Pyydän apuva palstalta! Olen useita kuukausia kirjoitellut venäläisen tytön kanssa, pyytäisin kokemuksia Teiltä! Kerron lyhyesti Olen korviani myöten rakastunut, en usko että hän olisi rahan perässä( minulla ei sitä liiemmin ole), maahanmuuttamisesta ei ole edes puhuttu, ikäeromme on huomattava, olenko sinisilmäinen nauta, ihmetyttää Hänen halunsa miellyttää miestä, kulttuurierot miten niitten kanssa tulee toimeen, uskon vap. muk. George Orwellin Animal Farm: all sex are equal, but women are more equal than men. Mitenkä ovat lajitoverit tulleet toimeen venäläisen kumppanin kanssa. Kaipaisin positiivistakin palautetta. . .
Negatiivista näkee jokapuolella, tokin sekin on tervetullutta!
venäläinen tyttöystävä
114
7376
Vastaukset
- meikäläiselläkin
Kaunis venäläinen 28 v.laittaa sähköpostia väen väkisisn ,enkä meinaa uskoa tätä todeksi.Pelkään,että tässä on joku koira hauduttuna,kuullostaa niin hyvältä ollakseen totta.Meidänkin ikäero huomattava.Vaikka onhan niitä aasialais-suomalaisiakin pariskuntia,joilla on huonattava ikäero.
- dersu uzala
Pelottaa suoraan sanoen " tää on liian hyvää ollakseen totta" Toisaalta, olen eronnut jo aikoja sitten ja en pahakseni pistä vaikka minua käytettäisiin hyväksi maahanmuuton takia. Olen sen Hänelle kertonutkin. Mut´ei hän maahanmuuttoa tunnu edes suunnittelevankaan. Kenties tämä onkin ihan kirjeenvaihtoa? Samoin ongelmia on minullakin ongelmia Emailin ja puhelimen kanssa en minä ihan joka hetki kerkiä olla vastaamassa.
Englanti meillä on kirjoituskielenä, kyllä hieman suomeakin kirjoittaa, mutta se on vähän vaikeaa ymmärtää. Saksa olisi minulle vahvempi, mut kun se ei hänelle taas sovi. Mitenkäs te muut parit olette hoitaneet kieliongelmat. Hänen englannistakin kyllä huomaa, ettei se ole hänen äidinkielensä . . . .
Mitähän ny tässä tekisi
- huijareita monia
se voi totuus myöhemmin ollakin se että kirjoittaja onkin vanha partasuu-ukko. eheheheheeee
- nyt vitsin
murjaisit.Kuinka keksitkin noin nokkelan jutun?On tää Suomi24 niin mainio paikka.Saa keskustella sekä aikuisten-sekä lapsen tasoisten kanssa.Mielisairaat ja vainoharhaiset ja kaikki katkeroituneet saa sanoa täällä,mitä ikinä keksii.
- -....-
nyt vitsin kirjoitti:
murjaisit.Kuinka keksitkin noin nokkelan jutun?On tää Suomi24 niin mainio paikka.Saa keskustella sekä aikuisten-sekä lapsen tasoisten kanssa.Mielisairaat ja vainoharhaiset ja kaikki katkeroituneet saa sanoa täällä,mitä ikinä keksii.
- toi juttu
-....- kirjoitti:
vaikka tuonlaista tapahtuukin äärimmäisen harvoin.Ketjun aloittajalle sanoisin,että ei siinä muu auta,kuin pyytää tyttö visiitille tänne ja sitten katsotte,miltä näyttää.Olen seuraillut deittailupalstoja ja huomannut,että juuri noista maista,missä bkt on alhainen (Venäjä,Ukraina,Thaimaa,Filippiinit,Kiina)on kauniita nuoria naisia tulossa tänne.Ja noin suuresta naisjoukosta kyllä löytyy myös niitä naisia,jotka tykkää vanhemmistakin miehistä.Esim.RussianEuro dating sivuilla on n.30v.naisia,jotka asettavat yläikärajaksi miehelle 45v.mutta on niitäkin,joilla se raja on 60v.Venäjällä ja Ukrainassa ja Aasiassa on kymmeniä tuhansia naisia,jotka haluaisivat muuttaa parempaan maahan runsaampien lihapatojen ääreen
ja hyvä keino päästä parempaan maahan,on esim.hankkia mies kyseisestä maasta. - dersu uzala
toi juttu kirjoitti:
vaikka tuonlaista tapahtuukin äärimmäisen harvoin.Ketjun aloittajalle sanoisin,että ei siinä muu auta,kuin pyytää tyttö visiitille tänne ja sitten katsotte,miltä näyttää.Olen seuraillut deittailupalstoja ja huomannut,että juuri noista maista,missä bkt on alhainen (Venäjä,Ukraina,Thaimaa,Filippiinit,Kiina)on kauniita nuoria naisia tulossa tänne.Ja noin suuresta naisjoukosta kyllä löytyy myös niitä naisia,jotka tykkää vanhemmistakin miehistä.Esim.RussianEuro dating sivuilla on n.30v.naisia,jotka asettavat yläikärajaksi miehelle 45v.mutta on niitäkin,joilla se raja on 60v.Venäjällä ja Ukrainassa ja Aasiassa on kymmeniä tuhansia naisia,jotka haluaisivat muuttaa parempaan maahan runsaampien lihapatojen ääreen
ja hyvä keino päästä parempaan maahan,on esim.hankkia mies kyseisestä maasta.Mut kun olen perusluontaani liian kiltti: On kai sitä miehelläkin jonkinlaista sujeluvaistoa! Eli jos voisin tarjota Irinalle jonkinlaista uutta tulevaisuutta, vaikka vieraassa maassa; niin olenpahan elämässäni tehnyt edes yhden hyvän työn! Olen jo viisikymppinen mies ja valmistautunut elämään loppu elämäni yksin. Mutta Hänen myötä olen nuortunut 20-vuotta. Tosin en tiedä kuinka pitkäksi aikaa. Mutta täyttä koneella niin pitkään kun tätä onnen tunnetta kestää.
- 555666777888
olisko kyseessä miehen nuorennusleikkaus vaiko pilin kunnostusleikkaus? heheheeee
- näitä on nähty
dersu uzala kirjoitti:
Mut kun olen perusluontaani liian kiltti: On kai sitä miehelläkin jonkinlaista sujeluvaistoa! Eli jos voisin tarjota Irinalle jonkinlaista uutta tulevaisuutta, vaikka vieraassa maassa; niin olenpahan elämässäni tehnyt edes yhden hyvän työn! Olen jo viisikymppinen mies ja valmistautunut elämään loppu elämäni yksin. Mutta Hänen myötä olen nuortunut 20-vuotta. Tosin en tiedä kuinka pitkäksi aikaa. Mutta täyttä koneella niin pitkään kun tätä onnen tunnetta kestää.
tapaustasi, saati Irinaasi, mutta tässä muutama ajatus:
Ei Irinoiden tulevaisuus ole Suomessa välttämättä mitenkään hyvä. Kielitaidottomana, kulttuuria ja elämäntapaa tuntemattomana, epäluuloisena aiheesta ja aiheetta, syrjäytyneenä. Omassa maassaan ehkä olivat kaunottaria, pitkälle opiskelleita, ammatissaan päteviä, täällä useimmiten pelkkiä nollia, tuhruisia ja nuhruisia, Kelan ja sosiaalitoimiston asiakkaita, aina tyytymättömiä. Mahdolliset lapset moniongelmaisia.
Kehitysmaiden ihmisillä on ruusuinen kuva elämästä esim. Suomessa, mutta harvoin todellisuus vastaa sitä. - Rakas Watson
dersu uzala kirjoitti:
Mut kun olen perusluontaani liian kiltti: On kai sitä miehelläkin jonkinlaista sujeluvaistoa! Eli jos voisin tarjota Irinalle jonkinlaista uutta tulevaisuutta, vaikka vieraassa maassa; niin olenpahan elämässäni tehnyt edes yhden hyvän työn! Olen jo viisikymppinen mies ja valmistautunut elämään loppu elämäni yksin. Mutta Hänen myötä olen nuortunut 20-vuotta. Tosin en tiedä kuinka pitkäksi aikaa. Mutta täyttä koneella niin pitkään kun tätä onnen tunnetta kestää.
en ihan heti tallaisia nettituttavuuksia olisi kutsumassa minnekaan, mutta sen verran voin neuvoa etta jos nainen onnistuu omin avuin saamaan maahan viisumin eli siis sinun ei tarvitse lahettaa rahaa niin jonkinlaista toivoa on siita etta kyseessa ei ole huijari. Se on varmasti ymmarrettavaa ettei ko. neitokaisella ole varaa lentolipppuun, paitsi jos on hyvatuloinen huora tms.
Eli jos kuvio on alusta lahtien se etta tarvitaan esim. 500 euroa viisumin hankintaan niin voit olla varma etta kyseessa on huijaus. Missaan viisumit eivat maksa noin paljoa ja Suomen lahetystolle esitetty kutsukirje varmasti auttaa viisumin saannissa.
Sitten mita tulee lentolippuun niin sen hankit sitten sina. Pyydat naisen KAIKKI tiedot, parhainta olisi kopio passista mista kay ilmi henkilollisyys. Ostat ns. kiintean lipun jota ei voi muuttaa eika voi lunastaa takaisin rahaksi. Parasta lipussa on se etta se on ns. sahkoinen lippu ja sen voi kayttaa vain se henkilo jonka henkilotiedot siina lipussa on. Samoin silla voi lentaa vain lipussa olevilla paivamaarilla ja on aina edestakainen. Taten varmistat sen etta jos kyseessa on huijari, niin se ei ainakaan voi myyda lippua eli ei hyody siita yhtaan mitaan. Voi olla etta menetat rahasi lentoyhtiolle, mutta niidenkin kanssa voi aina neuvotella etta jos lippua ei olekaan kaytetty niin jollain nimellisella maksulla voit sen lipun kayttaa. Kayta luottokorttia lippua ostettaessa, jolloin voit todistaa etta juuri sina olet ostanut lipun jollekin toiselle.
Viela parempi kuin ym. on se etta ehdotat etta menet itse kaymaan naisen luona. Parinviikon loma muutenkin varmaan piristaa. Toki muistat etta asut itse hotellissa, vaikka nainen sanoisikin etta han pystyy sinut majoittamaan.... olethan menossa Venajalle. Arvoesineet jatat kotiin ja tarkeimmat matkustusasiakirjat ja luottokortit ja rahat sitten hotellin respaan. Sovit ensi tapaamisen sinne hotelliin, esittelet naisen hotellin henkilokunnalle ja mikali sitten paatat vierailla naisen kotona, jatat siita jonkinlaisen tiedon jonnekin, vaikkapa sinne hotellin respaan. Mikali kaikki on ollutkin totta mita nainen on sinulle kertonut ja homma toimii niin kukaan tai mikaan ei sitten esta viettamasta loppuaikaa ko. naisen kanssa.
Turvallisinta on viettaa kaikki aika mahdollisimman julkisilla paikoilla missa on paljon ihmisia. Varmasti huomaat naisen kaytoksesta, pukeutumisesta tms. mikali jotain on pielessa.
Olisihan sita varmaan viela vaikka mita, mutta noilla paasee jo pitkalle. - Oletko todella
Rakas Watson kirjoitti:
en ihan heti tallaisia nettituttavuuksia olisi kutsumassa minnekaan, mutta sen verran voin neuvoa etta jos nainen onnistuu omin avuin saamaan maahan viisumin eli siis sinun ei tarvitse lahettaa rahaa niin jonkinlaista toivoa on siita etta kyseessa ei ole huijari. Se on varmasti ymmarrettavaa ettei ko. neitokaisella ole varaa lentolipppuun, paitsi jos on hyvatuloinen huora tms.
Eli jos kuvio on alusta lahtien se etta tarvitaan esim. 500 euroa viisumin hankintaan niin voit olla varma etta kyseessa on huijaus. Missaan viisumit eivat maksa noin paljoa ja Suomen lahetystolle esitetty kutsukirje varmasti auttaa viisumin saannissa.
Sitten mita tulee lentolippuun niin sen hankit sitten sina. Pyydat naisen KAIKKI tiedot, parhainta olisi kopio passista mista kay ilmi henkilollisyys. Ostat ns. kiintean lipun jota ei voi muuttaa eika voi lunastaa takaisin rahaksi. Parasta lipussa on se etta se on ns. sahkoinen lippu ja sen voi kayttaa vain se henkilo jonka henkilotiedot siina lipussa on. Samoin silla voi lentaa vain lipussa olevilla paivamaarilla ja on aina edestakainen. Taten varmistat sen etta jos kyseessa on huijari, niin se ei ainakaan voi myyda lippua eli ei hyody siita yhtaan mitaan. Voi olla etta menetat rahasi lentoyhtiolle, mutta niidenkin kanssa voi aina neuvotella etta jos lippua ei olekaan kaytetty niin jollain nimellisella maksulla voit sen lipun kayttaa. Kayta luottokorttia lippua ostettaessa, jolloin voit todistaa etta juuri sina olet ostanut lipun jollekin toiselle.
Viela parempi kuin ym. on se etta ehdotat etta menet itse kaymaan naisen luona. Parinviikon loma muutenkin varmaan piristaa. Toki muistat etta asut itse hotellissa, vaikka nainen sanoisikin etta han pystyy sinut majoittamaan.... olethan menossa Venajalle. Arvoesineet jatat kotiin ja tarkeimmat matkustusasiakirjat ja luottokortit ja rahat sitten hotellin respaan. Sovit ensi tapaamisen sinne hotelliin, esittelet naisen hotellin henkilokunnalle ja mikali sitten paatat vierailla naisen kotona, jatat siita jonkinlaisen tiedon jonnekin, vaikkapa sinne hotellin respaan. Mikali kaikki on ollutkin totta mita nainen on sinulle kertonut ja homma toimii niin kukaan tai mikaan ei sitten esta viettamasta loppuaikaa ko. naisen kanssa.
Turvallisinta on viettaa kaikki aika mahdollisimman julkisilla paikoilla missa on paljon ihmisia. Varmasti huomaat naisen kaytoksesta, pukeutumisesta tms. mikali jotain on pielessa.
Olisihan sita varmaan viela vaikka mita, mutta noilla paasee jo pitkalle.perillä noin hyvin asioista,vai onko mielikuvituksesi vain vilkas?Toki on mahdollista,että joku huijaa saadakseen rahaa.Matka Venäjältä suomeen ei ole kovin kallis,varmaan jokaisella työssä käyvällä on siihen varaa.Viisumi Suomeen maksaa 80Euroa.Joten jos venäläinen pyytää rahaa tullakseen Suomeen,niin on syytä olla varovainen.Mutta jos omillaan tulee,niin siitä vaan tutustumaan.Suomen lähetystölle esitettävä kutsukirje on välttämätön viisumin saamiseksi.Samoin on välttämätöntä todistaa,että maksaa kutsuttavan oleilun täällä oleskelunsa ajan.Tai sitten kutsuttavalla pitää olla itsellään rahaa käytettävissään väh.30e/päivä.
- aloittajalle
et ole laittanut sähköpostia.Kun mainitsit nimen Irina,niin aloin miettiä onko kyseessä sama nainen,joka mullekin on viestitellyt.Tuntomerkit sopii hyvin,mutta en usko,että hän huijari on.
Onko hänen e-mailinsa [email protected] jos on,niin sama nainen on,mutta jos ei niin onhan siellä Venäjällä muitakin saman nimisiä. - näköjään
aloittajalle kirjoitti:
et ole laittanut sähköpostia.Kun mainitsit nimen Irina,niin aloin miettiä onko kyseessä sama nainen,joka mullekin on viestitellyt.Tuntomerkit sopii hyvin,mutta en usko,että hän huijari on.
Onko hänen e-mailinsa [email protected] jos on,niin sama nainen on,mutta jos ei niin onhan siellä Venäjällä muitakin saman nimisiä.kirjoitusvirhekin näin aamupöpperössäOtsikko piti olla KETJUN aloittajalle.
- no good
Poistattajien luulisi olevan itse niitä huijareita tai venakko fanittajia... ei kannata aina typeryyttään syyttää niitä lemmari haukkumisjohteita.
- Rakas Watson
amalia. Tarkistuta nyt hyva ihminen se laakityksesi. On todella huolestuttavaa etta naet sita jussiasi jokapuolella ja joka kirjoituksessa.
- ynyum6
555666777888 kirjoitti:
olisko kyseessä miehen nuorennusleikkaus vaiko pilin kunnostusleikkaus? heheheeee
,,
- dersu uzala
aloittajalle kirjoitti:
Onko hänen e-mailinsa [email protected] jos on,niin sama nainen on,mutta jos ei niin onhan siellä Venäjällä muitakin saman nimisiä.Nythän Hän on vierelläni; enkä ole pettynyt. Toivottavasti hän stand by me forever! ! ! !
- rfytgyuihu
Rakas Watson kirjoitti:
amalia. Tarkistuta nyt hyva ihminen se laakityksesi. On todella huolestuttavaa etta naet sita jussiasi jokapuolella ja joka kirjoituksessa.
MInäkin oon tässä muutaman kerran kirjotellu venäläisen naisen kanssa. Vähän haiskahtaa kun heti toisessa "kirjeessä" oon rakas ja erilainen kun juopot venäläismiehet. valittaa kun on yliopistotason koulutus ja jossain vaatetehtaalla töissä pienellä palkalla ja äitinsä kanssa asuu.
Saa nähä miten kirjeenvaihto etenee,millon pyytää rahaa lippuun. - tännekin jotakin
rfytgyuihu kirjoitti:
MInäkin oon tässä muutaman kerran kirjotellu venäläisen naisen kanssa. Vähän haiskahtaa kun heti toisessa "kirjeessä" oon rakas ja erilainen kun juopot venäläismiehet. valittaa kun on yliopistotason koulutus ja jossain vaatetehtaalla töissä pienellä palkalla ja äitinsä kanssa asuu.
Saa nähä miten kirjeenvaihto etenee,millon pyytää rahaa lippuun.jos jotain ratkaisevaa tapahtuu.Olishan tässä mukava vertailla kokemuksia.Minullekin on edellä mainittu Irina kirjoitellut,enkä oikein ymmärrä mitä se haluaa.Sen englanti on sellaista,että huolellisesti lukemalla mä ymmärrän siitä n.70%.Se kirjoittaa pirun pitkiä viestejä,mutta sanoo niissä tosi vähän.Se on Moskovasta ja ikää on 28v.ja saatanan hyvän näköinen,valokuvia siis on tullut viesteissä mukanaJostakin vanhasta deitti-ilmoituksesta se on mun sähköposti osoitteeni löytänyt.Nyt se on lopettanut,kun mä sanoin,että mulla on jo toinen nainen.Niin,ja se on mua 30v.nuorempi.Kun kysyin häneltä tuosta ikäerosta,niin häån vastasi,että ei ikä ole hänelle tärkeä.
- dersu uzala
tännekin jotakin kirjoitti:
jos jotain ratkaisevaa tapahtuu.Olishan tässä mukava vertailla kokemuksia.Minullekin on edellä mainittu Irina kirjoitellut,enkä oikein ymmärrä mitä se haluaa.Sen englanti on sellaista,että huolellisesti lukemalla mä ymmärrän siitä n.70%.Se kirjoittaa pirun pitkiä viestejä,mutta sanoo niissä tosi vähän.Se on Moskovasta ja ikää on 28v.ja saatanan hyvän näköinen,valokuvia siis on tullut viesteissä mukanaJostakin vanhasta deitti-ilmoituksesta se on mun sähköposti osoitteeni löytänyt.Nyt se on lopettanut,kun mä sanoin,että mulla on jo toinen nainen.Niin,ja se on mua 30v.nuorempi.Kun kysyin häneltä tuosta ikäerosta,niin häån vastasi,että ei ikä ole hänelle tärkeä.
Veit jalat suustani; Irinani on 27 -vuotias niin kaunis, että heikottaa. Ikäeromme on lähes 30 vuotta. Häntä se ei kuuleman mukaan haittaa, minua Kyllä mitä ne ihmiset minusta ajattelevat kun kuljemme käsikkäin pitkin Joensuun kauppoja. Toivottavasti ajattelevat että onpa isällä ja tytöllä hyvät välit!
- ,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,
dersu uzala kirjoitti:
Veit jalat suustani; Irinani on 27 -vuotias niin kaunis, että heikottaa. Ikäeromme on lähes 30 vuotta. Häntä se ei kuuleman mukaan haittaa, minua Kyllä mitä ne ihmiset minusta ajattelevat kun kuljemme käsikkäin pitkin Joensuun kauppoja. Toivottavasti ajattelevat että onpa isällä ja tytöllä hyvät välit!
Derzu Uzala menee mukavasti naisen kanssa.En ole kateellinen,koska mulla on samalla ikäerolla toinen kaunis nainen toisesta maasta.Minä puolestani olen ylpeä kävellessäni hänen kanssaan Hämeenlinnan katuja ja nautin ihmisten tuijottelusta ja kavereitteni kateudesta.Toivottavasti tätä nautintoa jatkuu pitkään.Ihmettelen muuten,kun kukaan muija ei ole huomannut tätä ketjua ja tullut jo vittuilemaan.
- dersu uzala
,.,.,,.,.,.,.,.,.,., kirjoitti:
Derzu Uzala menee mukavasti naisen kanssa.En ole kateellinen,koska mulla on samalla ikäerolla toinen kaunis nainen toisesta maasta.Minä puolestani olen ylpeä kävellessäni hänen kanssaan Hämeenlinnan katuja ja nautin ihmisten tuijottelusta ja kavereitteni kateudesta.Toivottavasti tätä nautintoa jatkuu pitkään.Ihmettelen muuten,kun kukaan muija ei ole huomannut tätä ketjua ja tullut jo vittuilemaan.
Kieltämättä tuntuvat olevan kaikki kateellisia(sukulaiset, työyhteisöt, kaikki läheiset)
Kyselevät mistä sinä olet sen rohkeuden saanut että otat itselleni naisen, josta et tiedä yhtään mitään. Joskus on otettava riskejä. Ainakin nyt tuntuu siltä että riskinotto kannatti! ! ! Sen kun saisin vielä Irinan vanhemmat ymmärtämään että minä vamppaan heidän ainoan lapsensa Suomeen. - dersu uzala
näitä on nähty kirjoitti:
tapaustasi, saati Irinaasi, mutta tässä muutama ajatus:
Ei Irinoiden tulevaisuus ole Suomessa välttämättä mitenkään hyvä. Kielitaidottomana, kulttuuria ja elämäntapaa tuntemattomana, epäluuloisena aiheesta ja aiheetta, syrjäytyneenä. Omassa maassaan ehkä olivat kaunottaria, pitkälle opiskelleita, ammatissaan päteviä, täällä useimmiten pelkkiä nollia, tuhruisia ja nuhruisia, Kelan ja sosiaalitoimiston asiakkaita, aina tyytymättömiä. Mahdolliset lapset moniongelmaisia.
Kehitysmaiden ihmisillä on ruusuinen kuva elämästä esim. Suomessa, mutta harvoin todellisuus vastaa sitä.Ainut järkevä vastaus tuli teiltä. "epäluuloisena aiheesta tai aihetta", syrjäytyneenä. Se laittoi minut ajattelemaan, teenkö minä nyt virheen jos tämän Irinan tänne kutsun vierelleni.Hänhän ei voi äidinkieltäkään käyttää eikä hän tiedä mistään mitään miten Suomessa on tapana toimia. Kiitos Sinulle kuka sitten lienetkin, sait minun harkitsemaan vielä kerran. . . . .
- varoittaja.
dersu uzala kirjoitti:
Kieltämättä tuntuvat olevan kaikki kateellisia(sukulaiset, työyhteisöt, kaikki läheiset)
Kyselevät mistä sinä olet sen rohkeuden saanut että otat itselleni naisen, josta et tiedä yhtään mitään. Joskus on otettava riskejä. Ainakin nyt tuntuu siltä että riskinotto kannatti! ! ! Sen kun saisin vielä Irinan vanhemmat ymmärtämään että minä vamppaan heidän ainoan lapsensa Suomeen.Arvon herrat saattavat olla tyypillisen nettihuijauksen uhreja. Suomessa niitä ei tosin ilmene kovin paljon, mutta englanninkielisessä maailmassa venäläiset ja ukrainalaiset nettihuijaukset ovat olleet tavallisia jo vuosikausia. Käytännössä siis rikollinen/rikollisryhmä vastailee suureen määrään deitti-ilmoituksia tai pitää "omia" profiilejaan esillä. Aina löytyy niitä, jotka uskovat, että kyseessä on kunnollinen nainen. Kaikki vaikuttaa jossain määrin tavalliselta eli nainen käy töissä tai opiskelee, ulkonäkö on vähintään kohtuullisen hyvä. Pitkän aikaa kirjeiden sisältö on yleisluontoista eikä nainen välttämättä vastaa kaikkiin kysymyksiinkään. Valokuvat ovat normaaleja (käytännössä melkein aina netistä varastettuja), joskus myös esimerkiksi venäläisten mallien tai julkkisten. Ikäero tai välimatka ei koskaan haittaa, vaikka normaaleissa suhteissa toki aina joudutaan miettimään noitakin kysymyksiä.
Nettihuijauksissa ei siis ole kyse onnenonkijoista tai prostituoiduista, vaan rikollisesta rahanhankinnasta. Ammattimaisilla toimijoilla on valokuvien lisäksi käytössään tarvittavia asiapapereita, kuten passeja.
Rahaa ammattimainen huijari ei pyydä ennen kuin uhri alkaa olla siihen valmis. Voi kulua kuukausia ja kaikki näyttää hyvältä. Sitten ilmaantuu äkillinen rahantarve, joko viisumiin, matkalippuun tai vaikkapa lääkärimaksuihin. Summa ei ehkä ole suuri. Uhri lähettää rahat tai perääntyy. Joskus "suhde" päättyy tähän. Joskus tulee uusi rahanlähetyspyyntö. Rahat menevät rikolliselle tai rikollisryhmälle, jolla voi olla avustajia. Koska uhreja on maailmanlaajuisesti paljon, toiminta on kannattavaa. Juuri kukaan ei ole saanut esimerkiksi Western Unionin kautta lähettämiään rahoja takaisin. Häpeä estää ehkä myös rikosilmoituksen tekemisen, vaikka toisaalta siitä ei yleensä ole mitään hyötyäkään. Uhrit ovat kuitenkin pääasiassa tavallisia ja kunnollisia ihmisiä, jotka eivät ehkä edes osaa ajatella rikoksen mahdollisuutta.
Toimin vapaaehtoisena sivustolla, jolla taistellaan nettihuijauksia vastaan. Yksi toimintatapamme on kirjoittaa tällaisille palstoille, kun näemme aihepiiriin liittyvää keskustelua. Emme halua estää kenenkään parisuhteen muodostamista. Olemme vain kuulleet ja lukeneet niin paljon tapauksista, joissa uhri on menettänyt rahansa ja jopa ihmissuhteensa ja sosiaalisen asemansa, että pyrimme varoittamaan nettihuijauksista.
Lisätietoa löytyy näistä linkeistä, joissa on myös nettihuijarien käyttämiä kuvia ja tekstejä:
http://www.romancescam.com
http://www.scamwarners.com/
Missään tapauksessa ei kannata lähettää kenellekään netissä tapaamalleen ihmiselle tai muulle taholle rahaa. Tapaamisen suhteenkin on syytä olla varovainen. Joissakin tapauksissa uhrit ovat matkustaneet esimerkiksi Venäjälle, jossa huijaus on jatkunut. Lisätietoja löytyy vaikkapa googlaamalla russian dating scam, ukrainian romance scam jne.
Painotan, että kaikki venäläiset tai ukrainalaiset naiset eivät toki ole lähtökohtaisesti epäilyttäviä. On kuitenkin selvää, että todellinen tunteminen on mahdollista vasta tosielämässä tavattaessa. Jos joku "rakastaa" sinua virtuaalisesti, kyse on mielikuvista tai niiden luomisesta. - 111111111
tännekin jotakin kirjoitti:
jos jotain ratkaisevaa tapahtuu.Olishan tässä mukava vertailla kokemuksia.Minullekin on edellä mainittu Irina kirjoitellut,enkä oikein ymmärrä mitä se haluaa.Sen englanti on sellaista,että huolellisesti lukemalla mä ymmärrän siitä n.70%.Se kirjoittaa pirun pitkiä viestejä,mutta sanoo niissä tosi vähän.Se on Moskovasta ja ikää on 28v.ja saatanan hyvän näköinen,valokuvia siis on tullut viesteissä mukanaJostakin vanhasta deitti-ilmoituksesta se on mun sähköposti osoitteeni löytänyt.Nyt se on lopettanut,kun mä sanoin,että mulla on jo toinen nainen.Niin,ja se on mua 30v.nuorempi.Kun kysyin häneltä tuosta ikäerosta,niin häån vastasi,että ei ikä ole hänelle tärkeä.
Jos tuo nuori nainen on yhtään sivistynyt, niin suomea oppiessaan
hän kyllä jättäisi tuollaisen miehen. Puheesi ovat kuin jollain
vankikundilla tai rantarosvolla. Kiroilevia moukkia löytyy Venäjältäkin. - umum
111111111 kirjoitti:
Jos tuo nuori nainen on yhtään sivistynyt, niin suomea oppiessaan
hän kyllä jättäisi tuollaisen miehen. Puheesi ovat kuin jollain
vankikundilla tai rantarosvolla. Kiroilevia moukkia löytyy Venäjältäkin.venäläisistä nasista,jotka haluaa vanhemman suomalaisen miehen,niin kirjoitelkaapa tänne,olisi kiva kuulla,että on Suomimiehellä mahdollisuuksia muhunkin,kuin vanhaan Suominaiseen.
- hyvän näköinen
umum kirjoitti:
venäläisistä nasista,jotka haluaa vanhemman suomalaisen miehen,niin kirjoitelkaapa tänne,olisi kiva kuulla,että on Suomimiehellä mahdollisuuksia muhunkin,kuin vanhaan Suominaiseen.
n.30v.nainen,jolle kelpaa vajaat 60v.nies,niin laita ihmeessä profiili Russian&Euro deittailupalstalle.ilmoituksen voi laittaa ilmaiseksi,mutta viesteihin vastaaminen vaatii jäsenyyden,joka ei ole kallis.
- Lateksimara
hyvän näköinen kirjoitti:
n.30v.nainen,jolle kelpaa vajaat 60v.nies,niin laita ihmeessä profiili Russian&Euro deittailupalstalle.ilmoituksen voi laittaa ilmaiseksi,mutta viesteihin vastaaminen vaatii jäsenyyden,joka ei ole kallis.
Ketjussa on tosi hyviä ohjeita suomi-miehelle. Tarkkana saa olla, mutta rakkauden kanssa täytyykin aina olla tarkkana. Monesta asiasta joutuu maksamaan tavalla tai toisella, mutta ketjun ohjeet ovat hyviä.
Rikkaus on hunajaa... hunaja vetää mutta arjen rutiini saattaa muuttaa hunajan rakkaudeksi; se taas on miehestä kiinni. Rajat auki haluaville naisille! - rfytgyuihu
Lateksimara kirjoitti:
Ketjussa on tosi hyviä ohjeita suomi-miehelle. Tarkkana saa olla, mutta rakkauden kanssa täytyykin aina olla tarkkana. Monesta asiasta joutuu maksamaan tavalla tai toisella, mutta ketjun ohjeet ovat hyviä.
Rikkaus on hunajaa... hunaja vetää mutta arjen rutiini saattaa muuttaa hunajan rakkaudeksi; se taas on miehestä kiinni. Rajat auki haluaville naisille!Tuossa nimim. varoittajan jutussa pisti silmään tuo että "...eikä nainen välttämättä vastaa kaikkiin kysymyksiinkään".
Tää "mun irina" ei vastaa mihinkään kysymyksiin? Josta saa sen vaikutelman että nainen/liiga postaa samat liturgiat monelle hyväuskoiselle. - 1901
rfytgyuihu kirjoitti:
Tuossa nimim. varoittajan jutussa pisti silmään tuo että "...eikä nainen välttämättä vastaa kaikkiin kysymyksiinkään".
Tää "mun irina" ei vastaa mihinkään kysymyksiin? Josta saa sen vaikutelman että nainen/liiga postaa samat liturgiat monelle hyväuskoiselle.sun Irinasi oikeasti Irina,vai oliko vain viittaus venäläiseen naiseen?Ajattelin vaan,että voitaishan me täällä vaihdella kokemuksiamme,joista kaikki hyötyisi.
Mulle kans on kirjoitellut Irina-niminen venäläinen nainen,eikä se pahemmin myöskään vastaile mihinkään.Kerran se lähetti mulle tismalleen saman viestin n.kuukauden välein.Voihan kuitenkin olla,että se on kirjoitellut useamman kanssa,eikä enää muista mitä kullekin on kirjoittanut. - sattui silmään
1901 kirjoitti:
sun Irinasi oikeasti Irina,vai oliko vain viittaus venäläiseen naiseen?Ajattelin vaan,että voitaishan me täällä vaihdella kokemuksiamme,joista kaikki hyötyisi.
Mulle kans on kirjoitellut Irina-niminen venäläinen nainen,eikä se pahemmin myöskään vastaile mihinkään.Kerran se lähetti mulle tismalleen saman viestin n.kuukauden välein.Voihan kuitenkin olla,että se on kirjoitellut useamman kanssa,eikä enää muista mitä kullekin on kirjoittanut.ikäero voi olla lähes kolmekymmentä vuotta,jos sinä sanot olevasi 5-kymppinen ukko ja tyttö 27v.?Vai pyöristelitkö lukuja.Aika pian muuten tyttö sai viisumin,kun muutama päivä sitten kyselit,mitä tehdä ja sitten yhtäkkiä tyttö onkin vierelläsi.Onks tässä nyt jotakin mitä et kerro,kun on vähän ristiriitaista?
- 17
sattui silmään kirjoitti:
ikäero voi olla lähes kolmekymmentä vuotta,jos sinä sanot olevasi 5-kymppinen ukko ja tyttö 27v.?Vai pyöristelitkö lukuja.Aika pian muuten tyttö sai viisumin,kun muutama päivä sitten kyselit,mitä tehdä ja sitten yhtäkkiä tyttö onkin vierelläsi.Onks tässä nyt jotakin mitä et kerro,kun on vähän ristiriitaista?
http://www.romancescam.com/album/displayimage.php?album=lastup&cat=7&pos=6
Toi nainen on yrittänyt ottaa muhun yhteyttä RussianEuro-sivuilla. - DERSU UZALA
sattui silmään kirjoitti:
ikäero voi olla lähes kolmekymmentä vuotta,jos sinä sanot olevasi 5-kymppinen ukko ja tyttö 27v.?Vai pyöristelitkö lukuja.Aika pian muuten tyttö sai viisumin,kun muutama päivä sitten kyselit,mitä tehdä ja sitten yhtäkkiä tyttö onkin vierelläsi.Onks tässä nyt jotakin mitä et kerro,kun on vähän ristiriitaista?
HHÄN KÄVI PELKÄSTÄÄN PÄIVÄVIISUMILLA SUOMESSA KOULUTUSTILAISUUDESSA. kYLLÄ HÄN NÄKÖJÄÄN OLI SAMA TYTTÖLAPSI, JONKA KANSSA OLEN PUOLI VUOTTA KIRJOITELLUT. tULEVAISUUDESTA EN TIEDÄ. mINULLE KUN EI OLE SUOTU SITÄ KORKEAMMAN YMMÄRTÄMISEN LAHJAA!
- DERSU UZALA
varoittaja. kirjoitti:
Arvon herrat saattavat olla tyypillisen nettihuijauksen uhreja. Suomessa niitä ei tosin ilmene kovin paljon, mutta englanninkielisessä maailmassa venäläiset ja ukrainalaiset nettihuijaukset ovat olleet tavallisia jo vuosikausia. Käytännössä siis rikollinen/rikollisryhmä vastailee suureen määrään deitti-ilmoituksia tai pitää "omia" profiilejaan esillä. Aina löytyy niitä, jotka uskovat, että kyseessä on kunnollinen nainen. Kaikki vaikuttaa jossain määrin tavalliselta eli nainen käy töissä tai opiskelee, ulkonäkö on vähintään kohtuullisen hyvä. Pitkän aikaa kirjeiden sisältö on yleisluontoista eikä nainen välttämättä vastaa kaikkiin kysymyksiinkään. Valokuvat ovat normaaleja (käytännössä melkein aina netistä varastettuja), joskus myös esimerkiksi venäläisten mallien tai julkkisten. Ikäero tai välimatka ei koskaan haittaa, vaikka normaaleissa suhteissa toki aina joudutaan miettimään noitakin kysymyksiä.
Nettihuijauksissa ei siis ole kyse onnenonkijoista tai prostituoiduista, vaan rikollisesta rahanhankinnasta. Ammattimaisilla toimijoilla on valokuvien lisäksi käytössään tarvittavia asiapapereita, kuten passeja.
Rahaa ammattimainen huijari ei pyydä ennen kuin uhri alkaa olla siihen valmis. Voi kulua kuukausia ja kaikki näyttää hyvältä. Sitten ilmaantuu äkillinen rahantarve, joko viisumiin, matkalippuun tai vaikkapa lääkärimaksuihin. Summa ei ehkä ole suuri. Uhri lähettää rahat tai perääntyy. Joskus "suhde" päättyy tähän. Joskus tulee uusi rahanlähetyspyyntö. Rahat menevät rikolliselle tai rikollisryhmälle, jolla voi olla avustajia. Koska uhreja on maailmanlaajuisesti paljon, toiminta on kannattavaa. Juuri kukaan ei ole saanut esimerkiksi Western Unionin kautta lähettämiään rahoja takaisin. Häpeä estää ehkä myös rikosilmoituksen tekemisen, vaikka toisaalta siitä ei yleensä ole mitään hyötyäkään. Uhrit ovat kuitenkin pääasiassa tavallisia ja kunnollisia ihmisiä, jotka eivät ehkä edes osaa ajatella rikoksen mahdollisuutta.
Toimin vapaaehtoisena sivustolla, jolla taistellaan nettihuijauksia vastaan. Yksi toimintatapamme on kirjoittaa tällaisille palstoille, kun näemme aihepiiriin liittyvää keskustelua. Emme halua estää kenenkään parisuhteen muodostamista. Olemme vain kuulleet ja lukeneet niin paljon tapauksista, joissa uhri on menettänyt rahansa ja jopa ihmissuhteensa ja sosiaalisen asemansa, että pyrimme varoittamaan nettihuijauksista.
Lisätietoa löytyy näistä linkeistä, joissa on myös nettihuijarien käyttämiä kuvia ja tekstejä:
http://www.romancescam.com
http://www.scamwarners.com/
Missään tapauksessa ei kannata lähettää kenellekään netissä tapaamalleen ihmiselle tai muulle taholle rahaa. Tapaamisen suhteenkin on syytä olla varovainen. Joissakin tapauksissa uhrit ovat matkustaneet esimerkiksi Venäjälle, jossa huijaus on jatkunut. Lisätietoja löytyy vaikkapa googlaamalla russian dating scam, ukrainian romance scam jne.
Painotan, että kaikki venäläiset tai ukrainalaiset naiset eivät toki ole lähtökohtaisesti epäilyttäviä. On kuitenkin selvää, että todellinen tunteminen on mahdollista vasta tosielämässä tavattaessa. Jos joku "rakastaa" sinua virtuaalisesti, kyse on mielikuvista tai niiden luomisesta.eNPÄ OLISI USKONUT ETTÄ SCANSCAMMERS NEUVOMALTA PALSTALTA LÖYDÄN TYTTÖYSTÄVÄNI KUVAN. vOIT OLLA OLLA VARMA SIITÄ, ETTÄ NYT JOKU ON KIITOLLINEN.
- DERSU UZALA
DERSU UZALA kirjoitti:
eNPÄ OLISI USKONUT ETTÄ SCANSCAMMERS NEUVOMALTA PALSTALTA LÖYDÄN TYTTÖYSTÄVÄNI KUVAN. vOIT OLLA OLLA VARMA SIITÄ, ETTÄ NYT JOKU ON KIITOLLINEN.
nYTHÄN TÄMÄ MENI IHAN MAHDOTTOMAKSI, MINÄ ONNETON OLEN VAMPANNUT NOITA KILTTEJÄ PELGORODIN TYTTÖJA VARAKKAILLE LAPIN MIEHILLE. nYT MINÄ OLEN KUSESSA. mIKSI OLIN NOIN SINISILMÄINEN, vAROITTAJA SAI MINUT AJETTELEMAAN NYT OLEN KUSESSA LAPIN MIESTEN KANSSA, NIILLE OLEN LUVANNUT, ETTÄ TYTÖT OLEVAT KUNNOLLISIA, hE KUN TULEVAT HEILLÄ ON JO VARMISTIN POIS. : MINNEKKÄS MINÄ KARKUUN LÄHDEN??????
- Irinoita
DERSU UZALA kirjoitti:
HHÄN KÄVI PELKÄSTÄÄN PÄIVÄVIISUMILLA SUOMESSA KOULUTUSTILAISUUDESSA. kYLLÄ HÄN NÄKÖJÄÄN OLI SAMA TYTTÖLAPSI, JONKA KANSSA OLEN PUOLI VUOTTA KIRJOITELLUT. tULEVAISUUDESTA EN TIEDÄ. mINULLE KUN EI OLE SUOTU SITÄ KORKEAMMAN YMMÄRTÄMISEN LAHJAA!
oikein,että Serzu Uzalan tyttoystävän kuva on siellä huijareitten joukossa,vaikka tyttö kävi luonasikin?
- Irina taas
Irinoita kirjoitti:
oikein,että Serzu Uzalan tyttoystävän kuva on siellä huijareitten joukossa,vaikka tyttö kävi luonasikin?
http://www.stop-scammers.com/scammer.asp?id=5807
Mulle ei,mutta teidän kuvaukset sopii,ei esim.vastaa kysymyksiin. - krgtvokverv
DERSU UZALA kirjoitti:
nYTHÄN TÄMÄ MENI IHAN MAHDOTTOMAKSI, MINÄ ONNETON OLEN VAMPANNUT NOITA KILTTEJÄ PELGORODIN TYTTÖJA VARAKKAILLE LAPIN MIEHILLE. nYT MINÄ OLEN KUSESSA. mIKSI OLIN NOIN SINISILMÄINEN, vAROITTAJA SAI MINUT AJETTELEMAAN NYT OLEN KUSESSA LAPIN MIESTEN KANSSA, NIILLE OLEN LUVANNUT, ETTÄ TYTÖT OLEVAT KUNNOLLISIA, hE KUN TULEVAT HEILLÄ ON JO VARMISTIN POIS. : MINNEKKÄS MINÄ KARKUUN LÄHDEN??????
Olisit laittanut mulle sähköpostia,niin oltais lyöty viisaat(tai tyhmät)päämme yhteen.En mä täällä palstalla viitsi ruveta rääpimään näitä,kun on niin sekavaa.
Irinoita tuntuu olevan jokaisella.Siihen,onko meillä mahdollisesti kaikilla eri Irina,ei kukaan vastaa mitään.Mä en voi auttaa asiaa enempää,jos yhteistyöhalukkuutta ei löydy.Katselin pari tuntia noita scammers-sivuja ja totesin,että ei ne kaikki välttämättä huijareita ole.Moni on ilmiantanut työn,jos hommat ei oikein ole luistaneet,vaikka rahaakaan ei ole pyydetty. - Sun shine
rfytgyuihu kirjoitti:
Saa nähä miten kirjeenvaihto etenee,millon pyytää rahaa lippuun.Minullakin tuli s-postiin viesti Venäjältä Natalja- nimiseltä tytöltä oikein kuvan kanssa. Moskovasta jotain 500 km kaakkoon asuu ja äitinsä kanssa. Olen hälle lyhyesti vastannut muutaman kerran, mutta minusta hän ei lue viestejäni ollenkaan. Taitaa olla viestit siellä jo valmiiksi kirjoitettuja. Joskus aikaisemminkin tuli ja ne oli Google translationilla käännetty Venäjästä Suomeen.
- ......c.c.
Sun shine kirjoitti:
Minullakin tuli s-postiin viesti Venäjältä Natalja- nimiseltä tytöltä oikein kuvan kanssa. Moskovasta jotain 500 km kaakkoon asuu ja äitinsä kanssa. Olen hälle lyhyesti vastannut muutaman kerran, mutta minusta hän ei lue viestejäni ollenkaan. Taitaa olla viestit siellä jo valmiiksi kirjoitettuja. Joskus aikaisemminkin tuli ja ne oli Google translationilla käännetty Venäjästä Suomeen.
huijari ole,koska eiks huijarit pyydä rahaa?Voihan olla,että naisella on muitakin kandidaatteja,eikä osaa keskittyä juuri sinuun niin täysipainoisesti.Hän saattaa itsekin olla aivan sekaisin kaikesta.Se olisikin helppoa,jos olisi vain yksi vaihtoehto,mutta kun niitä voi olla useita.Vasta sitten,kun pyydetään rahaa viisumiin,tai lentolippuun,niin pitäisi ruveta epäilemään.Viisumi kun maksaa 80 Euroa,eikä kai se lentolippukaan Venäjältä maltaita maksa.
- hgh2
......c.c. kirjoitti:
huijari ole,koska eiks huijarit pyydä rahaa?Voihan olla,että naisella on muitakin kandidaatteja,eikä osaa keskittyä juuri sinuun niin täysipainoisesti.Hän saattaa itsekin olla aivan sekaisin kaikesta.Se olisikin helppoa,jos olisi vain yksi vaihtoehto,mutta kun niitä voi olla useita.Vasta sitten,kun pyydetään rahaa viisumiin,tai lentolippuun,niin pitäisi ruveta epäilemään.Viisumi kun maksaa 80 Euroa,eikä kai se lentolippukaan Venäjältä maltaita maksa.
- naiset,
hgh2 kirjoitti:
http://virtuoosi.pkky.fi/vilma/Suomenkieli/taso1/avioliitto.htm
usein haluaa Suomeen naimisiin,koska Suomi on hyvä ja rauhallinen maa.Usein on myös suomalainen mies paljon venäläistä vaimoaan vanhempi.Rakkaus ei aina ole tärkein syy.No,sehän on järkiavioliitto,Mies saa nuoren kauniin vaimon ja nainen pääsee parempaan maahan.On meidän suomalaisten miesten onni,että asutaan näin hyvässä maassa ja kaunottaret haluaa kanssamme naimisiin.Se on sama,kuin jos olisi rikas,vaikka ei olekaan,en minä ainakaan.Edellä kirjoitettu pätee myös aasialaisiin naisiin. - ....................
1901 kirjoitti:
sun Irinasi oikeasti Irina,vai oliko vain viittaus venäläiseen naiseen?Ajattelin vaan,että voitaishan me täällä vaihdella kokemuksiamme,joista kaikki hyötyisi.
Mulle kans on kirjoitellut Irina-niminen venäläinen nainen,eikä se pahemmin myöskään vastaile mihinkään.Kerran se lähetti mulle tismalleen saman viestin n.kuukauden välein.Voihan kuitenkin olla,että se on kirjoitellut useamman kanssa,eikä enää muista mitä kullekin on kirjoittanut.Normaaliin suhteeseen kuuluu tutustuminen. Kysellään ja vastaillaan. Jos et saa selkeisiin kysymyksiin selkeitä vastauksia, toisella osapuolella ei ole tahtoa tai kykyä vastata ja tutustua kunnolla. Huijarit lähettelevät yleisluontoisia höpötyskirjeitään niin paljon, etteivät välttämättä muista, kuka uhreista on saanut mitäkin. Lukekaa noilta sivuilta esimerkkikirjeitä ja pistäkää ne vaikka käännöskoneen läpi niin huomaatte, että saamanne kirjeet ovat juuri samaa tavaraa.
Hyvä huijari ei tietenkään pyydä rahaa heti aluksi, vaan vasta sitten, kun aika on kypsä. Satojen uhrien joukosta aina joku lähettää. Se että kuulut noiden satojen uhrien postituslistalle, ei ole mikään suuri lisävaiva rikolliselle. Jos huijaus ei onnistu, osoitteesi vain poistetaan listalta. Jos satut lähettämään ikäväsävyisen viestin "rakkaallesi", voit saada karkeaa tekstiä vastaukseksi - mutta vain jos hän on yhtään nähnyt vaivaa takiasi.
Ja se "Irina" on muuten oikeasti joku Igor tai Ivan, joka pyörittää omia irinoitaan huijaamillaan rahoilla. Noilla irinoilla puolestaan on kaikki niin mukavasti, että he eivät todellakaan halua vaimoksi Suomeen jollekin itseään kaksi kertaa vanhemmalle miehelle. - 12
.................... kirjoitti:
Normaaliin suhteeseen kuuluu tutustuminen. Kysellään ja vastaillaan. Jos et saa selkeisiin kysymyksiin selkeitä vastauksia, toisella osapuolella ei ole tahtoa tai kykyä vastata ja tutustua kunnolla. Huijarit lähettelevät yleisluontoisia höpötyskirjeitään niin paljon, etteivät välttämättä muista, kuka uhreista on saanut mitäkin. Lukekaa noilta sivuilta esimerkkikirjeitä ja pistäkää ne vaikka käännöskoneen läpi niin huomaatte, että saamanne kirjeet ovat juuri samaa tavaraa.
Hyvä huijari ei tietenkään pyydä rahaa heti aluksi, vaan vasta sitten, kun aika on kypsä. Satojen uhrien joukosta aina joku lähettää. Se että kuulut noiden satojen uhrien postituslistalle, ei ole mikään suuri lisävaiva rikolliselle. Jos huijaus ei onnistu, osoitteesi vain poistetaan listalta. Jos satut lähettämään ikäväsävyisen viestin "rakkaallesi", voit saada karkeaa tekstiä vastaukseksi - mutta vain jos hän on yhtään nähnyt vaivaa takiasi.
Ja se "Irina" on muuten oikeasti joku Igor tai Ivan, joka pyörittää omia irinoitaan huijaamillaan rahoilla. Noilla irinoilla puolestaan on kaikki niin mukavasti, että he eivät todellakaan halua vaimoksi Suomeen jollekin itseään kaksi kertaa vanhemmalle miehelle.Kuinka huijari voi saada rahaa?Kuinka kukaan mies voi olla edes kiinnostunut,jos ei kysymyksiin vastata?Olen ymmärtätnyt,että huijari yrittää saada miehen kiinnostuneeksi ja sitten pyytää rahaa erilaisiin kuluihin,jotka auttavat saamaan heidät lopulta yhteen.Viisumiin,lentolippuihin,tai joihinkin asiakirjoihin,rikkoutuneeseen tietokoneeseen,jotta voitaisiin pitää yhteyttä.
- ................
12 kirjoitti:
Kuinka huijari voi saada rahaa?Kuinka kukaan mies voi olla edes kiinnostunut,jos ei kysymyksiin vastata?Olen ymmärtätnyt,että huijari yrittää saada miehen kiinnostuneeksi ja sitten pyytää rahaa erilaisiin kuluihin,jotka auttavat saamaan heidät lopulta yhteen.Viisumiin,lentolippuihin,tai joihinkin asiakirjoihin,rikkoutuneeseen tietokoneeseen,jotta voitaisiin pitää yhteyttä.
Huijari pyytää rahaa ennemmin tai myöhemmin. Ammattihuijari tietää, missä vaiheessa pyyntö yleensä johtaa tuloksiin. Valitettavasti on ihmisiä, jotka selittävät huijarin kirjoitukset parhain päin. Kun ei saa vastauksia kysymyksiinsä, huijattu ajattelee, että syy on hänessä itsessään tai vaikkapa kielitaidottomuudessa. Ja kun nainen on jossain Venäjällä tai Ukrainassa, niin ei edes odoteta samaa kuin joltain suomalaiselta. Eihän sitä itsekään vieraalla kielellä niin syvällisiä välttämättä kirjoittele.
Ja kyllähän se ketä tahansa lämmittää, jos mukavan tuntuinen ja näköinen ihminen osoittaa kiinnostusta. Viestejä satelee, tunteet syvenevät, aletaan puhua tapaamisesta ja yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten jonain päivänä huomaakin lähettävänsä Irinalle tai Veronikalle pari sataa euroa. Se ei tunnu isolta rahalta, kun kyseessä on ehkä sentään tuleva elämänkumppani. Varoitukset leimataan kateudeksi tai pahansuopaisuudeksi. Eikä moni tietysti edes kerro kellekään tällaisista "seurusteluista".
Niitä vastauksia kysymyksiin tulee kyllä joissakin tapauksissa. Jos huijari(tiimi) on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa mahdolliseen uhriin ja uskoo saavansa tältä hyvän potin, huijari tai joku huijaritiimiläisistä alkaa vastailla kysymyksiin. Ei välttämättä kaikkiin, mutta siinä määrin, että "suhde" vaikuttaa uskottavalta. Muuten kirjeet ovat vain epämääräistä höpinää: "Kävin ostoksilla ja sitten menin kotiin ja laitoin ruokaa. Ajattelin sinua, olet aina mielessäni. Aurinko paistaa kauniisti ja minä rakastan aurinkoa ja uimista. Pidätkö sinä uimisesta?" Jne, jne. - pari huomiota
naiset, kirjoitti:
http://virtuoosi.pkky.fi/vilma/Suomenkieli/taso1/avioliitto.htm
usein haluaa Suomeen naimisiin,koska Suomi on hyvä ja rauhallinen maa.Usein on myös suomalainen mies paljon venäläistä vaimoaan vanhempi.Rakkaus ei aina ole tärkein syy.No,sehän on järkiavioliitto,Mies saa nuoren kauniin vaimon ja nainen pääsee parempaan maahan.On meidän suomalaisten miesten onni,että asutaan näin hyvässä maassa ja kaunottaret haluaa kanssamme naimisiin.Se on sama,kuin jos olisi rikas,vaikka ei olekaan,en minä ainakaan.Edellä kirjoitettu pätee myös aasialaisiin naisiin.Mutta muistettakoon, että huijarienkin kirjeissä selostetaan, kuinka niin kovasti halutaan kunnollista suomalaista miestä ja kuinka venäläiset miehet eivät kohtele naisia hyvin.
Toisekseen, vaikka se kirjeenvaihtotoveri olisi aito ihminen, niin yhteisen kielen puuttuminen ei lupaa parisuhteelle hyvää. Tai jos joku haluaakin Suomeen miesten kunnollisuuden tai rauhallisen elinympäristön takia, niin ei sillä vielä pitkälle päästä. Parisuhteen perustaminen toisen kiitollisuudentunteen varaan on itsensä pettämistä. - rfytgyuihu
pari huomiota kirjoitti:
Mutta muistettakoon, että huijarienkin kirjeissä selostetaan, kuinka niin kovasti halutaan kunnollista suomalaista miestä ja kuinka venäläiset miehet eivät kohtele naisia hyvin.
Toisekseen, vaikka se kirjeenvaihtotoveri olisi aito ihminen, niin yhteisen kielen puuttuminen ei lupaa parisuhteelle hyvää. Tai jos joku haluaakin Suomeen miesten kunnollisuuden tai rauhallisen elinympäristön takia, niin ei sillä vielä pitkälle päästä. Parisuhteen perustaminen toisen kiitollisuudentunteen varaan on itsensä pettämistä.Sen verran päivitystä tuosta "mun irinasta" että yli viikkoon ei kuulunut mitään,sitten tuli pitkä e-mail suomeksi.Aikasemmin kirjoteltiin ralli englannilla :).
Selvästi käännetty translatorilla,semmosta siansaksaa se oli.
Kirjeen sisältö oli melkosta siirappia.- rakas,rakas,rakas jne....
Kymppi vetoa että seuraavaksi pyydetään rahaa viisumiin ja lentolippuun. - t.ö.p.i.n.ä.
rfytgyuihu kirjoitti:
Sen verran päivitystä tuosta "mun irinasta" että yli viikkoon ei kuulunut mitään,sitten tuli pitkä e-mail suomeksi.Aikasemmin kirjoteltiin ralli englannilla :).
Kymppi vetoa että seuraavaksi pyydetään rahaa viisumiin ja lentolippuun.Rikollisetkin pitävät kausilomansa. Ja mikäs on sergeiden lomaillessa jossain lämpimässä, kun rikollinen bisnes kannattaa.
Kunpa kaikki tajuaisivat tilanteen, kuten sinä, eivätkä menettäisi senttiäkään noille limanuljaskoille! - .6
rfytgyuihu kirjoitti:
Sen verran päivitystä tuosta "mun irinasta" että yli viikkoon ei kuulunut mitään,sitten tuli pitkä e-mail suomeksi.Aikasemmin kirjoteltiin ralli englannilla :).
Kymppi vetoa että seuraavaksi pyydetään rahaa viisumiin ja lentolippuun.kun jotakin ratkaisevaa tapahtuu.Mekin opittaisiin jotakin näistä Irinoista.Mä olen tuossa aiemminkin todennut,että viisumi Suomeen maksaa 80E ja lentolippukaan ei maltaita maksa.Jos näihin pyydetään rahaa,niin sitten kyllä pistää epäilyttämään.Voit myös tarjota mahdollisuutta,että sinä ostat lipun ja lähetät sen postissa.Jos se ei millään käy,niin on syytä epäillä.Myös voit tarjota mahdollisuutta,että sinä tuletkin venäjälle Irinaa tapaamaan.Jos sekään ei käy,niin selvä tapaus.Mutta on tuolta Venäjältä ihan oikeasti tulossa kaunottaria Suomeen ja uskon,että suurin osa on ihan rehellisiä.Mun mielestä huijausta voi epäillä vasta sitten,kun pyydetään rahaa.
- varoittaja.
.6 kirjoitti:
kun jotakin ratkaisevaa tapahtuu.Mekin opittaisiin jotakin näistä Irinoista.Mä olen tuossa aiemminkin todennut,että viisumi Suomeen maksaa 80E ja lentolippukaan ei maltaita maksa.Jos näihin pyydetään rahaa,niin sitten kyllä pistää epäilyttämään.Voit myös tarjota mahdollisuutta,että sinä ostat lipun ja lähetät sen postissa.Jos se ei millään käy,niin on syytä epäillä.Myös voit tarjota mahdollisuutta,että sinä tuletkin venäjälle Irinaa tapaamaan.Jos sekään ei käy,niin selvä tapaus.Mutta on tuolta Venäjältä ihan oikeasti tulossa kaunottaria Suomeen ja uskon,että suurin osa on ihan rehellisiä.Mun mielestä huijausta voi epäillä vasta sitten,kun pyydetään rahaa.
Huijaukseen kannattaa varautua alusta alkaen, ettei tule pettymystä. Nettimaailmassa valitettavasti ei voi luottaa kehenkään senkään vertaa kuin reaalimaailmassa.
Tässä jo toisaalle postaamani linkki:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Poliisi varoittaa valenaisista/art-1288362204952.html - lakupätkä
rfytgyuihu kirjoitti:
Saa nähä miten kirjeenvaihto etenee,millon pyytää rahaa lippuun.Huijareita ovat kaikki.Kaikilla lähes samanlainen sp.osoite. Tän takana on venäläiset huijari miehet,jotka kirjoittelevat nuorten naisten nimissä..Jonkin ajan kuluttua rupeavat pyytämään rahaa erilaisilla syillä,jos et lähetä kirjoittelu loppuu siihen. OLKAA VAROVAISIA...ÄLKÄÄ LAITTAKO RAHAA !!!!!
- varoittaja.
Poliisikin taas varoittelee:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Poliisi varoittaa valenaisista/art-1288362204952.html- rfytgyuihu
No niin,tulihan se sieltä: Lähetä minulle 500e niin minä tulen luoksesi 4.2.
Rakas ,rakas,rakas.... :)
Mihinkäköhän osotteeseen ?
- ryssähuijarit
vajaa 300 e. Kirjoitteli Kazaanista huonoa suomea ja englantia.
- ihmettelen tätä
En tiedä,mistä hän sai sähköposti osoitteeni.Mukana oli liitteenä kuvia tosi kauniista naisesta.Onko kukaan toinen saanut samanlaista viestiä?
Hello Pete!
It is written again to you by me - Lyudmila. Today I have written was to you, but that was only the short message.
Please excuse me for my first short message, unfortunately I was very strongly is occupied on work and consequently could not write
to you much. Excuse!!!
So, with what to begin my first story about itself I at all I do not know. Such dialogue through the Internet new to me and I even
was confused a little. Never before had such dialogue, but to me to seem, that acquaintance through the Internet rather interesting.
Well, I will follow to rules of etiquette and I will begin my story about myself with the most important thing.
My name. As you already know my name Lyudmila. Yes, nearly has not forgotten, you can name me friendly Lyudochka. To me of 28 years.
My date of birthday on April 07, 1983. I quite formed woman, with good work and with good sense of humour. I do not drink (I admit,
only sometimes on holidays), I do not smoke and never used drugs. I mention now drugs because now such terrible time, that many women
to sink in drugs. Personally I have been brought strictly up by my parents so I since the childhood do not use anything that could
harm my health.
On a nationality I Russian also live in a huge megacity Moscow. It in Russia if you do not know. On a sign on a horoscope I of little
bodies. I quiet, counterbalanced and to all to it the cheerful woman. It is brave, persistent, mobile, resolute, assured, it is
vigorous, optimistical my sign oven. I probably now describe myself, as the princess, though it not so. I have lacks, but about
it can be later. I do not wish to speak to you about the lacks at once. Unfortunately I not married and still much to our regret
I have no children. I to write a word "unfortunately" because I very much want in marriage, but here so left in my life,
that I have not met till now the suitable man. Certainly, as any woman at me had serious relations with men here, but these
relations came to an end as quickly as began. Probably I simply have not met that man who could love and appreciate me sincerely.
I quite provided woman also have good work. I work in private the companies on designing of a facade, furnish, repair of buildings
of houses of apartments. And as the designer of an ornament of a summer and winter garden in a hotbed. Still I try to model
clothes but while if it is fair at me not so well leaves. But I very much love the work and this work to me to liking.
Since the childhood liked to decorate and give to a building, apartment, a room, a garden a fine graceful kind. Sometimes in style
of 20 or 19 centuries, and times the most stylish and last model of furniture.
About my hobby. There can be you will are surprised to my hobby a little, but this my hobby and I cannot make with myself anything
any more. Since school times we with girlfriends liked to collect leaves of trees. At first it was children's hobby, but in due
course for me this hobby has turned to a hobby. I collect leaves of trees and I pawn them in books. So they remain and do not change
the form. Here such at me a strange hobby, but I hope, what you will not think of me because of my hobby, how about the strange woman?
Please do not think of me so. Simply my hobby and the leaves collected by me sometimes me even calm it, when I look at them.
Except this hobby I as have many other interests. For example I like to dance and during free time from work I visit dancing school.
Dances support my figure and still it too sports. I as like to prepare different dishes and on the days off I not stand one hour at
a plate. To me to like to experiment on kitchen, sometimes even I think out new dishes of. It is interesting. So, I could write still
much to you that I love and that I do not love, but I am afraid, that time will not suffice for this purpose. Especially this letter
has already turned out long and you probably have already got tired to read my literary trash. It after all so? Excuse me that I to
force you to read so much, but nevertheless I hope, that you will take a great interest in my story about yourselves.
Well, I to stop on it. It is enough for the first letter. Now you have at least any idea about me and my nature. I hope you will
count me interesting to myself and write your answer soon. I will look forward to hearing from you and is final with the big interest
I will read your letter on your life and it is final about you. Do not forget to send your photos. It would be interesting to me to
see your life through a photo.
Sincerely your new good friend Lyudmila. - dersu uzala
ihmettelen tätä kirjoitti:
En tiedä,mistä hän sai sähköposti osoitteeni.Mukana oli liitteenä kuvia tosi kauniista naisesta.Onko kukaan toinen saanut samanlaista viestiä?
Hello Pete!
It is written again to you by me - Lyudmila. Today I have written was to you, but that was only the short message.
Please excuse me for my first short message, unfortunately I was very strongly is occupied on work and consequently could not write
to you much. Excuse!!!
So, with what to begin my first story about itself I at all I do not know. Such dialogue through the Internet new to me and I even
was confused a little. Never before had such dialogue, but to me to seem, that acquaintance through the Internet rather interesting.
Well, I will follow to rules of etiquette and I will begin my story about myself with the most important thing.
My name. As you already know my name Lyudmila. Yes, nearly has not forgotten, you can name me friendly Lyudochka. To me of 28 years.
My date of birthday on April 07, 1983. I quite formed woman, with good work and with good sense of humour. I do not drink (I admit,
only sometimes on holidays), I do not smoke and never used drugs. I mention now drugs because now such terrible time, that many women
to sink in drugs. Personally I have been brought strictly up by my parents so I since the childhood do not use anything that could
harm my health.
On a nationality I Russian also live in a huge megacity Moscow. It in Russia if you do not know. On a sign on a horoscope I of little
bodies. I quiet, counterbalanced and to all to it the cheerful woman. It is brave, persistent, mobile, resolute, assured, it is
vigorous, optimistical my sign oven. I probably now describe myself, as the princess, though it not so. I have lacks, but about
it can be later. I do not wish to speak to you about the lacks at once. Unfortunately I not married and still much to our regret
I have no children. I to write a word "unfortunately" because I very much want in marriage, but here so left in my life,
that I have not met till now the suitable man. Certainly, as any woman at me had serious relations with men here, but these
relations came to an end as quickly as began. Probably I simply have not met that man who could love and appreciate me sincerely.
I quite provided woman also have good work. I work in private the companies on designing of a facade, furnish, repair of buildings
of houses of apartments. And as the designer of an ornament of a summer and winter garden in a hotbed. Still I try to model
clothes but while if it is fair at me not so well leaves. But I very much love the work and this work to me to liking.
Since the childhood liked to decorate and give to a building, apartment, a room, a garden a fine graceful kind. Sometimes in style
of 20 or 19 centuries, and times the most stylish and last model of furniture.
About my hobby. There can be you will are surprised to my hobby a little, but this my hobby and I cannot make with myself anything
any more. Since school times we with girlfriends liked to collect leaves of trees. At first it was children's hobby, but in due
course for me this hobby has turned to a hobby. I collect leaves of trees and I pawn them in books. So they remain and do not change
the form. Here such at me a strange hobby, but I hope, what you will not think of me because of my hobby, how about the strange woman?
Please do not think of me so. Simply my hobby and the leaves collected by me sometimes me even calm it, when I look at them.
Except this hobby I as have many other interests. For example I like to dance and during free time from work I visit dancing school.
Dances support my figure and still it too sports. I as like to prepare different dishes and on the days off I not stand one hour at
a plate. To me to like to experiment on kitchen, sometimes even I think out new dishes of. It is interesting. So, I could write still
much to you that I love and that I do not love, but I am afraid, that time will not suffice for this purpose. Especially this letter
has already turned out long and you probably have already got tired to read my literary trash. It after all so? Excuse me that I to
force you to read so much, but nevertheless I hope, that you will take a great interest in my story about yourselves.
Well, I to stop on it. It is enough for the first letter. Now you have at least any idea about me and my nature. I hope you will
count me interesting to myself and write your answer soon. I will look forward to hearing from you and is final with the big interest
I will read your letter on your life and it is final about you. Do not forget to send your photos. It would be interesting to me to
see your life through a photo.
Sincerely your new good friend Lyudmila.Tässä dersu uzala, ketjun aloittaja, Minulta ei oikeastaan pyydetty rahaa, mutta
skeptikkona täytyy ymmärtää, mitä 27- vuotias näkee minussa 53 -vuotiaassa. Laittelin hänelle
(IRINA) kuvia erilaisista elämäni jutuista. Saiko hän sen kuvan että olisin jotenkin erityisen
varakas mies. Tosiasiassa olen lähes köyhä mies arkinen ja harmaa.
Huomasin ettei hän vastannut selviin kysymyksiini, ei antanut osoitetta, johon olisin voinut laittaa joululahjan, miksi hän tarvitsi välttämättä puhelnnumeroni, miksei pelkkä email riitä. Miksi puhelimeeni tuli viestejä jotka oli tarkoitettu aivan toisille henkilöille. Ja Irina on taivaallisen kaunis; tein eron, mut jäi vaivaamaan. Kuvia en hänestä varmaan voi julkisesti laittaa. Mut jos jollakin on ollut Irina Belgorodista, niin minut löytää [email protected]. Liikun omalla nimelläni ja osoitteellani eli toivon että ollaan asiallisia.... - Irina ja Lyudmila
dersu uzala kirjoitti:
Tässä dersu uzala, ketjun aloittaja, Minulta ei oikeastaan pyydetty rahaa, mutta
skeptikkona täytyy ymmärtää, mitä 27- vuotias näkee minussa 53 -vuotiaassa. Laittelin hänelle
(IRINA) kuvia erilaisista elämäni jutuista. Saiko hän sen kuvan että olisin jotenkin erityisen
varakas mies. Tosiasiassa olen lähes köyhä mies arkinen ja harmaa.
Huomasin ettei hän vastannut selviin kysymyksiini, ei antanut osoitetta, johon olisin voinut laittaa joululahjan, miksi hän tarvitsi välttämättä puhelnnumeroni, miksei pelkkä email riitä. Miksi puhelimeeni tuli viestejä jotka oli tarkoitettu aivan toisille henkilöille. Ja Irina on taivaallisen kaunis; tein eron, mut jäi vaivaamaan. Kuvia en hänestä varmaan voi julkisesti laittaa. Mut jos jollakin on ollut Irina Belgorodista, niin minut löytää [email protected]. Liikun omalla nimelläni ja osoitteellani eli toivon että ollaan asiallisia....että tuo englanniksi kirjoitettu viesti on sama,jonka sain monta kuukautta sitten Irina nimiseltä naiselta.Nimi vain on muutettu ja kuvat esittää toista naista.Onkohan toikin käännetty venäjästä jollakin ohjelmalla,kun on niin ihmeellistä tekstiä.Sen Irinan e-mail oli [email protected]. Toisaalta se Irina kirjoitti myös järkevämpiäkin viestejä ja vastasi myös jossakin määrin kysymyksiin.Sitten se lopetti,kun kerroin,että mulla on jo toinen nainen.Onko kukaan toinen saanut täsmälleen juuri tuonlaista viestiä?
- erkkaherranen@gmail.
Irina ja Lyudmila kirjoitti:
että tuo englanniksi kirjoitettu viesti on sama,jonka sain monta kuukautta sitten Irina nimiseltä naiselta.Nimi vain on muutettu ja kuvat esittää toista naista.Onkohan toikin käännetty venäjästä jollakin ohjelmalla,kun on niin ihmeellistä tekstiä.Sen Irinan e-mail oli [email protected]. Toisaalta se Irina kirjoitti myös järkevämpiäkin viestejä ja vastasi myös jossakin määrin kysymyksiin.Sitten se lopetti,kun kerroin,että mulla on jo toinen nainen.Onko kukaan toinen saanut täsmälleen juuri tuonlaista viestiä?
minun irina liikkui nimellä "irinainen"gmail.com
- ersu uzala
erkkaherranen@gmail. kirjoitti:
minun irina liikkui nimellä "irinainen"gmail.com
mutta oikea nimeni ja osoitteeni on :[email protected]
laittelen sieltäpäin. Mahdottoman kaunis han on. - Pertti Suomesta
ersu uzala kirjoitti:
mutta oikea nimeni ja osoitteeni on :[email protected]
laittelen sieltäpäin. Mahdottoman kaunis han on.Hei !!!!! Olen lahettanyt sinulle kuvan, etta olet muisteli minulle. Me
ovat tutustuivat teille be2.com. Olette antaneet
minulle sahkopostia. Kirjoitin teille, mutta ette vastannut. Minua
tietokone ja siksi mina on rikki niin kauan ei kirjoittaa teille.
Jos et viela ole loytanyt rakkauden Olisin iloinen jatkaa
vuoropuhelua teidan kanssanne. En odota vastausta ....
Elena Venajalta.
Onko teille muille tullut tällaista viestiä?En toisaalta usko,että näissä olisi huijareita paljonkaan mukana.Uskon,että nämä tytöt haluaa runsaampien lihapatojen ääreen ja varmimmin ja turvallisimmin se käy vanhemman herrasmiehen avulla.Uskon,että venäjältä,tai Ukrainasta voi vanhempikin mies saada kauniin nuoren vaimon,mutta syynä ei voi olla rakkaus ja intohimo.Tällainen sopimus jos käy niin mikäs siinä,vanhempi mies saa nuoren kauniin vaimon ja nainen pääsee parempaan maahan. - eräs venakko
Pertti Suomesta kirjoitti:
Hei !!!!! Olen lahettanyt sinulle kuvan, etta olet muisteli minulle. Me
Elena Venajalta.
Onko teille muille tullut tällaista viestiä?En toisaalta usko,että näissä olisi huijareita paljonkaan mukana.Uskon,että nämä tytöt haluaa runsaampien lihapatojen ääreen ja varmimmin ja turvallisimmin se käy vanhemman herrasmiehen avulla.Uskon,että venäjältä,tai Ukrainasta voi vanhempikin mies saada kauniin nuoren vaimon,mutta syynä ei voi olla rakkaus ja intohimo.Tällainen sopimus jos käy niin mikäs siinä,vanhempi mies saa nuoren kauniin vaimon ja nainen pääsee parempaan maahan.Jeee, lisää vaan tällaista syvällistä kirjeenvaihtoa sinne, niin eiköhän siitä syttyy iso ja ikuinen rakkaus? Ainahan se näin menee: "Minua tietokone ja siksi mina on rikki" ja sillä rataa... Ja AINA löytyy joku, joka uskoo...
ps. minäkin muuten olen Elena Venäjältä... - eräs venakko
Irina ja Lyudmila kirjoitti:
että tuo englanniksi kirjoitettu viesti on sama,jonka sain monta kuukautta sitten Irina nimiseltä naiselta.Nimi vain on muutettu ja kuvat esittää toista naista.Onkohan toikin käännetty venäjästä jollakin ohjelmalla,kun on niin ihmeellistä tekstiä.Sen Irinan e-mail oli [email protected]. Toisaalta se Irina kirjoitti myös järkevämpiäkin viestejä ja vastasi myös jossakin määrin kysymyksiin.Sitten se lopetti,kun kerroin,että mulla on jo toinen nainen.Onko kukaan toinen saanut täsmälleen juuri tuonlaista viestiä?
"adrenali" viittaa mieshormoniin :D
- pasila63
Pertti Suomesta kirjoitti:
Hei !!!!! Olen lahettanyt sinulle kuvan, etta olet muisteli minulle. Me
Elena Venajalta.
Onko teille muille tullut tällaista viestiä?En toisaalta usko,että näissä olisi huijareita paljonkaan mukana.Uskon,että nämä tytöt haluaa runsaampien lihapatojen ääreen ja varmimmin ja turvallisimmin se käy vanhemman herrasmiehen avulla.Uskon,että venäjältä,tai Ukrainasta voi vanhempikin mies saada kauniin nuoren vaimon,mutta syynä ei voi olla rakkaus ja intohimo.Tällainen sopimus jos käy niin mikäs siinä,vanhempi mies saa nuoren kauniin vaimon ja nainen pääsee parempaan maahan....on sen verran rikkaan oloinen.
Kaunis on tyttö tuon sähköpostin takaa, on jo viikko kirjoiteltu.Kertoilee itsestään ja esittää kysymyksiä joihin sitten tarvitsi vastata jos niistä kysymyksistä nyt jotain selkoa saa. Itse ei vastaile kysymyksiin ja suomen kielelestä ei oikein tahdo saada selvää. Odottelen tässä koska ensimmäinen rahapyyntö tulee, kolmen päivän päästä jo olin rakas, voi minua onnen poikaa :)
Kovasti on myös iloinen, kun on löytänyt kunnon miehen :) ja iloitsee jo suomeen tulosta.
Kumma kun löysi minut be2.com sivustolta vaikken siellä ole käynytkään, taitaa FB olla myynyt sinkkutietoja eteenpäin!!!!
Selvä huijari, jokaisen kuvan on ottanut joku valokuvaukseen perehtynyt henkilö, eli hyvin, hyvin myyviä kuvia. Jollei noille kuville peräkammarin pojat lämpene niin on ihme!!!!
- diu-diu
Miten voi olla korvia myöten rakastunut ihan tuntemattomaan naiseen pelkän nettikirjoittelun perusteella?
- 31
""Miten voi olla korvia myöten rakastunut ihan tuntemattomaan naiseen pelkän nettikirjoittelun perusteella? ""
mutta kun mukaan liitetään kuvia kauniista nuoresta naisesta,niin alkaahan siinä tunteet herätä. - Pertti Laine
31 kirjoitti:
""Miten voi olla korvia myöten rakastunut ihan tuntemattomaan naiseen pelkän nettikirjoittelun perusteella? ""
mutta kun mukaan liitetään kuvia kauniista nuoresta naisesta,niin alkaahan siinä tunteet herätä.Jällen samalta Lyudmilalta,tai mikähän Tatjana lienee.Toi on selvä huijari,sellaista lässytystä toi viesti ja varsinkin,kun edellinen viesti oli tarkka kopio Irinan lähettämästä viestistä.Jos saatte samanlaisia,niin laittakaa toki tänne tietoa.
Hei rakas ystava !!!!!!!
Tana iltana vasynyt toiden jalkeen, etsin minun e-mail, mutta jalleen kerran, joista kumpikaan ei ole nahnyt sinua.
Haluan kommunikoida kanssasi ja tietaa enemman sinusta ja kommunikoida kanssasi. mutta mikaan nain ei toimi, jos et vastaa minun kirjeita.
Ymmarran, etta sinulla on vahan aikaa kirjoittaa minulle, mutta pyydan kestaa jonkin aikaa, ja kirjoittaa minulle.
Ymmarra minua ensin yhdynnassa miehen kanssa toisesta maasta, ja olen hauskaa ja jannittavaa se.
Mina odotan kirjeen sinulle ja vastata minulle.
Ala unohda minua.
sinun hyva ystava Lyudmila.
------------------------------------------------------------------
Hello my lovely friend!!!!!!!
Tonight, got tired after work, I have looked e-mail, but again that has not seen from you.
I wish to communicate and to know with you about you more and to communicate with you. But as it will not turn out if you do not answer my letters.
I understand that you have not enough time to write to me, but I ask find a few time and write to me.
Understand me I in the first I have dialogue with the person with other country, and to me it is interesting and fascinating.
I with impatience will wait from you the letter and the answer to me.
Do not forget me.
Your good friend Lyudmila. - Petäjästä kajahtaa
Pertti Laine kirjoitti:
Jällen samalta Lyudmilalta,tai mikähän Tatjana lienee.Toi on selvä huijari,sellaista lässytystä toi viesti ja varsinkin,kun edellinen viesti oli tarkka kopio Irinan lähettämästä viestistä.Jos saatte samanlaisia,niin laittakaa toki tänne tietoa.
Hei rakas ystava !!!!!!!
Tana iltana vasynyt toiden jalkeen, etsin minun e-mail, mutta jalleen kerran, joista kumpikaan ei ole nahnyt sinua.
Haluan kommunikoida kanssasi ja tietaa enemman sinusta ja kommunikoida kanssasi. mutta mikaan nain ei toimi, jos et vastaa minun kirjeita.
Ymmarran, etta sinulla on vahan aikaa kirjoittaa minulle, mutta pyydan kestaa jonkin aikaa, ja kirjoittaa minulle.
Ymmarra minua ensin yhdynnassa miehen kanssa toisesta maasta, ja olen hauskaa ja jannittavaa se.
Mina odotan kirjeen sinulle ja vastata minulle.
Ala unohda minua.
sinun hyva ystava Lyudmila.
------------------------------------------------------------------
Hello my lovely friend!!!!!!!
Tonight, got tired after work, I have looked e-mail, but again that has not seen from you.
I wish to communicate and to know with you about you more and to communicate with you. But as it will not turn out if you do not answer my letters.
I understand that you have not enough time to write to me, but I ask find a few time and write to me.
Understand me I in the first I have dialogue with the person with other country, and to me it is interesting and fascinating.
I with impatience will wait from you the letter and the answer to me.
Do not forget me.
Your good friend Lyudmila.Kiitos!
Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais. Huijareita joka lähtöön!!
Miksei operaattori såmmää noita huijareita?
t.
Kaarlo
- eräs venakko
Kirjoitelkaa vaan lisää noita kirjeitse-tosirrrrrrakkaus-juttujanne :D :D ... Voi teitä ukkoja, aina nuoren lihan perään kuolaamassa vaikka virtuaalisesti. Mitäs luulette, mikä teissä voi olla niin kiinnostavaa??? 50-kymppinen partasuu Pohjois-Karjalan korvesta tuo mummonmökkiinsä 30 v. DI- tai FM-naisen Pietarin metropolista, hohhoijaa... Sitä sitten näytetään kaikille exille, jotka uteliaisuuttaan tunkee myöhemmin jopa häihin lapsineen kaikkineen - eka kulttuurikylpy uudessa maassa. Sinänsä mitä ärsyttävin tapa kailottaa tyttöystävästä koko suvulle ja pidemmälle jo ekan yhteisen yön jälkeen tai jopa ennen sitä, mutta sitten vielä esitellään EXILLE (joiden kanssa ollaan kaiken kukkuraksi tosi hyvissä väleissä!!), voi v....
Tämä on vain yksi pykälä pitkästä käytöstapaluettelosta, joka pitäisi jokaiselle suomimiehelle antaa käteen ennen kuin lähtevät maailmalle naisiin. Onneksi ei missään vaiheessa tarvinnut itse olla yksi niistä, vaikka kaikkea ihmetelty tässä 16 vuoden ajan...- dersu uzala
Liekö minun koulutukseni (MMM) mennyt hukkaan,jotkut vain joutuvat työskentelemään kehä kolmosen pohjoispuolella. Johtuneeko siitä, että täälläpäin on hiukan enemmän metsiä kuin teidän urbanisoidussa shangri-la:ssanne!!!! Mummonmökkejä en täällä Pohjois-Karjalassa monen tasoisia. Ekä kovin arvokkaitakaan. Eipä tarvitse olla ikuiessa velkavankeudessa.
- Pertti Suomesta
dersu uzala kirjoitti:
Liekö minun koulutukseni (MMM) mennyt hukkaan,jotkut vain joutuvat työskentelemään kehä kolmosen pohjoispuolella. Johtuneeko siitä, että täälläpäin on hiukan enemmän metsiä kuin teidän urbanisoidussa shangri-la:ssanne!!!! Mummonmökkejä en täällä Pohjois-Karjalassa monen tasoisia. Ekä kovin arvokkaitakaan. Eipä tarvitse olla ikuiessa velkavankeudessa.
näistä "venakoista"vai onko asialla joku Igor,tai Vladimir.Minun Irina lopetti heti viestittelyn,kun kerroin,että minulla on nyt toinen nainen.Lyudmila lopetti,kun kerroin,että epäilen häntä huijariksi sen perusteella,että hän lähetti saman viestin,kuin Irina aikaisemmin.Rahasta emme siis ehtineet vielä puhua mitään.Jos joku saa viestin,jossa "tyttö"kertoo harrastaneensa puitten lehtien keräystä jo koulutytöstä asti,niin kannattaa verrata sitä tuohon viestiin,jonka liitin tänne aikaisemmin,onko sanasta sanaan sama.
- sepäseniin
Minkä enäläisten naisten treffisivuston olette todenneet parhaaksi? Tuskin korvauksettomia sivuja on mutta mitä ne maksavat? En enää edes yritä kotimaasta kun asenne on mitä on yksinäisiä miehiä kohtaan.
- Pertti Suomesta
Russian&Euro-sivustoilla on paljon venäläisiä ja ukrainalaisia kaunottaria.On myös Euroopassa asuvia,alunperin venäläisiä.On myös latvialaisia.virolaisia ja liettualaisia.On monen Eu-maan kansalaisia,joten viisumia ei tarvita,on helppo tulla Suomeen,tai päinvastoin.Kirjautuminen sivustolle on ilmaista,mutta viestien lukminen ja lähettely vaatii jäsenyyden,joka on muistaakseni 29,90E/kk.Eli ei paha,sama kuin AsianDating-sivustolle,jossa taas on aasialaisia naisia.
Molemmilla sivustoilla on myös jo Suomessa asuvia naisia.
- vasiten
Mulle on kans tuo Lyudmila, kuvankaunis kehdenkerääjäneito 28v kirjoitellut pitkäänkin, teenkö rikosilmoituksen? nyt on viisumi ja matkustusasiakirjat saatava matkatoimistosta 322€, enpä taida maksaa, muuten on ollu lysti kirjotella, kuka siellä lieneekin vastaillu :D
en ole oikein dating sivuilla seikkaillut, mutta yhden ukrainan tytön kanssa oon vuoden ollut hyvä kaveri, toisen kanssa treffataan nyt keväällä, on sielläkin monenlaista, mutta ihmisiö sieltäkin löytyy, ajan kanssa. Kallista lystiä se on, jos kovin monelle kirjottelee...- Venäjältä
Siis mikä sen pelkän kirjoittelun tekee kalliksi?
- kalehtila
minulle kirjoitti sama lehdenkerääjä pyysi viisumiin rahaa 322e viisumi on väärennös on tehty samaran kaupunkissa hän sanoo asuvansa Moscovassa ja pyytää lentolippu rahaa suomeen Lyudmila Perkowa venäjällä ei ole eikä käytetä kirjainta W.
- Ljubova
Näköjään moni mies ei ole tullut ajatelleeks tehdä video chatteja skypessä, msn tai yahoo messengerissä :S
Näinhän se on helppoa varmistua että onko kyseessä huijari tai ei. Säästä myös aikaa sen verran, kun kirjoittelis sivunpituisia kirjeitä :)
Onhan nois deittisivuilla paljon ketkä vaan yrittää huijata miehiltä isoja summia, mutta on myös niitä kenellä ihan oikseesti on hyvä koti, koulutus, työpaikka.
Ja ei naiset näin helposti vaan muuttaa eri maahan, missä ei perhenjäseneitä, ystäviä, etenkin kun ei osaa kieltä.
Joskus on parempi jos mies menis ite vaikka ensimmäiselle vierailulle naisen luoks. Ei sitä koskaan tiedä, voi olla että se on rakkaus ensisilmäyksellä tai voi see olla myös hyvän ystävyyden alku. - vasiten
Dating sivuilla yleensä se vastauksen lukeminen maksaa, eli saahan sinne kirjoitella, mutta melko yksipuolista se on, jos ei halua vastauksista maksaa ja lukea niitä.
Lyudmilalta tuli eilen taas kirje, jossa ilmoittikin itse maksavansa 322€ asiakirjoista... pitäsko kuulostella vielä hetki? :) - 0987hjk
anna maksaa ja kun tulee käymään tyhjennä kotisi arvotavarasta ja rahasta ja ilmoita kaverille että ru´ssä tulee kylään. jos aamulla olet vielä hengissä ja saanut pillua testaa hiv varalta itsesi, loppuelämäsi siis 50 v ylöspäin sitten pelkäät hiviä ja ei se eturauhanenkaan siitä tykkää.
pojat pojat ei ole olemassa ilmaisa lounaita, mulle kanssa tulee yhtenä kyrpänä noita kuvankauniita ryssien maileja ja kaikkion 29 vuotiaita, aivan sama juttu kuin mokkakorvien mersut saksassa kaikki 160t ajettuja- vasiten
No, ei ole tuollaisia rasisitisia ennakkoluuloja minulla, onhan se niin, että ei voi voittaa jos ei veikkaa, kuolee sitä kuitenkin joskus. Järki on kuitenkin mukana. On mulla hyviä "ryssäkavereita" jo ennestään, Ihan kunnon kansalaisia ovat.
- Ei huijattu
Esim.RussianEuro-sivustolla maksaa jäsenyys muistaakseni 29,90E,sillä hinnalla saa kirjoitella rajattomasti ja voihan siitä siirtyä sähköpostiin,joka on ilmaista.
- 4+4
eiks ne sivustot vaadi määräaikaista liittymää esim 6kk, 12kk
- Ei huijata
Ei vaadi,mäkin olen ottanut kuukauden kerrallaan.Pidemmälle ajalle kun ottaa,niin maksu tulee kuukautta kohden hiukan halvemmaksi.
- yritetty huijata
Jos jollekin tulee viestiä joltakin,joka harrastaa puitten lehtien keräilyä ja joka ei juo alkoholia muuten kuin lomalla,niin voi olla varma,että kyseessä on sama huijari.kirjoittakaa hyvät ystävät tähän ketjuun,niin voidaan lyödä viisat päämme yhteen!
- vasiten
Jep. sama likka, laitappa kuva tytöstä, katsotaan onko saman näköinen
palataan asiaan sitten
- Yritetty huijata
Laitoin mailia kuvien kanssa.
- vasiten
Kiitos, sama nainen, vaaleat piitkät paaksut hiukset. lyudmila
http://www.global7network.com/dating-check/[email protected]&Search=Search&q=1&s=2
mukana myös kaveri: http://www.global7network.com/dating-check/[email protected]&f=natalya&l=kondaurova&lo=omsk&co=russia
kirjoitellaan taas!- Pertti Suomesta
Rakas, minun nimeni on Fifin Jama ja olen 22 vuotta vanha nainen. Näin profiilisi, ja se kiinnosti minua paljon. Haluaisin tietää sinun ja tutustua sinuun. Minulla on jotain erittäin tärkeää kertoa. Ota yhteyttä minuun minun sähköpostiosoite, joka ([email protected]), tai voit lähettää minulle sähköpostia, että kerron enemmän itsestäni ja lähettämään teille kuvia. Bye Email Fifi ([email protected])
Nyt tuli tuonlainen viesti,ei hajuakaan mistä maasta.En tiedä,mistä hän on saanut e-mail osoitteeni ja mistä profiilista puhuu.Mulla kyllä on ollut ilmoitus kolmella dating-sivustolla.Toi nyt on aivan selvä huijaus yritys.Nainen on 22v. ja minä 59v.Ja heti on rakas.!En taida vastata.
- Oh my dear
No ilmaisu 'dear' on ihan yleinen aloitus vaikka kirjoitetaan tuntemattomalle. Käännöskone kääntää sen 'rakas'. Tuo käännöskoneella käännetty teksti on melkoista kapulakieltä ja suoranaisia väärinkäsityksiä voi syntyä. Eräs ystäväni kirjoitti lämpimän ystävällisen kirjeen ja käänsi sen venäjäksi. Takaisin päin suomeksi käännettynä hän huomasi että käännöskone oli tehnyt siitä kuuman rakkauskirjeen. Että silleen...
- Yes box holirei
Jaaha,no onhan se niinkin,että Englannin kielelläkin sanotaan esim.liikekirjeessä dear sir!
- En löytynyt onnea
Tee kysymyksiä ja vertaa vastausviestiä omaan lähettämääsi. Suurin osa netin deittisivustejen kautta vastaavista naisista on valitettavasti feikkejä. Tämänhän näkee jo valokuvista. Useiden kanssa leiikittelin kyselemällä tyhmiä, kirjoittelemalla puuta heinää, kopioimalla tekstiä muualta netistä tai kommentoimalla äidin ammattia halventavast. Ei mitään reaktiota ta ensimmäistäkään vastausta yhteenkään kysymykseeni.
Suoraan sanottunu, en ymmärrä, miten yksikään mies lankeaa noihin ryssiin. Aidon naisen löytäminen netin kautta on todella vaikeaa/mahdotonta kaikkien feikkien seasta. Rehellisiä ja aitoja naisia löytää kyllä muualta kuin tuolta. - Karjalan kunnailla
Kokeilkaapa mail.ru / jdu.ru sivustoja. Ovat ilmaisia ja vastaavia toiminnaltaan kuin suoli24.fi treffit.. Osa suomessa asuvia ja suurin osa ei täällä asuvia :-)))
Itse tuolla sivustola (välttävällä englannilla), tapasin 5 eri neitokaista vuoden sisällä. Nyt onnellisesti kihloissa. Välillä helmiä voi löytää roskiksestakin.
Ei kaikki siellä venäjälläkään rahan perässä juokse, mut silmät kannattaa pitää auki (ja korvat) - ptkm
Saahan nähä...3 viikkoa kirjoiteltu ja nyt hän on tulossa suomeen.Itse maksaa matkan jne. Mut samoin ku monilla muillaki,häneltä ei saa vastauksia selviin kysymyksiin.Kumpikin osataan hyvin englantia joten siinä ei ainakaan syy...Voihan se kyllä olla ettei kysymykset vaan kiinnosta. Mutta rahaa hänellä ei ole vaan enonsa lähettää minun kauttani rahat venäjälle.Ensin minun tilille ja minä lähetän western unionin kautta venäjälle.Pieni summa rahanpesua ajatellen joten sitä en usko.Eno on hollannissa joku firman johtaja/ omistaja joka minulle rahat laittaa. Toisaalta ihan järkeenkäypä tarina ja tyttö on tosi mahtava hän 31v ja minä 39v eli ikäerokaa ei maita kaada.Hope for the best and fear for the worst. Kohta sen näkee miten käy.
- Pertti Suomesta
Hei
Olen rakastaa, olen tyttö, olen nähnyt sinun email (keskustelu.suomi24fi/), joten päätin käyttää tilaisuuden tutustua sinuun. En usko, että ikä ulkonäkö on niin tärkeää. Tärkein on se, mitä sinussa ja miten sinusta tuntuu elämä. Mielestäni meidän pitäisi käyttää kaikki mahdollisuudet olla ystäviä millään tavalla, niin ota minut voi helposti niin, että minä lähetän teille kuvia ja lisätietoja minusta, toivon yhä
vastauksesta, on mukava päivä.
Uusi ystävä
Rakastaa
Sain tuonlaisen viestin sähköpostiin,joka on tässä topikissa.Jos joku saa samanlaisen,niin olisi mukava kuulla.Taitaa olla kaikki huijareita,jotka kalastelee sähköpostiosoitteita netistä.Tämän "neidon" nimi on Loveth Jones Kuvia ei tullut,muttA vastasin viestiin piruuttani ja pyysin kertomaan lisää itsestään ja myös kuvia. - Tällainenkin tuli
Dearest,
Kind regards, I am Anita,tall,slim,fair,and a very good looking girl
that loves travelling and dancing, a student,that loves to be
loved,kindly permit my contacting you through this medium I am
compelled to contact you via this medium for obvious reasons which you
will understand when we discuss details of my proposition.Pls i will
like you to reply to me through my mail address [email protected]
so that we will know each other very well,i am looking forward to your
positive confirmation to enable us have an important discussion then we
will start from there which will include my introduction,i will send my
pics later.
Thanks and God bless,
Anita- Ja tämä onko tuttua?
Interested in you,
My name is Miss Favour, I am a young beautiful girl with great sense of
honor,with a passion to meet with man of the same character and with of
love,well I saw your profile here and decides to contact you.Please I will
like you to contact me back through my email address (
[email protected]) at the same time I will show you my photos
Thanks and Regards from...
Favour.
Näin ne kauniit tytöt vaan yrittää.On se kumma kun Suomesta ei tahdo edes keskinkertaisen näköistä saada.
- Pertti Suomesta
Good day my dearest,
I
want to thank you for your reply to my mail although we have not known
each other before, i am very happy seeing your reply, how are you doing
today, hope your doing good. I am alright only that life has not been
easy for me, moreover my name is Miss Loveth Jones, i am from Sudan by
Nationality, my late parents are Dr. and Mrs Jones Paul. My father Dr.
Jones Paul,was the Special Adviser to President Salva Kiir of South
Sudan for Decentralization. My parents were among with other top
Military Officials and top Government officials that was on board when
the plane crash that took place on Friday 02, May 2008 on their way to
a Political Conference, i lost the life of my lovely parents which was
the worst thing that has ever happened to me in life.
After
the burial of my late parents life becomes so difficult for me as the
only child to my parents, my uncle conspired and sold my father's
properties to a Chinese Expatriate, left nothing for me to survive
with, explaining to me that it as how tradition demands, as a female
issue i don't have any right to my father's properties, i tried to
fight for my right but he threaten to kill me, that is the reason i
find my way and run away from my country, i am residing in the refugee
camp here in Dakar Senegal, although life is not easy here.
I
am sorry to bother you with my problems, i know that wherever my
parents are at this moment they will not be happy on what i am passing
through in life, i want you to accept my company because talking with
you will makes me forget the past and carry on with my life, i want to
know more of you, i am always serious with my studies, i like cooking
which is a function of a woman, i sent you my picture and i hope you
will love it, i took it when i was in my country. I thank you and only
God will bless you, please my dear i am expecting to hear from you
soon. i have attached my pictures and my refugee identity card for you.
Yours in heart, Loveth
Liite: pccc.jpg 56 kt Näytä
Liite: pb.jpg 51 kt Näytä
Liite: Refugee I D Card.jpg 206 kt Näytä
Noin tyttö kirjoitti,kun piruuttani vastasin sen viestiin.Mukana oli pari kuvaa ihan nätistä tytöstä ja jostakin pakolaiskortista.- dersu uzala
Olen tämän ketjun aloittaja, ja olen tässä puolen vuoden aikana niin monta huijariakin havainnut. Mutta tuntuu siellä ihan asiallisiakin olevan. Mutta kun he ovat niin kamalan nuoria! Jos minä olen 53 -vuotias, niin vaikka kuinka kauniita pari-kolmekymppisiä neitosia olisi tyrkyllä.
Mutta onhan meidän ajatusmaailmamme jo niin erilainen, etteihän siitä yhdessäolosta kuitenkaan mitään tulisi. Omat tyttäreni ovat jo aikuisia, jotenkin tuntuu sairailloiselta ruveta sen ikäisistä itselleni kumppania etsimään
Tuo Loveth Jones on varmaankin jo hyvin monille tuttu! Jätettäköön moiset ihan omaan arvoonsa. Jos joku on kiinnostunut- kenties minullekin laitetuista sisko venäläisten kuvista niin minuun kyllä voi ottaa yhteyttä ([email protected]) Please älkää tukkiko postiani joudun käyttämään sitä jo työnikin puolesta useita tunteja päivässä
- Pertti Suomesta
Mulla on sellainen tuntuma,että naiset(tai rikolliset miehet)jotka kalastelee sähköpostiosoitteita netistä,kuten tämä Loveth Jones tästä viestiketjusta,ovat huijareita.Ei kenelläkään voi olla sellaista miehen puutetta,että pitäisi noin aktiivinen olla.Varsinkin,kun ei tiedä yhtään,minkälainen mies kyseisen sähköpostin omistaa.
Mutta sellaiset,joilla on ilmoitus(profiili)deittailupalstalla,ovat varmaankin liikkeellä tositarkoituksella.Sieltäkin saattaa vanhempi mies
(varsinkin Aasiasta)saada itselleen paljon nuoremman ja kauniin naisen.Sehän tiedetään,että monilla on kauhea hinku päästä Suomeen ja vanhempi mies olisi varmempi valinta. - wer32
des¨rska uzulalle: jos tyttö kävi täällä koulutuksessa päivä viisumilla niin kerroppa mikä oli koulutus ala? jäikö epäselväksi myös sinulle, voi voi
- Pertti Suomesta
Eihän toi ota,jos ei annakaan.Jos hänelle sopii,että menet hänet luokseen,niin silloin ei ainakaan voi olla kyse välittömästä rahan pyytämisestä.Jos taas pyytää rahaa lentolippuihin tullakseen Suomeen,niin voisi olla melko varma,ettei tule,vaan pitää rahat.Voihan se olla halukas tulemaan Suomeen,mutta tuskin rakkaudesta sinua kohtaan,vaan muista syistä.
- maksa lentolippu
Ei sillä raasulla kuitenkaan niin paljon rahaa ole. Saapahan vähän
ostella vaatteita lämpimikseen jos vaikka pitääkin rahat itse.
- Pertti Suomesta
Hello dear
Compliment of the day.My name is Bianca , i`m 23 years old girl, my birthday is 19th September 1987 i`m 176 cm tall and my weight is 65 kg. I decided to write you this mail,because i saw your profile and e-mail address when i was searching on internet, Now i`ll tell you some words about myself i`m simple girl, i`m looking for serious relationship.I`m kind,open and honest girl, i want to find a partner who`will not break my heart, i`will be very glad to see your answer i hope you`ll write me back soon as possible but then remember color, distance or age difference does not matter much in LOVE affair, i think we can make it together,hoping for your lovely reply soon,i will send you my photo in my next email ([email protected])
Bianca.
Onko kukaan saanut samaa viestiä?Toi nainen ei tiedä musta mitään,ainoastaan sähköposti osoitteen,jonka olen julkaissut tässä ketjussa.Todellisesta kiinnostuksesta ei siis voi olla kysymys. - vasiten
vinkki: laita lähettäjän sähköpostiosoite Googlen hakukenttään ja paina enter, jos sillä löytyy Spam-juttuja pitkäkin listä, niin ehkä se on muillekin kirjoitellut. jos ei löydy, niin kokeile viikon päästä uudelleen :)
- Pertti Suomesta
Toihan onkin ihan hyvä vinkki.
- Pertti Suomesta
Tuli vähän aikaa sitten huijausyritys malesialaiselta muijalta.Sanoi,että on Australian passi.Muijan nimi on mukamas Veronica Evans.E-mail on
[email protected]ähetteli kauniita kuvia.Ihmetteli,kuinka noin mukavan näköinen ja komea mies on deittailupalstalla.Viikon verran läheteltiin maileja ja sitten hän oli aivan valmis tulemaan Suomeen minua tapaamaan.Olin juuri se mies.jota hän on etsinyt.Olen tosin häntä aika paljon vanhempi,mutta hän sanoi,ettei ikä ole tärkeä.Kas kummaa,kun hänellä sattuikin sopivasti olemaan aikaa 3kk Suomen vierailuun.Australian kansalainenhan voi tulla kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan suomeen ilman viisumia.Hän sanoi kuitenkin käyvänsä ensin terveystarkastuksessa.Kertoi sitten seuraavana päivänä,että tarkastus maksaisi 350E.Voisinko lähettää sen hänelle,niin sitten päästäisiin varaamaan lentolippua.Sanoin,että tuo lasku tullessasi Suomeen,niin mennään pankkiin ja maksetaan se pois.
Vastasi sitten,että kuinka minä kuvittelen,että hänellä olisi moista summaa maksaa,hän ei ole rikas.Minä vastasin,että johan on kumma jos Malesiasa työssä olevalla ei ole varaa maksaa 350 E laskua.Sanoin myös,että olet surkein scammeri,mitä olen koskaan tavannut.Tulikin sitten vihainen vastaus isoilla kirjaimilla.Älä koskaan enää ota minuun yhteyttä,jos et luota minuun tuon enempää. - Ei huijata
Tässä jo kolmanteen kertaan sama viesti eri nimissä ja eri kuvilla.Ip-osoite viittaa Englantiin.
Hello.
If fairly to admit, I did not expect today to see your reciprocal letter
to me. I thought that I will be not interesting to you and you will
not write to me. Now on the Internet a lot of a different SPAM and all
of us are afraid to answer unfamiliar letters. To me as many letters
come and at times I even am surprised, all these letters whence
undertake? Personally I any more do not pay attention to such letters
and simply I delete them. It is very glad that you have not arrived
as, after all if you remove my letter I now would not write you this
letter. Unless I am not right? So I wish to tell to you thanks that
you to become interested in me and certainly separate thanks for your
letter. I would not like to begin now with you dialogue, therefore I
will begin the story about myself. So, with what to begin my first
story about itself I at all I do not know. Such dialogue through the
Internet new to me and I even have a little started to be confused.
Never before had such dialogue, but to me to seem that acquaintance
through the Internet rather interesting. Well, I will follow to rules
of etiquette and I will begin my story about myself with the most
important thing. My name. As you already know my name Anna. To me of
29 years. My date of birthday on August, 30th 1981. I quite formed
woman, with good work and with good sense of humour. I do not drink (I
admit, only sometimes on holidays), I do not smoke and never used
drugs. I mention now drugs because now such terrible time that many
women have sunk in drugs. Personally I have been brought strictly up
by my parents so I since the childhood do not use anything that could
harm my health. On a nationality I Russian also live in city
Habarovsk. It in Russia if you do not know. I quiet, counterbalanced
and to all to it the cheerful woman. I probably now describe myself,
as the princess, though it not so. I have lacks, but about it can be
later. I do not wish to speak to you about the lacks at once.
Unfortunately I not married and still much to our regret I have no
children. I to write a word "unfortunately" because I very much want
in marriage, but here so left in my life that I have not met till now
the suitable man. Certainly, as any woman at me had serious relations
with men here, but these relations came to an end as quickly as began.
Probably I simply have not met that man who could love and appreciate
me sincerely. I quite provided woman also have good work. I work as
the seller-adviser in large shop, I sell home appliances. Very much to
be pleasant to me my work, I quite am able to communicate with people.
About my hobby. There can be you will are surprised to my hobby a
little, but this my hobby and I cannot make with myself anything any
more. Since school times we with girlfriends liked to collect leaves
of trees. At first it was children's hobby, but in due course for me
this hobby has turned to a hobby. I collect leaves of trees and I put
them in books. So they remain and do not change the form. Here such at
me a strange hobby, but I hope, what you will not think of me because
of my hobby, how about the strange woman? Please do not think of me
so. Simply my hobby and the leaves collected by me sometimes me even
calm it, when I look at them. Except this hobby I as have many other
interests. For example I like to dance and during free time from work
I attend dancing school. Dances support my figure and still it too
sports. I as like to prepare different dishes and on the days off I
not stand one hour at a plate. I like to experiment on kitchen,
sometimes even I think out new dishes of. It is interesting. So, I
could write still much to you that I love and that I do not love, but
I am afraid that time will not suffice for this purpose. Especially
this letter has already turned out long and you probably have already
got tired to read my literary trash. It after all so? Excuse me that I
to force you to read so much, but nevertheless I hope that you will
take a great interest in my story about yourselves. Well, I to stop on
it. It is enough for the first letter. Now you have at least any idea
about me and my nature. I hope you will count me interesting to myself
and write your answer soon. I will look forward to hearing from you
and is final with a great interest I will read your letter about more
important lives and it is final about you. Do not forget to send your
photos. It would be interesting to me to see your life through a
photo.
Kiss!!!
Sincerely your new friend from Russia Anna. - Vältä huijaus
Tässä osoitteessa on asiallista juttua venäläisistä naisista jotka tosissaan etsivät miestä, ja myös siitä miten huijarit toimivat. Kannattaa tsekata.
http://www.womenrussia.com/secrets.htm
http://www.womenrussia.com/blacklist1.htm - h0r0p3rs3
jos venäjältä tai virosta löytää naisen, joka ei juokse rahan perässä, on se äärimmäisen harvinaista ja onnekasta. Aivan kuin lottovoitto. Kokemusta on. Pysyn mieluummin sinkkuna, ennen kuin menetän taas tuhansia jollekin, joka ei sitten rakastanutkaan.
- 15
Höpöhöpö. Suomalaiset ne juoksee rahan perässä koska suurin osa ovat persaukisia ja päivä päivältä huonompaan suuntaan menee, rahojen lisäksi täytyy kumppanin olla nuori, sivistynyt ja hyvännäköinen. Ei mitään käsitystä siitä, minkä arvoisia itse ovat.
- bw46ysgae
ei mikään höpö höpö. Venäläiset vaativat, että mies on kykenevä maksamaan (auttamaan rahallisesti), vähän kuin elatusmaksuja makselisit. Se on niille ihan kulttuurinen asia. Lahjojakin tahtovat ja mieluiten usein ja kalliita. Kultaa ja timantteja täytyy olla. Merkki vaatteita. Siksi he niin pirun kauniita ovatkin, kun eivät tyydy tavanomaiseen ja halpaan. Mutta ovatpa siten kalliita ylläpitää myös. Sopii niille joilla on varaa.
- Savolainen3
Minulla on kokemusta usammastakin venäläisestä naisesta Kaikki ihania ja yksikään ei ole ollut rajan perään. Nyt näyttää että viimeisin jää olemaan. Ostoskekukseen tätä ei saa uhkaamallakaan mutta luontoon lähtee kyllä.
Ehkä Vienan Karjalainen tausta vaikuttaa että ei ole kovin urbanisoitunut.
Venäläiset on ihania, suomalaiset tuntuu oleva vain rahan ja statuksen perässä.
- ALL
Hyvä päivä: tarvitset kiireellistä lainaa taloudellisen tarpeesi ratkaisemiseksi, me
tarjoavat valikoiman $ 5,000.00 - $ 10,000,000.00 laina Max, olemme
luotettava, tehokas, nopea ja dynaaminen, 100% taattu ja me
myöntää myös (euroa, puntia ja dollareita) korkoa
joka koskee kaikkia palkkapäivälainoja (3%), jos olet kiinnostunut palaamaan takaisin
meille kautta ([email protected]) alla oleviin tietoihin: täysi
nimi: Maa: Lainan määrä Osoite: Kesto: Ikä: Sukupuoli:
Ammatti: puhelinnumero: Kiitos. Odotan teidän kiireellistä vastaustasi
Mikä on app 919205646839 - Anonyymi
Myönnämme lainoja edulliseen 3% korkoon
Captain One tarjoaa erinomaisia ja ammattitaitoisia rahoituspalveluita, ja olemme tunnettuja ja aitoja rahanlainaajia ympäri maailmaa
Palveluihimme kuuluvat seuraavat:
Kuorma-auto laina
Henkilökohtainen laina
Laina velkojen yhdistämiseen
Autolainat
Yrityslaina
Opintolaina
Asuntolaina
Jälleenrahoituslaina
Asuntolaina
Parannuslaina
Rakennuslaina
Kirjoita takaisin, jos olet kiinnostunut korostamme: ota meihin yhteyttä osoitteessa: [email protected] - Anonyymi
Myönnämme lainoja edulliseen 3% korkoon
Captain One tarjoaa erinomaisia ja ammattitaitoisia rahoituspalveluita, ja olemme tunnettuja ja aitoja rahanlainaajia ympäri maailmaa
Palveluihimme kuuluvat seuraavat:
Kuorma-auto laina
Henkilökohtainen laina
Laina velkojen yhdistämiseen
Autolainat
Yrityslaina
Opintolaina
Asuntolaina
Jälleenrahoituslaina
Asuntolaina
Parannuslaina
Rakennuslaina
Kirjoita takaisin, jos olet kiinnostunut korostamme: ota meihin yhteyttä osoitteessa: [email protected]
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004216148- 212420
- 2042304
- 1141668
- 1211628
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836