Tyttöystävän käytöstavat :(

korvatulp.+pyykkip.?

Olen nyt seursutellut parisen kuukautta muuten mukavan naisen kanssa, mutta hänen käytöstapansa, tai oikeammin niiden puute, askarruttavat minua. Esimerkiksi usein rakastelun jälkeen hänelle tulee tarve mennä vessaan ulostamaan. Ei siinä sinänsä mitään, mutta kun hän piereskelee aivan estoitta ja kovaäänisesti lähes joka kerta! Minua on alkanut nyt jo ennen rakstelun alkua haitata tämä asia, ja se on mielessä myös aktin aikana. Muutenkin tuo vessatouhu on aina niin kovaäänistä...kaikki pörähtely, narahtelu ja vingahduksetkin lasketaan estoitta tulemaan. Ja sitten vessassa on niin paha haju pitkään hänen sielläolonsa jälkeen. Miten muuten fiksu ja kouluttatautunut nainen voi käyttäytyä näin? Ei oikein viitsisi alkaa aikuiselle ihmiselle opettaa käytöstapoja.

29

4171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prootpufpampruttrut

Luuletsä sen muijan olevan joku pumpattava barbara,äänetön hajuton ja mauton?
      Kokeile itte tätä konstia:Hernekeittoa,ruisleipää ja kirnupiimää.Mikäli nämä ei tehoa,sit jotain mikä tehoaa
      parhaiten pakkisi sekaisin saamiseksi.
      Estottomasti alat laulattaa sitä omaa rectumiasi,kyllä se narttu pian jysäyttää sua kaaliin.
      Sikäli jos ei ole kakkahuumorin ystävä.
      Mistäs tiedät tuliko ne äänet perseestä???
      Oma kokemus olikin, kun äänet tulikin sieltä aktireiästä...
      Muija nolona ja punasena vaan sano:Sä pumppasit sitä pimpuraa niin kovaa...
      Ite et mee pesee sitä mulkkuas panon jälkeen,ainakin muijas käy tavaran pesee,hyi sua kakkakikkeli.

• käytöstavoista!

Hmm, en ihan ymmärrä. Nainen piereskelee vessassa ja tämä häiritsee sinua. Mitä muuta hän voisi mielestäsi tehdä kuin piereskellä vessassa, jos siihen on tarve? Piereskellä jossain muualla? Tuskin. Pidätellä pierua ja yrittää päästää se hitaasti ja äänettömästi? Tämä olisi ihan ok ensimmäisillä kerroilla uuden partnerin kanssa, mutta kun kerran olette olleet yhdessä jo kuukausia, nainen kokee aivan oikeutetusti ettei enää tarvitse moiseen ryhtyä. En ymmärrä, miten älykkyys tai koulutus voisivat vähentää piereskelyn tarvetta. Mieti, jos sinulla olisi ilmavaivoja, olisiko reilua että tyttöystäväsi valittaisi niistä ja vielä yrittäisi syyttää niistä huonoja käytöstapoja?

Minusta sinun on vaan kestettävä tuota. Tietenkin voit myös kysyä YSTÄVÄLLISESTI ja TAHDIKKAASTI, onko naisen maha kipeä, koska et ole voinut välttää kuulemasta, että häneltä usein pääsee pieru. Esitä asia siten, että olet huolissaan hänen hyvinvoinnistaan. Ehkä voisitte yhdessä yrittää keksiä jos vaikka ruokavaliota muuttamalla ilman eritystä voisi vähentää.

Hajuhaittoihin voit hankkia WC-raikastimen.

• i cant take it anymo

Hei, siis lievä provo ja joku usko tän?! Aivan käsittämätöntä.

• ilmavaivaton

No, kyllä minustakin piereskely on ehdoton seksin tappaja. Seurustelin joskus viisi vuotta miehen kanssa, jonka kuulin tuona aikana pieraisevan vain yhden kerran... ja sekin tapahtui hänen nukkuessaan. :) Enkä kyllä itsekään ole suhteissa harrastanut piereskelyä.Mutta järkytykseni oli sitten suuri,kun seuraava miesystäväni alkoikin aivan estotta piereskellä seurassani. Se suhde loppuikin sitten lyhyeen.

Mutta kuten yllä olevista vastauksistakin huomaat, jotkut, ehkä aika monetkin ihmiset pitävät hyvän ja vakiintuneen parisuhteen merkkinä sitä, että toisen seurassa voi piereskellä...vastenmielistä,mutta totta!

• Vaiva päässä ?

Sinä siis kärsit vatsavaivan mieluummin kuin päästät poikittain olevan pierun ulos ?

• :)

tekisi hyvää mennä vähäksi aikaa töihin johonkin laitokseen hoitamaan vuodepotilaita. Tule sen jälkeen kirjoittamaan tänne jonkun piereskelystä, ulostamisesta ja hajusta.

• aloittaja.

Eikö ihminen voi pidättää kaasujaan, ja laskea niitä vaikka sitten yksin ollessaan, tai ulkosalla? Jotenkin tuntuu niin, että tunkeutuu toisen alueelle tuollaisella huomioimattomalla käytöksellä. Itse en koskaan piereskele niin, ettö joku on kuulemassa. Tai korkeintaan nukkuessani niin voi käydä. Ja vessassa, jos olen ulostanut, niin poistan mahdollisen hajun vaikka tulitikkuja raapimalla. Otetaan lähimmäiset huomioon!

• ihan suoraan
        aloittaja. kirjoitti:

Eikö ihminen voi pidättää kaasujaan, ja laskea niitä vaikka sitten yksin ollessaan, tai ulkosalla? Jotenkin tuntuu niin, että tunkeutuu toisen alueelle tuollaisella huomioimattomalla käytöksellä. Itse en koskaan piereskele niin, ettö joku on kuulemassa. Tai korkeintaan nukkuessani niin voi käydä. Ja vessassa, jos olen ulostanut, niin poistan mahdollisen hajun vaikka tulitikkuja raapimalla. Otetaan lähimmäiset huomioon!

ja sanoa ihan suoraan että nuo asiat häiritsevät sinua. Katso mitä sen jälkeen tapahtuu.

Luulisi, että ymmärtäisi ja ottaisi huomioon.

• Netistä löytyy
        ihan suoraan kirjoitti:

ja sanoa ihan suoraan että nuo asiat häiritsevät sinua. Katso mitä sen jälkeen tapahtuu.

Luulisi, että ymmärtäisi ja ottaisi huomioon.

voisi ostaa robotin itselleen.

• suoraputkisen vaimo
        Netistä löytyy kirjoitti:

voisi ostaa robotin itselleen.

Ihmisen suolistokaasut ovat täysin luonnollinen asia. Eikö ap:n koskaan tarvitse päästää kaasuja ulos? Jos, niin ehditkö aina lähimpään piilopaikkaan, josta kukaan ei sinua kuule?

Joillekin ihmisille kerääntyy kaasuja erityisen paljon yhdynnän aikana, täysin tunnettu asia.
        On myös ihmisiä, jotka piereskelevät tavallista enemmän, esim. ruokavalion tai tai vaikkapa laktoosiintoleranssin takia.

On tietty myös ihmisiä, jotka viestittelevät kuuluvilla ja haisevilla paukuilla. He kai ovat yleensä vanhemmanpuoleisia miehiä tai kauan yhdessä olleita pariskuntia, jotka eivät jokaisen pierun takia nouse kiirehtimään vessaan tai nurkan taakse.

Miten on, häiritseekö ap:tä myös muunlainen haju kuin pieru? Kemiallisissa tuotteissa on mieletön määrä hajuja, jotka voivat viedä muunkin kuin astmaatikon pakosalle.

• aloittaja.
        suoraputkisen vaimo kirjoitti:

Ihmisen suolistokaasut ovat täysin luonnollinen asia. Eikö ap:n koskaan tarvitse päästää kaasuja ulos? Jos, niin ehditkö aina lähimpään piilopaikkaan, josta kukaan ei sinua kuule?

Joillekin ihmisille kerääntyy kaasuja erityisen paljon yhdynnän aikana, täysin tunnettu asia.
        On myös ihmisiä, jotka piereskelevät tavallista enemmän, esim. ruokavalion tai tai vaikkapa laktoosiintoleranssin takia.

On tietty myös ihmisiä, jotka viestittelevät kuuluvilla ja haisevilla paukuilla. He kai ovat yleensä vanhemmanpuoleisia miehiä tai kauan yhdessä olleita pariskuntia, jotka eivät jokaisen pierun takia nouse kiirehtimään vessaan tai nurkan taakse.

Miten on, häiritseekö ap:tä myös muunlainen haju kuin pieru? Kemiallisissa tuotteissa on mieletön määrä hajuja, jotka voivat viedä muunkin kuin astmaatikon pakosalle.

Vanhat vanhempani harrastavat tuota edellisen kirjoittajan mainitsemaa "viestittelyä" paukuillaan. Äitini varsinkin pieraisee niin, että heillä kyläillessäni sen hyvin kuulen, ja naurahtelee ja kuittailee isälleni siitä. Voi, kunka minua inhoittaa silloin..niin rahvaanomaista. Hienot ihmiset hillitsevät ja pidättävät itsensä. Tunnen, että vanhempani ovat maalaismoukkia.

• viisasko muka olet?
        aloittaja. kirjoitti:

Vanhat vanhempani harrastavat tuota edellisen kirjoittajan mainitsemaa "viestittelyä" paukuillaan. Äitini varsinkin pieraisee niin, että heillä kyläillessäni sen hyvin kuulen, ja naurahtelee ja kuittailee isälleni siitä. Voi, kunka minua inhoittaa silloin..niin rahvaanomaista. Hienot ihmiset hillitsevät ja pidättävät itsensä. Tunnen, että vanhempani ovat maalaismoukkia.

Ja kaupunkilaisetko on niin umpipulloja, etteivät koskaan piereksi...pitäisiköhän sinun mennä sinne maalle vielä kasvamaan...? Maalla kasvaneena ja vieläkin asuvana, tuo lauseesi kuulosti todella pahalta!

• aloittaja.
        viisasko muka olet? kirjoitti:

Ja kaupunkilaisetko on niin umpipulloja, etteivät koskaan piereksi...pitäisiköhän sinun mennä sinne maalle vielä kasvamaan...? Maalla kasvaneena ja vieläkin asuvana, tuo lauseesi kuulosti todella pahalta!

Ei ollut tarkoitus tuoda esiin väitettä, että maalaiset olisivat kaupunkilaisia moukkamaisempia. Ei siinä moukkamaisuudessa ole varmaan sen kummempaa eroa keskimäärin, olit maalainen tai kaupunkilainen. Eikähän Suomessa asuvia voi kutsua kaupunkilaisiksi kuin korkeintaan yhtä sadasta, jos sitäkään. Nyt kun olen tuota piereskelyasiaa ajatellut tänään enemmän, niin kyllä harmittaa, kuinka ihminen on yleensäkin niin alkukantainen ja sivistymätön olento, että kaasunlasku itsestään toisen ihmisen läsnäollessa saattaa huvittaa. Hyh, ja vielä kerran hyh.

• sadasduyu
        aloittaja. kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus tuoda esiin väitettä, että maalaiset olisivat kaupunkilaisia moukkamaisempia. Ei siinä moukkamaisuudessa ole varmaan sen kummempaa eroa keskimäärin, olit maalainen tai kaupunkilainen. Eikähän Suomessa asuvia voi kutsua kaupunkilaisiksi kuin korkeintaan yhtä sadasta, jos sitäkään. Nyt kun olen tuota piereskelyasiaa ajatellut tänään enemmän, niin kyllä harmittaa, kuinka ihminen on yleensäkin niin alkukantainen ja sivistymätön olento, että kaasunlasku itsestään toisen ihmisen läsnäollessa saattaa huvittaa. Hyh, ja vielä kerran hyh.

olla aika neitimäinen "mies".

• wellala
        aloittaja. kirjoitti:

Jos välittää kumppanista ja tykkää hänestä muuten, on jopa vähän rakastunut ehkä, niin ottaa asian puheeksi huolena. Suolistovaivoihin voi löytyä helpotusta vaihtamalla jotain ruokavaliossa. Tavoitteena tyttöystäväsi parempi vointi - se voi olla kohtalainen keskustelun aloitus.

• pieremisrauha
        wellala kirjoitti:

Jos välittää kumppanista ja tykkää hänestä muuten, on jopa vähän rakastunut ehkä, niin ottaa asian puheeksi huolena. Suolistovaivoihin voi löytyä helpotusta vaihtamalla jotain ruokavaliossa. Tavoitteena tyttöystäväsi parempi vointi - se voi olla kohtalainen keskustelun aloitus.

ihminen saisi lääkärissä diagnoosin "ärtynyt suoli". Sen oireina on ainakin ilmavaivoja ja turvotusta ja se taas, mistä ruokavalion osasta oireet johtuvat, on aika yksilöllistä. Mä yritän parhaani mukaan vältellä maitotuotteita, kaaleja, omenaa, leipää, vehnää, papuja ja banaania, mutta silti olen monesti iltaisin turvonnut ja ilmaa puhkuva pallo. Ei vaan pysty välttämään kaikkia niitä ruoka-aineita, mistä mahani voi ärtyä. Lisäksi esim. liikkumattomuus ja jatkuva istuminen pahentaa ilmavaivoja. Enkä tod. ole ylipainoinen tai ylensyövä tai sohvalla makaava, vaan normaalipainon alarajalla keikkuva nainen. Kuukautisten aikaan homma vielä pahenee, kun joudun syömään kipuihin särkylääkkeitä, jotka taas ärsyttävät mahaa.

Ap:n ongelma tuntuu, anteeksi vaan, melko lapselliselta. Aiot siis evätä tyttöystävältäsi piereskelyn vessassa? Noin yleensä juuri vessa on se ilmavaivojen vapaan päästelyn vyöhyke. Jos äänet sua häiritsevät, niin avaa radio tai laita levy soimaan tai tunge korvatulpat korviin. Ja pakkoko sinne vessaan on mennä nuuhkimaan heti tyttöystävän jälkeen - jos vessassa on normaali tuuletus, niin ei siellä mikään haju varttia kauemmaksi ajaksi pesiydy, jollei itselläsi ole ongelmia wc:n siivouksen kanssa.

• aloittaja.
        pieremisrauha kirjoitti:

ihminen saisi lääkärissä diagnoosin "ärtynyt suoli". Sen oireina on ainakin ilmavaivoja ja turvotusta ja se taas, mistä ruokavalion osasta oireet johtuvat, on aika yksilöllistä. Mä yritän parhaani mukaan vältellä maitotuotteita, kaaleja, omenaa, leipää, vehnää, papuja ja banaania, mutta silti olen monesti iltaisin turvonnut ja ilmaa puhkuva pallo. Ei vaan pysty välttämään kaikkia niitä ruoka-aineita, mistä mahani voi ärtyä. Lisäksi esim. liikkumattomuus ja jatkuva istuminen pahentaa ilmavaivoja. Enkä tod. ole ylipainoinen tai ylensyövä tai sohvalla makaava, vaan normaalipainon alarajalla keikkuva nainen. Kuukautisten aikaan homma vielä pahenee, kun joudun syömään kipuihin särkylääkkeitä, jotka taas ärsyttävät mahaa.

Ap:n ongelma tuntuu, anteeksi vaan, melko lapselliselta. Aiot siis evätä tyttöystävältäsi piereskelyn vessassa? Noin yleensä juuri vessa on se ilmavaivojen vapaan päästelyn vyöhyke. Jos äänet sua häiritsevät, niin avaa radio tai laita levy soimaan tai tunge korvatulpat korviin. Ja pakkoko sinne vessaan on mennä nuuhkimaan heti tyttöystävän jälkeen - jos vessassa on normaali tuuletus, niin ei siellä mikään haju varttia kauemmaksi ajaksi pesiydy, jollei itselläsi ole ongelmia wc:n siivouksen kanssa.

minä vaihdan tyttöystävään, joka ei piereskele. Eilen oli sellainen "konsertti" taas vessassa rakstelumme jälkeen. Ei tule sänkyhommista mitään kohta, kun on se mielessä jo etukäteen, että mitähän ääniä taas kuuluu kohta. Valtaosa kuitenkin naisista on sen verran häpyä omistavia että pidättävät kaasut ja "mölyt" mahassaan. Olen kohta vapaa mies, ihanan raikasta!

• flatus olet
        aloittaja. kirjoitti:

minä vaihdan tyttöystävään, joka ei piereskele. Eilen oli sellainen "konsertti" taas vessassa rakstelumme jälkeen. Ei tule sänkyhommista mitään kohta, kun on se mielessä jo etukäteen, että mitähän ääniä taas kuuluu kohta. Valtaosa kuitenkin naisista on sen verran häpyä omistavia että pidättävät kaasut ja "mölyt" mahassaan. Olen kohta vapaa mies, ihanan raikasta!

sitten kysyä uudelta tyttöystävältä ekoilla treffeillä, että kärsiikö ilmavaivoista ja mahdollinen "ääni-ja hajunäyte" vielä päälle, jos joksus vahingossa pääsee tuhahtamaan... niin ja saattaahan se ilma mahasta joskus purkautua röyhtäisynäkin...joten muista vielä varmistaa että närästääkö....miten sitten pissaamisen kanssa...saako kuulua lorinaa...niin ja maiskuttaako syödessään...

• ilmavaivaton
        flatus olet kirjoitti:

sitten kysyä uudelta tyttöystävältä ekoilla treffeillä, että kärsiikö ilmavaivoista ja mahdollinen "ääni-ja hajunäyte" vielä päälle, jos joksus vahingossa pääsee tuhahtamaan... niin ja saattaahan se ilma mahasta joskus purkautua röyhtäisynäkin...joten muista vielä varmistaa että närästääkö....miten sitten pissaamisen kanssa...saako kuulua lorinaa...niin ja maiskuttaako syödessään...

Vinkkejä ihmisille, jotka eivät tiedä miten vessa-asit hoidetaan huomaamattomasti:

-jos ilmavaivoja, vesihana päälle, niin ei äänet kuulu
        -pissanlorina ei kuulu, kun laittaa vessanpönttöön paperia ennen ko. toimituksen aloittamista

Pienillä asioilla voi toisen ottaa huomioon. Kumppanin seksihalutkin pysyvät parempina, kun haisemista ja lorotusta ja pörinää hieman kontrolloi!

• pierukin=elämää
        aloittaja. kirjoitti:

Kiitos hyvistä nauruista. oikein hauska vitsi. jos olet tosissasi niin onneksi olkoon. siis siitä että sulla ei taida olla kovin paljon oikeita ongelmia.. onkos kenties mieleesi juolahtanut että kaasujen pidättäminen voi tuottaa ihan järkyttäviä vatsakipuja?? haluatko että naisesi kärsii niistä sitten? ilmoittele toki sitten tänne viestiketjuun kun löydät tyttöystävän joka ei piereskele. sitä päivää tuskin tulet näkemään. harmi kun nuo pumpattavat nuketkin voivat varmaankin tuottaa jotain pierumaisia ääniä jos sitä ilmaa jotenkin turahtaa sieltä ulos..

teet kärpäsestä härkäsen. mitäs sitten tapahtuu jos löydät unelmiesi piereskelemättömän ja muutenkin hajuttoman (ja mauttoman) naisen ja sitten jokin kaunis haiseva päivä hän päästää pierun?? maailmasi romahtaa ja vanhat traumat haisevasta luonnollisesta ihmisolennosta nousevat pintaan. "kuinka tämä on mahdollista? piereskeleekö hänkin?? se on loppu nyt".

jos kerta valtaosa naisista pitää kaasut ja mölyt mahassaan, niin kumma kun et ole sellaista vielä itsellesi napannut..

• pierupiru
        aloittaja. kirjoitti:

olisit voinut kirjoittaa jutun "en välitä tyttöystävästäni", sillä mitä muuta toi kirjoittamasi kertoo kuin sen, ettet piittaa tyttöystävästäsi erityisemmin? Sun selityksesi asialle sattuu olemaan hänen vessapiereskelynsä, mutta usko vaan, että jos tykkäisit vähän enemmän, niin etsisit hommaan muita ratkaisuja kuin ero tai pieruista valittaminen netissä.

Kertokaas muuten, moniko teistä immeisistä kykenee ulostamisen yhteydessä pidättämään pieremistä? Eli kakkiakaan ei saisi kuin sillä lailla siveästi. Oot sie outo heppu. No, toivottavasti joko löydät kaltaisesi tai sitten rakastut seuraavaan lyyliin edes hiukkasen. Tietty voisit yrittää ulkoistaa itsesi aina ennen kuin lyyli ehtii vessaan asi. Jos siis sekstaatte, niin heti homman jälkeen vedät kalsarit jalkaan ja lähdet baanalle. Sillä lailla et ainakaan kuule vessapieruja.

• 121212121

Haha, tämän on pakko olla provo.

• prööt!!

Älä ole neiti, ap! Hitto me vaimokkeen kanssa olemme naureskelleet, kuinka vapauttavaa olikaan suhteen alussa kun ilkesimme piereskellä toistemme kuullen. Kyllä niitä hajuja ja ääniä välillä tulee, mutta sanotaan vain toisillemme, että "tuoksut kuin ruusunkukka". Joskus hämmästelimme, että kuinka muutama kaveripariskuntamme eivät ole ilenneet moista harrastaa, "Ei me kehdata...". Sitä minä pitäisin luonnottomana.

• ndvglks

En kyllä ymmärrä miten piereskely, äänekäs paskominen yms jutut olisivat merkki suhteen rentoudesta ja hyvyydestä...En minä ainakaan erityisesti haluaisi, että miehen kanssa piereskeltäis estoitta toistemme seurassa. Enkä kyllä halua yleensäkään piereskellä tai kuunnella piereskelyä kenenkään seurassa. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö olisi pierryt tai kuullut mieheni pierevän..totta kai..ei kai sitä nyt vaan voi välttää jos asuu yhdessä. Mutta kyllä ne pierut on enemmänkin vahinkoja, kuin tahallaan päästeltyjä. Mun mielestä siis pierrä saa kyllä, mutta kiva olisi pyrkiä siihen ettei nyt kaasutella estoitta vaan esim juuri wc:ssä, tai kun on toisesta vähän sivummalla. Ja jos pieru tulee toisen kuullen, niin en nyt haluaisi asiaa myöskään erityisesti kommentoitavan. Muuten, mielestäni piereskely ei ole oikein mukava juttu esim kaverisuhteissa, joissa tunnetaan vuosien takaa ja ollaan ihan rentoja kaikin puolin..miksi parisuhde olisi tässä asiassa eri juttu..

• Bisse_91
        ndvglks kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten piereskely, äänekäs paskominen yms jutut olisivat merkki suhteen rentoudesta ja hyvyydestä...En minä ainakaan erityisesti haluaisi, että miehen kanssa piereskeltäis estoitta toistemme seurassa. Enkä kyllä halua yleensäkään piereskellä tai kuunnella piereskelyä kenenkään seurassa. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö olisi pierryt tai kuullut mieheni pierevän..totta kai..ei kai sitä nyt vaan voi välttää jos asuu yhdessä. Mutta kyllä ne pierut on enemmänkin vahinkoja, kuin tahallaan päästeltyjä. Mun mielestä siis pierrä saa kyllä, mutta kiva olisi pyrkiä siihen ettei nyt kaasutella estoitta vaan esim juuri wc:ssä, tai kun on toisesta vähän sivummalla. Ja jos pieru tulee toisen kuullen, niin en nyt haluaisi asiaa myöskään erityisesti kommentoitavan. Muuten, mielestäni piereskely ei ole oikein mukava juttu esim kaverisuhteissa, joissa tunnetaan vuosien takaa ja ollaan ihan rentoja kaikin puolin..miksi parisuhde olisi tässä asiassa eri juttu..

hahahahah Onnea vain sinulle hajuttoman tyttöystävän etsintään, koska sellaista et tule koskaan löytämään herra pilkunpiippari. En tunne sinua, mutta halveksin sinua nyt jo suunnattomasti. hanki elämä!

• jos ärsyttää

Voin vain kuvitella millainen neitimäinen mies olet, kun pierut ärsyttävä, voi herranjumala sentään! Nainen antaa pillua ja kehtaat vielä vikistä sen jälkeen pieruista ja hajusta.

• voihan pieru

Tapailin kerran yhtä miestä. En kehdannut piereskellä tai ulostaa kyläillessäni hänen yksiössään(ei parveketta). Joten saatoin pidätellä pahimmillaan vuorokaudenkin! En pystynyt edes nukkumaan hänen luonaan kun pelkäsin paukuttelevani unissani. Vatsa oli turvonnut ja kipeä, oksettikin. Oli taivaallista päästä kotiin sieltä! :-) Meidän juttu jäi lyhyeksi.

• ihmeissä oleva
        voihan pieru kirjoitti:

Tapailin kerran yhtä miestä. En kehdannut piereskellä tai ulostaa kyläillessäni hänen yksiössään(ei parveketta). Joten saatoin pidätellä pahimmillaan vuorokaudenkin! En pystynyt edes nukkumaan hänen luonaan kun pelkäsin paukuttelevani unissani. Vatsa oli turvonnut ja kipeä, oksettikin. Oli taivaallista päästä kotiin sieltä! :-) Meidän juttu jäi lyhyeksi.

jos teidän suhde loppui vain sen takia etä et uskaltanut olla om itseesi. ulostaa niin se hän on ihan luonolista..jos on tarve niin sitten vaan vessaan..kyllä se mies tai nainen sen ymmärrtää ei tartte olla ujo siinä tapauksessa.. mitä teet sitten kun muutatte saman katon alle? mitä sitten?? kai te vessassa käytte..Minä naine niin kyllä minä kehtasin käydä ulostamassa miesystävän luona ja ei hän ollut moksiskaan ja hän minun luona.

• Ilmavaivainen
        ihmeissä oleva kirjoitti:

jos teidän suhde loppui vain sen takia etä et uskaltanut olla om itseesi. ulostaa niin se hän on ihan luonolista..jos on tarve niin sitten vaan vessaan..kyllä se mies tai nainen sen ymmärrtää ei tartte olla ujo siinä tapauksessa.. mitä teet sitten kun muutatte saman katon alle? mitä sitten?? kai te vessassa käytte..Minä naine niin kyllä minä kehtasin käydä ulostamassa miesystävän luona ja ei hän ollut moksiskaan ja hän minun luona.

Tollasesta jos jättää toisen niin on kyllä merkillinen mies, tosin se ei ole edes mies. Ite oon miespuolinen henkilö ja mulla on melko usein ilmaa mahassa. Jos pidättelen päivänkin ajan, maha siitä heti kipeäksi tuleee=( Eli jos tytöt olis samanlaisia kuin sinä, mä en sais varmaan koskaan tyttöystävää kun on kertakaikkiaan pakko piereskellä, MUUTEN MAHAAN SATTUU NIIN PERKELEESTI !

PS. Onnea uuteen suhteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3597
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2627
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2418
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      249
      2146
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1922
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1491
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe