Hyvää Uutta Vuotta

vertti-eetu

ja terveyttä kaikki isännöitsijät, kaikki terveysmiehet/naiset, kaikki kosteus/kuivausvirmojen kaverit joiden kanssa olen joutunut asioimaan vuonna 2009 ja 2010.
Teidän käsissänne on ihmisten terveys kosteusvauriorakennusten ongelmien keskellä. Terveyttä ja Hyvää Uutta Vuotta myös Aluehallintovirastojen vastuuhenkilöille. Tk lääkäreille ja kaikille joilla on mahdollisuus pelastaa ihmisiä homepaska-rakennusten keskeltä. Rakennusterveysnaisia/miehiä on liian vähän. Hometalkoot ja reiska ei joka paikkaan ehdi.
Otetaan kuppia koska vielä olemme hengissä, Nikkola, Sanasinko, Homeherkkä# ja uk sekä el ja vielä nimimerkki ROCS on THE VOCS. Home on rock. Täysillä mennään loppuun asti.
Jatkuvaan toksiinihumalaan ei tartte kovin montaa bisseä Sanasinko.
Hyvää UUTTA VUOTTA Hollolan terveyskeskuslääkärille joka pelasti henkeni.
Poliisi on paras kaverini. Parempi kuin karavaanari. Postia tuli luukusta ja uskon siihen, että poliisi valvoo ja suojelee meitä. On oikeudenmukainen. Luotan poliisiin.

11

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein hyvää uutta vuotta Sinullekin Vertti-Eetu niin kuin kaikille muillekin täällä!

Monista jää hyvä fiilis, muttei persekärpäsistä!

Ilmaisuni on tästä helvetistä vain mehevöitynyt!

• Ilmoitusluonteisesti:

Monta kertaa olen saanut tästä paikasta tarpeekseni ja laittanut pillit pussiin.

Uuden vuoden kunniaksi otin palstan kirjanmerkeistäni pois.

Jos minua ei näy täällä, se johtuu siitä, etten käy enää täällä.

• vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

Ilmoitusluonteisesti:

Monta kertaa olen saanut tästä paikasta tarpeekseni ja laittanut pillit pussiin.

Uuden vuoden kunniaksi otin palstan kirjanmerkeistäni pois.

Jos minua ei näy täällä, se johtuu siitä, etten käy enää täällä.

Tämä oli ensimmäinen uudenvuoden vastaanotto milloin en ole ostanut raketin rakettia. Koskaan aikaisemmin en kuitenkaan ole nähnyt näin huikeaa ilotulitusta. En edes Ounasvaaran Kisoissa enkä edes Salpausselän kisoissa mitä olen videollekin tallentanut. Ikkunasta oli näkymät Launeelle hyvät ja näyttää siltä, että rahaa on siellä seudulla pistää ilotulituksiin. Hieno kokemus ei siinä mitään. Mahtava homma, nähdä tämä aito ilo. Mietin vaan, kauanko tätä iloa piisaa. Kymmenenkö vai sata vuotta?

• vertti-eetu kirjoitti:

Tämä oli ensimmäinen uudenvuoden vastaanotto milloin en ole ostanut raketin rakettia. Koskaan aikaisemmin en kuitenkaan ole nähnyt näin huikeaa ilotulitusta. En edes Ounasvaaran Kisoissa enkä edes Salpausselän kisoissa mitä olen videollekin tallentanut. Ikkunasta oli näkymät Launeelle hyvät ja näyttää siltä, että rahaa on siellä seudulla pistää ilotulituksiin. Hieno kokemus ei siinä mitään. Mahtava homma, nähdä tämä aito ilo. Mietin vaan, kauanko tätä iloa piisaa. Kymmenenkö vai sata vuotta?

Tulin mutkan kautta.

Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu menossa. Seisovat, haisevat vedet.

Miinustelijat onnellisia nyt? Ei kirjoiteta blogia eikä mitään.

Meikä ei kuurille ryhdy. Kolme liuskaa aamusivuja taas, joulukuussa 101 liuskaa - ja koko vuonna 2010 yhteensä 1237 liuskaa käsin.

• sanasinko kirjoitti:

Tulin mutkan kautta.

Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu menossa. Seisovat, haisevat vedet.

Miinustelijat onnellisia nyt? Ei kirjoiteta blogia eikä mitään.

Meikä ei kuurille ryhdy. Kolme liuskaa aamusivuja taas, joulukuussa 101 liuskaa - ja koko vuonna 2010 yhteensä 1237 liuskaa käsin.

"Seisovat, haisevat vedet."

- Joka paikassa on tylsää ja seisovat vedet. Aamusivut auttaisivat monia - poistamaan tulpan. Kolme liuskaa käsin tajunnanvirtaa joka aamu, sen jälkeen juttu kyllä luistaa. Yhdentoista vuoden kokemuksella suosittelen ja jatkanen loppuun asti. Arkunkantajilla köykäinen kuorma, paprua ei mukaan.

• "Luotan poliisiin."

- Meikä uskoo vaan taiteilijoihin, pelkästään.

Jos taiteilija alkaa valehdella, luomiskyky menee.

Taiteilija on luotettavampi kuin poliisi, lääkäri tai poliitikko.

Luovuus on sama kuin totuus. Taiteilija Luojansa jäljillä.

• Plussani nosti tämän ketjun kahteen.

Persekärpäset vain miinustelevat.

• Vääristelijöille kaa

"Hyvää uutta vuotta kaikille homesairaille, jotka ovat selvinneet vielä hengissä... Toivottavasti uusi vuosi on parempi, vaikka pelkäänkin pahaa..."
      Oukei ja paskaauuttavuotta kaikille vähättelijöille.

• Tiedän ottavani kipeän asian esille, mutta mielessäni on ollut avata ketju "Sytytetään kynttilä" kaikille homesairaudessa menehtyneiden muistoksi. Se oli mielessäni jo ennen pyhäinpäivää, mutta unohtui. Jos joku muistaisi tulevana pyhäinpäivänä, jos itse on muista tai jaksa.

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/3F2274828D84491DC22570840024ED19?OpenDocument&lang=FI

"Marraskuussa, vuoden pimeimpään aikaan vietettävä pyhäinpäivä on Suomessa hiljainen ja harras päivä, jolloin omaiset vievät edesmenneiden läheistensä haudoille kynttilöitä, seppeleitä ja kukkia."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      167
      2624
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      94
      2448
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      77
      2070
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      139
      1976
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      113
      1863
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1574
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      47
      1508
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1234
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1221
    Aihe