Onko avantouinti ilman pukukoppia mahdoton yhtälö? Tarkoitan, että heti kastauduttua kuivaisi pyyhkeellä ja laittaisi märän uimapuvun päälle vaatteet..Harrastaako joku sellaista vai palelluttaako siinä itsensä?
Avantouinti ilman pukukoppia?
3
2634
Vastaukset
- northstyle
Moro! Itte oon muutamaan otteeseen harrastanut avantouintia ilman pukukoppia. Kyllä siinä hieman vilponen tulee ku kuivaa. Mutta vaatteet päällee ja autoon, homma on suoritettu. Itse menin joskus plussa kelillä avantoon uimaan. En edes kuivannut, laitoin vain vaatteet päälle ja pyörällä kotiin. Siinä tuli vilu, en suosittele matkimaan minua!
Uimaan vaan, avantouinti on mukava harrastus. Yksin ei kannata ikinä harrastaa!- pulipulipoks
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
- atlatl
pulipulipoks kirjoitti:
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
...ittelleni "mukanakannettavan pukukopin" eli sadekankaasta ja fleecectä sellaisen niinku ison sadeviitan.
Se vaan päälle ja sen alla voi sitten kuivailla ja vaihtaa kuivat alusvaatteet.
Sama kapine toimii ulkona lisälämmikkeenä esin luistelukentän reunalla.
Kesällä olen käyttänyt tavallista,isoa sadeviittaa vastaavasti. Sen sisällä voi vaihtaa vaateitta vaikka keskellä väkijoukkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893