Ollaan pariskunta ja meillä on huutava pula kesätyöstä, tarvitsemme kipeästi ansiotyötä! Paikkakunnallamme työt viedään käsistä (sukulaiset, ystävät vie, "kaverit ensin" -mentaliteetti).
Minne meidän kannattaisi suunnata ensikesänä (touko-elokuu) jos haluamme tienata esim. Norjassa rahaa kalatehtaalla? Osaisiko joku kertoa miten käytännön homma menee, majoitus, jne.? Olemme molemmat tehneet hanttihommia joten oikeata työntekoa emme pelkää!
Norjaan kalatehtaalle?
4
1004
Vastaukset
- besserwisser22
Täällä on jotain miljoona ketjua tästä aiheesta, joten käyttäkääpä hakua.
- mihin norjaa ees tar
ootte kultaajoista kuullu juttuja. ei päde enää.mitähyötyä alle1-2vrevittelystä un saa kokrojen kera maksaa vanhana sairaskulut. mieluummin duunaa suomessa koko ajana tasasesti.ja maksaa verot tänne.ei kovin pitkänäöisyyttä ole tuollainen.
- Fiskebåt
Voit maksaa suomen sotumaksut koko ajalta kun olet ulkomailla , niin sit vanhana kiroat kun maksoit . Eläkekassat on Suomessa tyhjät muutamanvuoden päästä ja eurot on idässä.
- jipsu6
kyllä norjaan kannattaa mennä kalatehtaalle.Oli reilu vko sit teeveessä,että hankkii pirusti,kun vaan jaksaa.Yli 10tonnii kuukaudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798