Hei, Jos hommaan DAN vakuutuksen, vaikka ihan sen edukkaiman (sport member ja bronce) niin tarviiko siihen rinnalle enää mitään muuta matkavakuutusta? Mitä ymmärisn näin äkkiseltään niin tuo DANin vakuutus sisältää myös ns tavallisen matkavakuutuksen, eli jos sairastuu muuten tai matka peruuntuu sairauden takia.
DAN vakuutus ja matkavakuutus
3
1051
Vastaukset
- pitkälle matkalle
Kuka tietää,onko Suomessa dan vakuutuksen edustajaa???
- scubaduu
Moi, käsittääkseni ei ole edustajaa Suomessa, itse otin vakuutuksen http://www.daneurope.org/ kautta ja toimii hyvin (kunhan otat vähintään silver vakuutuksen 85€/vuosi). Tuo DAN vakuutus siis ainoastaan sukelluksen kanssa lisäksi normi matkavakuutus.
- pitkälle matkalle
scubaduu kirjoitti:
Moi, käsittääkseni ei ole edustajaa Suomessa, itse otin vakuutuksen http://www.daneurope.org/ kautta ja toimii hyvin (kunhan otat vähintään silver vakuutuksen 85€/vuosi). Tuo DAN vakuutus siis ainoastaan sukelluksen kanssa lisäksi normi matkavakuutus.
Mun tapauksessa tulee kyseeseen ainoastaan matkavakuutus,joka kestää vuoden.
Edellinen vakuutus kun loppuu toukokuun lopussa ja en saa uutta enää Suomen kautta.
Olen kyllä käynyt daneuropen sivuilla,mutta en saa tietää sieltä määrättyjä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869