Kertokaahan kokemuksia? Onko ruoka syötävää? Millaista palvelua siellä saa?
TORIKEIDAS
42
6156
Vastaukset
- aatsipoppaaa
ruokaa ja hyvä palvelu
T. KANTA ASIAKAS - sirulli
Ruokapaikka, jossa ei itse leikata ja pestä salaattia (voi olla yllätyksiä valmis-salaatin mukana esim. etanoita), ei ole minun makuun. Palvelu nuoremmilla työntekijöillä ok, mutta vanhemmat kattoo nokan vartta pitkin.
- Myös kanta-asiakas
Etteivät vain olisi ne etanat lentäneet salaattiin toppatakkisi hihoista? Pese itsesi useammin niin et kuljeta eläintarhaa mukanasi. Torikeidas on loistava paikka, kaikki ruoka on hyvää ja kebab maailman parasta. Palvelu on ollut tosi hyvää aina kun käyn ko. paikassa, huumori pelaa.
- KebabFani
Myös kanta-asiakas kirjoitti:
Etteivät vain olisi ne etanat lentäneet salaattiin toppatakkisi hihoista? Pese itsesi useammin niin et kuljeta eläintarhaa mukanasi. Torikeidas on loistava paikka, kaikki ruoka on hyvää ja kebab maailman parasta. Palvelu on ollut tosi hyvää aina kun käyn ko. paikassa, huumori pelaa.
Torikeitaan kebab on tosiaan ihan koko maassa kuuluisaa. Oulussa kerran olin kebabjonossa ja siinä joku paikallinen sanoi "saispa täälläkin Rovaniemen torikeitaan makuista kebabbia". Muuallakin suomessa paikka tiedetään yllättävän hyvin.
- hyvää on
KebabFani kirjoitti:
Torikeitaan kebab on tosiaan ihan koko maassa kuuluisaa. Oulussa kerran olin kebabjonossa ja siinä joku paikallinen sanoi "saispa täälläkin Rovaniemen torikeitaan makuista kebabbia". Muuallakin suomessa paikka tiedetään yllättävän hyvin.
Hyi helevata ne kebabin kastikkeet muualla, pelkkää paksua tomaattimurskaa johon vähän lisätty pippuria. Torikeitaan kebab aivan ykkösluokkaa.
- -Napakymppi-
hyvää on kirjoitti:
Hyi helevata ne kebabin kastikkeet muualla, pelkkää paksua tomaattimurskaa johon vähän lisätty pippuria. Torikeitaan kebab aivan ykkösluokkaa.
Ja torikeitaan sinappi on kanssa legendaarista! Harmi ko eivät myy sitä enää erikseen
- 8+4
Hyvää ruokaa, koskaan ei oo mitään etanoita ym ollut!
Ykköspaikka. - mr. lorti
Yrittääkö omistaja nyt kalastella tietoja oman firman maineesta, vai ekäpä pientä mainostusta ja sitte toisena persoonana kehumaan lorti-kepappia... voi tsiisus miten läpinäkyvää. Boikotti heti tuommosille saatana! Kukaan nyt kysele etukäteen jonku rasvakioskin palvelusta..
- duuuunari
Kyllä pitää kerran viikossa saada Torikeitaan kebappia.
- ex torikeidas
Kun otat Makkaraperunan kaikilla mausteilla, avattuasi paketin, sieltä löytyy tikkuperunat ja makkarapaloja kera suolan. Onnetonta palvelua. Luukusta heitetään paketit tiskille.
Taso laskee ku lehmän häntä. - ihime touhua
Jooo...
Vaikka onkin vanha keskustustelu, niin pakko vähän avautua.
Kävin tuossa jokunen viikko sitten sunnuntai-iltana hakemassa torikeitaalta ruokaa.
En ole kuuna päivänä saanut niin huonoa asiakaspalvelua kuin sinä iltana ja meinasin jäädä jopa ilman toista ruokatilaustani..
Tämä tummalla tukalla ja parralla varustettu mieshenkilö ei muistanut antaa minulle kahta tilaamaani annosta, vaan antoi aluksi toisen. Kun hän huusi toista tilaustani ja menin sitä hakemaan, sain vastaukseksi "johan sie vittu sait ruokaa".
Yritin selittää kyseiselle myyjälle, että olen tilannut kaksi annosta.
Pienen väittelyn jälkeen sain ruokani ja kiitoksena oli lause "ota sitte saatana"..
Yleensä olen saanut asiallista palvelua siinä paikassa mutta tämän jälkeen ei ole vähään aikaan tehnyt mieli käydä asioimassa siellä..- kesäisin torikeidas
Eikös ne myyjät yleensä kato kuitista että mitä asiakas on tilannu ja kerää sen mukaan sapuskat ja juomat matkaan ????? Pidä oma kuittis tallessa ni ainaki pystyt näyttämään mitä olet tilannu.
Hyviä kebabbeja ja jotku hampurilaisetki meleko hyviä, joku 3-5 vuotta sitten oli jotenkin miellyttävämpi meininki ja mukava talvipakkasella ku myynti oli myös sisäpuolelta. Nyt tulee mentyä huonolla kelillä mäkkäriin tai muualle, ku ei viitti ulkona palella tilausta odottamassa.
- tikkupottu
Se mies yrittää esittää MIESTÄ tyypillisimmillään. Todella surkea asiakaspalvelija. Jos ei muuksi oo ku grilliruuan tekijäksi niin menis vaikka katuja lakasemaan.
Taso laskenut vuosien mittaan ja LUJAA !- ihime touhua
Kertokaa jos joku tietää??
Ymmärsin näin että tämä kyseinen tyyppi on paikan nykyinen omistaja?
Ei se ole ihmekään jos taso laskee kun myyjät luukulla vaihtelevat useammin kuin omat sukat jalassa..
Mistähän lie johtuu :D
No mutta en lähde sitä spekuloimaan sen enempää.
- ei torikeida enää
joo todellinen m...... isolla Mllä
- Kanta-asiakas mäkin
Itse olen asionut keskimäärin joka toinen viikonloppu Torikeitaalla about neljän vuoden ajan, joten kokemusta paikasta on! Nyt on tosin tullut vähennettyä, kun ne hinnat vain yksinkertaisesti hirvittävät!
Yleensä mukaan tarttuu iso kebab tai lordi. Annosten laatu vaihtelee voimakkaasti, joskus on kebabia ilmeisesti roikutettu pitkään joilloin siitä on tullut koppuraista. Joskus on annos jo valmiiksi hieman kylmä (onneksi erittäin harvoin). Mutta pääpiirteittäin on ollut maukasta.
Myös siitä Napakymppi-hampurilaisesta on paljon kokemusta, on ollut joskus suosikkini. Sen hinta on minusta vain liian iso kokoon nähden. Ja sen laatu vasta heitteleekin tekijästä riippuen. Se on monesti liian kylmää ja nykyään tuntuu että on ilmeisesti täytteiden määrää tiputettu parin vuoden takaisesta tasosta. En enää ikinä sitä otakkaan, vaan kebabbia.
Pelkkiä ranskalaisia en suosittele kyllä kenelläkään, annos on kyllä iso hintaan nähden, mutta jotenkin ne vain maistuvat yksistään pahalta. Muista listan ruoista minulla ei olekkaan sitten kertoa kokemuksia.
PS VINKKI JOS JOKU TORIKEITAALAINEN LUKEE: Olisi mahtavaa, jos vielä sais sitä Torikeitaan omaa sinappia ostaa erikseen purkissa, joskus on vain pakko hakea pari makkaraa sen sinapin takia... Varmasti olisi menekkiä sinapille. - ent. kanta-asiakas
Torikeitaalla tosiaan taso laskenut; kebablihat koppuraisia, salaatinkastike maistui aivan voileipäpikkelsiltä ja ranskalaiset aivan hirveitä nykyään ja hampurilaiset kylmiä!! Mitä ihmettä tuolle paikalle oikein on tapahtunut?
- ROI-Ähky
Niinpä, ja hinnat vain nousevat entisestään. Luulisi niillä hinnoilla irtoavan räjähtävän mahtava makunautinto, mutta ei.
- 1000 syöty...
Tosiasia on, että edelleen Rovaniemen parhaan ja ainoan oikean kebabin saa Torikeitaalta. Kaikissa muissa paikoissa kebabit ovat vain surkeita jäljitelmiä, vaaleita lihalastuja jotka maistuvat villasukalle. Ei kannattaisi muissa paikoissa mainostaa myyvänsä kebabbia, ne tekeleet on kaukana siitä.
- Entinen kävijä
Toukokuussa sain ruokamyrkytyksen kyseisen paikan kebabista,että silleen!!!!
- ArtturiPojanPoika1
Torikeitaalta EI KOSKAAN saa KUITTIA !
Ei edes vaikka kerran pyysin.
Että tällaista - lortikebab
^ monestikko oot saanu kuitin hoono suomi pitserioista tai nähny ees tuotteen lyöntiä kassakoneeseen??!!! Torikeitaalla sentään näet kun tuote lyödään koneeseen ja kuitti tulee ulos.
Parhaat kebabit saa torikeitaalta ja palvelu on hyvää. Miinusta tulee annos kokojen vaihtelusta.- Töhö sä
Itse asioin pari kertaa viikossa eräässä "hoono suomi" pizzeriassa ja kyllä siellä lyödään ostettu tuote ihan kassakoneeseen ja kysytään vielä haluanko kuittia. Torikeitaalla ei ole minulta ikinä kysytty, paitsi jos olen maksanut kortilla. Ja olen asioinut siellä keskimäärin joka toinen viikko neljän vuoden ajan ja aina on sama käytäntö ollut. Että turha sinun on syyllistää "hoono suomi" ravintoloita veronkierrosta! Niistä ei ollut täällä puhe vaan TORIKEITAASTA!
Ja niinkuin aiempi kirjoittaja sanoi, jos kuittia ei saa pyydettäessäkään, niin jossain on kyllä vikaa. Kuittihan on annettava!
- suut makiaksi
Palvelu on nykyään kyllä aika hanurista, jos vertaa vaikka vuosituhannen alkuun. kymmenessä vuodessa on melekoinen muutos tapahtunut heikompaan suuntaan. Mutta eikös omistaja vaihtunutkin tässä puolessa välissä ensimmäistä kymmentä ?
Eihän sieltä saa enää edes sitä maailman kuulua JOULUSINAPPIA, joka valmistettiin ennen siellä heidän omassa keittiössä. - non-roskapostibotti
Olen pari kertaa käynyt ja saanut sekä hyvää palvelua että hyvää pikaruokaa. Kerran kokeilin Lordi-kebabbia ja pystyin syömään siitä vain yhden kolmasosan :)
- pyytäkää kuitti
Kyllä kuitti kannattee ostoksesta pyytää kun elintarvikkeesta kyse.. jos saat ruokamyrkytyksen tai listerian yms. on sulla siinä todiste että mitä tuli syötyä ja mistä hankittua.
- riiistinnniisti
Valvokaa no äkkiä ettei harmaa tallous rehota, paikan nimiki sen sannoo eli keidas kiskuriyrittäjille! Kuitti kätteeen ja jossei niin ilmotusta verottajalle ja pal..eiku polliisille.
- Anonyymi
Troijan kebab oli paras joka osa-alueella. Torikeitaalta sai aina ennen hyvää kebabia mutta nykyään tekijän mielentilan mukaan, murrrrheellista...
- Anonyymi
Toriskeidaa.
- Anonyymi
Ennen oli kebab suomen parasta mutta nykyään alaarvoista mössöä
- Anonyymi
SUOMEN PARASTA KEBABBI :) Olen kantis ja EN Ikinä syö kenenkään "muitten " laittamaa kebabbia ja tiedätte varmaan miksi!
Kebab salaatilla :) KIITOS Aiakas ystävällisyydestänne vuosien ajalta. Tsemppiä teille kaikille. - Anonyymi
min ei uskala otta mitta,latu on hoono.
- Anonyymi
Tilasin viikko sitten ranskalaiset ja hampurilaisen. Otin kotiin mukaan, matka 200m. Kotona jo hampurilainen kylmä. Tehkää pimut palkkanne eteen työt kunnolla. Roiskitaan ruuat miten sattuu.
- Anonyymi
Olen kotoisin siitä vierestä. Kun olin nuori säkki, jolla ei paljoa rahaa ollut. Kävin ainoastaan torilla syömässä kebabbia, koska oli paras. Se oli kuukauden kohokohta silloin. Jotain kuitenki tapahtui matkan varrella paikalle.. olen nyt 37 ja muistelen lämmöllä paikkaa. Nyt käyn kokeilemassa kerran vuodessa, josko ne yltäisi samalle tasolle. Tilasin kerran kebab salaatilla. Myyjä löi eteen laatikon täynnä sitä kaalisettiä, joka oli suht kuiva, kun kastiketta oli suht vähän.. sitä valkoista.. kebabbia oli normaalia vähemmän. Otin isona. Kävin autossa syömässä 5min ja palautin kebabin takaisin. Myyjän ihmetellessä kertoessani etten ostanut mitään kaalta koko rahalla, vaan halusin parhaan keben. Myyjä sanoi et tommonen se on. Sanoin että kertoo jollekkkin, joka osaa muuntaa tuon tuotteen vastaamaan edes nimeä.. tästä on nyt pari vuotta. Olen kuullut tutuilta saman asian. Joko sieltä saa asianmukaista salaattikebee?
- Anonyymi
Ostin ison kebabin riisillä vähän aikaa sitte. Oli kyllä mielestäni oikeen hyvä. Soppeli annos.
Saattaahan se olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin ison kebabin riisillä vähän aikaa sitte. Oli kyllä mielestäni oikeen hyvä. Soppeli annos.
Saattaahan se ollaettä työntekijöillä vaihtelee laatu.
- Anonyymi
Kävin eilen kokeilemassa uudestaan. Lordi muusila. Nyt se oli täytetty muusilla. Siis sen onnettoman salaatin alla myös muusia. Paljonko siinä pitäs olla kebua? Mulla jäi puolilaatikkoa muusia kun olin syönyt.. ennen kebu kastiketta oli reilusti, nyt harmitti ku päällimmäiset kebut sai kastiketta. Loput piti vetää kuivana suht kuivan muusin kera.. kebuliha hyvää ja muusi hyvää. Kannattaa opettaa sen Kebun tekeminen.. priorisoisin kebab määrä vastaa sitä mitä sanotaan huomio kastikkeen riittävyyteen. Muusi/kebab ratio. Tasalaatu tärkeää.
- Anonyymi
mina ei tillata mitta,ei huva rooka.
- Anonyymi
Muutama v sitte ostin makkaraperunat. Huvitti ku nuori nainen toimi niinku kasariaikoina,normimäärä makkaraa ja järjetön läjä pottuja..Ihan ku ostaja ei älyäis että on turha yrittää näyttää ilmasilla potuilla että annos on iso...
- Anonyymi
kyl itelläkin oli aika nihkee kokemus 3 vuotta sit lordi kepun kanssa.. sen jälkeen en ole sieltä enään mitään hakenut
- Anonyymi
Ei kait nyt kukaan oikeasti syö tuollaista sontaa. Opetelkaa kokkaamaan!
- Anonyymi
Nykyään ei tule tuosta paikasta haettua mitään kun hinnat on aivan järkyttävät moneen muuhun paikkaan nähden.Ruokakin on niin epätasalaatuista kuin olla voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802