8 syytä ei-tahdottuun sinkkuuteen

työtön KGB

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011011012977052_lz.shtml

Palstan at-miehille tärppää 6-8 kohtaa.

1. Negatiivisuus
2. Olet liian valikoiva
3. Tavoittelet kuuta taivaalta
4. Et osaa tehdä kompromisseja
5. Olet epätoivoinen
6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle
7. Olet liian helppo nakki
8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

15

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m21v.

      Itse en ole mitään noista vaan olen pelkästään ujouden takia atm. :P

    • 17+3

      Tuostahan puuttuu vaikka kuinka paljon syitä.
      esim. Raittius, vammaisuus, mielisairaus, ulkonäkö, ujous, epäsosiaallisuus, epävarmuus/huono itsetunto, pituus/paino, köyhyys, vaikea sairaus ja on varmaan muitakin syitä.

      • majur

        Kyllä varmasti löytyy naisia joille kelpaa raitis, ruma, epäsosiaalinen, epävarma, lyhyt, läski tai köyhä. Näille ei sitten taas kelpaa sellainen nainen joka huolisi eli kaikki menee kohtaan 2.


      • 57542824582
        majur kirjoitti:

        Kyllä varmasti löytyy naisia joille kelpaa raitis, ruma, epäsosiaalinen, epävarma, lyhyt, läski tai köyhä. Näille ei sitten taas kelpaa sellainen nainen joka huolisi eli kaikki menee kohtaan 2.

        1. Olen positiivinen ja joskus myös negatiivinen
        2. Olen melko valikoiva
        3. Tavoittelen kuuta taivaalta
        4. Osaan tehdä kompromissejä
        5. Olen epätoivoinen tällä hetkellä
        6. Elämässäni olisi tilaa parisuhteelle
        7. Olen viisas...
        8. En ole päässyt yli menneisyyteni traumoista
        9. OLEN SOSIAALISESTI PELOKAS...

        Ei siis mahdollisuuksiakaan saada naista elämäni aikana :'(


    • Fesfjkwenkjkefnfewke

      Tuota, eikö perus-sinkkunainen täytä nuo kaikki kohdat?

      • Reipas Poikamies

        Miten naisen voi edes iskeä jos ei ole supliikki mies? Se toki ei riitä että jos mies puhuu sitä sun tätä kun ruuneperi, juttua on osattava viedä ja johdatella "oikein" naisten kanssa.

        Tyyliä, tehoa ja luxusta naisen iskemiseen!


      • perus-sinkku nainen

        Ei ainakaan minun kohdalla toteudu kohdat 5, 7, ja 8. Muuten kyllä natsaa.


      • ehkä perusnainen
        perus-sinkku nainen kirjoitti:

        Ei ainakaan minun kohdalla toteudu kohdat 5, 7, ja 8. Muuten kyllä natsaa.

        tai sitten minä en ole ihan perus.


    • jessejeesusteippi

      Olisin vieläkin suhteessa jos vain olisin halunnut lapsen kasvattajaksi.. Pari suhdetta kaatunut tuohon ongelmaan.

    • Ei noin

      "5. Olet epätoivoinen
      7. Olet liian helppo nakki"

      Siinäpä ne. Paitsi että osaan piilottaa epätoivon ja helpon sijasta olen varma.

    • sinkkulainen

      Lisäisin tuohon listaan vielä neljä kohtaa, jotka ovat varmaan monen suomalaissinkun perusongelma:

      9. Olet ujo
      10. Sinulla on huono itsetunto ja -luottamus
      11. Olet ylipainoinen
      12. Sinulla on ongelmia alkoholinkäytön kanssa

    • Voisi olla että tuo 2 kohta osuu jotenkin, mutta hetkinen ei se osu kun se lista on alle 5 asiaa pitkä (4). 7 kohta kyllä osuu aika mallikkaasti valitettavasti. Muut asiat ei kyllä osu.

    • työtön ATM

      "1. Negatiivisuus"

      Minun kohdallani negatiivisuus on vain realismia koska eihän mun elämässä koskaan mitään positiivistä tapahdu.

      "2. Olet liian valikoiva
      3. Tavoittelet kuuta taivaalta"

      Rumalla naisella ei tee mitään.

      • Ceiling Cat

        "Minun kohdallani negatiivisuus on vain realismia koska eihän mun elämässä koskaan mitään positiivistä tapahdu."

        Eikä tuu tapahtumaankaan niin kauan kuin ajattelet noin.

        Sun juttujes perusteella täsmää myös nämä:

        4. Et osaa tehdä kompromisseja
        5. Olet epätoivoinen
        6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle

        netti ja teinien tiirailu kirjastossa vie liikaa aikaa

        8. Et ole päässyt yli menneisyydestä

        toistuvat puheet jostain lutkasta jolle pitäis kostaa. get over it. vanhojen juttujen hautominen on vaan osoitus heikkoudesta.


    • Ex-checker

      Tsekataan

      "1. Negatiivisuus"
      -Pitääkö aina olla positiivinen joka asiasta? Entä jos oikeasti on jotain josta kuuluisikin olla negatiivinen tai kriittinen?
      Lisäksi jutussa mainittu sinkkustatuksen murehtiminen on täysin eri juttu kuin pettymykset jotka ovat horjuttaneet luottamusta ihmisiin ja uskoa ihmissuhteisiin.
      Ei se itsensä kehittäminen ja omassa rauhassa olo muuta mitään koska ne ihmissuhteet ovat edelleen samankaltaisia. Menneisyyttä sitä paitsi ei voi muuttaa eikä niistä kaikista asioista ajatella vain positiivisesti.
      Pääasia on ettei sitä pura toisiin tietenkin, mutta pitää toisen tulla pikkaisen vastaan ja ymmärtää että toisen mahdollisuutta negatiivisuuttakin. Syyt voivat olla hyviäkin sille.

      "2. Olet liian valikoiva"
      Osittain totta. Lapsettomuus, normaalivartaloisuus, fiksuus, huumorintajuisuus ja samankaltaiset arvot sekä tulevaisuudensuunnitelmat ovat tärkeitä. Siinä taisi olla kuusi.

      "3. Tavoittelet kuuta taivaalta"
      Nuoremman kyllä koska ei nyt oikein kiinnosta vanhemmat naiset. Omanikäinenkin (siinä 30) voi olla toki.
      Mielestäni on aika sairasta miettiä että miten sijoittuu muihin miehiin ja naisiin verrattuna. Mikä tämä on? Joku kilpailu jostakin suosiosta?

      "4. Et osaa tehdä kompromisseja"
      Olen hyvä tekemään kompromisseja kunhan sitä ei tehdä sellaisista asioista kuin että asutaan omakotitalossa maalla (ei kiinnosta) tai on pakko saada kirkkohäät tai jotain muuta vastaavaa.

      "5. Olet epätoivoinen"
      Taitaa olla juuri päinvastoin. Olisinkin jolloin huolisin varmaan sitten kenet tahansa.

      "6. Elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle"
      Paljonkin on tilaa kunhan ei tule XL pakkauksessa.

      "7. Olet liian helppo nakki"
      Tunteita en kyllä mielettömästi paljastele, mutta olen taipuvainen muuttamaan suunnitelmia toisen suhteen. Eipä tuollaisia suhteita ole ollut montaa, mutta niissä kieltämättä olen varmaan alussa ollut liian halukas tutustumaan sekä myös kertomaan itsestäni. Pilaa varmaan tunnelman kun on liian avoin ja tahtoo viettää toisen kanssa aikaa.

      "8. Et ole päässyt yli menneisyydestä"
      Enpä oikeastaan. Mutta sitä ei voi kieltää etteivät ne kertoisi ihmisestä jotakin, vaikuttaisi meihin ja että ne eivät olisi opettaneet jotakin.

      Mutta tämä taisi olla enemmän naisille suunnattu. Omalla kohdalla taitaa vain painaa se etten ole tarpeeksi haluttava mies noin ylipäätään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe