Onko avantouinti ilman pukukoppia mahdoton yhtälö? Tarkoitan, että heti kastauduttua kuivaisi pyyhkeellä ja laittaisi märän uimapuvun päälle vaatteet..Harrastaako joku sellaista vai palelluttaako siinä itsensä?
Avantouinti ilman pukukoppia?
3
2350
Vastaukset
- northstyle
Moro! Itte oon muutamaan otteeseen harrastanut avantouintia ilman pukukoppia. Kyllä siinä hieman vilponen tulee ku kuivaa. Mutta vaatteet päällee ja autoon, homma on suoritettu. Itse menin joskus plussa kelillä avantoon uimaan. En edes kuivannut, laitoin vain vaatteet päälle ja pyörällä kotiin. Siinä tuli vilu, en suosittele matkimaan minua!
Uimaan vaan, avantouinti on mukava harrastus. Yksin ei kannata ikinä harrastaa!- pulipulipoks
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
- atlatl
pulipulipoks kirjoitti:
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
...ittelleni "mukanakannettavan pukukopin" eli sadekankaasta ja fleecectä sellaisen niinku ison sadeviitan.
Se vaan päälle ja sen alla voi sitten kuivailla ja vaihtaa kuivat alusvaatteet.
Sama kapine toimii ulkona lisälämmikkeenä esin luistelukentän reunalla.
Kesällä olen käyttänyt tavallista,isoa sadeviittaa vastaavasti. Sen sisällä voi vaihtaa vaateitta vaikka keskellä väkijoukkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070