Voiko exän unohtaa lopullisesti/kokonaan???

exäexä

Varsinkin jos näkee hänet päivittäen?? Kertokaapa joilla on "kokemusta" em. tilanteesta! Itselle olisi ainakin vaikea tilanne!! Mitenkähän lapset suhtautuvat ku kuulevat, että esim. äiti on seurustellut aiemmin "naapurin isännän" kanssa siis jos exä asuu aivan lähellä???

8

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän muuttuu ihmiseks

      muitten joukkoon. Tai näin minulla kävi. Nähhään harvase päivä kun on lapset ja asutaan melko lähekkäin.

      • exäexä

        Nykyisen avomiehen vanhempi veli!!!


      • ihme ja kumma elämä

        Että onko lapset yhteisiä lapsia ja sitten on pakko nähdä ja asutte melko lähekkäin? Niin tuttava meni parhaan kaverinsa miehen kanssa naimisiin ja asuivat naapureina jonkin aikaa.


      • exäexä
        ihme ja kumma elämä kirjoitti:

        Että onko lapset yhteisiä lapsia ja sitten on pakko nähdä ja asutte melko lähekkäin? Niin tuttava meni parhaan kaverinsa miehen kanssa naimisiin ja asuivat naapureina jonkin aikaa.

        Lapsia (kaksi poikaa), vaan nykyisen avomiehen. Avomiehellä kaksi veljeä ja tytöllä erittäin hyvät (läheiset?) välit molempiin! Muutenkin hyvät välit muihinkin avomiehen sukulaisiin! Tyttö ei ole oikeastaan ollenkaan kiinnöstunut omista sukulaisista.
        -kyse ei ole minusta, vaan eräästä sukulaistytöstä-


      • exäexä
        exäexä kirjoitti:

        Lapsia (kaksi poikaa), vaan nykyisen avomiehen. Avomiehellä kaksi veljeä ja tytöllä erittäin hyvät (läheiset?) välit molempiin! Muutenkin hyvät välit muihinkin avomiehen sukulaisiin! Tyttö ei ole oikeastaan ollenkaan kiinnöstunut omista sukulaisista.
        -kyse ei ole minusta, vaan eräästä sukulaistytöstä-

        Exällä perhe ja lapsia, mutta nuorin on poikamies.


    • Jos tuntee vieläkin hänen vetovoimansa. Mokasta voi ottaa myös opikseen. Ja minä olen ottanut. Tahtoisin niin kovasti palauttaa hänen luottamuksensa.

    • IMO..

      Sinulla ja exälläsi on kuitenkin yhteinen pätkä historiaa elämässäsi.
      Tuskin tulet häntä ikinään "unohtamaan" totaalisesti, mutta romanttiset tunteet häntä kohtaan on mahdollista hävittää ajan kanssa.

      Tarviiko lasten välttämättä kuulla tuota?
      Ja jos kuulevat ja ihmettelevät, kerro lapsille että sitä ei koskaan tiedä mihin sydän johtaa.
      Tai vastaavaa. En tiedä ymmärrätkö pointtini, mutta paremmin en osaa selittää.

      • exäexä

        vaan sukulaistytöstä niinku tuossa aikaisemmassa viestissä jo kerroin. Tuo suhde exään ei kestänyt kovin kauaa. Suhde avomieheen on kestänyt jo n. 8 vuotta. Tuo läheinen suhde avomiehen veljiin vähän ihmetyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe