Kosmetologi pilasi kulmani!

Nuppulii

Päätin vihdoinkin mennä kosmetologille muotoilemaan kulmani, kun niin monet ovat sitä suositelleet. Minulla on (tai siis oli) paksut ja nätit kulmakarvat, jotka olisivat kaivanneet vain vähän tasoitusta. Sanoin ainakin viisi kertaa, että älä sitten vaan nypi liian ohueksi. Sanoin myös, että haluan pitää kulmakarvojeni oman muodon, enkä halua sellaisia hirveitä, pyöreitä kulmia. En pystynyt kertaakaan katsomaan peiliin koko operaation aikana ja kuinkas ollakaan - kulmistani oli tullut järkyttävän ohuet ja niiden oma muoto oli kadonnut kokonaan! Kaiken lisäksi kosmetologi nyppi kulmia niin kovakouraisesti, että ihosta vuosi verta useammasta kohtaa. Vaikka hän nyppi kulmani niin ohuiksi, jätti hän kuitenkin rumia hajakarvoja sinne tänne.

Nyt kotona tuijotan peiliin ja itken. Saako näitä enää koskaan takaisin sellaisiksi, kun ne olivat? En enää IKINÄ annan kenenkään nyppiä kulmiani! Oli pakko avautua, anteeksi.

11

2095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfgöjflkjgfkg

      Miksei saisi?

    • KosmetologiN24

      On ollut todella ammattitaidoton kosmetologi asialla:( Onneksi tämmöisiä on kuitenkin harvassa..
      Toivoen et saanut ikuista kammoa kosmetologeista tuon takia! :)

    • kasvaa!

      Jos kulmat nypittiin ensimmäisen kerran (ja vaikka olisi nypitty muutaman kerrankin) niin kyllä ne sieltä kasvaa ennalleen. Odota rauhassa ja opettele sen jälkeen itse nyppimään sellaisiksi kuin itse haluat. Olen aina nyppinyt omat kulmani juuri sellaiseen muotoon kuin haluan, jos kasvohoidon yhteydessä on nypitty kulmia, olen huomauttanut että vain hajakarvat saa nyppiä.

      • 18+15

        Voin kuvitella tuskasi. Sillä jo muutaman kulmakarvan nyppääminnen väärästä kohtaa saa ilmeen muuttumaan järkyttävästi. Mutta että luonnolliset kulmat menty nyppimään malliin "viivat ilmapallossa". HUH. Toivottavasti kasvavat nopeasti takaisin.


      • shit happens*

        En ymmärrä ihmisiä, joilla ei itsellä pysy pinsetit kädessä, vaan pitää kosmetologilla käydä itseään rahasta kynityttämässä. Itse kun nyppii, tietää ainakin, paljonko karvoja haluaa poistaa. Ja sen, ketä syyttää, jos lopputulos kaduttaa!


      • Anonyymi
        18+15 kirjoitti:

        Voin kuvitella tuskasi. Sillä jo muutaman kulmakarvan nyppääminnen väärästä kohtaa saa ilmeen muuttumaan järkyttävästi. Mutta että luonnolliset kulmat menty nyppimään malliin "viivat ilmapallossa". HUH. Toivottavasti kasvavat nopeasti takaisin.

        Mulle tehtiin tänään tämä. Viivat ilmapallossa.


    • vieläkin vihainen

      Mulle kävi samoin kuukausi sitten. menin kosmetologille, kysi että nypitäänkö no annoin kunnon varoitukset ettei yhtään saa ohentua sillä olen kasvattanu kulmiani semmoiset viisi vuotta (eivät millään kasva) eikä tulos ole vielä lähelläkään toivottua. No sit operaation jälkeen katoin peiliin, ei perkele kulmani olivat yhdet tikut. Suututti niin paljon ja valitusta kesti usean päivän. Nyt olen sit joutunut kulmakynällä muotoilemaan kulmani, eikä ole yhtään mukava. Sen lupasin itselleni etten ikinä anna toisen nyppiä kulmiani ja jos musta joskus tulee kosmetologi niin todellakin tottelen mitä asiakas pyytää. Mieluummin liian vähän kuin liikaa.

      • ääneen palutetta

        asiakas on aina oikeassa.Toivottavasti saitte suunne auki paikan päällä ettette tänne valita-kosmetologi vain siten oppii kuuntelemaan asiakastaan kun saa suoraa palautetta.Itselleni kampaaja laittoi kulmiin värin ja nyppi ne rumasti-sanoin etten ole todellakaan tyytyväinen ja miksei kuunnellut ohjeitani-Pyysin hyvitystä ja sainkin hinnan alespäin ja anteeksipyynnön kera-Olen muuten käynyt samaisella uudelleen ja hän tekee juuri kuten haluan-minähän maksan palveluista!


    • Eka ja "vika" kerta

      On se kumma, että kosmetologi, jolla oli itsellä kauniisti muotoillut, tuuheat kulmakarvat, nyppi minun kulmani viiruiksi, vaikka nimenomaan sanoin, että EI viiruja. Lisäksi ne ovat nyt erimuotoiset ja toinen puoli harvempi kuin toinen. Tätähän en huomannut vielä peiliin katsoessani, koska väriä oli sen verran paljon ihossa.
      Halusin kulmistani hiukan tummemmat, ettei tarvitsisi joka aamu töihin lähtiessä käyttää kulmakynää. No nyt joudun vetämään toiselle puolelle kynällä "lisää", jotta olisivat symmetriset.

      Ihmettelenkin, miksi välillä ei saa katsoa peiliin, kun kulmia nypitään? Kosmetologi vaan höpöttää kivoja juttuja, ja harhauttaa asiakkaan, ettei huomaisi mitään epäilyttävää.

    • :::

      Mulle kävi ihan samalla lailla, mutta kun kyselin kavereilta että onko ne ihan kauheet, niin ei ne edes huomannut että niitä oli nypitty :) omaa naamaa vaan näkee niin paljon, että muutos tuntuu isolta. Itekkin sillon panikoin, mutta kasvo aika nopeasti samanlaiseksi.

    • ärsyttääpirusti

      Ittelle kävi samalla lailla. Pelottaa ihan hirveesti, jos ne ei enää ikinä kasva takasin! :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe