Kertokaa nyt hyvät ihmiset..........

Onko jotain tuotetta, joka OIKEASTI piristää??
Kärsin alhaisesta verenpaineesta, vaikka kuinka juon kahvia, syön salmiakkia, tankkaan vettä tms..Niin ei tehoa!
Treenaan kolmesti viikossa ja treeneihin meno ja aloittaminen yhtä tuskaa tämän väsymyksen ja huimauksen vuoksi..Huokaus..Auttakaa!!!!!!!!!
61173
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

anfetamiini kuulemma piristää!

Äänestä

Kannattaiskohan sun treenata vähemmän ja ei-niin-rankasti?!

Äänestä
  • Treenaan, koska haluan olla hyvässä kunnossa ja hoikistua..Eihän liikunta tietääkseni ole pahasta alhaisesta verenpaineesta kärsivälle?
    Amfetamiini ei ole mikään ratkaisu!
    Vastatkaa asiallisesti kiitos!

    Äänestä

Ensin tulee tietty mieleen kofeiini, ootko kokeillu onko sulle kofeiinitabuilla vaikutusta? Paljon kahvia juovilla noiden vaikutus voi jäädä aika olemattomaksi. Ginsengit yms. ei omien kokemusten perusteella ole kovinkaan toimivia.
L-fenyylialaniinista on ollut keskustelua, mutta tarkemmin en osaa siitä sanoa.
Kyllähän noita muita toimivia piristeitä löytyy, ei tosin kaikkia ihan Suomen luontaistuotekaupoista.

Jos olet jatkuvasti väsynyt ja kärsit vielä huimauksestakin niin suosittelen kyllä ihan käyntiä lääkärin puheilla, ei ole meinaan normaali olotila toi...

Äänestä

Ettei vain johtuis väsymys anemiasta? Raudanpuute aiheuttaa ainakin väsymystä, muistaakseni myös tuota huimausta. Mun ainakin teki vaan mieli maata ilta sohvalla ja torkkua, kun oli hemoglobiini liian alhanen. Pyörähdä lääkärillä tarkastuttamassa, ei pitäs olla iso vaiva.. Jaksamista:)!

Äänestä
  • C-vitamiinia, rautaa ja B-vitamiinit. Ota niitä nyt vähäksi aikaa suurempia annoksia, koska oireet kyllä viittaavat raudan puutteeseen.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Väsynyt........ kirjoitti:

Onko jotain tuotetta, joka OIKEASTI piristää??
Kärsin alhaisesta verenpaineesta, vaikka kuinka juon kahvia, syön salmiakkia, tankkaan vettä tms..Niin ei tehoa!
Treenaan kolmesti viikossa ja treeneihin meno ja aloittaminen yhtä tuskaa tämän väsymyksen ja huimauksen vuoksi..Huokaus..Auttakaa!!!!!!!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu