Keskustelu hiipuu, mitä tehdä..??

24treffi

Tapasin vähän aikaa sitten mukavan tuntuisen naisen eräältä seuranhakupalstalta. Olemme vaihtaneet kommenttia jo sivukaupalla, jopa puhuneet syvällisimmistäkin asioista. Nyt kumminkin tuntuu siltä että keskustelu alkaa hiipumaan (varmaan kaikki mahdollinen keskusteltu läpi) Mitä tehdä? Tapaaminen käynyt monta kertaa mielessä ja ei varmasti siinä mitään ongelmaa, asumme molemmat samassa kaupungissa, haluaisin vaan vielä koneen välityksellä jatkaa tutustumista, enkä kiirehtiä.

9

1003

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan!

Tapaamaan vaan. Seuranhakukuvioissa meilailu on kuitenkin vaan ns. esileikkiä ja tutustumista. Vasta tavatessa sen sitten näkee että synkkaako oikeasti ollenkaan vai ei. Jos kerran jutut ovat jo loppumassa kirjoittelun osalta niin nopsasti vaan tapaamaan, tai muuten voi käydä niin että ette koskaan edes tapaamiseen asti etene. Se vasta mälsää olisi. Tapaamisessa näkee nopeasti mikä toinen todella on ihmisenä ja onko jutulla jatkoa.

• Mitä tuota jahkaa...

Itselleni kävi niin, että kirjoittelin miehen kanssa joka vaikutti omaavan samoja arvoja ja ajatuksia. Vaihdettiin pitkiä meilejä keskenämme, myös kuvat vaihdettiin. Kun sitten tavattiin ravintolassa ruokailun merkeissä, ei vain olo tuntunutkaan yhtä tutulta kuin se oli tekstien välityksellä välittynyt. Tunne oli molemmin puolinen joten aikuisina ihmisinä kotiin päästyämme osasimme viestitellä sen fiksusti ja se oli siinä. Liekö sitä kuuluisaa kemian puuttumista.
      Seuraavan tapaamani miehen tekstit olivat jotensakin lyhyitä ja asiallisia eikä niistä oikein saanut mitään irti, mutta sovittuamme tapaamisen juttu luistikin niin, että siitä tuli pitempi seurustelusuhde.
      Suhde päättyi aikanaan pitkiin välimatkoihin.

Eli pitkään meilailun tuloksena tulee ehkä vääriä mielikuvia ja toiveita, jotka sitten saattavat aiheuttaa pettymyksen livenä tavatessa.

• hopi hopi

Näin on, edelliset kirjoittajat ovat oikeassa. Vain tapaamalla henkilökohtaisesti, saa tuntumaa parenmmin
        miten se jutustelu kulkee, tosin ei yhdellä kerralla välttämättä saa sitä todellista kuvaa, jos jännittää.

Mullakin kävi niin, että puhelimessa puliseminen oli aika harvasanaista, vaan kun tavattiin, niin tulikin
        tunne, että on tunnettu iät ajat, sillä juttu lähti luistamaan oitis. Välillä puhuttiin ihan päällekkäin,
        olis tarvinnu puheenjohtajaa.

Jos viellä asuu samassa kaupungissa, niin treffeille vaan, mitä sitä pitkittämään, eihän se ota, jos ei
        annakkaan.

• Harmillista

kyllä kannattaa tavata jo.
      tosin en ole niitä jotka hoputtavat tapaamista koska siinä voi tulla sitten paineet edetä nopeammin kuin ehkä olis tarve tai suhteen kannalta hyväksi.

Osalla on vähän semmoinen kuvitelma että asiat sitten vain luonnostaan järjestyy ja odotukset tapaamiselle ovat aika korkeat varsinkin jos viestittely on nostattanut niitä. Luo epärealistisia odotuksia.

Osaan aika hyvin itse suhtautua siihen tapaamiseen kirjoittelun jälkeen, mutta huomannut että tapaamani naiset eivät ole, eli siellä on ollut odotuksia jostakin muusta.

Valitettavasti ihmisillä on myös usko siihen että "jos kolahtaa niin sitten kolahtaa" eli mennään vähän sinne tapaamiseen joko suurin odotuksin tai aika "kylmänä" jolloin jos kohtaaminen ei olekaan ihan täys kymppi niin ihmiselle tulee hylkyreaktio.

On valitettavaa että kuinka moni hyväkin suhde jää syntymättä siitä syystä että ihmiset uskovat esimerkiksi tunnelman syntyvän tilanteeseen automaattisesti tai kemian syttyvän myöskin ilman omaa yritystä ja toimintaa sekä oikeisiin asioihin keskittymistä.

Varsinkin naisia vaivaa tämä homma. Mieheltä odotetaan aika paljon sekä ominaisuuksien, ensivaikutelman että sitten sen koko homman pyörittämisessä.
      Täten joku mies joka muuten olisi hyvä kumppani jää valitsematta vaikka suhteelle olisi myös hyvät ainekset kun esimerkiksi treffit ei ollut sitä mitä nainen odotti, toivoi eikä jaksa katsoa asiaa pidemmälle.

Omalle kohdalle tuollaisia ei ole mahdottomasti sattunut koska kemioiden puute on ollut yleensä molemmin puolista.

• kaikkeamiettien

Olen sitten edustanut vanhakantaista linjaa. Viikon, kolmen viikon koestuksella on selvitetty ihmisen motivaatiota ja olemusta. Kun tavataan, ollaan tavallaan jo tuttuja. Kemioiden kohtaamisesta kuitenkin on kyse.

Nettitreffeissä on vaikeaa se, että viestitutustettelun jälkeen sitten tavatessa ei oikein pysty sanomaan tunteitaan. Eli ensi-ihastumisen voimaa ei ole enää välittömästi käytettävissä.

Voi olla myös niin, että tutustumisen vuoksi helposti haluaa tulkita tunteitaan väärin. Joka tapauksessa mieluummin tutustun nettitreffien kautta kuin ravintoloissa yms hilluen.

• Toimintaa, toimintaa

Olet vitkutellut niin kauan, että nainen on menettämässä kiinnostustaan ja katselee jo muita miehiä. Jahkailulla et saavuta yhtään mitään. Jos teillä ei synkkaa livenä, niin ei siinä auta vaikka kirjoittelisitte kuukauden pidempään.

Jos et nyt toimi ja ehdota tapaamista, niin turha sitten voivotella jos joku muu mies on rohkeampi ja kutsuu neidon treffeille ja menetät mahdollisuutesi.

• jxjgf

Jos et lähde tapaamaan, nainen päättelee että olet jonkun sortin huijari, pelimies tai varattu, ja menettää kiinnostuksensa.

Minä olen keran menettänyt aivan ihanan miehen siksi että lykkäsin ja lykkäsin tapaamista, ihan slkkaa ujouttani ja koska en muka ollut "valmis" kohtaamaan häntä, tai oiekastan ilamn mitään oikeaa syytä. Kadun sitä lopun ikääni....

Älä tee samaa virhettä! Jos et halua menettää häntä ennen kuin olet edes nähnyt hänet, pistä töpinäksi!

• hep!

itse naisena ajattelen ettei miehellä olekaan tarpeeksi mielenkiintoa minua kohtaan.
      jos vain kirjoitella haluaa... niinpä minä jatkan siis matkaani eteenpäin.

miksi sitä kiejoittelisi ja kertoisi kaikenlaista itselleen tuikituntemattomalle ihmiselle, jos hän ei todellakaan ole valmis tapaamiseen kahvikupposen äärellä.

siinähän sitä selviäisi miten juttut kävisi yksiin , monasti se live-elämässäkin sujuu hyvin jos kirjoittelemallakin sujunut... jospa hän on varpahillaan ja ajattelee ettet enää ole kiinnostunut!

nyt mies rohkeasti kahvikutsua kijoittamaan naiselle, jos oikeasti olet hänestä kiinnostunut, ennenkuin joku toinen hänet nappaa ;)

tsemppii...

• netticupido

Hei,

Mikäli tapaaminen ei vielä tunnu oikealta ratkaisulta, siihen ei kannata kiirehtiä.
      Mikäli sinusta tuntuu ettei teillä ole viestien välityksellä enää mitään keskusteltavaa, mieti mitä haluaisit tietää hänestä kasvotusten?

Uusia keskutelun aihepiirejä voisivat olla esim. kirjat, elokuvat, yhteinen kotikaupunkinne. Voisitte myös alkaa keskustella ensitreffeistänne ja missä teidän olisi parasta tavata ja suunnitella tapaamisenne yhdessä.

Mukavaa deitti-aikaa.

Terveisin,
      Netticupido

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe