Kävin muutama päivä sitten ottamassa alahuuleen sivulle korun, eli siis labretin. Ekat pari päivää huuli ei ollut kuin jonkin verran tuvoksissa, mutta nyt kolmantena päivänä heräsin huuli melkoisen turvonneena. Onko normaalia vai pitäisikö pelästyä? Olen puhdistanut korua hyvin, huuhdellut iltaisin ja aamuisin lämpimällä vedellä, sekä purskutellut suun raikkalla vedellä jokaisen aterian jälkeen. Huuli ei näytä vuotavan mitään "mätää" erityisesti, ei myöskään kuumota tai punoita, tai muuten vaikuta tuhehtuneelta, ainoastaan oli tänä aamuna melko turvoksissa. Kertokaas siis viisaammat, onko normaalia?
Huulikoru, turvotus!
3
2304
Vastaukset
- 454564465464132415
Eiköhän se ole ihan normaalia, kun neulalla tökätään ihoon reikä, että useita päiviä turvottaa ja on kipeä. Ei ne lävistykset päivässä parane. Aamuisin muutenkin nesteet kerääntyy naamaan joten saattaa olla huuli turvonneempi aamulla.
- alkup.
Odottelinkin jonkunnäköistä turvotusta, ihmettelen vain miksi huuli turposi reilusti vasta nyt, kolmantena päivänä. En taida tänään päästä kämpästä ulos turvonneen huulen kanssa. Pienoinen paniikki päällä siitä että mitä jos tämä nyt vaan turpoaa turpoamistaan ja kipeytyisikin vielä kaikenlisäksi kunnolla, siinävaiheessa olisi koruakin ikävämpi irroittaa jos kävisi niin huonosti että koru siis olisi poistettava. Ehkä liioittelen ja pelkään turhia, huolestuttaa vaan kun ei tunnu laskevan tuo turvotus.
- alkup.
alkup. kirjoitti:
Odottelinkin jonkunnäköistä turvotusta, ihmettelen vain miksi huuli turposi reilusti vasta nyt, kolmantena päivänä. En taida tänään päästä kämpästä ulos turvonneen huulen kanssa. Pienoinen paniikki päällä siitä että mitä jos tämä nyt vaan turpoaa turpoamistaan ja kipeytyisikin vielä kaikenlisäksi kunnolla, siinävaiheessa olisi koruakin ikävämpi irroittaa jos kävisi niin huonosti että koru siis olisi poistettava. Ehkä liioittelen ja pelkään turhia, huolestuttaa vaan kun ei tunnu laskevan tuo turvotus.
Kyllä se huuli sitten laskikin nätisti, oli tosin turvoksissa ainakin kolme päivää, sitten alkoi olemaan jo syöminen ja puhuminenkin helpompaa. Nyt reilun viikon vanha lävistys voi oikein hyvin, ei turvotusta, kipua tai muuta ole ollut, hyvin parantunut. Syöminen joka ennen korun turpoamistakin tuntui vähän hassulta, käy nyt luontevasti, en edes ajattele tai muista korun olemassaoloa, aika nopeasti siihen on tottunut. Ajattelin kirjoittaa tämän tänne jos joku muukin panikoi huulilävistyksensä turpoamista ja miettii onko se normaalia, normaalia taisi olla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407