Andrew J - silittämättä siisti kauluspaita

Avusta kiitollinen

Nyt alkaa olla jo epätodellista. En löydä verkkokauppaa josta voisin ostaa Andrew J -merkkisiä kauluspaitoja. Enkä löytänyt Helsingistä liikettäkään joka myisi. Aikoinaan Stockmannilta olen yhden omistamani paidan löytänyt, mutta nyttemmin kyseltyäni myyjät eivät tunnista enää merkkiä.

Löytyyköhän täältä tietoa mistä ko. paitoja saisi Suomessa ostaa?

Ovat nimittäin ainoita oikeasti silittämättä siistejä. Voi hyvällä omalla tunnolla laittaa päälle ja viimeistään ihon lämmittäessä siliää siistiksi päällä. Toimii kuin tauti tai vanhanaikainen junan vessa.

6

2343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paidan tilannut

Kysyin valmistajalta ja sain 7 minuutissa vastauksen sähköpostiini.

Stockmann dumppasi merkin valikoimista viime vuonna. Siksi ei siis enää löytynyt sieltä.

Hollantilainen verkkokauppa löytyi valmistajan avulla, jossa oli myös kokovalikoimaa ja toimittaa Suomeen.

shirtconnexxion.com

Tilaus sisällä, nyt jännätään kuinka käy. Kehut ja haukut tulevat tähän jatkokertomukseen

• Andrew J fani

Niin siinä (taas) kävi että positiivista palautetta unohtaa antaa ja negatiivisen olisin kyllä tänne heti kirjannut katkerana ja raivoissani.

Mutta paidat tulivat siis luvatussa ajassa, 4 arkipäivää. Lähetys lähti liikkeelle itse asiassa pyhienkin aikaan mutta logistiikka toimi vain arkisin. Lähtystä oli mukava seurata (UPS) livenä ja toimitus asiallisesti oikeaan osoitteeseen ilman sen kummempia ihmettelyitä.

Itse tuotteet oli hyvin ja siististi pakattu, juuri sitä mitä tilattu. 100% tyytyväisyys siis.

• muma

Kiitos, että olet jaksanut selvittää, mistä AndrewJ paitoja saa tilata - olen hankkinut paitoja ainakaan miehelleni työpaidoiksi Stockmannilta, joka tosiaankin lopetti hyvän paitamerkin myynnin! Ovat ainoat oikeat itsestään siliävät paidat! Miehelleni on vielä muutama paita varastossa, mutta olen hankkimassa pojalleni työpaitoja - joten nyt heräsi tarve tietää mistä AndrewJ merkkiä on saatavissa Suomessa. Kokeilen antamaasi verkkokauppaosoitetta. Kiitos!

• Andrew J fani kirjoitti:

Niin siinä (taas) kävi että positiivista palautetta unohtaa antaa ja negatiivisen olisin kyllä tänne heti kirjannut katkerana ja raivoissani.

Mutta paidat tulivat siis luvatussa ajassa, 4 arkipäivää. Lähetys lähti liikkeelle itse asiassa pyhienkin aikaan mutta logistiikka toimi vain arkisin. Lähtystä oli mukava seurata (UPS) livenä ja toimitus asiallisesti oikeaan osoitteeseen ilman sen kummempia ihmettelyitä.

Itse tuotteet oli hyvin ja siististi pakattu, juuri sitä mitä tilattu. 100% tyytyväisyys siis.

Osaatko neuvoa mikä koko pitäisi tilata ,jos käyttää kokoa xl tai xxl

• husupa

AndrewJ -paitoja löytyy tällä hetkellä (9.9.2012) ainakin Itiksen Halosesta. Olkaa hyvät, arvoisat ihmiset, ja noutakaa omanne!

• Paidanhuoltaja

Toivottavasti löytyy vielä. Parhaita paitoja - aivan kuin uusia usean vuoden käytön jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe