ja saattaisin hullaantua ihan turhan päiten.Maksullisen sen sijaan pystyisin salaamaan..ehkä.
        Ja mitä tuohon kaveriin tulee, joka ylempänä puhui "idotismistä"(uusi sana) :D ,niin on toki mielelle helpompaa käydä maksullisissa huorissa kuin että pokaa jonkun jostain baarista.Maksulliselle voi antaa fyrkat kouraan ja kertoa mitä haluaa,eikä tartte kadulla morjestaa jos vastaan sattuu :) Niin,ja sitä paitsi olen juuri pelastamassa liittoani,en suinkaan tuhoamassa.Jos sellaisen toy-boyn luona vierailisin vain muutaman kerran vuodessa,liittomme voisi aivan mainiosti.Usko pois.

        miehesi antaa sinulle vaikka suuseksiä? Se on nimittäin jopa parempaa kuin kunnon pano ja ehdottomasti parempaa kuin käden käyttö. Kannattaa kysäistä. Ja anna sinäkin sitä miehellesi. Ehkäpä oppisi siinä hillitsemään itseään...


      • knknknmlkm
        neuvo naiselta kirjoitti:

        miehesi antaa sinulle vaikka suuseksiä? Se on nimittäin jopa parempaa kuin kunnon pano ja ehdottomasti parempaa kuin käden käyttö. Kannattaa kysäistä. Ja anna sinäkin sitä miehellesi. Ehkäpä oppisi siinä hillitsemään itseään...

        tätä minäkin suosittelen. Niin meillä toimtaan, että mies nuolee ensi minulle orkun ja sitten on tuo 3 min panemista, jos sitäkään. Yleensä hän saa nopeammin, kun lämmittelen ensi muuten. Kello on sängyn vieressä ja ole näitä aikoja tarkkaillut, jos menee pidempään alkaa ihmetyttää, mikä kestää. Olen myös huomannut, että jos jatkaa toiseen rundiin heti miehelle, niin uutern kiihottumiseen ja tulemiseen menee 7 min. Sopivan tehokasta mielestäni. Jos kestäisi pidempään, kyllästyisin.


    • ...

      ... sellaista geeliä tms mitä sivellään munan päälle joka hieman vähentää tuntoaistimusta ja siten pidentää aktia? Luulisi että apteekeissä tai seksikaupoissa olisi myynnissä.

    • äityliini vm -79

      Kokemusta on, ikää tosin alle 10 v vähemmän kuin teillä. Mieheni meni ihan terveyskeskukseen tämän vaivan kanssa ja sai lääkkeet, suun kautta otettavat. Niiden lisäksi voi tietenkin kokeilla puuduttavia voiteita mutta ne eivät olleet mielestäni niin hyviä kuin joka päivä otettava lääke. Nämä lääkkeet ovat olleet liittomme pelastus ja seksi on muuttunut tyydyttävästä kiitettävään. Suosittelen! Minuutin muna muuttui puolen tunnin ja pidempiinkin sessioihin ja saan tyydytyksen ensimmäistä kertaa mieheni kanssa juuri niin kuin MINÄ haluan, ei tarvitse tyytyä yhtään vähempään. Lisäksi mieheni seksuaalinen itsetunto on noussut ihan uusiin ulottuvuuksiin.

    • joopa,joo

      onhan noita lääkkeitä voiteita ym. Asiantuntija apua kyllä saa, jos viitsii kysyä. Mutta kyllähän kirjoituksesta paistaa läpi että todellisuudessa halutaan vaan syy ja oikeutus maistaa vierasta munaa. No siihen vaivaan tuskin enään mikään auttaa, kokeilet kuitenkin. Toivottavasti jäät kiinni.

      • mmmm,.,m,.,m,.m

        Jos ongelmana on, ettei saa sitä tunnetta, että olisi pantu kuin viimeistä päivää, niin että jalatkaan eivät enää kanna, on ratkaisuna dildo.

        Enkä tarkoita mitään 1,5 litran limsapullon kokoista vaan pienempiä.
        Kun mies kerran tyydyttää sinut käsillään, niin siihen voi lisäksi ottaa lelun mukaan.
        Tietenkään tämä ei ole ongelman ratkaisu, vain ongelman siirtäminen.
        Kokeilkaa edes.


    • älä huoli

      tuo on ongelma, niin lääkkeitä löytyy...
      Luulin, että vanhemmiten pikemminkin eukot huokaisee helpotuksesta,
      mitä vähemmän aikaa se 'toimitus' kestää...

    • Tuli jo

      Noista lääkkeistä ei ole kokemusta mutta...

      Itselläni on sama vaiva, eka jysäys tulee herkästi vaikka mitä kikkoja kokeilee. Eikä se tuolloin ole itsellekään kovin nautittavaa jos joutuu taistelemaan sen puolesta ettei tulis liian nopeasti. Olenkin pyrkinyt siihen että eka satsi menee vaikka 'maistiaiseksi' nopeasti hoidettuna. Seuraava veto onkin sitten nautintoa, myös itselleni. Silloin ei tarvitse ajatella nopeaa laukeamista ja nainen saa varmasti kyytiä sekä haluamansa. Ja pidän itseäni aika hyvänä rakkauskoneena. Pieni ongelma on vain tuo eka sessio mutta jos se voidaan hoitaa ensin alta pois, on kaikki hyvin.

      Eli löysät pois ja hommiin.

      • itelläkin...

        samoja ongelmia ja olen samaa mieltä kun ylläoleva kirjoittaja.

        että kertoja pitää olla useampi kun yksi niin sitten rupeaa luistamaan, itselläkin meinaa melkein aina olla eka kerta tommonen ja välillä toinenkin kerta vasta kolmas ja neljäs kerta on kunnollinen sessio valillä voi jopa toisellakin kertaa onnistua.

        sitäkin pitää ihmetellä että miksi ihmiset vaan harrastavat kerran päivässä seksisä???
        kun tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä on tälläsiä!

        ite ainakin haluan vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä ja melkein joka päivä.

        itellä ainakin ongelma on siinä että jos en saa tarpeeksi usein, niin sitten käy noin että laukean nopeasti mutta sitten kun saa tarpeeksi usein, niin tota ongelmaa ei ole kun ei ehtiä uutta spermaa muodostua kiveksiin liikaa niin näin ollen kestää pitempää kuin semmosesna että on joutunut olee pari päivää ilman ni kiveksiin ehtii kertyä niin paljon uutta spermaa että sen takia laukeaa nopeasti kun on pussit täynnä!

        kyllä se on niin että siinä se ongelma on kun ei harrasteta tarpeeksi usein seksiä niin himot ehtiää nousta niinä päivinä niin korkeaksi jona ei harrasteta seksiä että sen takia laukeaa niin helposti kun noinakin päivinä haluaisi seksiä mutta ei saa ja näin ei pysty tyydyttämään himojaan ja sitten kun pääsee tyydyttämään himojaan niin ei kestä mitään kun paineet on kasvanut näinä väli päivinä niin suureksi että laukeaa heti.

        itselläni siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        olen mies.

        niin ja itselle on ainakin läheisyys ja esileikki yhtä tarkeää kuin itse akti, ja itselleni on myös tärkeää se että itse aktin jälkeen vielä pidetään jäähdyttely eli loppuveryttely.

        tämä kuin toistetaan muutaman keran niin kyllä takaan sen että kumpikin on tyytyväinen!

        eihän itse akti ole itselleni kuin yksi osa kokonaisuutta seksissä, kyllähän siihen muutakin kuuluu!

        itsellä siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        eli suosittelen teille viikon kuuria niin että harrastatte seksiä 3 kertaa päivässä viikon ajan niin kyllä sen jälkeen miehesi rupeaa kestämään!


      • edellisen...
        itelläkin... kirjoitti:

        samoja ongelmia ja olen samaa mieltä kun ylläoleva kirjoittaja.

        että kertoja pitää olla useampi kun yksi niin sitten rupeaa luistamaan, itselläkin meinaa melkein aina olla eka kerta tommonen ja välillä toinenkin kerta vasta kolmas ja neljäs kerta on kunnollinen sessio valillä voi jopa toisellakin kertaa onnistua.

        sitäkin pitää ihmetellä että miksi ihmiset vaan harrastavat kerran päivässä seksisä???
        kun tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä on tälläsiä!

        ite ainakin haluan vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä ja melkein joka päivä.

        itellä ainakin ongelma on siinä että jos en saa tarpeeksi usein, niin sitten käy noin että laukean nopeasti mutta sitten kun saa tarpeeksi usein, niin tota ongelmaa ei ole kun ei ehtiä uutta spermaa muodostua kiveksiin liikaa niin näin ollen kestää pitempää kuin semmosesna että on joutunut olee pari päivää ilman ni kiveksiin ehtii kertyä niin paljon uutta spermaa että sen takia laukeaa nopeasti kun on pussit täynnä!

        kyllä se on niin että siinä se ongelma on kun ei harrasteta tarpeeksi usein seksiä niin himot ehtiää nousta niinä päivinä niin korkeaksi jona ei harrasteta seksiä että sen takia laukeaa niin helposti kun noinakin päivinä haluaisi seksiä mutta ei saa ja näin ei pysty tyydyttämään himojaan ja sitten kun pääsee tyydyttämään himojaan niin ei kestä mitään kun paineet on kasvanut näinä väli päivinä niin suureksi että laukeaa heti.

        itselläni siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        olen mies.

        niin ja itselle on ainakin läheisyys ja esileikki yhtä tarkeää kuin itse akti, ja itselleni on myös tärkeää se että itse aktin jälkeen vielä pidetään jäähdyttely eli loppuveryttely.

        tämä kuin toistetaan muutaman keran niin kyllä takaan sen että kumpikin on tyytyväinen!

        eihän itse akti ole itselleni kuin yksi osa kokonaisuutta seksissä, kyllähän siihen muutakin kuuluu!

        itsellä siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        eli suosittelen teille viikon kuuria niin että harrastatte seksiä 3 kertaa päivässä viikon ajan niin kyllä sen jälkeen miehesi rupeaa kestämään!

        kommentin kirjoittaja!

        itsellä ainakin niin että jos yhdyntä jää vain yhteen kertaan niin ei yhdellä kerralla saa tarpeeksi tyydytettyä omia haluja ja näin ollen halut jäävät halut ja himot seuraavaan kertaan.

        sitten jos seksi on aina semmosta että kerta riittää niin siitä tulee semmonen noidankehä että aina laukeaa nopeasti kun ei ikinä saa tarpeeksi tyydytettyä itseään ja näin ollen ei pysty myöskään tyydyttämään kumppaniaan silleen kuin haluaisi ja itsellekkin tulee paha mieli siitä kun laukeaa niin nopeasti eikä pysty tyydyttämään toistaan niin kuin haluaisi ja itseään!

        itellä ainakin näin, en tiedä sitten muista???

        ja ite oon ainakin sitä mieltä että silloin kuin valitsee kumppania ni olisi hyvä jos kumppanikin olisi samalla tasolla seksuaalisesti kuin itse koska jos toinen on paljon ylemmällä seksuaalisella tasolla ja toinen on kovin alhaisella seksuaalisella tasolla niin tästä tulee ennen pitkään ongelmia!

        mutta pitää muistaa se että eihän parisuhde ole pelkkää seksiä vaikka se tärekää onkin ja kyllä parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin vain seksi!

        kommettia!


      • kokemusta...........
        itelläkin... kirjoitti:

        samoja ongelmia ja olen samaa mieltä kun ylläoleva kirjoittaja.

        että kertoja pitää olla useampi kun yksi niin sitten rupeaa luistamaan, itselläkin meinaa melkein aina olla eka kerta tommonen ja välillä toinenkin kerta vasta kolmas ja neljäs kerta on kunnollinen sessio valillä voi jopa toisellakin kertaa onnistua.

        sitäkin pitää ihmetellä että miksi ihmiset vaan harrastavat kerran päivässä seksisä???
        kun tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä on tälläsiä!

        ite ainakin haluan vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä ja melkein joka päivä.

        itellä ainakin ongelma on siinä että jos en saa tarpeeksi usein, niin sitten käy noin että laukean nopeasti mutta sitten kun saa tarpeeksi usein, niin tota ongelmaa ei ole kun ei ehtiä uutta spermaa muodostua kiveksiin liikaa niin näin ollen kestää pitempää kuin semmosesna että on joutunut olee pari päivää ilman ni kiveksiin ehtii kertyä niin paljon uutta spermaa että sen takia laukeaa nopeasti kun on pussit täynnä!

        kyllä se on niin että siinä se ongelma on kun ei harrasteta tarpeeksi usein seksiä niin himot ehtiää nousta niinä päivinä niin korkeaksi jona ei harrasteta seksiä että sen takia laukeaa niin helposti kun noinakin päivinä haluaisi seksiä mutta ei saa ja näin ei pysty tyydyttämään himojaan ja sitten kun pääsee tyydyttämään himojaan niin ei kestä mitään kun paineet on kasvanut näinä väli päivinä niin suureksi että laukeaa heti.

        itselläni siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        olen mies.

        niin ja itselle on ainakin läheisyys ja esileikki yhtä tarkeää kuin itse akti, ja itselleni on myös tärkeää se että itse aktin jälkeen vielä pidetään jäähdyttely eli loppuveryttely.

        tämä kuin toistetaan muutaman keran niin kyllä takaan sen että kumpikin on tyytyväinen!

        eihän itse akti ole itselleni kuin yksi osa kokonaisuutta seksissä, kyllähän siihen muutakin kuuluu!

        itsellä siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        eli suosittelen teille viikon kuuria niin että harrastatte seksiä 3 kertaa päivässä viikon ajan niin kyllä sen jälkeen miehesi rupeaa kestämään!

        Tuo toimii jos pystyy harrastamaan noin useasti, mutta esimerkiksi meillä lapsiperheenä ei ole mahdollisuutta noin moneen kertaan saman päivän aikana joten ei toiminut sen takia. Itse haluan että seksi on tyydyttävää molemmille myös sen yhden kerran päivässä tai viikossa tai kuukaudessa, kun sitä on ja varsinkin jos molemmat odottavat sitä ja haluavat nautintoa silloin kun seksiä on.


      • dr.tietäjä
        itelläkin... kirjoitti:

        samoja ongelmia ja olen samaa mieltä kun ylläoleva kirjoittaja.

        että kertoja pitää olla useampi kun yksi niin sitten rupeaa luistamaan, itselläkin meinaa melkein aina olla eka kerta tommonen ja välillä toinenkin kerta vasta kolmas ja neljäs kerta on kunnollinen sessio valillä voi jopa toisellakin kertaa onnistua.

        sitäkin pitää ihmetellä että miksi ihmiset vaan harrastavat kerran päivässä seksisä???
        kun tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä on tälläsiä!

        ite ainakin haluan vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä ja melkein joka päivä.

        itellä ainakin ongelma on siinä että jos en saa tarpeeksi usein, niin sitten käy noin että laukean nopeasti mutta sitten kun saa tarpeeksi usein, niin tota ongelmaa ei ole kun ei ehtiä uutta spermaa muodostua kiveksiin liikaa niin näin ollen kestää pitempää kuin semmosesna että on joutunut olee pari päivää ilman ni kiveksiin ehtii kertyä niin paljon uutta spermaa että sen takia laukeaa nopeasti kun on pussit täynnä!

        kyllä se on niin että siinä se ongelma on kun ei harrasteta tarpeeksi usein seksiä niin himot ehtiää nousta niinä päivinä niin korkeaksi jona ei harrasteta seksiä että sen takia laukeaa niin helposti kun noinakin päivinä haluaisi seksiä mutta ei saa ja näin ei pysty tyydyttämään himojaan ja sitten kun pääsee tyydyttämään himojaan niin ei kestä mitään kun paineet on kasvanut näinä väli päivinä niin suureksi että laukeaa heti.

        itselläni siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        olen mies.

        niin ja itselle on ainakin läheisyys ja esileikki yhtä tarkeää kuin itse akti, ja itselleni on myös tärkeää se että itse aktin jälkeen vielä pidetään jäähdyttely eli loppuveryttely.

        tämä kuin toistetaan muutaman keran niin kyllä takaan sen että kumpikin on tyytyväinen!

        eihän itse akti ole itselleni kuin yksi osa kokonaisuutta seksissä, kyllähän siihen muutakin kuuluu!

        itsellä siis näin, en tiedä sitten muista??? kommenttia!

        eli suosittelen teille viikon kuuria niin että harrastatte seksiä 3 kertaa päivässä viikon ajan niin kyllä sen jälkeen miehesi rupeaa kestämään!

        anteeks nyt vain mutta laukeaminen hitaammin liittyen paljoon seksiin liittyy siihen että peniksestä häviää tunto joksikin aikaa mikä estää helpommin kiihottumista, sama periaate kun humalatilassa.


    • maksullisia käyttävä

      niin ongelmasi poistuu.

      Tekevät mitä haluaa ja ovat aina valmiina palvelukseen. Tietenkin rahaa vastaan, mutta saapa vaihtaa lennosssa jos ei kykene siihen mitä hakee. Eikä tarvitse pestä sukkia tai kalsareita, eikä huomauttaa hygienian hoidosta.

      • ::

        eikä huomauttaa hygienian hoidosta :voi sua likanen mies pään sisältä ja pinnalta. Karhunkielellä pesulle hop, hop,


      • maksullisia käyttävä
        :: kirjoitti:

        eikä huomauttaa hygienian hoidosta :voi sua likanen mies pään sisältä ja pinnalta. Karhunkielellä pesulle hop, hop,

        nimittäin moraalinen lika!
        Miten maksullinen mies on sen likaisempi kuin tavallinen ukon köriläs? Naisten suusta kuultua, miten mies on avioitumisen jälkeen lakannut liikkumasta, peseytymästä, pukeutumasta, puhumattakaan yllättämisestä.

        Maksullinen on aina pesty ja puunattu. Tuoksuu ja maistuu hyvälle. Maksulliset miehet hoitavat niin hygieniansa kuin fyysisen habituksensa ja heillä on itsetunto kohdallaan. Pukeutuvat, osaavat seurustella ja omaavat tavat. On tunneälyä ja tilannetajua, jota ukkoutuneilta miehiltä useimmiten puuttuu tai eivät jaksa/viitsi. Toki tilaaja varmistaa että palveluntuottaja on terve ja labra ym. testit on teetetty. Pakkoko on veäläistä rulettia pelata kun turvaseksikin on keksitty?


      • eitajuuuuu!
        maksullisia käyttävä kirjoitti:

        nimittäin moraalinen lika!
        Miten maksullinen mies on sen likaisempi kuin tavallinen ukon köriläs? Naisten suusta kuultua, miten mies on avioitumisen jälkeen lakannut liikkumasta, peseytymästä, pukeutumasta, puhumattakaan yllättämisestä.

        Maksullinen on aina pesty ja puunattu. Tuoksuu ja maistuu hyvälle. Maksulliset miehet hoitavat niin hygieniansa kuin fyysisen habituksensa ja heillä on itsetunto kohdallaan. Pukeutuvat, osaavat seurustella ja omaavat tavat. On tunneälyä ja tilannetajua, jota ukkoutuneilta miehiltä useimmiten puuttuu tai eivät jaksa/viitsi. Toki tilaaja varmistaa että palveluntuottaja on terve ja labra ym. testit on teetetty. Pakkoko on veäläistä rulettia pelata kun turvaseksikin on keksitty?

        MItä helvetin väliä sillä on, saako orgasmin yhdynnässä, vai käsin, suuseksissä, ym??


      • ....................
        maksullisia käyttävä kirjoitti:

        nimittäin moraalinen lika!
        Miten maksullinen mies on sen likaisempi kuin tavallinen ukon köriläs? Naisten suusta kuultua, miten mies on avioitumisen jälkeen lakannut liikkumasta, peseytymästä, pukeutumasta, puhumattakaan yllättämisestä.

        Maksullinen on aina pesty ja puunattu. Tuoksuu ja maistuu hyvälle. Maksulliset miehet hoitavat niin hygieniansa kuin fyysisen habituksensa ja heillä on itsetunto kohdallaan. Pukeutuvat, osaavat seurustella ja omaavat tavat. On tunneälyä ja tilannetajua, jota ukkoutuneilta miehiltä useimmiten puuttuu tai eivät jaksa/viitsi. Toki tilaaja varmistaa että palveluntuottaja on terve ja labra ym. testit on teetetty. Pakkoko on veäläistä rulettia pelata kun turvaseksikin on keksitty?

        Ei mitään kerrasta rahaa vastaan innostuvia baaripokia, vaan ihan ammattilaisen, joka tekee mitä pyydetään, osaa hommansa ja ei lavertele eteen päin?


      • dildo.
        eitajuuuuu! kirjoitti:

        MItä helvetin väliä sillä on, saako orgasmin yhdynnässä, vai käsin, suuseksissä, ym??

        mieltä


      • 30v

        Joskus aikoinani kokeilin puristustekniikoita, puudutus rasvaa ja suihketta mutta eivät toimineet haluamalla tavalla joten hain nopeaan laukeamiseen apua ammatti auttajalta (mehiläisestä). kokeiltiin paria eri lääkitystä kunnes löytyi minulle sopiva ja toimiva. Joten siinä yksi vaihtoehto jota mielestäni kannattaa kokeilla.


    • siitä' vaan panemaan

      Miten on mahdollista, että ette VIELÄ ole kokeilleet didloa???

      Mieheni tilasi minulle didlon lahjaksi, koska kärsi samasta ongelmasta, eli hän ei vaan kestänyt katsella kiihoittumistani ja nauttimistani. Didlolla hän hoitelee homman loppuun, vähän siinä välissä ja suullakin. Hänen toiveena oli, että käyttäisin sitä aina kun siltä tuntuu. Tilasi vielä kunnon kokoisen :)), hieman harjoittelua ja avot, kyllä kelpaa ja KP!

      Olen huomannut että didlo ei korvaa sitä oikeata munaa koskaan. Tarvitsen mieheni liikkeet ja muun fyysisen läheisyyden jotta orgasmi tuntuisi oikein hyvältä, mutta didlon kanssa sekin saavutetaan, kun opettelee käytämään sitä ja molemmat nauttivat!

      • heh!

        Se on DILDO!!! ;))))


      • ed
        heh! kirjoitti:

        Se on DILDO!!! ;))))

        :DD, Pakko uskoa kun tarkkaan lukee! Uskomatonta mutta kyllä se noin on...hihehh, kiitos oikaisusta,

        mulla on lukihäirä...


    • hahahahahah! ;)))

      Yks toinen persekarvoilla ajatteleva idiootti nim. merk. "MITÄ HE...TTIÄ TEEN???" tuolla murehtii, mihin kalunsa ahtaisi, kun vaimo paksuna, joten kirjoitteleppas ongelmastasi hänelle.
      Nussikaa sitten toisiltanne vaikka aivot pihalle....ai niin, nehän juuri puuttuivatkin teiltä kummaltakin!! :))

    • plus hyvä ajatus

      Kyllä se maksullinen mies on parempi. Baari-illan jälkeen joku kuitenkin rakastuu sinuun ja saat hänestä riipan itsellesi.

      • Everstiluutnantti

        Naiset ole paljon seksuaalisempia olentoja kuin miehet...


      • Pedot asialla
        Everstiluutnantti kirjoitti:

        Naiset ole paljon seksuaalisempia olentoja kuin miehet...

        Teilläpä ei taida olla juuri muuta tekemistä, niin kaikki mielenkiinto on vain naimisessa.
        Pitäisi saada tilastoja, kuinka siellä teidän sisäpiirissä nämä ihmissuhteet oikein vaihtuvat, verrattuna muuhun väestöön. Työnne on vain olemista ja julkisen hallin varoilla palkkannekin maksetaan. Mitään vaatimuksia rauhan aikana ei ole, kunhan jotenkin saatte päivänne kulumaan, useilla kantahenkilökuntaan kuuluvalla voidaan sanoa olevan suorastaan "suojatyöpaikka" ja niissähän ei ole minkäänlaisia työn vaatimuksia.
        Sisäpiirinne ulkopuolella pullistelette nimikkeille ja arvomerkeillänne, joitten arvo todellisuudessa on täysi nolla. On suorastaan halventavaa nykyyhteisjuntaa vastaa olla tällainen järjestelmä, joille on aivan erityiset oikeudet taattu valtion varoin. Joka varuskuntakaupungissa on upseerikerhot ja aliupseerikerhot, kun pääset siäsällä käymään kertoo se mitä siellä harrastetaan, täysin omaa viihdettä.
        Mutta olette suureksi vaaraksi muille ihmisille, sotkette toisten elämää vailla minkäänlaista omaatuntoa. Teille ei merkitse mikään mitään ja tästä syystä teitä ei tulisi koskaan päästää siviiliväen joukoon ei missään paikassa. Nyt o0n tullut erikoisoppineita korkakoulutettuja siviileitä sinne esikuntiin, joiden turvallisuuden ja edun vuoksi olisi rautaportein ja lukoin teidät eristettävä tuhoamsta tätä joukkoa, joka on kovan työn tehnyt opiskellessa ja heiltä todella vaaditaan työssä nyt tuloksia.
        Teidät on koulutettu pedoiksi.


    • a.r

      Hei,jotenkin tuntuu että oot kunnon panon tarpeessa(ehkä kaksi mietä yhtä aikaa?)?Ehkä jotain järjestyy

    • ---

      Nyt ihan omasta miehisestä kokemuksesta sanon. Anna miehellesi orgasmi kerran tai parikin ennen kuin ryhdytte oikeaan yhdyntään. Kalu ei ehkä heti nouse helpolla ensimmäisen tai toisen yhdynnän jälkeen mutta kyllä puolen tunnin odottelun jälkeen taas pitäisi nousta. Tämä vie kalusta osan tunnosta pois ja auttaa kestämään. Minulla on jopa vaikeuksia laueta vaimoni kanssa tämän jälkeen normaalissa yhdynnässä.

    • mek

      Seuraavan kerran kun harastatte seksia niin naikkaa vaikka 5 kertaa että mieheltä tulee niin rupeaa kestämään tai laukaise mies ensin vaikka käsin ja puolentunnin päästä uudestaa vehje pystyy ja naimaan niin pitäisi kestää ainakin puolituntia. Itse ole kerran katsonut kelloa vahingossa kun alettiin naimaan ja 50 minuuttia meni kun naista piti odotella ja kivaa oli mutta vaatii kuntoa ja se siitä.

    • Minullakin välillä jää homma lyhyeksi. Mutta ei todella kannata jättää hommaa siihen. Sen yhden laukeamsen jälkeen on ihan mukava jatkaa. Kieltämässä paikat on heti laukeamisen jälkeen vähän tunnottomat mutta sekin menee aika nopeasti ohi. Hyvin voi jatkaa poistumatta välillä apajilta. Tai sitten voi pitää viinipaussin tmv. ja jatkaa vähän ajan päästä. Kaikki mahdolliset konstit kannattaa ottaa käyttöön, sillä jos homma jää toisen kannalta kesken jää vaan molemmille paha mieli.

    • olet vähän tyhmä

      Oletteko kokeilleet seksi harrastamista enemmän kuin kerran päivässä? Kokemuksesta voin sanoa että joka orgasmi tulee miehelle hitaammin ja hitaammin.

      Pieni humala miehellä myös viivyttää laukeamista.

      Olit kyllä tavallisen urpo kun huudeltuasi. Vähän sama asia kuin miehesi huutaisi kurkku suorana että haluaa suuseksiä kunnolla kurkkuun asti.

    • Mieshutsu

      Olen 35v mies Helsingistä ja tarjoan tasokasta seuraani naisille ikään ja kokoon katsomatta. Mittani 186/87/20/5cm laita viestiä 0452712129 niin kerron itsestäni lisää😉😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe