Mies nahkahousuissa, seksikästäkö naiset?

Herra nahkahousu

Olen vähän päälle 30-vuotias mies ja viihdyn usein hyvin istuvissa mittatilaustyönä tehdyissä nahkahousuissa, joita on kahdet: mustat ja ruskeat. Minulla on melko pitkät jalat ja olen hoikka ruumiinrakenteeltani. En ole mikään hevari tai prätkäkundi, vaan ihan tavallinen mies joka pitää nahkavaatteista. Usein tuntuu siltä, että minua pidetään homona pukeutumistyylini takia. Ikävää, että edelleen on voimassa näin vanhanaikaisia stereotypioita. Mitä mieltä olette naiset, onko nahkahousut seksikkäät tavallisen miehen yllä vai luotaantyöntävät. Pidän housujen kanssa niin villakangastakkia, toppatakkia kuin villapaitojakin tilanteen mukaan. Joskus juhlissa yhdistän housuihin mustan nahkaliivin, valkoisen kauluspaidan ja mustan nahkakravatin. Pitäisin mielelläni myös pvc- tai latex-farkkuja, mutta niitä taidettaisiin jo pitää liian outoina.

9

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.esko

      moi herra nahkahousuissa täälä mies 40v itse pidän nahkahousuja näin
      keväälä ovat mukavan lämppöset pitää ei muuta kuin nahkahousut jalkaan
      vaan jokainen saa pitää mitä haluaa nahkahousut ovat kestävät nahkahousut
      ei tie miehestä homoa ovat housut siinä missä farkut t.esko

    • MissÄXön

      Naisena sanon että..........mielestäni tyylikkäin vaihtoehto nahkahousujen kanssa on pitkä nahkatakki,jostain syystä se poistaa"homovaikutelman".Se on totta että herkästi leimataan mutta tärkeintä on se mistä itse tykkää,niin minäkin teen.
      Jos välttämättä haluat välttää leimaamista niin pukeudu muilta osin miehekkäästi,ettet pinkkiä paitaa laita :)
      Mutta niinkun sanoin,pukeudu niinkun haluat,kaikkien mieliksi ei täällä voi olla.Itse naisena kärsin siitä että tykkään pukeutua näyttävästi mutta kateeliset naiset alkavat natisemaan "sinä se jaksat aina.....".....tai "minä se vaan olen tavallisissa verkkareissa,sinä aina olet niin tyylikäs"
      Sekin on jotenkin ahdistavaa kun alkaa ulos lähtiessä miettimään mitä mä laitan että kukaan ei sano mitään,vaikka en joulukuusityylillä pukeudu.Saappaisiin kyllä pitkine säärineni.

    • Nahkaminä

      Kyllä minä ainaskin uskallan -sitä enempää filosoimatta -pukea nahkafarkut jalkaani , missä vain ..
      Ihan sama ,mitä muut aattelee asiasta..
      Käytänkin nnahkafarkkuja miltei jokapäivä...
      Mulle vain asuste ,siinä kuin muukkin ,joita omistan ,denimistäkin !
      Mutta ,täytyy myöntää ,että Nainen nahkoissa aiheuttaa kivat fiilarit =) !!
      Eläköön se pikkuinen erilaisuus -kaikkien ei tarvii olla samasta muotista !?
      T. Nahkafarkku

    • 667

      Heh heh. Mies nahassa on kyllä niin gay-maininkiä että...

    • sateenkaari meininki

      Jos eksyy Mann's Streetille ja vastaaviin paikkoihin, niin siellä noita nahkahousuisia ukkoja on kuolaamassa toistensa perään, nätit tytöt eivät heitä kiinnosta.

    • Juha 50-vee ja vähän

      Itse käytän nahkahousuja aina kun siihen on tilaisuus. Ja hyvin monesti onkin! Nahkahousut ovat hyvät, mukavat jalassa, nätit ja lämpimät. Ja mikä parasta tyylikkäät ja helppohoitoiset.
      Eikä hävetä ollenkaan.

    • S/M

      Jos mies omaa hiemankin, edes pikkuriikkisen, pukeutumismakua niin ei ikimaailmassa pukeudu nahkahousuihin.

    • jjjmm

      Yli 30-vuotiaiden miesten ei tulisi koskaan pitää nahkahousuja, näyttää huonolta. Nahkahousut sopivat hyvin vain nuorille miehille ja naisille. Ihan vaan oma mielipiteeni, itse olen parikymppinen mies ja omistan yhdet nahkahousut, mutten juurikaan pidä niitä, koska eivät sovi itselle.

    • Anonyymi

      Kysy Michael Penttilältä. Kuullu et se jannu on asiantuntija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      410
      1490
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe