Hei, minulla on ongelma. Olen 27v mies, pituuteni on 189cm. Ongelmanani on vakava ylipaino.
Painan tällä hetkellä 70kg, ja vaikka kuinka yritän en pysty saamaan painoani hallintaan.
Parhaina päivinäni, eli kun olen syömättä kolmisen päivää, saattaa painoni pudota hetkellisesti 68-69kg välille. Oksennan jo nyt useimmiten valtaosan ahmimastani ruoasta, ja silti paino ei putoa :(
tarvitsen neuvoja, en halua enää olla ylipainoinen paska joka ei kelpaa kellekään!
Miten saan 10kg pois?
32
1667
Vastaukset
- Mda.gp
Ja taas kirjoitat samaa satua. Kurjaa, että elämäsi on noin pirun tylsää. Hanki harrastus tai tyttöystävä.
- Ufofujii
Paljonko pää painaa? Tai takajalka? Ota alien-estokamat päältäsi ja käy vaaássa ilman niitä. Jos pelkäät paljastuvasi, vuoraa kämpän seinät siksi aikaa foliolla. Hyvä keino, paino tippuu heti sen 10 kiloa.
- alkuperäne postaaja
Mikä teitä oikein vaivaa? Kun ei ainuttakaan asiallista vastausta saa täysin asialliseen aloitukseen?
Kiristääkö läskivanne päätänne, vai onko pakeneva hiusraja ongelmananne? Minulla ei.
Mutta siis vielä kysyisin että miten saisin painoni tuohon 60 kiloon? - Arys
alkuperäne postaaja kirjoitti:
Mikä teitä oikein vaivaa? Kun ei ainuttakaan asiallista vastausta saa täysin asialliseen aloitukseen?
Kiristääkö läskivanne päätänne, vai onko pakeneva hiusraja ongelmananne? Minulla ei.
Mutta siis vielä kysyisin että miten saisin painoni tuohon 60 kiloon?Leikkaa pääsi irti, se on jo hyvä aloitus.
Tuommoisten trollien takia joku teini saattaa kuvitella, että noin alipainoisen pitäisi muka laihduttaa.
Hanki elämä. - alkuperäne postaaja
Arys kirjoitti:
Leikkaa pääsi irti, se on jo hyvä aloitus.
Tuommoisten trollien takia joku teini saattaa kuvitella, että noin alipainoisen pitäisi muka laihduttaa.
Hanki elämä.Oletko hölmö vai hölmö, pituudella 189cm ja painolla 70kg BMI:ni on 19.6.
Jotta edes olisin hädintuskin alipainoinen, minun pitäisi painaa 65,9kg - ja silloinkin olisin vain juuri ja juuri alipainoinen, indeksin ollessa 18.4. Jos painoni nousisi siitä edes 100g niin olisin jälleen normaalipainoinen indeksillä 18.5. Eli en ole lähelläkään alipainoista tällä painolla.
Mikä vittu teitä oikein vaivaa kun ei asiallisia vastauksia saa paino-ongelmaani? - Indexi 22
Oletko hölmö vai hölmö, pituudella 189cm ja painolla 70kg BMI:ni on 19.6.
Jotta edes olisin hädintuskin alipainoinen, minun pitäisi painaa 65,9kg - ja silloinkin olisin vain juuri ja juuri alipainoinen, indeksin ollessa 18.4. Jos painoni nousisi siitä edes 100g niin olisin jälleen normaalipainoinen indeksillä 18.5. Eli en ole lähelläkään alipainoista tällä painolla.
Mikä vittu teitä oikein vaivaa kun ei asiallisia vastauksia saa paino-ongelmaani?Opettele nyt edes indeksit, sun NORMAALIpaino indeksi on välillä 20-25. Alle 20 on alipainoa ja yli 25 on ylipainoa.
- fdadfas
Oletko hölmö vai hölmö, pituudella 189cm ja painolla 70kg BMI:ni on 19.6.
Mikä vittu teitä oikein vaivaa kun ei asiallisia vastauksia saa paino-ongelmaani?JOoO. Leikkaa pää irti. Paino putoo ilman sivuvaikutuksia.
- Sivusta Seurannut
Indexi 22 kirjoitti:
Opettele nyt edes indeksit, sun NORMAALIpaino indeksi on välillä 20-25. Alle 20 on alipainoa ja yli 25 on ylipainoa.
Arvoisa Pershönkä. Opetteleppas itse. Jos sun BMI on 22 niin olet lihavus, ei se mun vika ole. Syö vähemmän. Alla todistusaineisto
– 14,99 Sairaalloinen alipaino
15 – 16,99 Merkittävä alipaino
17 – 18,4 Normaalia alhaisempi paino
18,5 – 24,9 Normaali paino (läski)
25 – 29,9 Lievä ylipaino (vitun läski)
30 – 34,9 Merkittävä ylipaino (itsemurhan paikka)
35 – 39,9 Vaikea ylipaino (tappaisin itseni)
40 – Sairaalloinen ylipaino (säkkituoli) - Indexi 22
Sivusta Seurannut kirjoitti:
Arvoisa Pershönkä. Opetteleppas itse. Jos sun BMI on 22 niin olet lihavus, ei se mun vika ole. Syö vähemmän. Alla todistusaineisto
40 – Sairaalloinen ylipaino (säkkituoli)Miten helvetissä normaalipainoinen on läski? Sulla on poju häiriintynyt vartalokuva. Pahasti häiriintynyt. Varaa aika sekä ravintoterapeutille että psykologille. Parane pian! Ja kaikkea hyvää.
- kiitos---
Sivusta Seurannut kirjoitti:
40 – Sairaalloinen ylipaino (säkkituoli)En ikinä koskisi pitkällä tikullakaan naiseen jonka painoindeksi on alle 20
- piupaukulkija
Mutta siis vielä kysyisin että miten saisin painoni tuohon 60 kiloon?kun tuon mittaselle raavaalle miehelle sopiva paino on 80 kiloa. miksi pitää olla tulitikkumies, jolla ei ole lihaksia eikä mistä ottaa kii, on vaan kasa luita jotka kolisee vastakkain osuessaan.jos haluat kiinteytystä niin se on ihan eri asia kuin laihdutus.
- alkuperäne postaaja
Tämä viesti on nyt kohta 2 päivää ollut täällä, ja ei ainuttakaan asiallista vastausta.
Hieno juttu! Onpa kiva tällainen palsta.- ja henkisesti sairas
ja kerrot lisäksi oksentelevasi.
19.5 BMI on sopiva nuorelle tytölle ja sirohkolle naiselle, ei pitkälle miehelle. 5-10 kiloa salilta lisävoimaa tekisi hyvää.
Ainoa asiallinen vastaus sinulle on: hakeudu mielenterveyspalvelujen piiriin. - Nwjdagt
ja henkisesti sairas kirjoitti:
ja kerrot lisäksi oksentelevasi.
19.5 BMI on sopiva nuorelle tytölle ja sirohkolle naiselle, ei pitkälle miehelle. 5-10 kiloa salilta lisävoimaa tekisi hyvää.
Ainoa asiallinen vastaus sinulle on: hakeudu mielenterveyspalvelujen piiriin.Aloittaja: sun normaalipaino on 72-89 eli lihota itseäsi ainakin 2 kiloa. Ja mene keskustelemaan ammattiauttajalle.
- totuus tekee kipeää
niin ongelma ei ole painosi, vaan häiriintynyt mielesi.
Oli juttusi totta tai ei, niin häiriintynyt olet joka tapauksessa. Eli terapiaa ja mahdollinen lääkitys.- alkuperäne postaaja
Ongelmani ei ole henkinen vaan fyysinen. Etkö lukenut viestiäni laisinkaan - jos et niin älä suotta sitten kommentoikaan kun et edes tunnu tietävän mikä minua vaivaa.
En IKINÄ suostuisi ottamaan mitään mielialalääkkeitä tms., koska ne lihottaa ja aiheuttaa aknen. Ei kiitos.
Mitä järkeä on ottaa sellaista lääkettä, että lihoo 30kg ja vielä pahan luokan akne päälle.. korjatkaa jos olen väärässä mutta luulisi että sitten alkaisi vaan vituttamaan entistä enemmän. - kapillaaritikku
Ongelmani ei ole henkinen vaan fyysinen. Etkö lukenut viestiäni laisinkaan - jos et niin älä suotta sitten kommentoikaan kun et edes tunnu tietävän mikä minua vaivaa.
En IKINÄ suostuisi ottamaan mitään mielialalääkkeitä tms., koska ne lihottaa ja aiheuttaa aknen. Ei kiitos.
Mitä järkeä on ottaa sellaista lääkettä, että lihoo 30kg ja vielä pahan luokan akne päälle.. korjatkaa jos olen väärässä mutta luulisi että sitten alkaisi vaan vituttamaan entistä enemmän.Korjaan: olet väärässä.
Kun saat lääkityksen kohdalleen, ymmärrät asioita vähän laajemmin. Saatat jopa tulla onnelliseksi, kun sairautesi paranee. Voit alkaa harrastamaan erilaisia asioita, eikä tarvitse roikkua provoilemassa pers homeessa täällä netissä. - totuus tekee kipeää
Mitä järkeä on ottaa sellaista lääkettä, että lihoo 30kg ja vielä pahan luokan akne päälle.. korjatkaa jos olen väärässä mutta luulisi että sitten alkaisi vaan vituttamaan entistä enemmän.Olet mielisairas eli paranoidi ja täysin realiteettitajusi kadottanut. Ihminen, joka kuvittelee omaavansa vakavan ylipainon (tai ylipäänsä olevansa ylipainoinen) silloin kun on liki 190-senttinen ja painaa 70 kiloa, on pahasti sekaisin.
Eli paljon vahvempia mömmöjä nyt tarvitset kuin kevyttä masennuslääkistystä. Taudinkuvaan tietysti kuuluu, että et itse ymmärrä tilaasi. Täytyy vain toivoa, että joku lähipiiristä tajuaa viedä sinut hoitoon vastusteluistasi huolimatta.
Voit miettiä olemmeko me kaikki muut nyt väärässä vai olisitko itse?
- Tyttö19x-
Mä pudotin 6 kiloa pois niin, että pienensin annoskokoni ja aloitin liikunnan. Siis syö vähemmän kuin kulutat,niin ihan varmasti kilot karisevat. Jos et laihdu, niin syöt liikaa.
- totuus tekee kipeää
Olet sitten keksinyt viisasten kiven: kun kuluttaa enemmän kuin saa energiaa niin laihtuu... vaude!
Olet ilmeisesti myös sitä mieltä, että tämän miehen pitää vain sitkeästi laihduttaa. Onhan ylipaino niin ilmeinen. - ruokikaa trollia
totuus tekee kipeää kirjoitti:
Olet sitten keksinyt viisasten kiven: kun kuluttaa enemmän kuin saa energiaa niin laihtuu... vaude!
Olet ilmeisesti myös sitä mieltä, että tämän miehen pitää vain sitkeästi laihduttaa. Onhan ylipaino niin ilmeinen.Kivekset ja penis painaa sellaisen 400g, ne kannattaa raapaista ensimmäisenä pois ja juurineen.
- tiistaitimmi
Kysy kj.mattilalta.
- muualla vika
Minä olen 175cm ja 90kg, naisia riittää joka sormelle.
- perseen hönkä
Niin varmaan. Sähän olet helvetin lihava, lisäks sulla on pakeneva hiusraja sekä silmälasit aknen raiskaama naama.
- Lääkärinplanttu28
perseen hönkä kirjoitti:
Niin varmaan. Sähän olet helvetin lihava, lisäks sulla on pakeneva hiusraja sekä silmälasit aknen raiskaama naama.
Hei!
Vaikuttaisi äkkiseltään siltä, että kärsit bulimiasta (olematta sinänsä yhtään ylipainoinen).
Sinuna lähtisin puhumaan omalääkärin kanssa asiasta. Ellei sellaista jostain syystä ole, joku muukin terveyskweskuslääkäri auttaa sinua eteenpäin syömishäiriösi kanssa.
Syömishäiriö on vakava ongelma, josta harvemmin selviää kotikonstein. Tämä ei tarkoita "hulluksi" leimautumista vaan sitä, että asiantuntijat voivat auttaa sinua pääsemään hankaluudesta - josta voi pitemmön päälle tulla vakava terveysriski niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
Tsemppiä ja uskallusta! - Samato
Lääkärinplanttu28 kirjoitti:
Hei!
Vaikuttaisi äkkiseltään siltä, että kärsit bulimiasta (olematta sinänsä yhtään ylipainoinen).
Sinuna lähtisin puhumaan omalääkärin kanssa asiasta. Ellei sellaista jostain syystä ole, joku muukin terveyskweskuslääkäri auttaa sinua eteenpäin syömishäiriösi kanssa.
Syömishäiriö on vakava ongelma, josta harvemmin selviää kotikonstein. Tämä ei tarkoita "hulluksi" leimautumista vaan sitä, että asiantuntijat voivat auttaa sinua pääsemään hankaluudesta - josta voi pitemmön päälle tulla vakava terveysriski niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
Tsemppiä ja uskallusta!Olen entinen anorektikko ja bulimiakin on tuttu juttu. Sinulla alkuperäinen kirjoittaja on samanlaisia ajatuksia, kuin minulla oli silloin. Kannattaa varata aika ravitsemusterapeutille. Siellä vyyhti toivottavasti lähtee purkautumaan. Mielialalääkkeet ei ole välttämättömiä, eikä omasta mielestäni edes suositeltavia anorektikolle. Toivottavasti paranet!
Miksi te kommentoitte näiden tyhjäpäiden juttuja. Tätä juuri nämä pienet ihmiset haluavat.
Hyvänen aika tämä suomi24 on sairas paikka..
oho, minäkin juuri kirjoitin tänne.. :)- menestystäkö?
Mikä sinun ihannepainosi onkin, niin kirjoita se ylös ja laita näkyvälle paikalle. Kun olet saavuttanut ihannepainosi, niin huomaat, että sinulla on tasan sama ystäväpiiri ja samat arkipäivän huolet kuin "läskinäkin". Sinulla ei ole yhtään enempää menestystä ja vaikutusvaltaa, kuin ennenkään. Jos kuitenkin jatkat laihduttamistasi alle normaalipainon, niin huomaat, että lähimmäisesi alkavat välttelemään seuraasi. Ihmiset välttelevät, koska eivät pysty auttamaan.
Itselläni oli anoreksiaa sairastava ystävätär ja minusta tuntui, että hän teki hidasta itsemurhaa tai kerjäsi huomiota. En tiedä missä vaiheessa hän huomasi asian vakavuuden, mutta pääsipä hengestään. Nykyisin kierrän kaukaa kaikki huojuvat kukkakepit. - lisää itsevarmuutta
menestystäkö? kirjoitti:
Mikä sinun ihannepainosi onkin, niin kirjoita se ylös ja laita näkyvälle paikalle. Kun olet saavuttanut ihannepainosi, niin huomaat, että sinulla on tasan sama ystäväpiiri ja samat arkipäivän huolet kuin "läskinäkin". Sinulla ei ole yhtään enempää menestystä ja vaikutusvaltaa, kuin ennenkään. Jos kuitenkin jatkat laihduttamistasi alle normaalipainon, niin huomaat, että lähimmäisesi alkavat välttelemään seuraasi. Ihmiset välttelevät, koska eivät pysty auttamaan.
Itselläni oli anoreksiaa sairastava ystävätär ja minusta tuntui, että hän teki hidasta itsemurhaa tai kerjäsi huomiota. En tiedä missä vaiheessa hän huomasi asian vakavuuden, mutta pääsipä hengestään. Nykyisin kierrän kaukaa kaikki huojuvat kukkakepit.Jos ihminen tuntee itsensä reippaaksi ja paino ei rajoita työtä eikä harrastuksia, niin hän on sopivan painoinen. Katso peiliin, älä katso puntaria. Jos näet läskiä väärässä paikassa, niin siihen voi vaikuttaa liikunnalla tai sitten se on rakenteellista. Jossain tapauksessa voi olla sisäelimissä sairautta. Esim. turvonnut vatsa saattaa johtua maksan toimimattomuudesta eli lopeta alkoholin käyttö.
Aloittaja on normaalipainoinen, kuten muutkin ovat jo sanoneet. Arvostelukyky vaan pettää ja todelliset syyt ovat syvemmällä. Yritä löytää joku harrastus, joka vie ajatukset pois (merkityksettömästä) painontarkkailusta.
- Naisia minkälaisia
Ala syömään paljon maitorahkaa, kanamunia, kaurahiutaleita, lihaa, kanaa, kalaa, raejuustoa kaikkea missä on paljon proteiinia niin paino tippuu tai sitten nousee, mutta takaan että ULKONÄKÖ paranee ja alat näyttämään komeammalta, sitähän sinä varmasti haluat näyttää paremmalta kuin muut.. Ja sitten naisetkin tykkää, tosin on myös tärkeää että olet muutakin kuin hyvän näköinen, naisilla on kyllä paljon muitakin vaatimuksia, mutta tosta on hyvä lähteä..:D..
- alkuperäne postaaja
Mitä paskaa sä siellä oikeen suollat? Miksei kukaan vastaa asiallisesti tähän viestiin ! Olen tosissani!
- alkuperäi postaaja
tilanneraportti;
parhaina päivinä painan nyt tasan 66kg, ja huonoina joku 67kg... vielä on paljon työtä edessä, vituttaa kun kaikki on paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244