Kysyn nyt mielipiteitä miehiltä ja miksei naisiltakin. Eli kuinka monet treffit jaksatte odottaa että nainen suostuu suutelemaan tai pääsette sänkyyn?
Itsellä on se rajana että jos on muutaman kerran jo ollut naisen luona kylässä ja soiteltu tyyliin päivittäin niin neljännellä iltakyläilyllä on jotain tapahduttava tai sitten saa nainen kyllä jäädä koska kertoo sen että että tulee kuoppainen tie jos naisen halut ovat nollalinjalla kahden kesken iltaisin. Tämän palstan kautta on jokunen sellainen nainen tullut vastaan että olisin oikeastikin halunnut tutustua ja alkaa seurustelemaan kunnolla kun vetoa oli mutta on yksinkertaisesti kaatunut siihen että näiden naisten kanssa olisi vaan pitänyt jatkaa kerta toisensa jälkeen ties kuinka kauan jotain kahvin lipittämistä, leffassakäyntiä ja jutustelua. Enkä ole luonteeltani edes hätäinen mies, mutta jotenkin vaan tylsistyttää jos nainen haluaa itse tavata eikä sitten voida mennä pidemmälle.
Suomalaisissa naisissa tuntuu asuvan, etenkin täällä deittipalstoilla kunnon pihtarin luonne, voin toki olla väärässä mutta toistaiseksi tältä vaikuttaa.
Kuinka monta treffailua jaksatte odottaa
16
1719
Vastaukset
- Idiotismi rehottaa
"Tässä nyt menen treffeille kun panettaa". Onko seksi joku vitun kertakäyttöhyödyke että sitä saa ja jaetaan kuin kahvia kuppilassa? Itsestäänselvyys?
Kyllä sitä tippuu korkeelta ja kovaa, kun ei tipukaa sitä piparia, kun kaikki on saanut aikaisemmin eteen kultalusikalla. - almaelma
...mutta tuskin kukaan tahallaan pihtaa.....täytyyhän toiseen tutustua ennen kuin menee sänkyyn. Miksi laittaa joku neljän tapaamisen raja? oletko jutellut ajatuksesta naiselle suoraan? Jouku saattaa olla ujo ja odottaa sinun tekevän aloitteen.
Minusta seksi on sen verran oleellinen ja intiimi asia ettei se kuulukaan suhteeseen liian pian. Se kuuluu seurusteluun ja parisuhteeseen, kun on päätetty olla pari......lisäksi täytyy tietää ehkäisy ja muut terveysasiat, niistäkin on puhuttava - nainen saattaa miettiä näitäkin. mietitkö sinä vai oletatko että nainen syö pillereitä ja sillä selvä?
Sitäpaitsi jos oikeasti haluaa olla toisen kanssa jaksaa kyllä odottaakin ja ainakin näkee vaivaa jutellakseen asioista....jos naisesta tuntuu että sinulla on kiire sänkyyn hän olettaa ettet välttämättä ole kiinnostunut hänestä muutoin.- näin se vaan on
sanon sen verran että itse pääsin painamaan melaa mekkoon toisilla treffeillä ja kolmansilla muija antoi vetää jo paljaalla. Keskeytettiin vain puuha siinä vaiheessa kun meinasin tulla sisälle ja suun kautta loppuun. Ihmettelenkin suuresti kuinka paljon turhaan nykyään meuhkataan jostain ehkäisystä, täälläkin. Itsellä ainakin kortsu tappaa kaiken ilon ja nautinnon eli paljaalla vaan, nykyään jäliehkäisyt yms. ovat aivan riittäviä keinoja jos ei halua pillereitä heti kunnolla napsia.
Luuleeko joku nainen ihan oikeasti että suihinotto kortsun kanssa tuntuu miehestä joltain? Paljaalla panemisessa nesteiden valuessa ja roiskuessa on myöskin kunnon entisajan meininki eikä mitään hiplailua!!! - juurikinnäin
näin se vaan on kirjoitti:
sanon sen verran että itse pääsin painamaan melaa mekkoon toisilla treffeillä ja kolmansilla muija antoi vetää jo paljaalla. Keskeytettiin vain puuha siinä vaiheessa kun meinasin tulla sisälle ja suun kautta loppuun. Ihmettelenkin suuresti kuinka paljon turhaan nykyään meuhkataan jostain ehkäisystä, täälläkin. Itsellä ainakin kortsu tappaa kaiken ilon ja nautinnon eli paljaalla vaan, nykyään jäliehkäisyt yms. ovat aivan riittäviä keinoja jos ei halua pillereitä heti kunnolla napsia.
Luuleeko joku nainen ihan oikeasti että suihinotto kortsun kanssa tuntuu miehestä joltain? Paljaalla panemisessa nesteiden valuessa ja roiskuessa on myöskin kunnon entisajan meininki eikä mitään hiplailua!!!näemmä, että idiootteja on kummassakin sukupuolessa. Ehkäisy on yksi asia, mutta itsensä ja toisenkin suojaaminen taudeilta ym. ikäviltä asioilta, on se jota jokaisen tulisi ajatella.
- ihmiskunnan huominen
näin se vaan on kirjoitti:
Luuleeko joku nainen ihan oikeasti että suihinotto kortsun kanssa tuntuu miehestä joltain? Paljaalla panemisessa nesteiden valuessa ja roiskuessa on myöskin kunnon entisajan meininki eikä mitään hiplailua!!!jos ei kortsutta tunnu miltään, niin pistetäänpä sunkin muna ruuvipenkkiin niin varmana tuntuu!
Vittu mikä provo,
ja jos ei ollut provo, niin toivottavasti kuolet kuppaas.
- agadsga
Sulle sopii juuri sellainen ämmä joka jakaa itteään jokaiselle, revi siitä sitten ittelles iloinen suhde. Paskalle paskaa, eikös se niin taho mennä..
- ...............
Jos sinulle on seksi pääasia, hae seuraa muuta kautta, esim. iskuri.net -sivuston kautta. Ne naiset jotka hakevat seuraa normaaleilla treffi- ja deittisivustoilla saattavat kuvitella olevansa etsimässä pysyvää kumppanuutta, ehkä koko loppuelämänkin kestävää jos hyvin käy. Parisuhteeseen mahtuu niin paljon kaikkea muutakin kuin seksiä ja voi olla että esim. mieheltä katoaa jossain vaiheessa mieskunto kokonaan. Jos naiselle olisi seksi pääasia, miksi hän tuhlaisi aikaansa enää impotenttiin mieheen?
Sellainen nainen jolle seksi on kaikki kaikessa löytyy todennäköisemmin selkeästi seksiseuran hakuun keskittyneiltä sivustoilta, ja baareista. - Köh,nainen
Mä olen kyllä samoilla treffeillä, jos mies on ollut kiinnostava.
Yleensä suudelman jälkeen, jos mies on ollut hyvä suutelija.
En kylläkään ole monilla treffeillä ollutkaan, joten ei silleen on kokemusta.
Seksiinkin on päästy ekoilla. Jopa autossa.
Kirjoitella ei kauhean pitkään kannattaisi, tapaaminen , vaikka sokkotreffeillä ja
jos molemminpuolista kiinnostusta, siitä vaan suutelemaan.
Jos tuntuu hyvältä, antaa palaa.. kortsun kanssa.
Minusta tuntuu, että aika harva mies uskaltaa tulla liki.- yks mies
kannattaa odottaa, niinhän sitä sanotaan. Minusta ainakin on mukava laittaa jäitä boksereihin, ja odottaa aina siihen asti, kunnes kummankin silmissä on hullunkiilto ja hengitys katkoilee halusta. Tarkkana saa tosin tuossa vaiheessa olla ettei pyssy laukea liian aikaisin ;)
- D.S.
yks mies kirjoitti:
kannattaa odottaa, niinhän sitä sanotaan. Minusta ainakin on mukava laittaa jäitä boksereihin, ja odottaa aina siihen asti, kunnes kummankin silmissä on hullunkiilto ja hengitys katkoilee halusta. Tarkkana saa tosin tuossa vaiheessa olla ettei pyssy laukea liian aikaisin ;)
Kuinka kauan mies jaksaa odottaa?
Jos nainen on muutenkin kuin ulkoisesti(ja/tai panomielessä) kiinnostava?
Itse en todellakaan ole päästänyt yhtäkään miestä suudelmia ja muuta kopelointia pidemmälle jos pikkuisenkin tuntuu siltä että mies ei muuta hae kuin sitä seuraavaa panoa.
Almaelman kanssa samaa mieltä, toiseen täytyy tutustua kunnolla ennen sänkyyn menoa.
Ja todellakin hyvää kannattaa odottaa;)
- srhjdkj
Ihan hyvä niin, ei hirveesti viehätä ajatus seurustella käytetyn purukumin kanssa.
- fiksuli
"pihtaus" tiettyyn pisteeseen asti on hyvä tapa selvittää, millä mielellä mies on liikeenteessä. jos luovuttaa muutamien treffien jälkeen kun ei ole piparia irronnut, niin ei siinä kovin tosissaan ole ollut. helppo keino päästä eroon näistä vain seksin perässä juoksijoista.
- hohhoijakkaa
HaHaHaHa
Jos on oikeen kiinnostava ja mahdollinen elämänkumppani, niin sitä jaksaa odottaa vaikka vuosia.
Jos on vaan jonkin sortin pano, niin ekalla kerralla sänkyyn ja numero vaihtoon.
Mulla ittellä on se, että jos mies antaa ekoilla treffeillä, niin en halua enää ees nähdä koko jätkää. Kunnon mies on sama kuin kunnon nainen, vaikka kuinka haluttais, niin ei antaudu heti. Siitähän se kiinnostus vasta nousee.
Se EI ole pihtaamista, jos ei anna joka jannulle. Ennemmin enemmän kunnon miehelle, kuin paljon ties kelle. Ja arvaa, kumpi näistä sinä olet tuon viestisi perusteella?!
Pistä nyt heti treffi-ilmoituksees että haet vaan seksiä!- jassutassu
"Mulla ittellä on se, että jos mies antaa ekoilla treffeillä, niin en halua enää ees nähdä koko jätkää."
Mutta kumminkin annat miehelle joka antaa ekoilla treffeillä? Voi näitä.. - sfgsg
jassutassu kirjoitti:
"Mulla ittellä on se, että jos mies antaa ekoilla treffeillä, niin en halua enää ees nähdä koko jätkää."
Mutta kumminkin annat miehelle joka antaa ekoilla treffeillä? Voi näitä..jos mies ei ole kiinnostava, niin sitten jää siihen. Ei siinä montaa kertaa tartte kahvia latkia.
- yksi 30vee mies vaan
Itselläni on se linja että mikäli nainen alkaa tyyliin toisilla treffeillä selkeästi haluamaan sänkypuuhiin jätän kyllä jutun siihen. Pari kertaa olen tämän palstan kautta tavannut muutaman sellaisen itseäni kiinnostavan naisen kenen kanssa homma on sitten naisen tahdosta mennyt sängyn puolelle melkein heti vaikka ei edes tunneta juuri yhtään kuin kirjoittelun ja yhden tapaamisen jälkeen. Itse ainakin tulkitsen että nainen on tuolloin ns. helppo eikä moisen kanssa voi mitään pysyvämpää ja pidempiaikaista rakentaa. Nämä on toki jokaisen omia mielipiteitä ja tuntemuksia että mitkä asiat laittaa vaikkapa juurikin deitissä arvojärjestykseen. Ja selvennykseksi etten itse todellakaan pääse aina edes treffeille asti kaikkien niiden kanssa kenen kanssa kuviakin ollaan jo vaihdeltu eli en ole erityisen komea tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122