Moi, näin jossain vanhoja puisia tennismailoja vitriinissä. Kerääkö niitä joku? Miksi ja minkälaisia? KÄyttöarvo lienee vähäinen?
Itselläni lienee josssain komeron pohjalla ainakin 70-luvun alun Dunlop Maxply, taitaa olla alkuperäiset jänteetkin, sellaiset tummanpuhuvat. Säilytänkö, myynkö, vai pistänkö hellapuiksi?
Vanhat puumailat
5
2866
Vastaukset
- raksutiikeri
Toistaiseks niillä lienee vain tunnearvoa. Voi kunpa mäkin olisin säilyttäny omani...
Voi sellasesta joku vähän maksaakin, mut tuskin rikastut. Niitä on sen verta paljon viel olemassa...
Mut älä ihmeessä tuhoa. Mielummin kysy josko joku seura kaipaisi sellaista...- matti
...ei kun joo, jotain tuollaista ajattelin, se Maxply on niin kaunista puutyötä ja viimeistelyä kahvaa myöten, että se saa säilyä.
- MtJ
matti kirjoitti:
...ei kun joo, jotain tuollaista ajattelin, se Maxply on niin kaunista puutyötä ja viimeistelyä kahvaa myöten, että se saa säilyä.
Multaki löytys pari vanhaa adidaksen puumailaa, molemmissa alkuperäiset jänteet ja kaikki. Toinen vaan alkaa olla jo semmoista vuosimallia että ikä alkaa tehä temppujaan sille.
- Anonyymi
En tiedä mitä ap on tehnyt mailoilleen, mutta olisihan ne hienoja koristeita ajoilta menneiltä. Itsellä vanhoja vesisuksia, nykyiset jo pikkaisen erilaisia.
- Anonyymi
Minulla on vanha Slazenger, jolla pelasin paljon ja kirpputorilta saatu Yakim, joka on vähän kiero yläosastaan. Seura järjesti monta vuotta sitten puumailakisat ja pelasin siellä Slazengerilla. Ap jännittää kai vielä mailoja ja on hänellä monta puumailaa vieläkin. Eikun Karipekka se taisi ollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437