emo/scene hiukset

emoksi?

miten voi tehdä emo-tyyliset hiukset jos on ohuet hiukset ja niitä ei voi leikata kerroksittain(niihin tarvii leikatut hiukset)

20

2085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emoo<3

      värjää mustaks ja tupeeraa, äläkä unohda rajata silmiä kunnolla ! sitten varmasti näytät emolta, en meinaa pahalla niin se vaan on, itekki kokeillu (:

      • emoo<3

        ja leikkaa vaikka jonkinlainen otsis joka menee vähän silmien päälle?


      • emoksi?
        emoo<3 kirjoitti:

        ja leikkaa vaikka jonkinlainen otsis joka menee vähän silmien päälle?

        voiko olla punaiset emo hiukset?


      • rtyt
        emoksi? kirjoitti:

        voiko olla punaiset emo hiukset?

        voi olla vaikka valkoset. eivärillä väliä mutta jos haluaa näyttää emolta nii suurin tekiä varmaa että roikkuu silmän/silmien päällä.


      • emogirl2
        emoksi? kirjoitti:

        voiko olla punaiset emo hiukset?

        Emoilla voi olla punaset siniset, ruskeet, mustat, blondit,valkeet, pinkit, oranssit, liilat, ihan minkä väriset vaan.


      • MM...Olen emo
        emoksi? kirjoitti:

        voiko olla punaiset emo hiukset?

        Voi olla


    • aika emo(:

      nosiis emo-tyyliset hiuksethan kuuluu tupeerata. jjaöö mitenkähä osaisin auttaa.. (: siis mitenniin niitä ei voi leikata kerroksittain ??

      • hhahhahhhahahhahahah

        ohkasia hiuksia ei yleensä leikata kerrokssittain kunn näyttää 3 kertaa phuemmilta sen jälkeen :d


    • jeuu

      jos sull on lyhyet hiukset kantsii osta pidennykset ja sit tupeeraat päältä :)

    • paskalänttihoo

      I know! meet ostaan lisäkkeitä , ja tupeeraat''(:

    • diipadaapaa_

      YouTube on kaveri :) Sieltä löytyy paljon vinkkejä kun laittaa hakuun: ''How to make scene hair'' tai ''scene hair tutorial''. Lisäkkeitä kannattaa hommaa, jos on kovin ohuet hiukset. Ne on kyllä aika hintavia (?) mitä oon kavereilta kuullut.

      Itellä tosin on niin hirmu paksut hiukset, etten tarvii lisäkkeitä, eli lisäkkeistä ei ole omakohtaista kokemusta :)

    • emogirl2

      Kannattaapi värjätä oikeen tummaks, ja laittaa vaikka punasta sinne sun tänne. Itse emona voin sanoa ettei hiusten aina silmillä
      tarvitse olla, mut kannatta. Ja ohuilla hiuksillla ostat sitten jotain värikkäitä pidennyksiä, vähän leikkelet että tulee "söhrösemmän" näköseks. Ihan cypershopin 4 euroo maksavat pidennyksetkin käy, ei oo pakko olla aitoa hiusta. Ja sitte tupeeraat, tai laitat muotoilu ainetta. Ite tupeeraan ainaki sillee, et suihkutan lakkaa, ja samalla pöyhennän siinä. Pysyy oikein hyvin. Ja jos scene hiukset haluat, äläpese hiuksia joka päivä. Koska muuten hiukset rasittuu viellä enemmän. Joka toinen päivä on ihan hyvä.

    • emogirl2

      Kannattaapi värjätä oikeen tummaks, ja laittaa vaikka punasta sinne sun tänne. Itse emona voin sanoa ettei hiusten aina silmillä
      tarvitse olla, mut kannatta. Ja ohuilla hiuksillla ostat sitten jotain värikkäitä pidennyksiä, vähän leikkelet että tulee "söhrösemmän" näköseks. Ihan cypershopin 4 euroo maksavat pidennyksetkin käy, ei oo pakko olla aitoa hiusta. Ja sitte tupeeraat, tai laitat muotoilu ainetta. Ite tupeeraan ainaki sillee, et suihkutan lakkaa, ja samalla pöyhennän siinä. Pysyy oikein hyvin. Ja jos scene hiukset haluat, äläpese hiuksia joka päivä. Koska muuten hiukset rasittuu viellä enemmän. Joka toinen päivä on ihan hyvä.

    • jeager

      Sorry jos vaikutan tyhmält mut mite tupeerataa xd? Ku hsluisin itekki olla emo

      • homo_idioto

        Harjaat vastakkaisen suuntaan! ^^
        Ja eikö emo meinaa ihmisen tyyliä. etä ei musta kyllä pelkällä tukalla ja meikillä tule emoksi vaan luonteella. Näin mä olen ymmärtänyt.


    • noloooo!XD

      mm... jos sul on ohuet hiuset nii ei todellakaa sit kannata hankkia mitää clipsi tai mikrorengas pidennyksii, ku ne näkyy sit sielt sun hiuksien alta. ite ostin yli 600 e pidennykset nii en sit sen takii pystyny pitää.. jos kuitenni haluut nii suosittelen sinettipidennyksiä.

    • homo_idioto

      Tarviiko sitten paksuilla hiuksilla vaan tupeerata?
      Katoin joskus aikoinaan jonkun videon missä opetettiin tehdä emo hiukset ja se kyllä tupeeras mutta sitten se harjas sen jälkeen jotenkin suoraksi ne hiukset ja ne pysyi tuuheina mutta suorina.
      Kun mä yritin sitä; mulla oli ekana kamalat tumput ja sitten yritin harjata ne suoriksi.
      Noh.. Ne palauti samaan....
      Jos pliis voisit auttaa!
      Mua kyllä haukutaan koulussa emoksi mutta otan sen kohteliaisuutena ^^

      • sulle homo_idioto

        ... no ethän sä sitä tupeerauksen jälkee aiheutunutta takkua ala selvittää ku oot sen vaivalla päänahka kirvellen... kädet puutuen siihe väsänny. sä harjaat sen takun päälle hennosti hiuksia. voitha sä jokasen takun päälle lisätä aina vähän hiuslakkaa mut illalla on sit kiva homma alkaa harjata hiukset... mä näin silloin muinoin sen tuskan arvoisena.
        ja kyllä, vaikka on paksut hiukset, kunnon emokampauksen aikaansaamiseksi kuuluu leikkauttaa sivuotsis ja kerroksia joita saat sit hyvin tupeerattua. jos koitat väsätä "emohiukset" tavallisilla tasamittasilla hiuksilla, sen huomaa heti, eikä lopputulos ole yleensäottaen odotettu.
        en suosittele (hox. vuosi 2014), mutta jos välttämättä haluut emohiukset, jatka niide videoide kattelua ja harjottelua


    • Emo_tyttö

      Hei! Itse menin kampaajalle kuvan kanssa.. sitten se vaan alko leikkaamaan. Itelläki ohuet hiukset. Jos kampaajalle et mee nii leikkaa ite sellanen otsis joka menee dilmien päälle sit vaan tupeeraa :)

    • Anonyymi

      Vitun emot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe