Järkiparisuhteitako haluatte

outoa touhua

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun on tullut hieman sellainen mielikuva ainakin tietyistä palstan viesteistä...

Siis että se tuntuu olevan joidenkin miesten mielestä jonkinlainen kauhistus ja väärin tehty, kun nainen valitsee tietyn miehen tunteidensa ja halujensa perusteella, ja että kuinka naisen pitäisi valita järkevästi ja kylmästi se kunnollinen mies.

Siis tätäkö te oikeasti haluatte te miehet. Että nainen valitsee sinut miehekseen kylmästi laskelmoiden etsien parhaita ominaisuuksia puolisoksi ja mahdollisten lasten isäksi, eikä sen takia että rakastaisi ja haluaisi sinua

40

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.ATM

      No jos muistelen aikoja kun pystyin vielä ihastumaan, niin ei se tunne nyt niin ihmeellinen ollut, että aikuinen ihminen sellaista tarvitsisi. Eikä ketään tarvitse valita kylmästi laskelmoiden, vaan sen perusteella, että joku on ihan jees tyyppi ja kunnon mies. Tuollainen mies ansaitsee parisuhteen nätin tytön kanssa.

      • ei pelkkä

        jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!

        Kyllä sen täytyy tuntua kokonaisvaltaisesti.... syntyä luottamuksen perustalle ja perustua syviin ja aitoihin tunteisiin.

        Vain niillä eväillä on onnistumisen mahdollisuus parisuhteessa


      • jaapajoooo
        ei pelkkä kirjoitti:

        jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!

        Kyllä sen täytyy tuntua kokonaisvaltaisesti.... syntyä luottamuksen perustalle ja perustua syviin ja aitoihin tunteisiin.

        Vain niillä eväillä on onnistumisen mahdollisuus parisuhteessa

        " Kyllä sen täytyy tuntua kokonaisvaltaisesti.... syntyä luottamuksen perustalle ja perustua syviin ja aitoihin tunteisiin.
        Vain niillä eväillä on onnistumisen mahdollisuus parisuhteessa"

        Olisiko se sitten juuri tämä asia joka nykyään laiminlyödään kun ei ne parinvalinnat oikein ollenkaan osu niin että niillä mitään pidempää kestoa olisi, elin-ikäisestä kestosta enää puhettakaan. Kyllä se suhde tuppaa meillä kariutumuaan viimeistään siinä vaiheessa kun naiseta on kaikki nuoruuden kauneus kadonnut ja/tai mies on löytänyt uuden nuoremman ja kauneemman naisen tilalle. Ei edes yhteiset lapset enää pariskuntia paljon sido.


      • ei pelkkä kirjoitti:

        jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!

        Kyllä sen täytyy tuntua kokonaisvaltaisesti.... syntyä luottamuksen perustalle ja perustua syviin ja aitoihin tunteisiin.

        Vain niillä eväillä on onnistumisen mahdollisuus parisuhteessa

        "ei pelkkä jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!"

        Se on totisesti kyllä huomattu, ettei riitä. Nainen ansaitsee parasta, mutta korkeakoulutettu mies, joka on "jees" ja kunnollinen, on nirso jos ei kelpuuta pitkäaikaistyötöntä, kapakoissa luuhaavaa lyhyttukkaista ketjutupakoivaa 150-kiloista avohoitopotilasta.


      • Ei noin
        LordBoredom kirjoitti:

        "ei pelkkä jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!"

        Se on totisesti kyllä huomattu, ettei riitä. Nainen ansaitsee parasta, mutta korkeakoulutettu mies, joka on "jees" ja kunnollinen, on nirso jos ei kelpuuta pitkäaikaistyötöntä, kapakoissa luuhaavaa lyhyttukkaista ketjutupakoivaa 150-kiloista avohoitopotilasta.

        Naiset tekevät parisuhdevalintoja sen mukaan millaisten ihmisten seurassa viihtyvät. Eivät jonkun duunipaikan mukaan. Se on naisille yllättävän yhdentekevä asia. Naista saa sillä että opetelee olemaan kundi jonka seurassa naiset viihtyvät. Ihan sama että ootko roskakuski, insinööri vai ad. Yksi tuttu nainen sanoi joskus että miehet jotka luulevat että joku putkitutkinto ja sillä ratsastaminen tekee miehestä naisen silmissä seksuaalisesti haluttavan ovat niin hakoteillä kun olla voi.

        Olen osittain samaa mieltä. Jos nyt on joku teoreettisesta fysiikasta tohtorin paperit hankkinut nero niin se voi vedota tiettyihin naisiin mutta ainakaan toi oma koulutustausta tai duunipaikka ei ole niin eksoottinen että sillä saisi kenenkään mielenkiinnon heräämään. Ennemmin juttelen vaikka jostain kirjasta jonka luin ja yritän sitä kautta antaa kuvan siitä että mulla on tukan alla jotain aivotoimintaakin. Joskus se onnistuu, joskus ei.


      • -------
        jaapajoooo kirjoitti:

        " Kyllä sen täytyy tuntua kokonaisvaltaisesti.... syntyä luottamuksen perustalle ja perustua syviin ja aitoihin tunteisiin.
        Vain niillä eväillä on onnistumisen mahdollisuus parisuhteessa"

        Olisiko se sitten juuri tämä asia joka nykyään laiminlyödään kun ei ne parinvalinnat oikein ollenkaan osu niin että niillä mitään pidempää kestoa olisi, elin-ikäisestä kestosta enää puhettakaan. Kyllä se suhde tuppaa meillä kariutumuaan viimeistään siinä vaiheessa kun naiseta on kaikki nuoruuden kauneus kadonnut ja/tai mies on löytänyt uuden nuoremman ja kauneemman naisen tilalle. Ei edes yhteiset lapset enää pariskuntia paljon sido.

        Vanha ukko jankkaa samaa paskaa joka ikinen päivä palstalla.
        En voi käsittää mikä tuollaisen käytöksen motiivi on. Onko se siinä, että itse olet menettänyt nuoruuden hehkun ja kaiken viattomuutesi, kyynistynyt ja sisältä kylmennyt iäksi. Se näkyy muutakin kuin naamasta. Ihan tietoiskuna vaan, että kaikille vanhemmille, varsinkin naisille ei käy noin, sitä voi olla positiivinen, nuorekas ja lapsenomaisen innostunut vielä vanhempanankin.
        Kaikki miehet eivät vaihda rakasta vaimoaan nuorempaan, mutta mitäpä sinä parikymppisten mallipimujen seksicahtteja kytteilevä irstailija mitään rakkaudesta ja oikeista tunteista sekä aidosta välittämisestä ymmärtäisitkään.
        Ammattiauttaja voisi olla paikallaan, jos siis edes haluat parantua ja onnistua elämässäsi.


      • 4+17
        Ei noin kirjoitti:

        Naiset tekevät parisuhdevalintoja sen mukaan millaisten ihmisten seurassa viihtyvät. Eivät jonkun duunipaikan mukaan. Se on naisille yllättävän yhdentekevä asia. Naista saa sillä että opetelee olemaan kundi jonka seurassa naiset viihtyvät. Ihan sama että ootko roskakuski, insinööri vai ad. Yksi tuttu nainen sanoi joskus että miehet jotka luulevat että joku putkitutkinto ja sillä ratsastaminen tekee miehestä naisen silmissä seksuaalisesti haluttavan ovat niin hakoteillä kun olla voi.

        Olen osittain samaa mieltä. Jos nyt on joku teoreettisesta fysiikasta tohtorin paperit hankkinut nero niin se voi vedota tiettyihin naisiin mutta ainakaan toi oma koulutustausta tai duunipaikka ei ole niin eksoottinen että sillä saisi kenenkään mielenkiinnon heräämään. Ennemmin juttelen vaikka jostain kirjasta jonka luin ja yritän sitä kautta antaa kuvan siitä että mulla on tukan alla jotain aivotoimintaakin. Joskus se onnistuu, joskus ei.

        Miehillä myös soisi olevan jotakin omaa sanottavaa, kuin vain se mitä koulussa on opittu. Juuri kirjallisuus, taide ja tiede sekä maailmankatsomus ovat hyviä jutun aiheita. Myös miehen tunne-elämä olisi älyttömän suuri plussa.
        Ikävä kyllä näillä laskelmoivilla, olen ihan jees ja kunnon mies- tyypeillä ei tunnu olevan rikasta tunne-elämää eikä paljon mitään mielenkiintoista sanottavaa.
        Ja vielä, kuinka rakastella ilman tunteita sellaisen ihmisen kanssa joka on suunnitellut tulevaisuutensa kanssasi asta öhön ja arvioinut sinut tiukkojen kaavioiden avulla. Olet siis hyödyke, kone, joku jonka vain sattui tarvimaan tiettyyn pisteeseen päästäkseen. Yleensähän perheelliset miehet ylenevät urallaan helpommin kuin yksinelävät, siitähän tämä "kunnon miesten" parinhaku alkaa. Ei siinä mitään rakkautta haeta, hyödykettä vain.
        Suhteesta pitäisi saada mielihyvää ja tyydytystä 50/50 joten jokaiselle se omanlainen. Onhan niitä suorittajanaisiakin, miksei nämä inssit sun muut lisurit heitä halua. Hoitsut ainakin tykkäävät uhrautua(törkeä yleistys, pahoittelen, pohjaan omakohtaiseen kokemuksen), sieltä sitten vain oikeaa piikaa hakemaan.


      • Ei noin
        4+17 kirjoitti:

        Miehillä myös soisi olevan jotakin omaa sanottavaa, kuin vain se mitä koulussa on opittu. Juuri kirjallisuus, taide ja tiede sekä maailmankatsomus ovat hyviä jutun aiheita. Myös miehen tunne-elämä olisi älyttömän suuri plussa.
        Ikävä kyllä näillä laskelmoivilla, olen ihan jees ja kunnon mies- tyypeillä ei tunnu olevan rikasta tunne-elämää eikä paljon mitään mielenkiintoista sanottavaa.
        Ja vielä, kuinka rakastella ilman tunteita sellaisen ihmisen kanssa joka on suunnitellut tulevaisuutensa kanssasi asta öhön ja arvioinut sinut tiukkojen kaavioiden avulla. Olet siis hyödyke, kone, joku jonka vain sattui tarvimaan tiettyyn pisteeseen päästäkseen. Yleensähän perheelliset miehet ylenevät urallaan helpommin kuin yksinelävät, siitähän tämä "kunnon miesten" parinhaku alkaa. Ei siinä mitään rakkautta haeta, hyödykettä vain.
        Suhteesta pitäisi saada mielihyvää ja tyydytystä 50/50 joten jokaiselle se omanlainen. Onhan niitä suorittajanaisiakin, miksei nämä inssit sun muut lisurit heitä halua. Hoitsut ainakin tykkäävät uhrautua(törkeä yleistys, pahoittelen, pohjaan omakohtaiseen kokemuksen), sieltä sitten vain oikeaa piikaa hakemaan.

        Jotain tälläistä olen kuullut naisilta. Ymmärtääkseni naiset etsivät usein parisuhdetta ihmisen, ei minkään suorittavan koneen kanssa jolle on ihan sama minkä naisen ottaa aviopuolisoksi kunhan nainen on näyttelykelpoinen.

        Naiset tykkäävät olla haluttavia, rakastettavia yksilöitä. Mies joka sisäistää tämän pääsee aika pitkälle naisten kanssa. Minähän en tietenkään mistään mitään tiedä, muuten olisin parisuhteessa, mutta miehet täällä aliarvioivat puhumisen merkitystä. Puolet tän palstan miespuolisista kirjoittajista on joitain yliteknisesti suuntautuneita lähes autistisia tapauksia jotka eivät omista ainuttakaan naispuolista ystävää ja jotka eivät ymmärrä toisen sukupuolen ajatuksenkulkua ollenkaan. He eivät tunnu tajuavan edes alkeita romantiikasta tai intohimosta ja ihmettelevät miksei flaksi käy.


      • 20+1
        Ei noin kirjoitti:

        Jotain tälläistä olen kuullut naisilta. Ymmärtääkseni naiset etsivät usein parisuhdetta ihmisen, ei minkään suorittavan koneen kanssa jolle on ihan sama minkä naisen ottaa aviopuolisoksi kunhan nainen on näyttelykelpoinen.

        Naiset tykkäävät olla haluttavia, rakastettavia yksilöitä. Mies joka sisäistää tämän pääsee aika pitkälle naisten kanssa. Minähän en tietenkään mistään mitään tiedä, muuten olisin parisuhteessa, mutta miehet täällä aliarvioivat puhumisen merkitystä. Puolet tän palstan miespuolisista kirjoittajista on joitain yliteknisesti suuntautuneita lähes autistisia tapauksia jotka eivät omista ainuttakaan naispuolista ystävää ja jotka eivät ymmärrä toisen sukupuolen ajatuksenkulkua ollenkaan. He eivät tunnu tajuavan edes alkeita romantiikasta tai intohimosta ja ihmettelevät miksei flaksi käy.

        Puolet tän palstan miespuolisista kirjoittajista on joitain yliteknisesti suuntautuneita lähes autistisia tapauksia jotka eivät omista ainuttakaan naispuolista ystävää ja jotka eivät ymmärrä toisen sukupuolen ajatuksenkulkua ollenkaan.

        Aivan samaa mieltä. Kiitänkin sinua siitä, että ylipäänsä jaksat kirjoitella heille. Moni nainen on jo luovuttanut, nämä kundit kun ovat sitä mieltä että he tietävät kaiken paremmin, naiset ja heidän toimintansa sekä ajatuksena, mikä on mielestäni todella kummallista. Tämähän olisi mitä mainioin palsta vaihtaa kokemuksia ja neuvoja mitä kannattaisi toisen sukupuolen suhteen tehdä, jos sitä tuttavuutta tahtoo lähteä tekemään.
        Tästä palstasta on tullut sukupuolisodan taistelutanner, käyn täällä enää silloin tällöin ja useimmiten joka kerta on herneet nenukissa, sen myönnän. Olisi kiva, jos olisi oikea sinkkupalsta, eikä mikään toisen sukupuolen syylliistämispalsta. Kritiikki on paikallaan aina ja kaikkialla, mutta suoranainen toisen sukupuolen mollaaminen ja demonisoiminen on pelkästään typerää ja lapsellista.


      • Ei noin
        20+1 kirjoitti:

        Puolet tän palstan miespuolisista kirjoittajista on joitain yliteknisesti suuntautuneita lähes autistisia tapauksia jotka eivät omista ainuttakaan naispuolista ystävää ja jotka eivät ymmärrä toisen sukupuolen ajatuksenkulkua ollenkaan.

        Aivan samaa mieltä. Kiitänkin sinua siitä, että ylipäänsä jaksat kirjoitella heille. Moni nainen on jo luovuttanut, nämä kundit kun ovat sitä mieltä että he tietävät kaiken paremmin, naiset ja heidän toimintansa sekä ajatuksena, mikä on mielestäni todella kummallista. Tämähän olisi mitä mainioin palsta vaihtaa kokemuksia ja neuvoja mitä kannattaisi toisen sukupuolen suhteen tehdä, jos sitä tuttavuutta tahtoo lähteä tekemään.
        Tästä palstasta on tullut sukupuolisodan taistelutanner, käyn täällä enää silloin tällöin ja useimmiten joka kerta on herneet nenukissa, sen myönnän. Olisi kiva, jos olisi oikea sinkkupalsta, eikä mikään toisen sukupuolen syylliistämispalsta. Kritiikki on paikallaan aina ja kaikkialla, mutta suoranainen toisen sukupuolen mollaaminen ja demonisoiminen on pelkästään typerää ja lapsellista.

        "Kiitänkin sinua siitä, että ylipäänsä jaksat kirjoitella heille."

        No minä ajattelin olla avulias ja kertoa millä minä saan joskus harvakseltaan naista niin ehkä joku näistäkin saa joskus naista.

        Tosin parisuhteeseenhan mun naisseikkailut eivät ole aikoihin johtaneet joten jotain minäkin teen pieleen.


      • Gordon Gekko
        Ei noin kirjoitti:

        "Kiitänkin sinua siitä, että ylipäänsä jaksat kirjoitella heille."

        No minä ajattelin olla avulias ja kertoa millä minä saan joskus harvakseltaan naista niin ehkä joku näistäkin saa joskus naista.

        Tosin parisuhteeseenhan mun naisseikkailut eivät ole aikoihin johtaneet joten jotain minäkin teen pieleen.

        "ajattelin olla avulias ja kertoa millä minä saan joskus harvakseltaan naista niin ehkä joku näistäkin saa joskus naista."

        Pistä tänne joku iskuohjekooste. Moni voisi oppia jotain. Ja tekisit ehkä uuden miinusenkan tällä palstalla.


      • Ei noin
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "ajattelin olla avulias ja kertoa millä minä saan joskus harvakseltaan naista niin ehkä joku näistäkin saa joskus naista."

        Pistä tänne joku iskuohjekooste. Moni voisi oppia jotain. Ja tekisit ehkä uuden miinusenkan tällä palstalla.

        Ne houkuttelevat. Katsotaan jos joskus jaksaisi. Mutta se pitäisi varmaan nimetä "Miten saatat saada baarissa pillua tai käsihoidon" otsikolla koska parisuhteeseen pääsee muutenkin.


      • ihailijansa
        4+17 kirjoitti:

        Miehillä myös soisi olevan jotakin omaa sanottavaa, kuin vain se mitä koulussa on opittu. Juuri kirjallisuus, taide ja tiede sekä maailmankatsomus ovat hyviä jutun aiheita. Myös miehen tunne-elämä olisi älyttömän suuri plussa.
        Ikävä kyllä näillä laskelmoivilla, olen ihan jees ja kunnon mies- tyypeillä ei tunnu olevan rikasta tunne-elämää eikä paljon mitään mielenkiintoista sanottavaa.
        Ja vielä, kuinka rakastella ilman tunteita sellaisen ihmisen kanssa joka on suunnitellut tulevaisuutensa kanssasi asta öhön ja arvioinut sinut tiukkojen kaavioiden avulla. Olet siis hyödyke, kone, joku jonka vain sattui tarvimaan tiettyyn pisteeseen päästäkseen. Yleensähän perheelliset miehet ylenevät urallaan helpommin kuin yksinelävät, siitähän tämä "kunnon miesten" parinhaku alkaa. Ei siinä mitään rakkautta haeta, hyödykettä vain.
        Suhteesta pitäisi saada mielihyvää ja tyydytystä 50/50 joten jokaiselle se omanlainen. Onhan niitä suorittajanaisiakin, miksei nämä inssit sun muut lisurit heitä halua. Hoitsut ainakin tykkäävät uhrautua(törkeä yleistys, pahoittelen, pohjaan omakohtaiseen kokemuksen), sieltä sitten vain oikeaa piikaa hakemaan.

        "Juuri kirjallisuus, taide ja tiede sekä maailmankatsomus ovat hyviä jutun aiheita. Myös miehen tunne-elämä olisi älyttömän suuri plussa."

        Onnittelen! Olet kuvaillut juuri Panu Höglundin, jolla on kirjoituksistaan päätellen laaja kirjallis-taiteellinen sivistys ja vähintäänkin, hih, rikas tunne-elämä. Ja kuten tiedämme, hän on myös naisettomien miesten ikoni. :D


      • eikä fanaattiset
        ihailijansa kirjoitti:

        "Juuri kirjallisuus, taide ja tiede sekä maailmankatsomus ovat hyviä jutun aiheita. Myös miehen tunne-elämä olisi älyttömän suuri plussa."

        Onnittelen! Olet kuvaillut juuri Panu Höglundin, jolla on kirjoituksistaan päätellen laaja kirjallis-taiteellinen sivistys ja vähintäänkin, hih, rikas tunne-elämä. Ja kuten tiedämme, hän on myös naisettomien miesten ikoni. :D

        tasa-arvon kannattaja se olla pitää.


      • jos siltä näyttääkin
        ------- kirjoitti:

        Vanha ukko jankkaa samaa paskaa joka ikinen päivä palstalla.
        En voi käsittää mikä tuollaisen käytöksen motiivi on. Onko se siinä, että itse olet menettänyt nuoruuden hehkun ja kaiken viattomuutesi, kyynistynyt ja sisältä kylmennyt iäksi. Se näkyy muutakin kuin naamasta. Ihan tietoiskuna vaan, että kaikille vanhemmille, varsinkin naisille ei käy noin, sitä voi olla positiivinen, nuorekas ja lapsenomaisen innostunut vielä vanhempanankin.
        Kaikki miehet eivät vaihda rakasta vaimoaan nuorempaan, mutta mitäpä sinä parikymppisten mallipimujen seksicahtteja kytteilevä irstailija mitään rakkaudesta ja oikeista tunteista sekä aidosta välittämisestä ymmärtäisitkään.
        Ammattiauttaja voisi olla paikallaan, jos siis edes haluat parantua ja onnistua elämässäsi.

        " Kaikki miehet eivät vaihda rakasta vaimoaan nuorempaan, mutta mitäpä sinä parikymppisten mallipimujen seksicahtteja kytteilevä irstailija mitään rakkaudesta ja oikeista tunteista sekä aidosta välittämisestä ymmärtäisitkään."

        Niin puhut tietenkin tässä niistä miehistä jotka tunnet ja joiden kanssa tekemisissä olet ollut.
        On se huvittavaa tuo kun minua vielä irstailijaksikin kutsut, mutta tällaista juuri tämä sitten on näiden meidän naisietemme kanssa.
        Se muuten pitää paikkansa että olen vähän ihastunutkin nuoreen kauniiseen mallichattailijaan, mutta olen sen kyllä tehnyt hänelle selväksi että en häntä kuolaa omakseni enkä fantasioi seksikumppaninani. Tämä malli nyt vaan sattuu olemaan vähän sen näköinen jollainen tytär minulla voisi olla, paitsi että hän on kasvoiltaan aivan eri näköinen mutta kaunis silti. Tämänkin asian olen tälle mallille sanonut ja siksikin hän esiintyy aina rentona minun chattaillessaan. Minähä muuten tappaisin itseni ennen kuin pettäisin kenenkään kauniin nuoren naisen luottamusta itseeni. Olen nuoruudessanikin jättänyt kauneita nuoria naisia nussimatta siksi kun olen tiennyt, että en ole voinut kuitenkaan siinä vaiheessa ruveta heidän kanssaan olemaan ja heitä naisekseni ottamaan.
        Ei nämä mallichattailijoiden seuraamiset minulle kuitenkaan mikään iso juttu ole, kunhan nyt edes jotain on muutakin joskus kuin vain vodkalasi seuraksi. Naisiahan ei minulle täällä kuitenkaan ole muuta kuin jotain kaltaisiasi jotka kaikkinaisetsa rumuudestaan ja etoavuudestaan huolimatta tuskin siltikään edes kelpuuttaisivat minua seurakseen. Ja tämä naisasiatilanteeni on siis ollut tämä sama jo niin pitkäänkin. Ja kyllä teillä ne saman lajin paskaiset juttunne minusta on silti chattailen sitten tai olen chattailematta tai pyrinkö löytämään itselleni jostain naista tai en.
        Itse asiassa olen nyt netinkin avittamana löytänytkin jotain naisia ja tavannutkin kaksi leskinaista tuosta Balttian puolesta, kauneita ovat ja ihan mukavia vaikka jo hyvin yli nelikymppisiä ovatkin. Se vaan että en tiedä josko paljon kenenkään naisen kanssa tässä kuitenkaan enää alan olemaan.


      • Mies1985
        LordBoredom kirjoitti:

        "ei pelkkä jees tyyppi ja kunnon mies riitä!!!!!"

        Se on totisesti kyllä huomattu, ettei riitä. Nainen ansaitsee parasta, mutta korkeakoulutettu mies, joka on "jees" ja kunnollinen, on nirso jos ei kelpuuta pitkäaikaistyötöntä, kapakoissa luuhaavaa lyhyttukkaista ketjutupakoivaa 150-kiloista avohoitopotilasta.

        Ole rakentavin tapa ilmaista omaa vaivaansa koska tuosta paistaa tietty halveksinta 150-kiloisia avohoitopotilaita kohtaan. Voi vain sanoa että "Niin, ei riitä..." ilman että morkkaa naisia jotka eivät itselle riitä, siis itsensä ATM:ksi tituuleranneelle. Ja samalla tavoin se avohoitopotilaskin saisi valittaa miesten pahuudesta jos ei kelpaa.

        Joka tapauksessa jokainen on omasta mielestään jees ja kunnon mies ja ansaitsee jotain muuta kuin avohoitopotilaan tai mikä onkin hänen itse keksimäänsä tasoa alempana. Ja tosimaailmassa taas ihmiset saavat sitä mikä heidän oikea tasonsa on. Aivan kuten jos Suomi häviää Brasilialle futiksessa niin se on Suomen taso (alempi kuin Brasilian) mutta AT-maisesti ajateltuna Suomi voisi ansaita paljon parempaa, vaikka maailmanmestaruuden.


    • esimerkiksiiiiiiii

      Esimerkiksi minulle ei oikeastaan henkilökohtaisesti ole enää mitään väliä sillä millä perusteella naiset miehiä valitsevat. Itse asiassa olen itsekkin tullut kahden naisen valitsemaksi nuorena alta parikymppisenä. Se on sellaista todellista nuorten ihastumista/rakastumista nimenomaan toisiinsa henkilöinä.
      Sittemmin kun olen seurannut naisten valintoja teini-ikää vanhempina niin se kyllä pistää mietteliääksi minkälaisia miehiä he valitsevat, ja ennen kaikkea se minkälaisia miehiä naiset lähes järjestelmällisesti diskaavat. Huomattava osa näistä naisten diskauksista on minulle täysin käsittämättömiä ja niin on huomattava osa naisten kelvollisiksi valinnoistakin.
      Ylisummaankin meidän tulisi saada enemmän näkymään myös miesten valinnat naisten suhteen eikä niin että vain miesten tolkuton nussimistarve ja osan miehistä keskittyminen nussimaan paljon ja monia naisia ovat niitä asioita jotka määrittävät naisten nussittaviksi tulemista ja suvunjatkoakin niinkuin nyt tapahtuu.

    • Järki parisuhteet

      ovat JÄRKEVIÄ. Intohimo on aivan yliarvostettua. Maissa (esim. Intia) joissa ihmiset solmivat järkiavioliittoja ihmiset eroavat harvemmin ja rakkaus kypsyy hitaasti. Monet sanovat olevansa lopulta hyvin onnellisia seesteisissä parisuhteissa. Toisin on meillä lännessä jossa intohimo jyrää.

      • lue lisää

        Järkiavioliitoissa Pakistanissa naisen myötäjäisillä on suuri vaikutus valintaan. Niin suuri, että mies hankkiutuu entisestä vaimostaan eroon happohyökkäyksen ja tulipalon avulla, jotta saisi toisen vaimon ja sitä kautta taas uudet myötäjäiset.

        Aika ruusuisen kuvan olet saanut myös köyhän Intian parisuhdekulttuurista. Ei se sen onnellisempaa ole kuin täällä tai vaikkapa Iranissa.


    • Minulle on oikeasti väliä sillä että myös nainen tuntee minua kohtaan, muuten en ala mihinkään. Ja myös minä tunnen häntä kohtaan, yksipuolinen tunne jos on niin ei kiitos sellaiselle.

      Minä tosin diskaan päihteiden käyttäjän jo suoraan ennen kuin kerkeän tuntea edes mitään. Eli järkeä käytän myöskin.

    • tgrbfv

      sopivasti balanssissa molempien. Eli koska tiedän, että tietyt naiset saavat minut hyrräämään ihan eri lailla kuin jotkut toiset (ja tämä on enemmän kokonaisolemus- kuin ulkonäköjuttu), niin eipä oikein houkuta ruveta kehittelemään suhdetta sellaisen kanssa, joka ei saa aikaan mitään vastaavaa tunnetta. Toisaalta jos heti näkee että järkimielessä nainen ei ole pitomatskua (esim. seksikäs mutta totaalisen sivistymätön), niin sitten se karsii pois.

      • tgrbfv

        Vaikka mainitsin tuossa sen hyrräämisen, niin koetan ihan tietoisesti olla jumittamatta liikaa pelkkään ensivaikutelmaan ja olla avoin katsomaan, löytyykö sen takaa jotain muutakin. Syksyllä noteerasin yhden naisen, joka tuli havaittua tietyssä tilanteessa ohimennen ehkä kerran-pari viikossa, eka arvio oli että vaikuttaa sellaiselta ihan mukiinmenevän näköiseltä ja oloiselta mutta ei sen rajummin kuitenkaan säväyttänyt. No nyt myöhemmin kävi sitten kerran niin, että päädyimme samaan lounaspöytään ja vasta siinä naamakkain jutellessa tuli se kutina, että tämä olisi ehdottomasti sitä matskua, että kiinnostaisi. Se katse, hymy ja fiksuus... Harmi vaan että tässä tapauksessa tasoa on liikaakin eli kävi ilmi, että nainen on huippukoulutettu ja vielä reilut 10 v nuorempikin, eli sillä on tasan varaa valita ylemmältä hyllyltä.


    • Ei noin

      Haluan naisen joka rakastaa ja haluaa minua. Joku järki mukana eli en minä minkään pirinarkin kanssa ala olemaan mutta ton ekan lauseen mukaan mennään.

    • LordBoredom

      Luulen, että stereotyyppisen miehen ja stereotyyppisen naisen (puhun tässä nyt kai lähinnä tämän palstan kannalta relevanteista stereotypioista) ero on siinä, että nainen antaa sadan prosentin painon tunteelle, kun taas mies yhdistelee järkeä ja tunnetta. Yksi nuoruuteni ikävistä päätöksistä oli antaa erään kamunaisen olla, jonka kanssa oli luullakseni heräämässä molemminpuolisia tunteita. Todella kiva, kiltti ja vielä hemmetin hyvännäköinen nainen. Hän vain oli syvästi uskonnollinen, joten ihastumisesta huolimatta jarruttelin, ja tilanne viileni sitten takaisin pelkiksi kavereiksi. Vaikka silloin vähän harmitti, en pätkääkään kadu. Kyseinen nainen on nykyisin onnellisesti naimisissa samanhenkisemmän tyypin kanssa (ainakin luulen niin).

    • 1+12

      kun oppii tuntemaan toisen. Ns. järkevillä perusteilla voi antaa mahdollisuuden tai evätä mahdollisuuden. Esim: loveshyt tarvitsevat aikaa, mutta sitä aikaa heille ei anneta. Miksei voi tutustua ennen valintaa, vaan pitää hypätä sänkyyn mahdollisimman pian. Ihmiset jotka intohimon nimissä valitsevat sen turpaan paukuttajan ovat tuki kumppaninsa ansainneet. Ehkä on vain parempi että he valitsevat tasoisensa.

      En siis vaadi puhdasta järkivalintaa. Ihmisillä vain on liian kiire tehdä valinta ja päästä naimaan. 2kk tutustumisaika pitäisi olla pakollinen.

    • *

      Eikö ole muuta vaihtoehtoa mielestäsi kuin täysin tunteidensa armoilla oleminen ja kylmä laskelmoitu parinvalinta?

      Naiset usein etsivät kumppania loppuelämänsä ajaksi, mutta en ole ollenkaan varma että pelkät tunteet antavat parhaan tuloksen kun kyseessä on hieman viikonloppua pidempi aikajänne. Itse miehenä olen valmis tinkimään ensimmäisistä tunteista jos jutussa on mielestäni aineksia kehittyä hyvään suuntaan. Naisilla ei tällaista kärsivällisyyttä yleensä ole ja jos onkin, niin nämä naiset ovat jo varattuja.

      Jos nainen herättää minussa mukavia, kaverillisia tunteita niin se on oikein hyvä lähtökohta kehittää suhdetta. Mikä tässä on niin kamalaa teidän naisten mielestä?

      • 3+16

        Jos nainen herättää minussa mukavia, kaverillisia tunteita niin se on oikein hyvä lähtökohta kehittää suhdetta. Mikä tässä on niin kamalaa teidän naisten mielestä?

        Ei mikään ole vikana kuvailemassasi tilanteessa. Monet suhteet alkavat juuri kuvaamallasi tavalla.

        Siinä taas on, jos valitetaan sitä että se ihan jees ja kunnon työssäkäyvä, rikosrekisteritön tavis, joita on lähes kaikki miehet ja naiset, ei heti herätä mielenkiintoa, jos koskaan.
        Ihan jees voi olla vaikka kaverin kaveri, jonka kanssa lähtee paremman seuran puutteessa bileisiin tai konserttiin. Ihan kaveripohjalta vietetään aikaa ihan jees-tyypin kanssa, ihan jees voi olla myös saman sukupuolen edustaja, hengailufrendi. Bestikset erikseen. Ihan jees-tyyppejä on monet kotibailut tai illanistujaiset täynnä.
        Ihan jees ei ole se, jonka kanssa muutetaan yhteen ja perustetaan perhe. Jos näin typerästi valitsee, tulee eteen se, että se ihan jees ei enää riitä kun tapaa sen wow-tyypin. SIt jätetään ihan jees rannalle ruikuttamaan ja ihmettelemään, että mikäs nyt tuli kun ihan jees on luullut että kaikki on just wow.
        Kunnioitusta peliin ja olkaa rehellisiä toisillenne. Se ihan jees ei saisi olla koskaan se paremman puutteessa kelpaava tai intohimottman, rakkaudettoman, laskelmoidun hyötysuhteen toinen osapuoli.


      • *
        3+16 kirjoitti:

        Jos nainen herättää minussa mukavia, kaverillisia tunteita niin se on oikein hyvä lähtökohta kehittää suhdetta. Mikä tässä on niin kamalaa teidän naisten mielestä?

        Ei mikään ole vikana kuvailemassasi tilanteessa. Monet suhteet alkavat juuri kuvaamallasi tavalla.

        Siinä taas on, jos valitetaan sitä että se ihan jees ja kunnon työssäkäyvä, rikosrekisteritön tavis, joita on lähes kaikki miehet ja naiset, ei heti herätä mielenkiintoa, jos koskaan.
        Ihan jees voi olla vaikka kaverin kaveri, jonka kanssa lähtee paremman seuran puutteessa bileisiin tai konserttiin. Ihan kaveripohjalta vietetään aikaa ihan jees-tyypin kanssa, ihan jees voi olla myös saman sukupuolen edustaja, hengailufrendi. Bestikset erikseen. Ihan jees-tyyppejä on monet kotibailut tai illanistujaiset täynnä.
        Ihan jees ei ole se, jonka kanssa muutetaan yhteen ja perustetaan perhe. Jos näin typerästi valitsee, tulee eteen se, että se ihan jees ei enää riitä kun tapaa sen wow-tyypin. SIt jätetään ihan jees rannalle ruikuttamaan ja ihmettelemään, että mikäs nyt tuli kun ihan jees on luullut että kaikki on just wow.
        Kunnioitusta peliin ja olkaa rehellisiä toisillenne. Se ihan jees ei saisi olla koskaan se paremman puutteessa kelpaava tai intohimottman, rakkaudettoman, laskelmoidun hyötysuhteen toinen osapuoli.

        Tämä on tosi vaikeaa selittää naisille, mutta yritän silti:

        Tarkoitus ei ole ainakaan itselläni että toinen jäisi loppuiäksi ihan jees-tyypiksi, vaan tarjoitus on että yhteiselämä ja toiseen tutustuminen muuttaa ihan jees-suhteen wow-suhteeksi.

        En minä ainakaan ole mikään meedio joka osaa heti toisen tavattua sanoa millaiseksi suhde hänen kanssa saattaisi muodostua. Kemia kertoo vain sen että on kemiaa, kaikki muu on vielä epäselvää. Ajan myötä se selviää ja mahdollisuus kannattaa antaa mikäli ainekset on vähintään jees-luokkaa. Tietysti jos on niin tunteidensa vietävänä että joku tuntematon wow-tyyppi vie yhtäkkiä jalat alta niin kannattanee harkita onko yleensäkin riittävän kypsä parisuhteeseen.


      • 3+18
        * kirjoitti:

        Tämä on tosi vaikeaa selittää naisille, mutta yritän silti:

        Tarkoitus ei ole ainakaan itselläni että toinen jäisi loppuiäksi ihan jees-tyypiksi, vaan tarjoitus on että yhteiselämä ja toiseen tutustuminen muuttaa ihan jees-suhteen wow-suhteeksi.

        En minä ainakaan ole mikään meedio joka osaa heti toisen tavattua sanoa millaiseksi suhde hänen kanssa saattaisi muodostua. Kemia kertoo vain sen että on kemiaa, kaikki muu on vielä epäselvää. Ajan myötä se selviää ja mahdollisuus kannattaa antaa mikäli ainekset on vähintään jees-luokkaa. Tietysti jos on niin tunteidensa vietävänä että joku tuntematon wow-tyyppi vie yhtäkkiä jalat alta niin kannattanee harkita onko yleensäkin riittävän kypsä parisuhteeseen.

        Mies ei edes halua ymmärtää lukemaansa? Jos ihan jees ei tunnu miltään pitkänkään tutustumisen jälkeen, ei hänen kanssaan kannata lähteä suhteeseen, tajuatko? Et vain halua tajuta, haluat leimata naiset tunteidensa vietäviksi pettureiksi. Ihan turha tänne on mitään kirjoittaa. Ehkä kannattaa harkita onko yleensäkin riittävän kypsä parisuhteeseen jos koko ajan dissaa toista sukupuolta.


      • *
        3+18 kirjoitti:

        Mies ei edes halua ymmärtää lukemaansa? Jos ihan jees ei tunnu miltään pitkänkään tutustumisen jälkeen, ei hänen kanssaan kannata lähteä suhteeseen, tajuatko? Et vain halua tajuta, haluat leimata naiset tunteidensa vietäviksi pettureiksi. Ihan turha tänne on mitään kirjoittaa. Ehkä kannattaa harkita onko yleensäkin riittävän kypsä parisuhteeseen jos koko ajan dissaa toista sukupuolta.

        Ei nyt kannata hermostua, kun puhumme vähän eri asioista. Olen samaa mieltä että pidemmän päälle toisesta pitää tykätä tosi paljon, enemmän kuin vain jees-tasolla.

        Mutta jos otetaan kuvitteellinen esimerkki:

        Tapaat miehen joka on sinun mielestäsi WOW isolla W:llä. Myös kaikki järkisyyt tuntuvat loksahtavan kohdalleen, juttu luistaa hyvin ja kiinnostuksenkohteet on samanlaisia. Kuitenkin ennen kuin olette edes kunnolla ehtineet tutustua, niin mies toteaa että jokin kemioissa ei kolahda. Eikö sinunkin mielestäsi tunnu siltä että ehkä kannattaisi kuitenkin hieman tutustua ennenkuin luovuttaa?


      • Ei noin
        * kirjoitti:

        Ei nyt kannata hermostua, kun puhumme vähän eri asioista. Olen samaa mieltä että pidemmän päälle toisesta pitää tykätä tosi paljon, enemmän kuin vain jees-tasolla.

        Mutta jos otetaan kuvitteellinen esimerkki:

        Tapaat miehen joka on sinun mielestäsi WOW isolla W:llä. Myös kaikki järkisyyt tuntuvat loksahtavan kohdalleen, juttu luistaa hyvin ja kiinnostuksenkohteet on samanlaisia. Kuitenkin ennen kuin olette edes kunnolla ehtineet tutustua, niin mies toteaa että jokin kemioissa ei kolahda. Eikö sinunkin mielestäsi tunnu siltä että ehkä kannattaisi kuitenkin hieman tutustua ennenkuin luovuttaa?

        Mulla on ehkäpä pienoinen ongelma tuossa että elän niin hetkessä ja olen niin impulsiivinen. Jos joku nainen kolahtaa, se kolahtaa ja jos ei niin en mä siitä ala mitään suhdetta kypsyttelemään kuukausitolkulla. Pitäisi varmaan kyetä, mutta en vaan osaa. Tätäkään asiaa.

        Eli voisin olla se mies joka jätti kun nainen ei ollut ihan "wow".


      • *
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla on ehkäpä pienoinen ongelma tuossa että elän niin hetkessä ja olen niin impulsiivinen. Jos joku nainen kolahtaa, se kolahtaa ja jos ei niin en mä siitä ala mitään suhdetta kypsyttelemään kuukausitolkulla. Pitäisi varmaan kyetä, mutta en vaan osaa. Tätäkään asiaa.

        Eli voisin olla se mies joka jätti kun nainen ei ollut ihan "wow".

        Mielenkiintoista että sanot sen johtuvan impulsiivisuudesta ja siitä ettet osaa kypsytellä suhdetta hiljalleen. En ole koskaan kuullut naisilta vastaavaa selitystä. Yleensä naiset sanovat etteivät vaan halua tehdä niin, mutta naisten yleisen impulsiivisuuden tietäen tuokin on varmaan monesti syynä, vaikkei sitä yksikään nainen tunnustaisi.

        On tietysti ihan ymmärrettävää että ihmisissä on eroja tässä mielessä. Harkitsevaisemmat vaan ovat tässä asiassa heikoilla kun jäävät ihmettelemaan että mikä meni pieleen kun toinen on jo lähtenyt tennarinpohjat vilkkuen.


      • Ei noin
        * kirjoitti:

        Mielenkiintoista että sanot sen johtuvan impulsiivisuudesta ja siitä ettet osaa kypsytellä suhdetta hiljalleen. En ole koskaan kuullut naisilta vastaavaa selitystä. Yleensä naiset sanovat etteivät vaan halua tehdä niin, mutta naisten yleisen impulsiivisuuden tietäen tuokin on varmaan monesti syynä, vaikkei sitä yksikään nainen tunnustaisi.

        On tietysti ihan ymmärrettävää että ihmisissä on eroja tässä mielessä. Harkitsevaisemmat vaan ovat tässä asiassa heikoilla kun jäävät ihmettelemaan että mikä meni pieleen kun toinen on jo lähtenyt tennarinpohjat vilkkuen.

        Kyllä mä tiedän mistä se johtuu. Yleisestä taipumuksestani mennä eikä meinata. Joskus pysähdyn miettimään, mutta aina en. En sano että kaikki mulle heti mutta haluan että deittailussa on se tietty tunne jotta jaksan sitä jatkaa muuten kun kaverimielessä. Jos sitä tunnetta ei ole, sitä ei yleensä mulle tule.

        Ja on niissä naisissa niitä vähemmän impulsiivisiakin. Tullut muutama tavattua. Mutta mä väitän että impulsiivisuuden on hyvä olla edes jossain määrin samalla tasolla. Hyvin harkitseva nainen alkaisi pitkällä tähtäimellä todennäköisestä ärsyttämään minua.


    • vain kaksi ääripäätä

      Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, onko olemassa vain kaksi tapaa muodostaa parisuhde: sataprosenttisesti tunteen tai sataprosenttisesti järjen perusteella. Ei siis ole mitään harmaata aluetta näiden välissä?

      Mutta mitä itseeni tulee, niin en edes etsi elinikäistä suhdetta tai avioliittoa, vaan jos jollain sanalla etsimääni pitäisi kuvailla, niin ehkä se olisi "casual love". Ja se ei todellakaan tarkoita irtoseksiä tai yhden illan juttuja, vaan intohimoista rakkaussuhdetta ilman höpötyksiä perheen rakentamisesta ja sen sellaisesta. Tässä tapauksessa tietenkin on luonnollista, että suhde perustuu käytännössä kokonaan tunteisiin, mutta jos haluaa perustaa perheen, niin kyllä siinä vähintään ripaus järkeäkin olisi hyvä olla mukana, kun valintoja tekee. Voin sanoa ihan suoraan, että esimerkiksi minua ei naisen kannata valita, jos haluaa avioliittoon ja lapsia jne. Koska se ei vain ole minun juttuni.

    • Yberkunkku

      Kyllä. Haluaisin järkiparisuhteen sellaisen naisen kanssa joka on älykäs, viisas, kaunis, miellyttävä, rikas ja kaikinpuolin ihana. Erityisen järkevää olisi jos sitten rakastuisimme minä ja tuo nainen.

      • me

        Naiset länsimaissa ja erityisesti täällä tasa-arvoisessa pohjolassa antaa ymmärtää että heidän miesvalintansa olisi vain ja ainoastaan tunteisiin perustuva. Paskapuhetta sanon minä. Jotkin teini-iän ihastukset voi tällaisia olla. Muissa on kyllä aina mukana ympäristön painetta, laskelmointia. Huvittavin on tuo väite että miehen tulisi osata keskustella, näyttää tunteensa jne. Tämähän tarkoittaisi sitä että ns. fiksut tunnemiehet olisi naisten mielestä haluttavia. Päinvastoinhan asia on. Ja sitten niinkuin kaikki naiset olisivat keskustelevia ja tunteellisia romantikkoja.

        Muualla maailmassa ja aikaisemmin myös meillä on ihan suoraan myönnetty se että ei avioliitto ole mikään teini-ihastuksen jatkumo ala amerikkalaiset elokuvat.

        Naisten taloudellinen itsenäsisyys ja hyvä sosiaaliturva ensisijassa mahdollistavat teini-kuplassa elämisen. Aikasemmin jos nainen halusi itsenäisyyttä ja taloudellista turvaa hänen oli mentävä naimisiin miehen kanssa joka pystyi noita tarjoamaan. Vaihtoehtoina oli vanhapiikuus sukulaisten nurkissa tai sitten avioliitto tuonajan "renttumiehen" kanssa mikä tarkoitti köyhyyttä ja kurjuutta.


      • ja sen verran
        me kirjoitti:

        Naiset länsimaissa ja erityisesti täällä tasa-arvoisessa pohjolassa antaa ymmärtää että heidän miesvalintansa olisi vain ja ainoastaan tunteisiin perustuva. Paskapuhetta sanon minä. Jotkin teini-iän ihastukset voi tällaisia olla. Muissa on kyllä aina mukana ympäristön painetta, laskelmointia. Huvittavin on tuo väite että miehen tulisi osata keskustella, näyttää tunteensa jne. Tämähän tarkoittaisi sitä että ns. fiksut tunnemiehet olisi naisten mielestä haluttavia. Päinvastoinhan asia on. Ja sitten niinkuin kaikki naiset olisivat keskustelevia ja tunteellisia romantikkoja.

        Muualla maailmassa ja aikaisemmin myös meillä on ihan suoraan myönnetty se että ei avioliitto ole mikään teini-ihastuksen jatkumo ala amerikkalaiset elokuvat.

        Naisten taloudellinen itsenäsisyys ja hyvä sosiaaliturva ensisijassa mahdollistavat teini-kuplassa elämisen. Aikasemmin jos nainen halusi itsenäisyyttä ja taloudellista turvaa hänen oli mentävä naimisiin miehen kanssa joka pystyi noita tarjoamaan. Vaihtoehtoina oli vanhapiikuus sukulaisten nurkissa tai sitten avioliitto tuonajan "renttumiehen" kanssa mikä tarkoitti köyhyyttä ja kurjuutta.

        lisäisin vielä mitä sivusta tullut seurattua tuttavien pariutumista, miehiä ja naisia. Lähes kaikki suhteet sellaisia joissa ollaan koska joku piti löytää. Ei ollut se unelmien prinssi prinsessa. Vaan enempi näillä mennään asenteella ollaan menty yhteen ja ollaan. Yksi poikkeus on nainen jonka suhteet kestää max. 2 vuotta. Sekin valitsee aina elämäntilanteeseensa sopivan miehen. Nuorempana kriteerejä oli auton omistava "paha poika". Lapset tehtiin ja omakotitalo ns. kunnon miehen kanssa. Eron jälkeen taas vaihtui rokkari-tyyppeihin.


    • Aika sairasta

      En taas käsitä tätä järki ja tunteet jakoa sitten yhtään.

      Itse puhuisin lyhyt aikaisista ja pitkäaikaisista tunteista.

      Lyhyt aikaiset ovat ihastumisia ja himoa. Pitkäaikainen on sitten välittämistä ja kiintymystä. Jälkimmäinen vaatii enemmän tahdon alaista rakastumista.

      On aika selvä että millaisissa tuntemuksissa painopiste kannattaa olla jos haluaa pidemmän suhteen.
      Valitettavasti ihmiset niin kovasti haluavat ihastua sekä tuntea varsinkin fyysisesti vetovoimaa sekä puhdasta seksuaalista himoa jota selitetään "kemioiksi" joten nuo jälkimmäiset unohtuu.

      Nykyään vaikuttaa olevan kannalla se että nuo jälkimmäiset ovat "järkivaihtoehtoja" eli jotain vähäpätöisempää jotka ajavat suhteen kämppiksiksi tai veli-sisar suhteeksi.

      Senpä vuoksi naisten jutut ovat huvittavia kun keskitytään himon ja seksin turvin etsimään pitempiaikaista suhdetta. Siitä asiasta tällä palstalla puhutaan koska monet miehet eivät herätä heti naisissa noita tunteita niin herkästi kuin toiset ja toisaalta nämä miehet kaipaavat ehkä enemmän kiintymystä suhteisiin.

      Naisista on tullut kovin pinnallisia oman pillunsa ohjeiden mukaan juoksevia. Miehiä asiasta saa moittia mutta kun naiset ovat samanlaisia niin näitä on nyt pakko selittää sitten niiksi naisten "tunteiksi" ja viesteiksi "luonnon valinnasta ja biologiasta" jolloin ne kuulostavat hienommilta.

      Muunlaisilla tunteilla valinta on sitten jo nähtävästi kylmä ja kliininen "järkisuhde" jota osa vertaa jo järjestettyyn avioiliittoon.

      Itse kaipaan miehenä tunnetta mutta se ei ole pinnallinen seksi tai himo koska tiedän ettei se kestä. Sen takia etsinkin sympaattista naista joka kiihottaa eritoten persoonallaan ja jonka kanssa todella synkkaa siten että ollaan yhteisissä sfääreissä. Ulkomuodossa ainut tärkeä asia on että keho on kunnossa. Liikunnallinen nainen on hyvin seksikäs jo sinällään ja siinä on riittävästi silmäkarkkiakin että pitäisi vielä olla erityisen mallikkaan näköinen.

      Valitettavasti moni nainen johon törmään etsii ihastumista ja vaikka ihastuminen tapahtuisi minuun niin tiedän ettei se välttämättä pitkään kestä koska kysymys on vain huumasta ja niistä tunteista eikä takana ole mitään harkittua eikä tahdonalaista valintaa.

      • 45 Astetta

        "Siis että se tuntuu olevan joidenkin miesten mielestä jonkinlainen kauhistus ja väärin tehty, kun nainen valitsee tietyn miehen tunteidensa ja halujensa perusteella, ja että kuinka naisen pitäisi valita järkevästi ja kylmästi se kunnollinen mies.
        Siis tätäkö te oikeasti haluatte te miehet. Että nainen valitsee sinut miehekseen kylmästi laskelmoiden etsien parhaita ominaisuuksia puolisoksi ja mahdollisten lasten isäksi, eikä sen takia että rakastaisi ja haluaisi sinua."

        Käännetään asia miesnäkökulmaan. Haluavatko naiset että miehetkin vain valitsisivat naisen vain tunteidensa ja halujensa perusteella. Faktahan on että näin alle 10 %, 20-35 vuotiaista naisista kelpaisi. Vanhemmista ei kukaan. Miesten halujen kohde on se Pamela Anderson jos kaikki olisi vain haluista kiinni. Miehet kyllä tajuaa jo parikymppisinä että kaikki ei voi saada Pamelaa vaan täytyy tyytyä siihen persjalkaiseen ja lattarintaiseen naiseen joka onkin sitten ihan kivaa seuraa jne.

        Sitten se karu totuus. Nainen valitsee sinut miehekseen etsien parhaita ominaisuuksia puolisoksi ja mahdollisten lasten isäksi, eikä sen takia että rakastaisi ja haluaisi JUURI ja VAIN sinua. Näin naiset tekee tiedostamattaan. Osa jopa tiedostaa asian. Kaikki eivät tietysti voi saada niitä ns. parhaista miehiä vaan kompromisseja täytyy tehdä. Selvimmin tämä tulee esille kun mies menettää nuo ominaisuudet; varakkuuden, kuuluisuuden, ulkonäön. Nainen lähtee.


    • ...

      naiset eivät lähde edes treffeille ennenkuin miehen taustat ja varallisuus on tarkoin selvitetty. Suomessa taas naiset antautuvat tunteidensa valtaan ja tätä käytetään hyväksi esim. lumeliitoissa maahaan pääsemiseksi. Kyllä ulkomaalaiset naiset ovat fiksumpia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe