Tämä kysymys on siis osoitettu alle kolmekymppisille miehille, koska haeskelen oman ikäluokkani vastauksia. Minkä pituiset on siis ns. liian "lyhyet" hiukset naisilla? Onko hieman leuan yli ulottuva tukka poikatukka?
Vastaukset 4
- 29 vielä
varmaan helpompi vastata jos laitat linkin johonkin kuvaan josta näkis osviittaa mutta eipä mahda olla poikatukka ei! ja me nähdään naiset kokonaisuutena, ei tosiaan kyetä keskittymään yksityiskohtiin ts. puoleensavetävän naisen tukka on aina kaunis ja just sopiva ja hyvä... ja sama tukka vähemmän puoleensavetävällä on huonompi ja hivenen liian lyhyt/pitkä tai ties mitä.
- Ehkä outoa
En usko että täältä saat kaipaamiasi vastauksia.
Tuo malli ei ole varsinainen poikatukka mutta voihan olla että moinen tukka saa vaikuttamaan hieman poikamaiselta.
Itse pidän naisilla lyhyistä hiuksista jos ne naiselle sopivat. Muutamalla naiselle olen tästä huomauttanut kun ovat kasvattaneet pitkiä hiuksia esimerkiksi poikaystäviensä toivomuksesta.
En usko että moni mies kiinnittää hillittömästi huomiota hiuksiin jos ne sopivat naiselle, mutta varmasti jos naisen on viimeinenkin letti leikattava mahdollisimman mitäänsanomattomaksi niin ei se miestä viehätä verrattuna vapaana liehuviin hiuksiin.
Jostakin syystä lyhyemmät hiukset ja toisaalta hiukset vedettyinä nutturalle/ponihännälle saavat minut kuumaksi.- alloutoflove
whaha.
- kuikeeekuikee
alloutoflove kirjoitti:
whaha.
Sen verran kiinnostaa, että NOSTAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412099Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.150913- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä68695- 71571