Vuoden pakkiketju

Ei noin

Telkkarista ei edelleenkään tule mitään hyvää ja sosiaalinen media ahdistaa enkä toisaalta jaksa keskittyä kirjoihin. Joten avaudutaan nettiin, jee.

Vuoden parhaat pakit?

Omalla kohdallani ykköseksi nousee keväinen Amsterdamin reissu missä tuli taas toimittua tyylillä. Mentiin kaverin kanssa neljäksi päiväksi tulppaanimaan pääkaupunkiin ideana nyt lähinnä pitää hauskaa. Heti ekana päivänä ryyppäsin ja polttelin tietenkin itseni kohtuulliseen kuntoon. Kuulin etäisesti kun pari muijaa puhui suomea. Ei kun samaan pöytään ja siellä sitten selittelin innokkaasti ties mitä asioita. Nuolin toisen mimmin sormia ja olin ihan innoissani, kerroin omasta mielestäni aivan loistokasta läppää siitä kuinka suomalaisten pitää pitää ulkomailla yhtä ja vaikka yhtyä. Ensin ne jaksoivat vähän huvittua mutta sitten tytöt pyysivät kauniisti poistumaan. Ehdotin siinä sitten vielä kohteliaasti jatkoja meidän hotellilla tai vaikkapa kohteliasta suihinottoa baarin pöydän alla. Tästä mulla ei ole enää edes muistikuvaa mutta kaveri ystävällisesti muistutti asiasta. Tässä vaiheessa tytöt käskivät kuulemma jo ihan suoraan painumaan vittuun johon muistin vielä heittää jotain teidän vittuun tyylistä läppää.

Seuraavana päivänä olin jossain hotellin lähikahvilassa hakemassa krapulakahvia kun törmäsin mimmeihin. Ne katto vähän aikaa ja toinen niistä sanoi vaan. Voi vittu.

21

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      Olisit vaan kato suoraan kysynyt ryhmäseksiä kato siinä olis ollut muijille JÄNNITYSTÄ

      • Ei noin

        Mä kyllä kysyin kuulemma sitäkin. Muunmuassa. Ei helvetti.

        Provinssissa totesin nousukännissä yhdelle muijalle:
        You’ve got a pussy
        I have a dicke
        So, what’s the problem
        Let’s do it quick
        So take me now before it’s too late
        Life’s too short so I can’t wait
        Take me now, oh, don’t you see
        I can’t get laid in Germany

        Muija katsoi helvetin pitkään ja totesi että haluaa nähdä seuraavan bändin. Lupasin että ehditään kyllä, olen TOSI nopea. Se kysyi ihan suoraan että toimiiko tuo koskaan. Sanoin että kyllä se joskus voi toimia. Ei kyllä ole toiminut mutta sitten kun toimii niin kosin.


      • Ei noin kirjoitti:

        Mä kyllä kysyin kuulemma sitäkin. Muunmuassa. Ei helvetti.

        Provinssissa totesin nousukännissä yhdelle muijalle:
        You’ve got a pussy
        I have a dicke
        So, what’s the problem
        Let’s do it quick
        So take me now before it’s too late
        Life’s too short so I can’t wait
        Take me now, oh, don’t you see
        I can’t get laid in Germany

        Muija katsoi helvetin pitkään ja totesi että haluaa nähdä seuraavan bändin. Lupasin että ehditään kyllä, olen TOSI nopea. Se kysyi ihan suoraan että toimiiko tuo koskaan. Sanoin että kyllä se joskus voi toimia. Ei kyllä ole toiminut mutta sitten kun toimii niin kosin.

        Rammsteinin kappaleesta tuo loru.

        Mutta sen vaan sanon että on mennyt tuokin bändi alamäkeen viimeisimmän albumin myötä,
        aikaisemmat levyt mitä minulla on ovat paljon parempia.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        Rammsteinin kappaleesta tuo loru.

        Mutta sen vaan sanon että on mennyt tuokin bändi alamäkeen viimeisimmän albumin myötä,
        aikaisemmat levyt mitä minulla on ovat paljon parempia.

        Toi uusin oli helvetin kova veto. Eipä siinä että parissa edellisessäkään olisi vikaa ollut. Mutter tietty paras.


    • 7+14

      täällä ihmettelet mikset saa naista. *huokaus* yksinkertaisempikin jo ymmärtää.

      • Ei noin

        kyllä hyvin miksen saanut noilla kerroilla naista. Tänään sain naista. Tosin vakkaria joten jos sille nyt vedän tyhmää läppää niin ei se enää mua pihalle heitä.


    • jee jee.

      En saanut tänä vuonna yhtään pakkeja, en kyllä tehnyt yhtään iskuyritystäkään, joten ei kai tuo mikään saavutus ole.

    • Krusader*

      IFK- matsissa menin lipuntarkastajan luokse ja kysyin että lähtisikö neiti kanssani kanasalaatille Stadiin. Seurasi hetken tauko, jolloin nyt ajateltuna itseäni aika paljon vanhemmalta näyttänyt nainen kieltäytyi, koska seurustelee. No sitten vaan leimasin mun IFK- kausarin ja menin bisselle.

      • tiir6i78o7o

        Naiselle se sponttaani pano on vaan niin vaikea, monta kertaa miettinyt miksi miehen harvemmin täytyy panosta kieltäytyä tai että naiselle on niin vaikea suostua/itse ehdottaa panoa?


    • yhtyy edelliseen

      Juu sitä päivää odotellessa,että nainen tulee kysymään lähdetkö panemaan :) se on joku naisvaikeus otaksun.

      • Ei noin

        Multa on joskus kysytty. Näytän kuulemma kaverilta joka ei soittele perään.


    • Ei noin

      Niin, olihan mulla tuossa kesällä n. 2kk ajan kämppis. Puolituttu tyttö asui mun luona kun sillä meni avosuhde poikki ja se oli muuttamassa syksyllä ulkomaille. Ehdin pikkaisen ihastuakin siihen, ja meillä oli jopa Tuskassa jotain epämääräisen varovaista sutinaa (nukuimme yön yhdessä, ei seksiä mutta suukottelua, halailua ja kevyttä käsihipelöintiä kuitenkin myös vyötärön alapuolelta). Se oli aika järkevä ja tasapainoinen mutta samalla omituinen tyttö. Kysyin kyllä sitten ennen sitä muuttoa että kannattaisko meidän kuitenkin, enkä tarkoittanut pelkkää seksiä. Se katseli mua ja sanoi että muuten, mutta se muutto.

      Se vitutti aika paljon. Meillä oli mun mielestä paljonkin yhteistä ja tiedän että jossain määrin ne tunteet olivat molemminpuoleisia.

      • Ei noin

        Varmaan rehellisyyden nimissä on sanottava että parempi ettei se tyttö sortunut. Ero siitä olisi kuitenkin tullut ja sydänsuruja. Plus että se oli oikeasti järkevä, joten mitä hittoa se tällaisen hörhön kanssa edes olisi tehnyt?


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Varmaan rehellisyyden nimissä on sanottava että parempi ettei se tyttö sortunut. Ero siitä olisi kuitenkin tullut ja sydänsuruja. Plus että se oli oikeasti järkevä, joten mitä hittoa se tällaisen hörhön kanssa edes olisi tehnyt?

        Kyllä se kävi kuumana. Tai ainakin kosteana. Nam...


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Kyllä se kävi kuumana. Tai ainakin kosteana. Nam...

        Alkoi himottaa kun mietin sitä mimmiä. Täytyy tekstata. Miten olisi vaikka "Hyvät joulut, kotona on kylmä, olisitpa täällä painamassa kuuman vartalosi mua vasten".


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Alkoi himottaa kun mietin sitä mimmiä. Täytyy tekstata. Miten olisi vaikka "Hyvät joulut, kotona on kylmä, olisitpa täällä painamassa kuuman vartalosi mua vasten".

        Ja lähetä.

        Huh. Sit vielä sille salitytölle kiltti tervehdys ja exälle (siis sille jolla on poika ja jonka luona olin tänään). Sosiaalinen elämä hoidettu näppärästi.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Alkoi himottaa kun mietin sitä mimmiä. Täytyy tekstata. Miten olisi vaikka "Hyvät joulut, kotona on kylmä, olisitpa täällä painamassa kuuman vartalosi mua vasten".

        vastasi.

        Hymiö. Ja jouluntoivotukset.

        Tulkitsen tämän niin että mulla on saumat. Ensi kesää odotellessa.


    • Pohjoisen M

      Jaa...parhaimmat ja kurjimmat sain eräältä jota ajattelen että siinä olisi ehkä ollut ja oli aika merkittävä tapaus minulle.
      Turhan kovatasoinen neito minulle kaiketi. Sellainen lista adjektiiveja perään jos kuvailisin että menisi useammalta papanat housuihin.

      Voipahan sanoa mahdolliselle tulevalle vaimolleen että "mä rakastan sua, mut et ole elämäni rakkaus".

      En käsitä miksi kuvittelin hänen voivan olevan kiinnostunut...siis enemmän kuin mitä oli.

      Nyt vain ettimään se pyylevä tavallinen tuula tuolta että pääsee sen vierelle lämmittelemään loppuelämäksi.

      Vittu. Tuon naisen jälkeen mieluummin tapan itseni kuin tyydyn mihinkään Tuulipuku tuulaan.

      • Pohjoisen M

        Enkä ihastunut häneen sen vuoksi että hän oli niin kovatasoinen alunperin.
        Syy oli se että hän vaikutti niin tervejärkiseltä, fiksulta, aidolta ja sopivalla tavalla persoonalliselta.

        Sellaista harvinaista herkkua on nykyään vaikea löytää.


      • Pohjoisen M
        Pohjoisen M kirjoitti:

        Enkä ihastunut häneen sen vuoksi että hän oli niin kovatasoinen alunperin.
        Syy oli se että hän vaikutti niin tervejärkiseltä, fiksulta, aidolta ja sopivalla tavalla persoonalliselta.

        Sellaista harvinaista herkkua on nykyään vaikea löytää.

        Pakit oli just sen suuntaiset sitten jotka tulee juuri minulle. Ei draamaa vaikka sellaista odotan. Lähinnä vain muutama sana ja sitten jatketaan tallustelua kohti määränpäätä eli kuolemaa.

        Ihanaa elämää. Osa on niin vitun onnellisia joulunakin kun ovat löytäneet sen vastapuolensa. Joo, mutta Tuulaa en edelleenkään ota itselleni. En jaksa nassutusta ja tavallista tollailua, naisessa pitää olla asennetta, reippautta ja persoonaa. Hymyn ja naurun lisäksi.


      • Ei noin
        Pohjoisen M kirjoitti:

        Pakit oli just sen suuntaiset sitten jotka tulee juuri minulle. Ei draamaa vaikka sellaista odotan. Lähinnä vain muutama sana ja sitten jatketaan tallustelua kohti määränpäätä eli kuolemaa.

        Ihanaa elämää. Osa on niin vitun onnellisia joulunakin kun ovat löytäneet sen vastapuolensa. Joo, mutta Tuulaa en edelleenkään ota itselleni. En jaksa nassutusta ja tavallista tollailua, naisessa pitää olla asennetta, reippautta ja persoonaa. Hymyn ja naurun lisäksi.

        Yleensä minä olen se joka on järjestänyt draamaa kun menee poikki. Ihkaeka tyttöystävä jätti mut. Luulin oikeasti että kuolen sydänsuruuni. Poltin sille cd-levyn täyteen ranteetaukigoottiheviballadeja, kirjoitin käsin kirjeen johon lainasin rakkausrunoja ja pistin postiin.

        Tekstiviestillä tuli sitten vähän kommenttia että rauhoitu nyt vähän.

        Hitot. Vähän myöhemmin näin sen muijan baarissa uuden miehen kanssa ja ryntäsin siihen pöytään vannomaan ikuista rakkauttani polvillani. Itkin ja kerroin tunteistani syvällisesti. Se mies katsoi vähän aikaa että mikä helvetin kakara toi on. Nainen sitten ohjasi mut baaritiskille ja kysyi että kannattaisiko mun lähteä kotiin ja löi taksirahat kouraan.

        Join ne sitten viereissä kuppilassa, kävelin kotiin ja hukkasin toisen kengän matkalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      243
      8109
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      14
      2641
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1741
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1714
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1649
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1621
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      348
      1323
    Aihe