olen mol.fin sivuilta tutkiskellut ja 8-16e on haitari. saako jossain tessissä sitten katoilta jotain lisää en tiedä.
millasta palkkaa saatte lumitöistä
5
4120
Vastaukset
- jarre.
Itse saan keikkaluontoisesti tehden 13,50e/h. Kolmisenkymmentä tuntia kuukaudessa. Aika kuntoilupohjaltahan tuo menee, kun lähtee vielä kakkostyön verokortilla.
Siinä n.10e-11e/h tuntuvat liksat pyörivän, ketään en ainakaan tunne joka alle 10e saisi muissakaan firmoissa, oli keikkalainen tai säännöllisemmin painava. 1e - 2e enemmän olen ymmärtänyt, että saavat ne jotka katoilla ja tarkemmissa paikoissa keikkuvat, mutta itse teen ihan maankamaralla eikä ole samassa poppoossa muitakaan jotka pudottavat. Joten sitä en tiedä mitenkään varmana faktana.
Ihan nyt miten ajattelee, mutta hommaan nähden ihan siedettävää liksaa. Riippuu tietty mihin vertaa.- tiedustelija´v
tuskin vuokrafirma. tes jotain muuta kuin kiinteistöpuolen tai sitten sulla on kokemusta tarpeeksi (itse ikäni tehnyt kans mutten palkan edestä)
- Keikkahommisa ;)
Tuntuu vaihtelevan kovasti. Kahtena talvena tullu oltua ja tämän vuoden puolella oli 9,00 e ku kattelin lappusista. Näin keikkahommissa, en tiiä sitte miten vakituisena...
- Anonyymi
Tiedätkö paljon siitä tänään maksetaan?
- Anonyymi
Huomasin että nämä on tehty vuonna 2011!
Mitenkäs tänäpäivänä maksetaan?
Uteliaana haluaisin tietää…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102513- 842201
- 561717
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601703- 1571613
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541501- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206