Kumpa olisin edes 180cm

varmasti onnistaisi

Ikävä kyllä se vaan on niin että naisille ainakin täällä netissä tuo pituus tulee ennen kaikkea. Aivain kuin itse persoona ei merkitsisi mitään. Uskomantonta mutta koettua :(

21

524

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      Mä olen 175 eikä ole ollut este useimmille naisille. Tosin en nettideittaa. Ei ne livenä huomaa oletko minkäpituinen.

      • ketjun aloittaja

        En mäkään ajatellut ennen nettideittailun aloitusta että pituuteni olisi punainen vaate monille naisille. Aiemmat tyttöystäväni olen löytänyt ihan live-elämästä. Nykyisin en vaan jaksa enää yöelämässä kukkua.


      • EI noin
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        En mäkään ajatellut ennen nettideittailun aloitusta että pituuteni olisi punainen vaate monille naisille. Aiemmat tyttöystäväni olen löytänyt ihan live-elämästä. Nykyisin en vaan jaksa enää yöelämässä kukkua.

        nettideitit. Pitkiä listoja ominaisuuksista joita kukaan ei täytä. EI ne listat eikä ilmoitukset ole totta vaan haavekuvaa ja mainosta. Etsitään sitä parasta mahdollista vaikka vähempikin kelpaa oikeasti.


      • MOT..........

        Ja mä oon just 180 enkä kelpaa useimmille naisille. Pituus ei siis ole ratkaisevaa.


      • ketjun aloittaja
        EI noin kirjoitti:

        nettideitit. Pitkiä listoja ominaisuuksista joita kukaan ei täytä. EI ne listat eikä ilmoitukset ole totta vaan haavekuvaa ja mainosta. Etsitään sitä parasta mahdollista vaikka vähempikin kelpaa oikeasti.

        Netti on pilannut monet potentiaalisetkin kumppaniehdokkaat, annetaan niiden olla.


      • Ei noin
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Netti on pilannut monet potentiaalisetkin kumppaniehdokkaat, annetaan niiden olla.

        tohon usko. Uskon paremminkin että kun tarjoutuu tilaisuus listata ne omat toiveet julki, aika moni tekee sen vaikka tietää ettei kukaan niitä täytä. Kyllä mäkin voisin vaatia naiselta vaikka mitä jos ilmoituksen tekisin. Livemaailmassa vaadin sen että rakastamme toisiamme. Siinä ei paljon hiusten väri, BMI tai kuppikoko paina.


      • ketjun aloittaja
        Ei noin kirjoitti:

        tohon usko. Uskon paremminkin että kun tarjoutuu tilaisuus listata ne omat toiveet julki, aika moni tekee sen vaikka tietää ettei kukaan niitä täytä. Kyllä mäkin voisin vaatia naiselta vaikka mitä jos ilmoituksen tekisin. Livemaailmassa vaadin sen että rakastamme toisiamme. Siinä ei paljon hiusten väri, BMI tai kuppikoko paina.

        Siis tarkoitin lähinnä että netissä naiset etsivät sitä paperilla sopivinta ja nälkä kasvaa syödessä.


      • Ei noin
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Siis tarkoitin lähinnä että netissä naiset etsivät sitä paperilla sopivinta ja nälkä kasvaa syödessä.

        Siksi en edes lue nettideittejä. Alkaisi vaan ahdistaa.


    • ...

      No tuolla netissä on täällä suomes miehistä helvetinmoinen ylitarjontaa ja naisista alitarjontaa nii, sielt on ihan turha yrittää vaikka ois pitkä ja komea.

    • LyhytMies

      Tottahan se on, että ei ne naisten katseet osu 165-170cm miehiin

      • allmächt'ge jungfrau

        Kovin on pitkiä naisia sitten. Kyllä minun ainakin osuu, kun suoraan eteenpäin katson.


    • netta.

      Enpä oikein usko että kukaan on niiden mittojen suhteen oikeasti niin tarkka.

      Samalla tavalla miehet useimmiten nimeävät naisen tärkeimmäksi ominaisuudeksi ulkonäön, mutta luulenpa ettei sekään niin tarkkaa ole silloin kun omanlainen ihminen osuu kohdalle.

    • ujo piimä

      Jepjep, nähty ja koettu. Varsinkin jos olet alle kolmikymppinen niin ei kannata vaivautua. Kannattaa panostaa live elämään, jos ei muuten niin kavereiden tähden.

    • ei tod ongelma

      voi voi, jos tätä ei voi muuttaa, mitä ajattelit tehdä?

      Tämä on nyt sama kun se, että miehet ei tajua miltä tietty paino lukemina näyttää naisen päällä livenä (pituus/painofasis**t).

      Mulla on selkeästi hieman "väärä lukema" mittarissa, mutta ihan normaalielämässä tämä ei ole koskaan ongelma.

      Jos täältä ei löydy, livenä löytyy ihana nainen sulle. Täällä operoidaan ideaalilistojen pohjalta- ja siksi ketään/mitään ei löydy.

      • kyllästynyt00

        täysin ero juttu. Jos ylipaino olisi oikeasti rajoittava tekijä, voisit laihduttaa, mutta oikeasti sun ei tarvitse koska miehillä ei ole varaa vaatia mahdottomia. Naisilla on varaa valita ja pituus on lyhyille miehille oikeasti rajoittava tekijä koska pituutta ei tule lisää. Pituuden kompensointia muilla avuilla ei hyväksytä, vaan sitä kutsutaan pätemiseksi tai pullisteluksi.


      • ei tod ongelma
        kyllästynyt00 kirjoitti:

        täysin ero juttu. Jos ylipaino olisi oikeasti rajoittava tekijä, voisit laihduttaa, mutta oikeasti sun ei tarvitse koska miehillä ei ole varaa vaatia mahdottomia. Naisilla on varaa valita ja pituus on lyhyille miehille oikeasti rajoittava tekijä koska pituutta ei tule lisää. Pituuden kompensointia muilla avuilla ei hyväksytä, vaan sitä kutsutaan pätemiseksi tai pullisteluksi.

        kyllästynyt00, et ymmärtänyt. Ei tulisi mieleenikään laihduttaa tästä 3kg ja olla fyysisti ruma vain sen takia että jollain jampalla on fixaatio siitä että mun painolukema=ylipainoinen, ja kaikkea muuta negatiivista mitä se sitten ajatuksia saattaa herättää. Eli livenä sen vaan näkee mitkä sentit ratkaisee.

        Mies ei ehkä saa pituutta lisää, mutta mies voi aina voittaa pisteet kotiin pukeutumalla niin ettei se lyhyys korostu. Siis jos mies haluaa. (kyl ulkonäköön saa satsata...)

        Kai se on sama naisilla ja miehillä, ja oli sitten ongelma missä suunnassa mitattavissa tahansa: kannattaakin pysyä erossa tiukkapipoista.


      • kyllästynyt00
        ei tod ongelma kirjoitti:

        kyllästynyt00, et ymmärtänyt. Ei tulisi mieleenikään laihduttaa tästä 3kg ja olla fyysisti ruma vain sen takia että jollain jampalla on fixaatio siitä että mun painolukema=ylipainoinen, ja kaikkea muuta negatiivista mitä se sitten ajatuksia saattaa herättää. Eli livenä sen vaan näkee mitkä sentit ratkaisee.

        Mies ei ehkä saa pituutta lisää, mutta mies voi aina voittaa pisteet kotiin pukeutumalla niin ettei se lyhyys korostu. Siis jos mies haluaa. (kyl ulkonäköön saa satsata...)

        Kai se on sama naisilla ja miehillä, ja oli sitten ongelma missä suunnassa mitattavissa tahansa: kannattaakin pysyä erossa tiukkapipoista.

        En tunne ketään miestä jolla olisi kuvailemasi kaltainen fiksaatio muutamasta kilosta, tietysti kymmenet kilot erikseen...

        Turha tästä on inistä, mutta jos mä voisin laihduttamiseen verrattavissa olevalla keinolla kasvaa muutaman sentin, niin tekisin sen.


    • Odds are against us

      Eli eis e pituus onnea tuo mutta kummasti helpottaa elämää.

      Pitkillä miehillä on yksinkertaisesti enemmän potentiaalisia kumppaneita kuin lyhyillä.

      • "Pitkillä miehillä on yksinkertaisesti enemmän potentiaalisia kumppaneita kuin lyhyillä"
        Miten niin? Vai onko tuossa asiassa jotakin kuitenkin...
        Ei oikeastaan kukaan ole kiinnostunut minusta, ainakaan sillai että olisi suoraan kirjoittanut. No paitsi 3 kertaa mutta niitä ei lasketa => ei seurannut mitään.


      • Odds are against us
        itmies kirjoitti:

        "Pitkillä miehillä on yksinkertaisesti enemmän potentiaalisia kumppaneita kuin lyhyillä"
        Miten niin? Vai onko tuossa asiassa jotakin kuitenkin...
        Ei oikeastaan kukaan ole kiinnostunut minusta, ainakaan sillai että olisi suoraan kirjoittanut. No paitsi 3 kertaa mutta niitä ei lasketa => ei seurannut mitään.

        Koska 180 senttisellä miehellä on käytännössä mahkuja aina itsensä mittaiseen naiseen asti. Kun taas vaikka 165 senttinen kaveri voi katsella oman pituisiaan miinus korkokenkävara, eli tuollaisia 155-160 senttisiä. Ja nämä naiset lähes poikkeusetta haluavat sen 180 cm nallekarhun.

        Seuraavana joku sanoo että sen kumminkaiman serkun mies on niin ja niin lyhyt ja ne on niin ja niin onnellisia. Juu, en väitäkään että mikään olisi mahdotonta, väitän että lyhyelle miehelle kumppanin löytäminen ja epätodennäköisempää.


    • 26

      Ei se miehen pituus kuule lopulta merkkaa kovin paljon. Luonne, karisma ja seksikkyys merkkaavat miehessä eniten. Tiedän yhden 160-senttisen nuoren miehet, jolla on ollut ainakin 20 naisystävää, lukemattomia yhden illan juttuja, ja mukana on ollut pari häntä pidempää huippumalliakin. Lisäksi oma 163-senttinen isäni on 55-vuotias YTM, jolla on ollut avioeron jälkeen selvästi itseään nuorempia naisia :) Kummassakin miehessä on nimenomaan sitä luonnetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe