Onko avantouinti ilman pukukoppia mahdoton yhtälö? Tarkoitan, että heti kastauduttua kuivaisi pyyhkeellä ja laittaisi märän uimapuvun päälle vaatteet..Harrastaako joku sellaista vai palelluttaako siinä itsensä?
Avantouinti ilman pukukoppia?
3
2069
Vastaukset
- northstyle
Moro! Itte oon muutamaan otteeseen harrastanut avantouintia ilman pukukoppia. Kyllä siinä hieman vilponen tulee ku kuivaa. Mutta vaatteet päällee ja autoon, homma on suoritettu. Itse menin joskus plussa kelillä avantoon uimaan. En edes kuivannut, laitoin vain vaatteet päälle ja pyörällä kotiin. Siinä tuli vilu, en suosittele matkimaan minua!
Uimaan vaan, avantouinti on mukava harrastus. Yksin ei kannata ikinä harrastaa!- pulipulipoks
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
- atlatl
pulipulipoks kirjoitti:
Juu, tullut yleensä myöhään syksyllä ja joskus talvellakin kun ei kovaa pakkasta. Kylhän se onnistuu mutta mukavampaahan se rauhassa vaatteet vaihtaa. Mutta mikä idea on jättää märät vaatteet alle?? Tuossa muuten youtubessa pätkä avannosta ilman koppia... http://www.youtube.com/watch?v=OlDLmy_MEBo
...ittelleni "mukanakannettavan pukukopin" eli sadekankaasta ja fleecectä sellaisen niinku ison sadeviitan.
Se vaan päälle ja sen alla voi sitten kuivailla ja vaihtaa kuivat alusvaatteet.
Sama kapine toimii ulkona lisälämmikkeenä esin luistelukentän reunalla.
Kesällä olen käyttänyt tavallista,isoa sadeviittaa vastaavasti. Sen sisällä voi vaihtaa vaateitta vaikka keskellä väkijoukkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245