niin mistä sais tuohon lauluun nuotit(pianolle) ?:)
johanna kurkela-rakkauslaulu
8
1536
Vastaukset
- mäkin kaipaisin
mäkin kaipaisin
- allelumpeidenjäin
Joo tääl kans kaipais nuottei. Tarvis häihin nuotit ettei tarvi ihan vaa laulaa olis piano edes taustalla soimassa :)
Kannattaa oman kirjaston hakukoneeseen kirjottaa Johanna Kurkela tai Rakkauslaulu jne, kyseisen kipaleen nuotit löytyy muutamasta nuottikirjasta. Itse kyselisin samalta artistilta Prinsessalle-kappaleen nuotteja? niitä ei meinaa sitten mistään löytyä:
- Kaniiz
Itsekkin niitä kaipaan, mutta eipä tunnu netistä löytyvän :'((
Opettaja sanoi, että suurin toivelaulukirja 21 saattaisi löytyä :)) - lindeman2
Suuressa Toivelaulukirja 20:ssa on "Sun särkyä anna mä en"-laulun nuotit. En tiedä olisiko 21:ssa joku muu Johannan laulu.
Tosi vaikea on löytää nuotteja... itsekin kaipailen. Mut pitäis osata itse hakea soinnut ja kehitellä jotain säestyskuvioita... :). Pitäis varmaan kokeilla. - Linkatkaa!
Mmm-m, mäkin tarvitsisin!
- nuottihyyppö
ne nuotit löytyy "komppaa itse" kirjasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984