Ohuet vaaleat sukkahousut 42-44

jamie.

Ongelmana on nyt, että etsiskelen kesäksi ohuita, ihonvärisiä sukkahousuja, jotka sopisi jotenkin mulle. Käytän vaatekokoa 42-44, mutta nähtävästi etsimissäni sukkahousuissa ei sekään riitä. Mustia 80 denin sukkahousuja ostan Seppälästä, ja ne sopii täydellisesti (koko xl), mutta ohuita ihonmyötäisiä en ole vielä löytänyt. Mistä itse ostatte niitä? Olen joskus ostanut sokkona Citymarketin ja Prisman tapaisista kaupoista niitä halpiksia, mutta ne on olleet joko liian lyhyitä tai pieniä. Olen 164 cm pitkä, mutta tarvitsen vähän pidemmän mallin koska nähtävästi olen muodoiltani sellainen jolle ei tehdä sukkiksia :( Neuvoja ja vinkkejä?

2

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahansa!

Tuntuu oudolta ettet löydä ohuita sukkahousuja. Tuokin tuntuu oudolta että valitat tuon pituisena lyhyydestä. Itse olen 178 cm pitkä ja sääret ovat poikkeuksellisen pitkät. Pikkupöksykokoni on 44-46 ja löydän helposti ohuita sukkahousuja mistä tavaratalosta tahansa. Kirjainkoossa käytän kokoa XL tai XXL riippuen materiaalista ja valmistajasta. Nuo ohuet ovat yleensä numerokoossa ja käytän vähintään numeroa 48, mieluummin 50-52, jolloin sääriosuus on tarpeeksi pitkä. Usein yläosa on turhan väljä, mutta se ei haittaa. Minulle istuvimmat ovat kokoa 50-52 tavallisella haarakiilalla. Olen havainnut että sukkahousut kannattaa ostaa suuremmassa numerokoossa kuin pikkupöksyt. Jos ostan sukkahousut pikkupöksyjen mukaisella numerolla (44-46) ne ovat auttamatta liian lyhyet ja muutenkin pienet.

• petramaria

moi itse olen 178cm pitkä vaatekoko 38 mutta pituuteni vuoksi käytän sukkahousuja kokoa 40-44 monesti sukkahousupakkauksessa on takana kokotaulukko josta selviää oikea koko esim monessa sokoksessa on sukkaosasto jonka myyjältä voi kysyä apua oikean koon valitsemisessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1561
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      118
      1444
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      71
      1299
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1202
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1020
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      948
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      910
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      753
    Aihe