Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Munahaukat töissä

vihaaja

Miksi ihmeessä tälläisiä naisia on olemassa ketkä häpeilemättä ovat varatun miehen ympärillä jatkuvalla syötöllä. Jos joku nyt sanoo että kyllä se mies antaa sen munahaukan pörrätä siinä ihan mielellään niin on väärässä. Näen kuinka miehellä on hankalaa olla töissä kun munahaukka jatkuvasti ahdistelee.. Änkeää tupakalle mukaan, flirttaa, ahdistelee ehdotuksillaan, ruokalassa änkeää miehen viereen niin lähelle ettei mies edes kättään voi liikuttaa. Mies on varattu ja en ole huomannut hänen antavan mitään merkkiä että olisi kiinnostunut pikemminkin katseessa näkyy inhoa sitä naista kohtaan ja miehen käytös on erittäin vaivaantunut. Mitä tää munahaukka ajaa tällä takaa. On erittäin kamala katsoa tätä töissä joka päivä. Joten siis jos mies lähtisi ja pettäisi niin ainakin tässä tapauksessa olisi se munahaukka kyllä syyllinen tähän petturuuteen koska niin räikeästi hän toimii.. Kuvottavia tuollaiset kakkosnaiset ketkä aivan tahallaan haluavat rikkoa muiden suhteita. Ps... kannattaa olla tarkkana koska munahaukkoja on paljon ja joka paikassa.

55

3794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

      skanskalla on pahin munahaukka.Ämmä on mestari ja panettaa ittensä joka ukolla.

    • mä luulen

      sille naiselle. Ja mistäs tiedät, ettei varattu mies ole itse flirttaamista aloittanut? Mies vaan esittää muitten edessä, ettei välitä naisesta yhtään. Ootapas kun vapaa-aika koittaa, niin johan mies vonkaa naista ihan tosissaan. Ja töissä ollaan hys hys, ettei kukaan vaan tajua asiaa. Eikä etenkään kerro miehen puolisolle.
      Jos kuvaamasi on totta, naisella taitaa olla vaikeuksia pysyä sopimuksessa, ettei omasta kuormasta syömistä pidä työkavereille näyttää.

      • vieläkin vihaaja

        Voi kuule en ole kateellinen en sinnepäinkään. Minulle riittää vientiä vapaiden miesten puolelta enkä todellakaan ottaisi ristikseni varattua miestä, Taidat itse olla munahaukka kun noin puolustat :D
        Tätä on jatkunut jo pitkään ja mies vaivautuu koko ajan vaan enemmän, Voihan olla että heillä on suhde mutta on munahaukan toiminta kyllä niin räikeää että sääliksi käy hänen saaliinsa. Munis on vielä tukeva ja ei niinkään vetävän näköinen ja tiedän miehen puolison joka on kaunis ja hoikka ja pitkä. Eli muniksen vastakohta. Kyllä se on muitekin miehiä töissä vikitellyt ja jopa myös asiakkaiden miehiä... joten siitä voi varmaan vetää johtopäätökset.. MUNAHAUKKA.


      • Viisas vaimo...

        Kateellisuudesta sitä jaksetaan jankuttaa. Kuka ihme on kateellinen munan perässä juoksevalle tai sitä kerjäävälle naiselle? Ei ainakaan kukaan toinen nainen, jolla on vähänkin järkeä tai itsetuntoa korviensa välissä. Kuka haluasi olla kakkosen roolissa? Ei kait kukaan.

        Yleensä itseään aliarvioivat ja -arvostavat naiset ovat kokeneet jonkun trauman ihmissuhteissaan tai heitä on yli päätään kohdeltu väheksyväti, josta on kehittynyt kuvitelma, että he ovat kä'veleviä v...ja, ja tärkein tavoite on antaa miehelle; näin naisten itsetunto pönkittyy edes hetkeksi.

        Harva mies vonkaa tuollaista naista; miksi vonkaisi kun saa muutoinkin jos siis haluaa. Ja useinhan haluaa panna, muttei mitään muuta.


      • tehkää työnne
        vieläkin vihaaja kirjoitti:

        Voi kuule en ole kateellinen en sinnepäinkään. Minulle riittää vientiä vapaiden miesten puolelta enkä todellakaan ottaisi ristikseni varattua miestä, Taidat itse olla munahaukka kun noin puolustat :D
        Tätä on jatkunut jo pitkään ja mies vaivautuu koko ajan vaan enemmän, Voihan olla että heillä on suhde mutta on munahaukan toiminta kyllä niin räikeää että sääliksi käy hänen saaliinsa. Munis on vielä tukeva ja ei niinkään vetävän näköinen ja tiedän miehen puolison joka on kaunis ja hoikka ja pitkä. Eli muniksen vastakohta. Kyllä se on muitekin miehiä töissä vikitellyt ja jopa myös asiakkaiden miehiä... joten siitä voi varmaan vetää johtopäätökset.. MUNAHAUKKA.

        mies mykkä, jos ei ole suuta sanoa, että sori vaan, ei kiinnosta? Mies taitaa kuitenkin olla imarreltu saamastaan huomiosta. Ja mitä muuten asia sinulle kuuluu? Saitko ko mieheltä itse pakit?
        Mikään ei ole työpaikalla niin ärsyttävää kuin työkaverit, jotka vahtii toisten tekemiset ja tekee niistä aivan omia johtopäätöksiään. Ja niitähän riittää jokaisessa paikassa. Taidat itse kuulua juuri noihin, joiden työaika menee vahtiessa muiden tekemisiä.
        Vai sinunko miestäsi se vikittelee?


      • ap
        tehkää työnne kirjoitti:

        mies mykkä, jos ei ole suuta sanoa, että sori vaan, ei kiinnosta? Mies taitaa kuitenkin olla imarreltu saamastaan huomiosta. Ja mitä muuten asia sinulle kuuluu? Saitko ko mieheltä itse pakit?
        Mikään ei ole työpaikalla niin ärsyttävää kuin työkaverit, jotka vahtii toisten tekemiset ja tekee niistä aivan omia johtopäätöksiään. Ja niitähän riittää jokaisessa paikassa. Taidat itse kuulua juuri noihin, joiden työaika menee vahtiessa muiden tekemisiä.
        Vai sinunko miestäsi se vikittelee?

        Ei vikittele minun miestäni enkä ole saanut pakkeja kyseseiltä mieheltä ei tulisi mieleenkään vikitellä varattua miestä. Mies on kyllä sanonut ettei häntä kiinnosta mutta mitäs tuo on auttanut, Asia kuuluu minulle siinä mielessä että joudun väkisin näkemään tätä vaikka en haluaisi mutta kun en voi omaa työtäni tehdä silmät kiinni niin minkäs mahdat. Sama työtila katsos. Mutta onhan se hyvä että löytyy tälläisiä puolustelijoita ketkä ei näe siinä mitään väärää joten taidat itse kuulua tähän samaan kategoriaan munahaukat. En ymmärrä mitä puolustettavaa tuossa asiassa on. On olemassa naisia ja miehiä ketkä toimii häikäilemättömästi ja viis veisaavat on kyseessä varattu henkilö kunhan vaan saavat itselleen hoidon. Tai sitten sinä kuljet silmät kiinni ja elät jossain satumaailmassa jossa näitä munahaukkoja ei ole.


      • Anonyymi

        Tuskin tunnen tälläiset tapaukset


    • .............

      Aivan takuulla mies on antanut aihetta! Älä ole naurettava.
      Se on niin että miehet kiusaavat töissä nuoria naisia, sen minkä ehtivät. Jos ei ole mielinkielin niin saa potkut.

      • edelleen vihaaja

        Tässä kyseessä ei ole vanha mies eikä nuori tyttö vaan alle 30 molemmat eikä missään johtoasemissa joten potkuja tuskin voi mies saada naiselle. Kyllä tiedän myös tapauksia joihin sinä viittaat muttei sovi tähän tapaukseen. Uskokaa nyt vaan että munahaukkoja on olemassa :D


      • kerro syy
        edelleen vihaaja kirjoitti:

        Tässä kyseessä ei ole vanha mies eikä nuori tyttö vaan alle 30 molemmat eikä missään johtoasemissa joten potkuja tuskin voi mies saada naiselle. Kyllä tiedän myös tapauksia joihin sinä viittaat muttei sovi tähän tapaukseen. Uskokaa nyt vaan että munahaukkoja on olemassa :D

        sitä vihaat? Anna toisen tehdä mitä tekee. Tuskin vaikuttaa hänen työntekoonsa. Sinun työaikasi taas menee vahtiessa toisten tekemisiä.


      • ap
        kerro syy kirjoitti:

        sitä vihaat? Anna toisen tehdä mitä tekee. Tuskin vaikuttaa hänen työntekoonsa. Sinun työaikasi taas menee vahtiessa toisten tekemisiä.

        Minulla on periaatteet, varattu on varattu ja piste. EN ole petetty enkä jätetty enkä ruma enkä tyhmäkään mutta elän silti elämää missä ei varattuja vikitellä. Mitä pahaa siinä on että kunnioitan toisten ihmisten suhdetta? Vihaan ihmisiä kenellä on niin löyhä moraali tai siis ovat moraalittomia kokonaan. Ja vaikuttaa munahaukan työn tekoon kun koko ajan pitää olla kiehnäämässä ja kyselemässä typeriä. Ja oman työni teen moitteettomasti enkä haluaisi sen peliä nähdä mutta en edellenkään voi työskennellä silmät kiinni. Lue toinen viesti niin tajuat.


      • juuuuussssttt
        ap kirjoitti:

        Minulla on periaatteet, varattu on varattu ja piste. EN ole petetty enkä jätetty enkä ruma enkä tyhmäkään mutta elän silti elämää missä ei varattuja vikitellä. Mitä pahaa siinä on että kunnioitan toisten ihmisten suhdetta? Vihaan ihmisiä kenellä on niin löyhä moraali tai siis ovat moraalittomia kokonaan. Ja vaikuttaa munahaukan työn tekoon kun koko ajan pitää olla kiehnäämässä ja kyselemässä typeriä. Ja oman työni teen moitteettomasti enkä haluaisi sen peliä nähdä mutta en edellenkään voi työskennellä silmät kiinni. Lue toinen viesti niin tajuat.

        MIIISTÄÄSSS TIEDÄT ettet ole.... petetty, ruma, tyhmä.. ???^^
        Eikö kauneus olekaan katsojan silmissä jne...?!!!
        Ja taas saapi naurahtaa... Kiitos sulle!


      • vonka nainen
        juuuuussssttt kirjoitti:

        MIIISTÄÄSSS TIEDÄT ettet ole.... petetty, ruma, tyhmä.. ???^^
        Eikö kauneus olekaan katsojan silmissä jne...?!!!
        Ja taas saapi naurahtaa... Kiitos sulle!

        Mä ainakin aion tänään vähän lirkutella ukkomiehelle töissä. On se niin kuuma pakkaus. Itse aloitti ja minä katson leikin loppuun asti. Ei vaikuta työtehooni eikä kuulu aloittajan kaltaisille työkavereille hevon p:tä.


    • Mies -75

      Olen myös törmännyt naisiin ketkä haluaa vain rikkoa toisten suhteita. Siinähän on haastetta näille naisille saada varattu mies pettämään vaimoaan/tyttöystäväänsä. He pelaavat ihmisillä todella röyhkeästi ja rikkovat perheitä. Turha on kakkosten väittää muuta tai selitellä tekojaan kyllä te ansaitsette saada selkäänne ettekä mitään muuta. Tuollaisille naisille toivotan hyvää matkaa hornantuuttiin ja toivon että kärsitte elämässänne enemmän kun mitä kärsimystä aiheutatte toisille!!!

      • ikävä kyllä

        Valitettavasti aloittaja on oikeassa. Sellaisia naisia on, jotka tieten tahtoen flirttailevat varatuille miehille ja pyrkivät iskemään heitä. Joskus he onnistuvat ja joskus eivät. Mutta turha kieltää, etteikö tälläisiä naisia ole. Kyllä heitä löytyy. Itse veikkaan, että tuollaisen käytöksen takana on narsistinen halu kohottaa omaa itsetuntoaan. Jos onnistuu saamaan sen varatun miehen lankeamaan, voi röyhistellä rintaansa ja ajatella, että olenpas minä viehättävä kun varatutkin haluavat minut. Toisaalta kyllä työpaikoilta löytyy sellaisia miehiäkin, jotka jahtaavat erityisesti varattuja naisia. Kenties ihan samasta syystä.


      • KIITOS nauruista
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Valitettavasti aloittaja on oikeassa. Sellaisia naisia on, jotka tieten tahtoen flirttailevat varatuille miehille ja pyrkivät iskemään heitä. Joskus he onnistuvat ja joskus eivät. Mutta turha kieltää, etteikö tälläisiä naisia ole. Kyllä heitä löytyy. Itse veikkaan, että tuollaisen käytöksen takana on narsistinen halu kohottaa omaa itsetuntoaan. Jos onnistuu saamaan sen varatun miehen lankeamaan, voi röyhistellä rintaansa ja ajatella, että olenpas minä viehättävä kun varatutkin haluavat minut. Toisaalta kyllä työpaikoilta löytyy sellaisia miehiäkin, jotka jahtaavat erityisesti varattuja naisia. Kenties ihan samasta syystä.

        HAH HA! Ei voi olla totta! Siis jos tuo ap on kirjoittanut aloituksensa tähän ketjuun tosissaan! Voi voi sentään ukkomies parkaa kun joku munahaukka on koko ajan kimpussa!! :):):):):) Voi herttin tähen sentään! Ihan pistää sääliks käymään ukkomies parkaa! :D Toivotaan nyt koko porukka täällä ettei tuo kamala munahaukka vie ukko riepua!! Kamalaa jos munahaukka saa kammettua ukko paran petiinsä!!!!!!!!!!!!! VOI VOI SENTÄÄN! Ja että munahaukkoja on joka paikassa vaanimassa näitä ukkomies parkoja! On tämä maailman meno mennyt vallan kauhiaks, hui hui! :D


      • 00
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Valitettavasti aloittaja on oikeassa. Sellaisia naisia on, jotka tieten tahtoen flirttailevat varatuille miehille ja pyrkivät iskemään heitä. Joskus he onnistuvat ja joskus eivät. Mutta turha kieltää, etteikö tälläisiä naisia ole. Kyllä heitä löytyy. Itse veikkaan, että tuollaisen käytöksen takana on narsistinen halu kohottaa omaa itsetuntoaan. Jos onnistuu saamaan sen varatun miehen lankeamaan, voi röyhistellä rintaansa ja ajatella, että olenpas minä viehättävä kun varatutkin haluavat minut. Toisaalta kyllä työpaikoilta löytyy sellaisia miehiäkin, jotka jahtaavat erityisesti varattuja naisia. Kenties ihan samasta syystä.

        Kyllä niitä todellakin on olemassa. Oma (ex) hairahtui tälläisen matkaan. Tämä nimitys naiselle tullut ihan omien työkavereiden antamana. Naisen tärkein kahvipöytä keskustelu on ollut se miten ja minkälaisten miesten kanssa milloinkin ollut.
        Nainen työssä (valitettavasti) päiväkodissa. Onpa hienoa kun lapsilla hoitotätinä tälläisen moraalin omaava nainen. On muuten jo kohta 50v. Naisella itsellä myös lapsi,yh. Eikä nainen ulkomuodoltaan todellakaan mikää "ruusu".


      • sana sanaa vastaan
        ikävä kyllä kirjoitti:

        Valitettavasti aloittaja on oikeassa. Sellaisia naisia on, jotka tieten tahtoen flirttailevat varatuille miehille ja pyrkivät iskemään heitä. Joskus he onnistuvat ja joskus eivät. Mutta turha kieltää, etteikö tälläisiä naisia ole. Kyllä heitä löytyy. Itse veikkaan, että tuollaisen käytöksen takana on narsistinen halu kohottaa omaa itsetuntoaan. Jos onnistuu saamaan sen varatun miehen lankeamaan, voi röyhistellä rintaansa ja ajatella, että olenpas minä viehättävä kun varatutkin haluavat minut. Toisaalta kyllä työpaikoilta löytyy sellaisia miehiäkin, jotka jahtaavat erityisesti varattuja naisia. Kenties ihan samasta syystä.

        niitä on..mieheni pienessä työyhteisössä,30 miestä,kaksi naista.Heh..joopa joo.Toinen nainen on niin perhekeskeinen,että hän ei kadehdi ketään.Mutta tämä toinen taas,iski kyntensä mieheeni kun meillä oli vaikeeta.Erottiin,mieheni ei koskaan paljastanut mitään,mutta näytti että mieheni sekosi.Teletiedotja sähköpostit kertoivat että jotain on ollut.Silloin kun varmuuden sain ilmoitin tästä "suhteesta" myös naisen miehelle.No siellä päässä kiistettiin kaikki ja aivan samahan se mulle on.Tämän jälkeen mieheni sai kehotuksen tältä naiselta että yhteydenpitoa pitäisi jatkaa ainoastaan sähköisesti..eli yhteydenpitoa ei siis lopeteta vaan sitä kumminkin haluttiin jatkaa.Tätä minä ihmettelin suuresti.
        Nyt yritämme uudestaan ja vaikeeta on ollut,koska kummallakin on edelleen sama työpaikka.Naiset osaavat kieroilun ja miehet on ikävä kyllä tässä asiassa vietävän roolissa.Sellaisen naisen haistaa jo kaukaa.Miehet pitävät tätä ystävyytenä,eivätkä ikävä kyllä näe ihan kaikkea.Silloin kun silmät aukeaa,niin voi olla jo itse niin sekaisin,että tekee jotain peruuttamatonta.Sit tällainen munahaukka,on niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.


      • usko mitä uskot
        sana sanaa vastaan kirjoitti:

        niitä on..mieheni pienessä työyhteisössä,30 miestä,kaksi naista.Heh..joopa joo.Toinen nainen on niin perhekeskeinen,että hän ei kadehdi ketään.Mutta tämä toinen taas,iski kyntensä mieheeni kun meillä oli vaikeeta.Erottiin,mieheni ei koskaan paljastanut mitään,mutta näytti että mieheni sekosi.Teletiedotja sähköpostit kertoivat että jotain on ollut.Silloin kun varmuuden sain ilmoitin tästä "suhteesta" myös naisen miehelle.No siellä päässä kiistettiin kaikki ja aivan samahan se mulle on.Tämän jälkeen mieheni sai kehotuksen tältä naiselta että yhteydenpitoa pitäisi jatkaa ainoastaan sähköisesti..eli yhteydenpitoa ei siis lopeteta vaan sitä kumminkin haluttiin jatkaa.Tätä minä ihmettelin suuresti.
        Nyt yritämme uudestaan ja vaikeeta on ollut,koska kummallakin on edelleen sama työpaikka.Naiset osaavat kieroilun ja miehet on ikävä kyllä tässä asiassa vietävän roolissa.Sellaisen naisen haistaa jo kaukaa.Miehet pitävät tätä ystävyytenä,eivätkä ikävä kyllä näe ihan kaikkea.Silloin kun silmät aukeaa,niin voi olla jo itse niin sekaisin,että tekee jotain peruuttamatonta.Sit tällainen munahaukka,on niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

        En millään jaksa uskoa, että miehesi on väkisin viety. Ei sellaista miestä olekaan, jota viedään vieraaseen petiin väkisin. Aivan varmasti miehesi on aloittanut lirkuttelun ja vonkaamisen. Turhaan syytät pelkästään sitä työkaveria. Et tiedäkkään, miten miehet työpaikalla käyttäytyvät. Pettäjä selittää mustankin valkoiseksi käryn käytyä.
        Eikö miehelläsi ollut suuta sanoa naiselle, että ei kiitos? Melkoisen nössykän kanssa olet yhteen päätynyt.


    • Yksi munahaukka vaan

      Olen 5 vuotta vetänyt perässäni Lappeenrantalaista ukkomiestä, maksanut hotellit, mökit ja risteilyt, kun sinä vaimon ketale olet niin pihi, ja vahdit hänen rahan käyttöä.
      Kalliksi käy tämä virka.

      • klklklklklk

        Hyi olkoon, kuvottavaa! Et varmaan muuten miestä saa kun maksamalla...


      • ifg0erwkfpkrpg.edgfd

        kyllä on pakko olla melkoinen peto sängyssä.


      • vaimo lpr
        ifg0erwkfpkrpg.edgfd kirjoitti:

        kyllä on pakko olla melkoinen peto sängyssä.

        Antaa tyhmän maksaa. Jääpä säästyvät rahat perheen käyttöön ja pääsee vaimokin joskus risteilylle ja mökkeilemään. Toivon ettei kyseessä ole minun mieheni. Kaksi tyhmää panee toisiaan ja toinen on hiukkasen tyhmempi, kun maksaa kaiken. Toisaalta, jos kyseessä onkin mieheni, niin fiksuhan se on. Ottaa tyhmältä rahat pois. Eihän se hölmö ole, joka pyytää vaan se joka maksaa!


      • kannattaa maksaa
        vaimo lpr kirjoitti:

        Antaa tyhmän maksaa. Jääpä säästyvät rahat perheen käyttöön ja pääsee vaimokin joskus risteilylle ja mökkeilemään. Toivon ettei kyseessä ole minun mieheni. Kaksi tyhmää panee toisiaan ja toinen on hiukkasen tyhmempi, kun maksaa kaiken. Toisaalta, jos kyseessä onkin mieheni, niin fiksuhan se on. Ottaa tyhmältä rahat pois. Eihän se hölmö ole, joka pyytää vaan se joka maksaa!

        Joutuuhan moni vaimokin maksamaan, että saa pitää ukkonsa. Ei siinä ole mitään hävettävää. Voi ne rahat turhempaankin mennä kuin mieheen. Sehän on kuin rahaa pankkiin laittaisi.


      • munis69
        kannattaa maksaa kirjoitti:

        Joutuuhan moni vaimokin maksamaan, että saa pitää ukkonsa. Ei siinä ole mitään hävettävää. Voi ne rahat turhempaankin mennä kuin mieheen. Sehän on kuin rahaa pankkiin laittaisi.

        Me munahaukat istumme AARTEEMME päällä! Ja tätä aarretta hyvin moni puutteessa oleva ukkomies vonkaa!! Tämähän on nyt nähty ja tiedetään , ollut näin jo iät ja ajat!! Älkää välittäkö pikkurouvat, kyl se ukkokulta aina kotia tulee, ku jonkunhan täytyy pestä ukon paidat ja syöttää se! :D


      • oksettaa nuo h....t
        munis69 kirjoitti:

        Me munahaukat istumme AARTEEMME päällä! Ja tätä aarretta hyvin moni puutteessa oleva ukkomies vonkaa!! Tämähän on nyt nähty ja tiedetään , ollut näin jo iät ja ajat!! Älkää välittäkö pikkurouvat, kyl se ukkokulta aina kotia tulee, ku jonkunhan täytyy pestä ukon paidat ja syöttää se! :D

        Taitaa olla sunkin Aarteesi jo niin loppuunkulunut ettet enää omaa miestä saa vaan pitää tyytyä säälittäviin ukkomiehiin joilla menee kotona huonosti eikä seksiä ole tullut vuosiin niin että se ukkokulta voisi panna jopa lammasta siinä puutteessaan. Silloin juuri munahaukat hyökkäävät.. ja se ei ainakaan vielä ole eläimiin sekaantumista niin mielumin ne ukot sitten muniksen ottavat kun lampaan.


      • kaikkihan on maksett
        vaimo lpr kirjoitti:

        Antaa tyhmän maksaa. Jääpä säästyvät rahat perheen käyttöön ja pääsee vaimokin joskus risteilylle ja mökkeilemään. Toivon ettei kyseessä ole minun mieheni. Kaksi tyhmää panee toisiaan ja toinen on hiukkasen tyhmempi, kun maksaa kaiken. Toisaalta, jos kyseessä onkin mieheni, niin fiksuhan se on. Ottaa tyhmältä rahat pois. Eihän se hölmö ole, joka pyytää vaan se joka maksaa!

        on miehen kanssa ollut yhteiset rahat, niin ukon käryttyä laitoin munahaukan työpaikalle kirjeen, jossa oli euro rahaa , munahaukka kun oli mulle viestittänyt, ettei ole kertaakaan ottanut rahaa, niin ajattelin , että tulee sekin sitten hoidettua:)


      • vaimo lpr
        munis69 kirjoitti:

        Me munahaukat istumme AARTEEMME päällä! Ja tätä aarretta hyvin moni puutteessa oleva ukkomies vonkaa!! Tämähän on nyt nähty ja tiedetään , ollut näin jo iät ja ajat!! Älkää välittäkö pikkurouvat, kyl se ukkokulta aina kotia tulee, ku jonkunhan täytyy pestä ukon paidat ja syöttää se! :D

        Varmasti istut arteen päällä silloin kun mies sattuu olemaan nimeltään Aarre. Tekisit palveluksen meille rouville, pesisit ne ukon hikiset paidat ja antaisit välillä ruokaakin etkä vain persettäsi jakaisi. Olishan se miehelläkin mukavampi sinun luoksesi tulla, luulisi tulevansa kotiinsa. Mistä muuten kuvittelet, ettei mies kotona seksiä saa? Saa aina kun haluaa ja väkisin otan, jos ei meinaa haluta.


      • loistavaa!
        kaikkihan on maksett kirjoitti:

        on miehen kanssa ollut yhteiset rahat, niin ukon käryttyä laitoin munahaukan työpaikalle kirjeen, jossa oli euro rahaa , munahaukka kun oli mulle viestittänyt, ettei ole kertaakaan ottanut rahaa, niin ajattelin , että tulee sekin sitten hoidettua:)

        Munahaukka olis saattanut tulla katumapäälle, kun ilmaiseksi antoi ja laittaa sulle laskun korkojen kera tulemaan. Halvalla meni!


      • ?
        oksettaa nuo h....t kirjoitti:

        Taitaa olla sunkin Aarteesi jo niin loppuunkulunut ettet enää omaa miestä saa vaan pitää tyytyä säälittäviin ukkomiehiin joilla menee kotona huonosti eikä seksiä ole tullut vuosiin niin että se ukkokulta voisi panna jopa lammasta siinä puutteessaan. Silloin juuri munahaukat hyökkäävät.. ja se ei ainakaan vielä ole eläimiin sekaantumista niin mielumin ne ukot sitten muniksen ottavat kun lampaan.

        Miksi ne säälittävät ukkomiehet ei saa seksiä kotonaan omalta vaimoltaan sitten? Mikä heistä tekee niin säälittäviä, tai vastenmielisiä omalle puolisolleen, ettei voi pillua antaa? Miksi te jotkut naiset, sinäkin ilmeisesti pysytte naimisissa miehen kanssa, joka teitä inhottaa niin kovasti ettette viitsi edes seksiä harrastaa heidän kanssaan? Mitä järkeä tuollaisessa on? Ja jos se oma mies on säälittävä ja vastenmielinen teidän/sinun mielestäsi, niin mitä väliä sillä silloin loppujen lopuksi on, jos se käy panemassa jotain vierasta naista? Eikö se ole pelkästään hyvä, niin eipä tarvi sinun vaivautua, eikä ole ukko vonkaamassa, niin ei tarvi hätistellä pois kimpusta? Sitä kuitenkin jaksan ihmetellä, että miksi olla tuollaisen miehen kanssa naimisissa... Jouduthan olemaan itsekin puutteessa, jos et oman miehesi kanssa seksiä harrasta, vai onko sinulla oma salainen ystävä, joka tarpeesi tyydyttää? Vai oletko frigidi?


      • tili tuli tili meni
        kaikkihan on maksett kirjoitti:

        on miehen kanssa ollut yhteiset rahat, niin ukon käryttyä laitoin munahaukan työpaikalle kirjeen, jossa oli euro rahaa , munahaukka kun oli mulle viestittänyt, ettei ole kertaakaan ottanut rahaa, niin ajattelin , että tulee sekin sitten hoidettua:)

        Jos pistäisit, kun herralle piti olla sviitti laivalta.


      • maksettava
        loistavaa! kirjoitti:

        Munahaukka olis saattanut tulla katumapäälle, kun ilmaiseksi antoi ja laittaa sulle laskun korkojen kera tulemaan. Halvalla meni!

        kaikki on niin suhteellista, onhan parasta ennen päiväyskin munahaukalla mennyt, joten eikö euro ole käypä hinta 40 yh.äidistä :)


      • Haukkanen
        vaimo lpr kirjoitti:

        Varmasti istut arteen päällä silloin kun mies sattuu olemaan nimeltään Aarre. Tekisit palveluksen meille rouville, pesisit ne ukon hikiset paidat ja antaisit välillä ruokaakin etkä vain persettäsi jakaisi. Olishan se miehelläkin mukavampi sinun luoksesi tulla, luulisi tulevansa kotiinsa. Mistä muuten kuvittelet, ettei mies kotona seksiä saa? Saa aina kun haluaa ja väkisin otan, jos ei meinaa haluta.

        ihan hyvin kyllä osaat viikatakkin vaatteet, ihan kuin kaupan hyllystä, mutta aamupalan voisit kyllä nousta tekemään, ettei tarvi heti aamusta ruokkia kun tulee.


      • Nuuka naitava

        Ei sinun kuulu maksaa miehen kustannuksia. Pillu/muna menee päikseen.


      • Oi.........
        Nuuka naitava kirjoitti:

        Ei sinun kuulu maksaa miehen kustannuksia. Pillu/muna menee päikseen.

        Vai joudutko maksamaan?


      • 40+ yh äiti
        maksettava kirjoitti:

        kaikki on niin suhteellista, onhan parasta ennen päiväyskin munahaukalla mennyt, joten eikö euro ole käypä hinta 40 yh.äidistä :)

        Onpa kummaa yleistystä. Olen itse eronnut mieheni uskottomuuden vuoksi, nyt olen siis yh. Tekeekö se minusta huoran ? Siksikö te muut vaimot pysytte uskottomien miestenne kanssa yhdessä, että te ette muutu halveksittavaksi ja kamalaksi yh:ksi? Niin, ja kaikki me vanhenemme, teistäkin tulee nelikymppisiä ja vielä vanhempia, ellette kuole sitä ennen. Onko se tavoitteenne -kuolla nuorena? No onnea matkaan sen saavuttamisessa! Ja minä sitten EN ole pannut varattuja miehiä.


    • -

      Mitäs niin kummallista tuossa on, että täytyy sitä mies-polosta oikein sääliä? Tuohan nyt on ihan arkipäivää hyvin useille naisille ollut maailman sivu, että joku ukko on persettä vailla työpaikalla, ja lähentelee. Olipa nainen naimisissa tai ei, niin silti ahdistelijoita riittää, niin vapaiden kuin varattujenkin miesten taholta. Tosin silloin jos ahdisteleva mies on varattu, niin naistahan sitä taas syytetään munahaukaksi ja huoraksi, vaikkei omalla käytöksellään olisikaan antanut syytä käydä tisseihin ja perseeseen kiinni. Onko se nyt edes niin varmaa, että se nainen työpaikallasi yrittää saada sen miehen "omakseen" tai sänkyyn? Mitä jos hän vain on ihastunut mieheen, ja siksi kiehnää lähellään, mutta ei kuitenkaan suunnittele mitään sen kummempaa miehen pään menoksi? On kai noita tapauksia paljonkin, kun rakkaus/ihastus on yksipuolista ja tämä ihastunut henkilö ei pysty peittämään tunteitaan, mutta ei silti suunnittele mitään seksisuhdetta tai muutakaan ihastuksen kohteensa kanssa, sillä tietää ettei voi häntä saada. Enhän voi tietää miten asiat oikeasti on, kun en ole ollut paikan päällä katsomassa, mutta tiedätkö sinäkään loppujen lopuksi? Mikset sano tälle naiselle suoraan, että sinua häiritsee hänen käytöksensä, ja että sitä työpaikallasi olevaa miestäkin ahdistaa, jos kerta noin tunteella suhtaudut koko tapaukseen.

    • mk

      Pysty sille naiselle siellä töissä sanomaan suoraan että sinua minun ei naida tartte ja sanoo että hae muualta mies itellensä niin se puhdistaa ilmaa kun tekee selväksi että han miehenä on väärä kohde naiselle niin jos on täysijärkinen nainen niin uskoo kerralla mutta jollekkin taytyy rautalangasta vääntää.

    • ottopojan ongelmat

      Mielestäni sinun kannattaa ilmoittaa kotiin vaimolle, että hänen mies on joutunut työssä seksuaalisen ahdistelun ja kiusauksen uhriksi. Voisit yrittää järjestää kokouksen, johon osallistuisi työpaikan kiusausvastaava henkilö, vaimo, kiusaaja ja kiusattu. Siellä voisi pohtia, mistä kiusaus sai alkunsa. Voihan olla, että esim. pikkujoulut ovat laukaisseet tämän tapahtumasarjan. Kiusattua ei saisi nyt jättää yksin eikä kaksin ongelmansa kanssa.

    • 1212

      nyt ap, en tiedä oletko kateellinen vaimo vai mitä, mutta tuo sun "vouhkaaminen" on sairasta.

      Itse työskentelen miesvaltaisella alalla, olen eronnut keski-ikäinen nainen. Voin sanoa, että saa näiltä teidän ihanilta aviomiehiltä joka päivä ehdotuksia, "päiväkahveista", "yksityisistä palavereista" jne. Eli kyllä se on niin, että puutteessa elävät aviomiehet ovat niitä pahimpia "pilluhaukkoja".
      Enkä todellakaan roiku näiden ukkomiesten lahkeissa vaan toisin päin.

      Mutta tämäkin kääntyy niin, että minä olen se munahaukka, ja raukat miehet joutuvat tekemään minun kanssa töitä.

      Älä mene sekaantumaan muiden asioihin, et kuitenkaan tiedä asian todellista tilannetta. Teet vain itsesi täydeksi pelleksi.

      • vielä kerran vastaan

        Olen jo viesteissä kertonut etten ole vaimo. Lue muut viestinu niin ymmärrät. Enkä ole sekaantunut enkä aio sekaantuakkaan asiaan, olen vain sivusta pakosti näkevä.

        Tiedän että on monella työpaikoilla miehiä ketkä vonkaa naisia vaikka on varattuja. En ole sitä kieltänyt etteikö sellaisia "pilluhaukkoja" olisi olemassa. Olen itse kokenut tilanteen jossa minua vanhempi varattu pomoni alkoi ehdottelemaan läheisempiä hetkiä. Hain sairaslomaa ja kerroin työterveyslääkärille miksi en halua töihin mennä. Sain kuukauden sairasloman jonka päätteeksi irtisanoin itseni kun sain toisen työn. Joten tiedän todellakin että löytyy niitä miehiä. Mutta en antanut pomolleni mitään mitä hän vonkas koska mielestäni varattu on varattu ja kunnioitan avioliittoa. Minulla on korkea moraali jonka kanssa ylpeänä elän.

        Mutta tässä on kyse naisesta ja en ymmärrä miksi naisten täytyy niin kovasti kieltää ettei tälläisiä naisia olisi olemassa. Kylmä totuus on että kyllä niitä munahaukkoja oikeasti on olemassa. Ei se ole loukkaus sinua kohtaan joten miksi puolustat naista joka todella on oikea munahaukka?


      • Anonyymi

        Oletko niin naivi ettei tämmöisiä naisia ole . Kyllä on .


    • nii olet!

      Ensinnäkin näin ei ole asia!!
      Hyvin harvoin mies joutuu seksuaalisen ahdistelun kohteeksi työpaikalla ilman syytä, tällöin hänen pitää kertoa asiasta kyseiselle ahdistelijalle, jos tämä ei auta esimiehelle ja viedä sitten liiton kautta eteenpäin kun mikään muu ei tepsi. Muussa tapauksessa on turha kirjoittaa asiasta nettipalstoille. Turha sääliä tai katkeroitua.

      Jos olet mustasukkainen vaimo, ole hyvä ja hae itsellesi apua!

    • .......

      Tiedä häntä, mikä se tilanne oikeasti siellä työpaikallasi on. Onhan niitä munahaukkoja, mutta luulen että se on kuitenkin harvinaisempaa, että naiset työpaikalla ahdistelevat miehiä, kuin toisin päin. Yleensä kai nämä munahaukat "metsästävät" saalistaan baareissa yms. paikoissa. En usko, että he hakemalla hakevat varattuja miehiä, vaan he hakevat vain seksiä, eikä heille ole merkitystä onko mies varattu vai vapaa, tuskin edes kysyvät koko asiaa.

      Tosin näin tasa-arvon myötähän on tullut nämä kaikki lieve-ilmiöt naistenkin käytökseen, että voi tuo tietysti olla jo yleisempääkin nykyisin, että työpaikoilla ahdistellaan miehiäkin. Hiljattain luin työpaikkakiusaamiseen ja seksuaaliseen häirintään liittyvän artikkelin, jossa kerrottiin että uutena ilmiönä on tullut se, että vanhemmat naiset kähmivät ja ahdistelevat nuoria miehiä työpaikoilla, eli nämä ns. puumanaiset. Kuitenkin tästä jutusta sain sen käsityksen, että nämä uhreiksi joutuneet nuoret miehet eivät jää kärsimään tilanteestaan kovin pitkäksi aikaa, vaan hakevat apua.

      Toisin päinhän tätä on tapahtunut aina, ja tapahtuu edelleen, että ne vanhat varatut pukit ovat nuorten naisten kimpussa työpaikoilla. Nämä naiset ovat kärsineet aina hiljaa, ja taitavat kärsiä edelleen, sillä jostain syystähän se tahtoo mennä niin päin, että naista aina syyllistetään vaikkei hän omalla käytöksellään olisi mitään aihetta häirintään antanut. Nainen on aina huora, paha munahaukka ja ties mitä kamalaa, mies vain viaton uhri, jolle nuori lumppu persettään väkisin tyrkyttää. Siinä kai syy, että naiset eivät yleensä uskalla apua hakea, kun sitä saa sen huoran ja munahaukan leiman niin helposti.

      Jos olet varma siitä, että se nainen työpaikallasi ahdistelee työkaveriaan -ja mies ei pidä huomiosta, niin puutu asiaan. Kuitenkaan ei kannata mennä ensimmäisenä pomolle ja miehen vaimolle asiasta puhumaan ja mitään kokouksia työpaikalle järjestämään (niin kuin joku tuossa ehdotti), sillä voihan olla että nainen on vain ihastunut eikä pysty peittämään tunteitaan, mutta ei kuitenkaan yritä iskeä miestä. Silloin se meneekin helposti sitten työpaikkakiusaamisen puolelle tätä naista kohtaan, jos hänet nolataan kaikkien edessä ja syytellään ties mistä.

      Oikeampi tapa puuttua tilanteeseen voisi olla se että otat asian puheeksi tämän miehen kanssa, ja kysyt häneltä miten hän asian todellisuudessa kokee. Sanot, että jos miestä ahdistaa naisen lähentelyt, niin olet valmis todistamaan nähneesi ahdistelua, jos mies päättää viedä asian eteenpäin. Jätä päätös tästä miehelle, sillä voihan se olla ikävää ja nöyryyttävää hänellekin, jos vaimoon ja pomoon otetaan yhteyttä ja aletaan jotain kokouksia pitämään. Hän myös voi tuntea itsensä nolatuksi, jos joku häneltä asiasta kysymättä alkaa jotain ihmeen kokouksia järjestää. Siinä myös menee äkkiä työpaikan ja koko työ-yhteisön henki totaalisesti pilalle, kun jotain tuollaista tehdään ja jos aihetta ei todellisuudessa ole.

      Et voi todellisuudessa tietää, että häiritseekö miestä ollenkaan työtoverinsa kiehnäys. Tuskin hän tahtoo sitä naiselta, mutta voihan olla että se ei liikuta häntä ollenkaan. Voihan myös olla, että se nainen vain pitää miehestä kovasti ihmisenä, mutta ei ole seksuaalisesti kiinnostunut. Joillakin ihmisillä on vain tapana olla lähellä ystäviään ja ihmisiä joista pitävät, ja kosketella heitä ei-seksuaalisessa-mielessä. Se on kai meidän kulttuurissa aika harvinaista, ja ehkä siksi herättää huomiota.

      Oma neuvoni on, että puhu asiasta tälle miehelle, ja sano että olet valmis todistamaan hänen puolestaan, jos häirintää on tapahtunut ja hän päättää asian viedä eteen päin.

      • kaveria ei jätetä

        kaikenlaista...Muutama naispuolinen työkaverini on erehtynyt puumailemaan. Mutta on lopettanut nopeasti kun olemme häntä kiusanneet ja käskeneet muistella miten ällöltä tuntui ennen vanhojen pukkien lähentelyt. :) On joskus joku kolmekymppinen kollikin yrittänyt minua lähes viiskyppistä ja varattua naista iskeä. ;) Huumorilla siitä on selvitty ja olemme hyviä kavereita.

        Tiedän yhden tapauksen, jossa torjutuksi tullut vanhempi nainen tunsi itsensä loukatuksi ja ryhtyi kostotoimiin...Se aiheutti miehen perheele paljon harmia, mutta tällä naisella ei ollut kaikki OK.

        Olen samaa mieltä, että ensin kannattaa puhua miehelle, sillä voivathan olla vain läheisiä ystäviä. Meidän työpaikalla olisivat jo muut miehet tulleet kaverin avuksi, jos kyse olisi häirinnästä.


    • ............

      joo, itse häpeän työkaverini puolesta (on 47v ) kun hän on kiimassa 30v nuoreen mieheen, uusi työntekijä työpaikalla. Häpeän siksi, koska seksin puuten paistaa tämän naisen naamasta (sinkku), ja hän kuvittelee, että tämä nuori perheellinen mies olisi hänestä muka jollain tavalla kiinnostunut. Häpeän, häpeän ja vielä kerran häpeän, juuri tuon munanpuutteen näyttämisen takia. Huh huh, menisi nyt panettaa itseään johonkin....

      Onneksi omat asiat seksin saralla ja muullakin on ok.

    • Säälistähän sitä

      kannattaa vain hoidella B-rappuun, mikäli tykkäävät niin voi kopaista toistamiseen. Tuhkaluukkutouhut eivät sentään ole pettämistä. Munnaria en annan niiden antaa paitsi vaihingossa silloin tällöin.

      • olet tyytyväinen ja

        laitat viestiä ja vonkaat seuraavaa panoa. Silloin on kyllä tarjolla koko repertuaari, mitä miehestä löytyy.


    • Elämä on

      Kylläpä on kylmää tekstiä luettavana. En tiedä tämän "munahaukan" taustaa sen enempää, mitä sun ja muitten teksteistä ilmi tulee. On toki väärin "ahdistella" toista, jos toinen on selväksi tehnyt,ettei kiinnosta. Mutta: omalla työpaikalla tiedossa kaksi tapausta, joissa kummassakaan toinen osapuoli ei vaan voi pitää näppejä toisesta erossa: syynä niin yksinkertainen juttu kuin (yksipuolinen)rakastuminen. Siihen kun ei auta mikään muu kuin työpaikan vaihto jos sekään. Ei elämä ole aina niin yksinkertaista ja helppoa. Työkavereitten kyyläys ja moralisointi ei ainakaan helpota tätä asiaa.

    • munahaukkako -no en!

      voi ziisus, yhtäkin ei minkään näköistä toimiston kaitsua piiirittävät. Näin nuorempana opena (kolmekymppinen) ei oikein nelikymppiset varatut miehet iske kautta kiinnosta.

      • ............

        no opettajat nyt onki narsisteja ja huoria kaikki. oon monta pannu, kadulta pystyy iskeen niinku minkäki katuhuoran. heti on haarat levällään ja pillua saa, vaan annas olla kun sellaisen nartun vihille vie, niin jopa muuttuu siveäksi pikku pihtariksi.


    • voitto kotiin vai???

      Naiset ovat nykyään aika päälle käyviä. Olen (mies) asiakaspalvelutehtävissä, jossa työkaverina on keski-ikäinen naimisissa oleva nainen, ihan simpsakassa kunnossa, kieltämättä. Viikoittain kuitenkin häpeän hänen käytöstään, hänen flirttailunsa asiakkaille on niin läpinäkyvää. Olen myös muutaman kerran kuullut hänen antavansa oman salaisen puhelinnumeronsa "asiakkaille", jos tulee jotain kiireellistä ??.
      Pari kertaa hän on ollut jo salaisessa suhteessa asiakkaisiinsa.

      Hänen käytöksensä pienessä työyhteisössä aiheuttaa häpeää myös muille työkavereille. Hän ei itse tunnu ymmärtävän kuinka alhaista hänen käytöksensä on, hakeeko itsetunnon kohotusta vai pitääkö vain saada miehiä, jotka ovat naimisissa.

      • Tiedän yhden myös

        Joo, tutulta kuulostaa tuo sun kertomasi, mun työpaikalla on myös samanlainen nainen.... Mutta en usko että hän varsinaisesti hakee varattuja miehiä, vaan mies kuin mies kelpaa, ja siviilisäädyllä ei ole mitään väliä. Minä uskoisin, että nämä munahaukat ei edes mieti sitä onko mies varattu vai vapaa, heille riittä vain se että saavat tuntea itsensä halutuksi. Seksikin taitaa olla toisarvoinen asia (siis itse akti), vain se merkkaa että kuka on seksikkäin ja halutuin muija. Ehkä se nostaa sitten heidän itsetuntoa.... Tosin hassu juttu on se, että mun työpaikalla nykyisellä ja kaikilla edellisilläkin on ollut aina vastaavia miehiä, jotka yrittää iskeä joka naisen ja flirttailee ja antaa numeroansa kaikille. Nämä myös ovat yrittäneet sekä varattuja että vapaita, ja asiakkaita ja työtovereita. Osa näistä, itse asiassa suurin osa on myös itse naimisissa. Kummasti kuitenkin tuntuu, että heille on jotenkin sallitumpaa sellainen käytös, kuin naiselle. Olen itsekin häpeäkseni huomannut paheksuvani jotenkin paljon enempi tämän työpaikan munahaukan toimintaa kuin lukuisten pilluhaukkojen. Tulee vain jotenki sellainen olo että "no pojat on poikia", vaikka ei saisi, koska kysehän on täsmälleen samasta asiasta. Munahaukan puolustukseksi tosin on sanottava se, että ainakaan hän ei itse ole naimisissa, joten ei omaa puolisoaan loukkaa, toisin kuin nämä pilluhaukka-ukot, joilla lähes kaikilla on vaimo kotona, jota sitten pettävät.


    • mersub34

      Kuules vihaaja, hakeudu terapiaan tai jos ei rahkeet riitä niin mieletervytoimistoon juttelemaan OMISTA ongelmistasi. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta toisten tekemiset, eli multa et saa sympatiaa itsellesi ja haukkumaan ketään.

    • Anonyymi

      Keskity omaan elämään, siinä sulle hyvä vinkki. Jos mies ei itse osaa sanoa ei niin sinäkö hänet pelastat tuo vaarallisen vampin kynsistä? Kateus paistaa läpi. Mitäpä tämä nainen haluaa? Ehkäpä tiedät ihan itse vastauksen, haluat vaan että täällä kaikki alkaa naista haukkumaan. Omapa on asiansa, mitä se sulle kuuluu????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe