Yliopiston Apteekki meni huonommaksi

kroonikko_ville

Siis asioinpa uusissa Yliopiston apteekin tiloissa, oikein reseptin kera. Ja huonompaan paikkaan menivät. Ovat nyt vähän "syrjässä" valtavirrasta. YA on kemissä nimenomaan keskustan apteekki, yli puolet asiakkaista on mummoja joilla autoa ei ole, siksi tuo perustelu parkkipaikoilla ontuu, kai niille työntekijöille on sitten nyt paremmat parkkipaikat vai mitä täällä haettiin?

Koin kiusalliseksi ja "ahtaaksi" resepti-tiskille jonottamisen, irtotuoleja vähän miten sattuu, selän takana kävelee ihmisiä hyllyjä tutkien, tietyt lääkkeet oli laitettu perälle että joutuu kävelemään varmasti koko myymällän. Mielestäni yksityisyys katosi tuossa koulupenkkirivissä.

Miksi illalla oli vain pari tiskiä kuudesta palvelemassa, minäkin sain jonotusnumeron, joka oli yli 10 suurempi kuin sillä hetkellä palveltava asiakas. En varmasti ala istumaan pitkään räkäisten ja köhivien ihmisten seassa. On sitä muutakin puuhaa työssäkäyvällä iltaisin kuin istua 40 minuuttia apteekin palvelutiskille jonottamassa.

Kaikenkaikkiaan, vaikka itse palvelu oli hyvää, en ole tyytyväinen tilajärjestelyihin ja työntekijöiden määrään illalla. Onneksi toisella kaupalla on toinen apteekki ja eikös karihaarassakin ole nyt apteekki, ja keminmaan cittarissa. Että valinnanvaraa on. YA menetti ainakin minun asiakkuuteni.

17

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en käy s-marketissa

      Minusta YA on aina palvellu 100% hyvin ja työntekijät ovat auttavaísia ja etten sanoisi jopa osin kauniita. Ei ole uudessakaan paikassa ahistanut, mutta on hyvä että jos olet kokenut jotain negatiivista niin palautteen antaminen on aiheellista. Uskoisin kuitenkin johdon ottavan asian huomioon. Minusta vanha paikka oli huono jo paikoituksen suhteen, nykyinen paikka antaa mahdollisuuden parannuksiin ja se on vain henkïlökunna vastuulla. Ihania ja kauniita naisia töissä en vaihda millään muualle.

      • kroonikko_ville

        Enhän minä henkilökuntaa morkannutkaan, päinvastoin, Kyllä YA:ssa palvelu pelaa. Mutta tiloja ja myymälän järjestelyjä moitin. Ja perusteluja mietin siinä jonottaessani, miksi tähän muutettiin. Parkkipaikka-perustelu kun ei mahdu minun kaaliin. Myymälä on sijoittelultaan ja sisäisen liikenteen ja odotustilan suunnittelultaan mielestäni epäonnistunut.

        Tuolle alemmalle haistattelijalle voin sanoa, että enpä ole valittanut asioista täällä aiemmin, YA:ssa en löytänyt edes palautelaatikkoa, johon olisi mielipahani voinut raapustaa. Kyllä ne pöpöt tarttuvat rikkaisiinkin, en minä ole sellainen. Mutta et sinäkään vapaaehtoisesti kyllä pitkää aikaa köhivien ja räkäisten ihmisten seassa istuisi. Sinulla taitaa olla muita ongelmia kun noin vastaat kirjoituksiin, oletko käynyt psikiatrilla arvioituttamassa kuntosi?


      • joukkoon
        kroonikko_ville kirjoitti:

        Enhän minä henkilökuntaa morkannutkaan, päinvastoin, Kyllä YA:ssa palvelu pelaa. Mutta tiloja ja myymälän järjestelyjä moitin. Ja perusteluja mietin siinä jonottaessani, miksi tähän muutettiin. Parkkipaikka-perustelu kun ei mahdu minun kaaliin. Myymälä on sijoittelultaan ja sisäisen liikenteen ja odotustilan suunnittelultaan mielestäni epäonnistunut.

        Tuolle alemmalle haistattelijalle voin sanoa, että enpä ole valittanut asioista täällä aiemmin, YA:ssa en löytänyt edes palautelaatikkoa, johon olisi mielipahani voinut raapustaa. Kyllä ne pöpöt tarttuvat rikkaisiinkin, en minä ole sellainen. Mutta et sinäkään vapaaehtoisesti kyllä pitkää aikaa köhivien ja räkäisten ihmisten seassa istuisi. Sinulla taitaa olla muita ongelmia kun noin vastaat kirjoituksiin, oletko käynyt psikiatrilla arvioituttamassa kuntosi?

        yksi mätä omena mahtuu


      • paha omena
        joukkoon kirjoitti:

        yksi mätä omena mahtuu

        aivan totta, mätä omena on hapan, ulkomuoto tumma, ei niin sileä enää, kotimainen. Vältä tämmöistä.


      • täällä käyn aina
        kroonikko_ville kirjoitti:

        Enhän minä henkilökuntaa morkannutkaan, päinvastoin, Kyllä YA:ssa palvelu pelaa. Mutta tiloja ja myymälän järjestelyjä moitin. Ja perusteluja mietin siinä jonottaessani, miksi tähän muutettiin. Parkkipaikka-perustelu kun ei mahdu minun kaaliin. Myymälä on sijoittelultaan ja sisäisen liikenteen ja odotustilan suunnittelultaan mielestäni epäonnistunut.

        Tuolle alemmalle haistattelijalle voin sanoa, että enpä ole valittanut asioista täällä aiemmin, YA:ssa en löytänyt edes palautelaatikkoa, johon olisi mielipahani voinut raapustaa. Kyllä ne pöpöt tarttuvat rikkaisiinkin, en minä ole sellainen. Mutta et sinäkään vapaaehtoisesti kyllä pitkää aikaa köhivien ja räkäisten ihmisten seassa istuisi. Sinulla taitaa olla muita ongelmia kun noin vastaat kirjoituksiin, oletko käynyt psikiatrilla arvioituttamassa kuntosi?

        Hyvä sijainti, hyvä apteekki,auttavainen henkilökunta. ei niin kiire. Hyvää Uutta Vuotta


    • Üskös-Kalle

      Hyvä hyvä! Päästiinpäs sinustakin, ikuisesta valittajasta. YA:n taso nousi huomattavasti sinun poistuttuasi tämän apteekin käyttäjäkunnasta. Osta rohtosi muualta, tai kuole pois. Ei tarvi tulla kattoon tänne YA:n yskiviä taviksia, jos se sinua niin häiritsee? (Sairastaa ne rikaatkin)
      Parkkipaikasta sen verran, et entiseen verrattuna nyt on tilaa ja tuleepahan ruoka ostoksetkin hoidettua samalla kertaa. Loistava ratkaisu muuttaa nykyisiin tiloihin, siitä iso kiitos YA:lle.

    • Reseptialue huono

      Minusta taasa parkkkipaikkojen suhteen asioin nimenomaan nykyisessä uudessa paikassa, entisessä oli surkeaa kun huonojalkaiset joutui autoista kävelemään jostakin parkkipaikalta asti.
      Mutta reseptipuolen tila on aivan surkea !!

    • vakiasiakas

      Minunkin mielestä reseptipuolen odotus ja istumis alue nyt hyvin "vastenmielinen" alue. Enemmän suojaisuutta resepti ja muun alueen välille. parkkipaikkojen takia nykyinen on mainio, ei tartte enää jättää kulkuvälinettä keskuspuistokadun varteen ja sisälle pääsee kummalta puolen taloa haluaa.
      Ei kaikki kulje taksilla, meitä selkä- ja jalkavaivaisia on jotka nyt pääsee paremmin omilla autoilla.
      En minäkään löytänyt mitään palautelaatikkoa.

      • Asiaa!!

        Olen tismalleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ihan samat asiat olen kokenut itsekin häiritseviksi uudessa apteekissa. Eikä täällä tosiaan kukaan ole palvelua moittinut. Se on kyllä pelannut aina täysin moitteettomasti, joskin erittäin hitaasti viime aikoina (työntekijöitä vähän töissä samanaikaisesti). Kaikkilla ei valitettavasti ole kykyä ymmärtää lukemaansa ja heti pitää alkaa urputtaa, jos nyt joku uskaltautuu epäkohdista mainitsemaan.


      • kiitos ya
        Asiaa!! kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ihan samat asiat olen kokenut itsekin häiritseviksi uudessa apteekissa. Eikä täällä tosiaan kukaan ole palvelua moittinut. Se on kyllä pelannut aina täysin moitteettomasti, joskin erittäin hitaasti viime aikoina (työntekijöitä vähän töissä samanaikaisesti). Kaikkilla ei valitettavasti ole kykyä ymmärtää lukemaansa ja heti pitää alkaa urputtaa, jos nyt joku uskaltautuu epäkohdista mainitsemaan.

        Kyllä sitä ennen istuttiin tiskillä olijoita lähempänä kuin nyt. Nyt istutaan useammassa rivissä, mutta mitä siitä. istutaanhan sitä linja-autossa ja elokuvissa että teatterissakin.

        Palaute laatikko on muuten siinä ulosmeno portin vieressä, oikein pöydän kanssa. Että ai kannata tupista jos ei huomaa asioita ympärillään

        mitä ihmeen salaisuuksia teillä on lääkkeissänne, että pelkäätte jonkun näkevän ostoksenne =)

        Tällä viikolla olen kolmesti käynyt, ja tänään juuri juttelin yhden työntekijän kanssa, että henkilökuntaa lisätään iltoihin.

        Ottakaa pipo pois , olkaa tyytyväisiä että meillä on palveleva apteekki. Itse en vaihda apteekkia.

        Lisäksi nyt ei ole kyse mistään parkkipaikoista, että kommentti on kyllä enemmän kuin naurettava. Nyt niitä tienvierus paikkoja s-kaupan paikkoja riittää paremmin kuin entisessä paikassa kun siellä sulkivat kadun sekä kavensivat katua.


      • voivottelija
        kiitos ya kirjoitti:

        Kyllä sitä ennen istuttiin tiskillä olijoita lähempänä kuin nyt. Nyt istutaan useammassa rivissä, mutta mitä siitä. istutaanhan sitä linja-autossa ja elokuvissa että teatterissakin.

        Palaute laatikko on muuten siinä ulosmeno portin vieressä, oikein pöydän kanssa. Että ai kannata tupista jos ei huomaa asioita ympärillään

        mitä ihmeen salaisuuksia teillä on lääkkeissänne, että pelkäätte jonkun näkevän ostoksenne =)

        Tällä viikolla olen kolmesti käynyt, ja tänään juuri juttelin yhden työntekijän kanssa, että henkilökuntaa lisätään iltoihin.

        Ottakaa pipo pois , olkaa tyytyväisiä että meillä on palveleva apteekki. Itse en vaihda apteekkia.

        Lisäksi nyt ei ole kyse mistään parkkipaikoista, että kommentti on kyllä enemmän kuin naurettava. Nyt niitä tienvierus paikkoja s-kaupan paikkoja riittää paremmin kuin entisessä paikassa kun siellä sulkivat kadun sekä kavensivat katua.

        Ihan viihtyisät tilat näytti olevan, mutta jotain intimiteettisuojaa olisin kaivannut siinä reseptitiskillä. Ei kaikki halua omistä lääkkeistä/sairauksista muille kuulutettavan. Sama homma myös Terveystalon respassa, ei huvita siinä tiskillä huudella kaikista vaivoistaan. Ja yleensä siinä on aina joku huonokuuloinen täti töissä.


    • woodoo ?

      Eipä näytä sinulla olevan asiaa apteekkiin muutenkaan kun on varaa valittaa. mene sitten luontais-tuote kauppaan ja osta sieltä rohtos. saat varmasti sekunnissa palveltuassa niillä katteilla. saat mitä saat...

    • pitäs mättää

      Haista sinä SUBUTEX-jonottaja paska !

      • Paavo P.

        Laskin odottaessani että katossa on 15 kameraa kuvaamassa asiakkaita se siitä intiimitettisuojasta, mitä lie pelkäävät onko Kemiläiset niin rosvoja että pitää miinoittaa katttorakenteet kameroilla että varmasti kaikki tulee nauhalle.


      • Kauno Koodi
        Paavo P. kirjoitti:

        Laskin odottaessani että katossa on 15 kameraa kuvaamassa asiakkaita se siitä intiimitettisuojasta, mitä lie pelkäävät onko Kemiläiset niin rosvoja että pitää miinoittaa katttorakenteet kameroilla että varmasti kaikki tulee nauhalle.

        Ei niistä ole toiminnassa kuin pari, loput on niitä Markan-Talon asentamia feikkejä jouden oli tarkoitus ehkäistä myymälävarkauksia?


    • entinen asiakas

      aivan samaa mieltä,ihme muutto!!

    • Anonyymi

      Ei ainakaan kiireen kanssa pidä mennä YA-Kemiin. Surkeaa toimintaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe