Onko millaisia kokemuksia ?
Itse ostin näitä pitkien hiusten toivossa (nyt kainaloihin asti)..
Vajaan viikon olen syönyt 2 tablettia päivässä.
Entäs onko kokemuksia Fast-shampoista ?
Tilasin myös näitä:)
eläinten Biotiini Forte
4
511
Vastaukset
- hau hau
nyt on karvoja jokapaikassa ja kulmahampaat ja murisen..
Fast ihan normi pesuaine. - ei oo tosi!!!
Hius kuukaudessa maksimissaan 1,5 cm kuussa. Söit tai juot ihan mitä tahansa. Hullu olet jos hevoskuureja syöt! Kohta tarviit sirpin leikkaamaan sormen kynnet!
I
hmisten ei pidä syödä eläinten annoksia ja trust me,Fast shampoo ei auta!
Liiku päivittäin. Syö monipuolisesti vihanneksia,proteiinia ja hyviä rasvoja.
Jöätä viljatuotteet ja swokeri pois. Noilla konsteilla voi sekä hiukset,iho sekä sinä hyvin. ja painokin laskee huomaamatta.
-Jenkkakahvat tuntuvat tänä päivänä olevan muodissa,mutta ne aiheuttavat myös huonohiuksisuuden. Jenkkakahvat ovat merkki kropan kuonaantumisesta ja kuona aiheuttaamm. finnejä,hiusten huonokasvuisuutta.
Olet sitä mitä syöt! Terve kroppa,terveet hiukset.
Ja jos joku meinaa ruveta mussuttamaan,ettei mitään perää väitteissä,niin lukekaa esim. Paula Heinosen ravitsemuskirjoja tai luontaistuotekauppiaat auttavat sinua ilomielen.- jasminahhh
Ajattelin kuitenkin testata, kun joskus olen kuullut että on ollu apua. Päänsärkyä kylläkin aiheuttaa:/
Ihmisten tuotteissa Biotiini pitoisuus on vaan huomattavasti pienempi kun eläinten tuotteissa..
Terveelliset elämäntavat mulla kyllä on, eikä todellakaan jenkkakahvoja eikä muitakaan lölleröitä!
Haluis vaan nopeasti sen piiitkän tukan ! - ...
jasminahhh kirjoitti:
Ajattelin kuitenkin testata, kun joskus olen kuullut että on ollu apua. Päänsärkyä kylläkin aiheuttaa:/
Ihmisten tuotteissa Biotiini pitoisuus on vaan huomattavasti pienempi kun eläinten tuotteissa..
Terveelliset elämäntavat mulla kyllä on, eikä todellakaan jenkkakahvoja eikä muitakaan lölleröitä!
Haluis vaan nopeasti sen piiitkän tukan !kynnet ehkä mulla vähän vahvistui mutta ei hiuksiin vaikuta kyllä pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752