Sälägallup palstalaisille...

ellastella

Lisää galluppia... Haa! (Ei mulla ole muutakaan tekemistä).

1. Missä päin Suomea asut? Esim. Pääkaupunkiseutu/Länsirannikko/Savo/Lappi/pikkukaupunki/maaseutu tms. jos et halua tarkempaa kaupunkia, kuntaa sanoa.

2. Horoskooppimerkkisi?

3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?

4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?


Vastaukseni:

1. Asun Helsingissä.

2. Olen vaaka. Mutta mulle on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö... Joo.

3. Postinjakaja kävi ovella. Joku mies kävi tsekkaamassa asunnon tuuletusaukot, keittiössä ja vessassa. Se poltti jotain josta tuli paljon savua tuuletusristikon edessä ihan tinakauhan näköisessä kapineessa ja puhui kännykkään jollekin toiselle miehelle, joka oli katolla piipun luona katsomassa tuleeko savu sinne vai ei. Huomenna tuuletusaukot/putket kuulemma puhdistetaan. Eli se tulee uudestaan, mua oikeasti hieman jännittää; ei täällä ole käynyt koskaan kukaan lukuun ottamatta kerran asensivat talon puolesta palohälyttimiä. Eli mulla oli mun päiviksi tosi sosiaalista ja jännittävää. Käyn ehkä vielä hieman kävelemässäkin ja kaupassa. Sitten katson telkkaria, se on mun pääasiallinen ihmiskontakti ( netti).

4. Aion panna ilmoituksen jollekin deittisivustolle. Mutta ekaksi mun pitää ottaa kuva itsestäni. Olen jo muutaman viikon aikonut ottaa kuvan itsestäni. Vielä mä sen teen ja paan deitti-ilmoituksen. Ei ole sellaista aikaisemmin ollut. Aion lisäksi laihduttaa, olen kyllä normaalipainoinen, mutta timmimpi voisin olla. Voisin ostaa keväämmän tullen uusia kivoja vaatteita, jotain ehkä naisellisempaa, eikä näitä mun ainaisia "turvavaatteita" eli jotain peittävää, tummaa, löysää, ei-naisellista. Voisin opetella meikkaamaan paremmin? ehkä googlata meikkaamisesta.

38

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Turussa asuva kala.

      Sosiaalisia kontakteja - kaksi ylipitkää kahvitaukoa hyvässä seurassa, yksi lounastauko hyvässä seurassa, facebook-päivitys, skypeily ulkomailla asuvan tyttären kanssa, sähköposti- ja tekstarikirjeenvaihtoa uuden suhteeni kanssa. Ja yksi opiskelijapoika kävi ovella kyselemässä jotain.

      Tarkastelen uutta suhdettani, tuleeko siitä mitään. Hurjan hassu ja huomaavainen ulkomaalainen taidemaalari.Koska olen itse ihan skitso, tarvitsen vähän oudon miehen. Toisaalta olen kuitenkin vähän porvari, joten ei liian hullua... Elämä on vaikeaa ;)

      • ellastella

        Aurajoessako polkit...


      • ........
        ellastella kirjoitti:

        Aurajoessako polkit...

        siis "polskit"


      • realismus
        ........ kirjoitti:

        siis "polskit"

        Tavallaan - Aurajokijuoksu, tuoppi joka laivassa. Harva selviää urakasta :)


      • .......
        realismus kirjoitti:

        Tavallaan - Aurajokijuoksu, tuoppi joka laivassa. Harva selviää urakasta :)

        Lisä-hih


    • Reipas Poikamies

      1. East-side Finland ;)

      2. Vesimies

      3. Työkamut opiskelukamut. Facebook ja emailiakin olen saanut oikeilta ihmisiltä. Olen kyllä sosiaalinen kunhan minut "löytää" joku. Katson illalla boksilta tallennettuja Pulmusia ja American Chopperin eilisen jakson. Käyn lenkillä taas ennen sitä.

      4. Panostaa vaatteisiin ja vähän muuttaa omaa tyyliäkin. Njaa, kattoo nyt. Baarit ei ole NIIN mun juttu, harrastukseni ovat loner-lajeja, kirjastossa näkyy kyllä kivoja naisia kunhan siellä vielä olisi soveliasta tehdä aloitteita. Kesällä liikun muutenkin enemmän tapahtumissa yms. Otan aurinkoa mökillä ja rentoudun. Ajelen entistä enemmän motskarilla. Ai niin ja töissä pitäs siinä välissä käydä. Ja käydä uimassa järvessä ja ottaa aurinkoa. Ja se tatuointi pitäs hommata. Jos netissä deittaan otan uuden lähestymistavan naisiin enkä jaaritele ummet ja lammet ensiksi. Teen ihmistestin: onko kalju mies turn-on vaiko turn-off. Sekalaisia ajatuksia tässä kohti talvea, sitten päääsiäisen jälkeen alkaa hahmottua kevät minulle paremmin.

      • ellastella

        Kelle kalju sopii ja kelle ei... Riippuu miehestä. Ja naisesta joka katsoo.


    • 1. Asun Helsingin Munkkiniemessä
      2. Olen kaksonen
      3. Netti, ei muuta
      4. Tarkoituksenani on parantaa sosiaalisia taitojani työvoimakoultuksessa. Tai jos pääsen töihin, niin päästä keskustelemaan työhönotto lääkärintarkastuksessa hoitokeinoista ujouden voittamiseksi.

      • ellastella

        Mäkin haluaisin päästä ujoudesta EROON. Irti se minusta.


      • ellastella kirjoitti:

        Mäkin haluaisin päästä ujoudesta EROON. Irti se minusta.

        juu, nyt on tilaisuus, tai oikeastaan pakko, tehdä asialle jotain, kun olen hakeutumassa esimieskoulutukseen. Huomenna selviää pääsenkö.


    • 1. P-pohjanmaa.

      2. Jousimies.

      3. Kauppiaan kanssa jutustelua toistaiseksi kaupassa muutenkin kävelyä. Ai niin sitten oli autolla ajelua sekä parin muunkin naisen kanssa jutustelua, toinen on sinkku myöskin mutta ei varmaan seuraa mitään tai mistä sitä tietää, kun olen tiennyt hänestä jo pitkään... Mutta jos tapahtuu jotain niin edessä olisi moraalinen dilemma, kun tapaan hänet vain hänen työpaikallaan. En selitä tässä mistä on kysymys, vaikka täytyy myöntää että harvakseltaan katellaan toisiamme...

      4. Kavereita on tarpeeksi mutta saa nähdä tuleeko tuleeko tästäkään vuodesta yhtään sen parempaa vuotta kuin viime vuodestakaan, jolloin annoin pakit parille naiselle vaikka olivat kiinnostuneita mutta minä taas en. Vai joudunko suhteeseen tämän yhden kanssa, no aika näyttää sen, toistaiseksi ei mitään.

      • Typsyli

        1. Missä päin Suomea asut? Helsinki

        2. Horoskooppimerkkisi? Rapu

        3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään? Kävin lääkärissä ja syömässä opiskelijaruokalassa. Luentokausi jatkuu taas maanantaina. Meinasin mennä jumppaan, mutta otinkin huonosti nukutun yön takia päiväunet.

        4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään? Aion ottaa miehiin etäisyyttä, koska "vastoinkäymiskiintiöni" tuli syksyllä lopullisesti täyteen. Sen jälkeen ehti kuitenkin olla yksi pieni ihastuminen, jossa mies torjui minut, ja varmistuin lopullisesti syksyn päätökseni oikeellisuudesta. Miehen etsinnän sijaan toivoisin löytäväni uuden ystävän, jonka kanssa mennä, olla ja kulkea. Viettää koti-iltaa herkutellen ja vaikkapa kumman kaata tai elokuvaa katsoen ja välillä taas lähteä ulos liikenteeseen elokuviin, syömään, baariin, retkelle, reissuun mitä vaan keksii. Oikeastaan olisin tällaisen ystävän löytymisestä monin verroin iloisempi kuin miehen löytymisestä.


      • ellastella

        "Vai joudunko suhteeseen tämän yhden kanssa"

        No voi. Otan osaa.


      • ellastella kirjoitti:

        "Vai joudunko suhteeseen tämän yhden kanssa"

        No voi. Otan osaa.

        Ei se haittaa tosin vielä on epävarmaa kaikki.


    • Eewuli

      1. Missä päin Suomea asut? Esim. Pääkaupunkiseutu/Länsirannikko/Savo/Lappi/pikkukaupunki/maaseutu tms. jos et halua tarkempaa kaupunkia, kuntaa sanoa.
      - Lappi, Rovaniemi

      2. Horoskooppimerkkisi?
      - Neitsyt

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?
      - Kävin exän kanssa syömässä kiinalaisessa

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?
      - En aatellu tehä yhtään mitään, mies tulee vastaan jos on tullakseen. Nautin vain elämästä ja ulkoilen paljon koirani kanssa enkä ressaa suhteista tai miehistä.

    • Älymies 23

      1. Stadi

      2 En kerro

      3. Kaupan kassa

      4. Tuskin mitään

      • ellastella

        Stadi on stadi on stadi, ei Hesa.


    • 19+5

      1. Pohjois-Savo
      2. Leijona
      3. Ei muuta kuin netti
      4. En halua pilata kenenkään toisen elämää omallani.

    • 30-v. sinkkumies

      1. Jyväskylässä.

      2. Rapu.

      3. Monien työkavereiden kanssa tuli juteltua niitä näitä ja lounastettua, ja yhden naispuolisen kaverin kanssa kahviteltua.

      4. Nettideittiprofiili on jo, mutta ei tunnu keräävän vastauksia. Juttuja, joita aion tehdä enemmän itseni takia, mutta jotka voi auttaa myös vetoamaan naisiin: Jatkaa lihaskunnon kohottamista, kokeilla ehkä jotain uutta liikuntalajia (mielellään sellaista, jonka parissa viihtyy myös naisia), päivittää taas osan vaatekaapin sisällöstä.

      • Typsyli

        Vai Rapu...mietinkin miksi koin heti sinuun jotain yhteenkuuluvuuden tunnetta...:o)


      • .............
        Typsyli kirjoitti:

        Vai Rapu...mietinkin miksi koin heti sinuun jotain yhteenkuuluvuuden tunnetta...:o)

        Älkääs nyt siinä saksinenne...


      • Typsyli
        ............. kirjoitti:

        Älkääs nyt siinä saksinenne...

        Niin...harmi vaan kun tuo asuu Jyväskylässä asti...höh!

        Ei mutta huumorillahan nämä horoskoopit kannattaa ottaa, näin minä ainakin teen. Ajatuksella on hauskaa leikitellä, ei muuta...:o)

        Jenkkilässähän on tosin niitä firmojakin missä tekevät "siirrot" aina kun on astrologisesti sopiva hetki, ennusteiden ja horoskooppien mukaan. Mutta mitäpä siellä jenkkilässä EI olisi. Uskokoon ken tahtoo. .o)


      • 30-v. sinkkumies
        Typsyli kirjoitti:

        Niin...harmi vaan kun tuo asuu Jyväskylässä asti...höh!

        Ei mutta huumorillahan nämä horoskoopit kannattaa ottaa, näin minä ainakin teen. Ajatuksella on hauskaa leikitellä, ei muuta...:o)

        Jenkkilässähän on tosin niitä firmojakin missä tekevät "siirrot" aina kun on astrologisesti sopiva hetki, ennusteiden ja horoskooppien mukaan. Mutta mitäpä siellä jenkkilässä EI olisi. Uskokoon ken tahtoo. .o)

        Niin, me ravut ei uskota horoskooppeihin :P

        Mitä asuinpaikkaan tulee, vuoden päästä saatan asua Helsingissä, Frankfurtissa, Tokiossa tai jossain muualla.

        Kuten tuolla aiemmin sanoin, aina löytyy naisilta joku syy, miksi en ole aivan riittävän täydellinen ;) Sitten kehdataan vielä ihmetellä, miten voin olla sinkku... :/


      • ............
        Typsyli kirjoitti:

        Niin...harmi vaan kun tuo asuu Jyväskylässä asti...höh!

        Ei mutta huumorillahan nämä horoskoopit kannattaa ottaa, näin minä ainakin teen. Ajatuksella on hauskaa leikitellä, ei muuta...:o)

        Jenkkilässähän on tosin niitä firmojakin missä tekevät "siirrot" aina kun on astrologisesti sopiva hetki, ennusteiden ja horoskooppien mukaan. Mutta mitäpä siellä jenkkilässä EI olisi. Uskokoon ken tahtoo. .o)

        Kulkeehan ne meilit, tekstarit ja junat.


    • Vanhapoika...

      1. Missä päin Suomea asut? Esim. Pääkaupunkiseutu/Länsirannikko/Savo/Lappi/pikkukaupunki/maaseutu tms. jos et halua tarkempaa kaupunkia, kuntaa sanoa.

      Pääkaupunkiseutu

      2. Horoskooppimerkkisi?

      En usko horoskooppeihin

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?

      Työkaverit

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?

      En tiedä

      • .........

        Paa deitti-ilmoitus nettiin.


    • Arvokas Ratsia

      Jos aikuinen ihminen uskoo horoskooppeihin niin Suomen koululaitos on pettänyt.

      Testatkaa mieluummin vaikka MBTI-persoonallisuustestillä niin saatte parempia tuloksia sen suhteen ketkä voi sopia yhteen. "Samojen tähtien alla" syntyminen kuulostaa tosi söpöltä joo, mutta c'mon piippolsit, jotain tolkkua hei pliis jooko darlinks and evribodii ...

      • ............

        Saahan sitä ihminen leikkiä.


    • Ei se satu

      ..sillä aikaa kun nuo materiaalit tulostuvat niin voin yhtä hyvin vastailla tähän (ikään kuin tarvitsisin jonkin tekosyyn :-D)

      1. Missä päin Suomea asut?
      PKS

      2. Horoskooppimerkkisi?
      Mitä väliä? Uskooko joku niihin oikeasti?

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?
      Hmm...aamulla moikkasin naapuria. Bussissa pidin silmäpeliä yhden miehen kanssa mutta kun hymyilin hänelle niin hän ei enää uskaltanut katsoa kohti (olikohan se Älymies?). Töissä tapasin päivän mittaan paljon ihmisiä, kollegan kanssa käytiin lounaalla. Vielä menee tunti-pari töissä ja sitten haen joko jotain pikaruokaa kotiin tai piipahdan syömässä ulkona. Tuskin tälle päivälle muita kontakteja mahtuu.. paitsi tietysti virtuaalisia esimerkiksi FB:n kautta.

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?
      En mitään.

    • nainen197x

      1. Pk-seutu

      2. kalat

      3. työkaverit ja kaupan kassapoika

      4. aion saada miestä, mutta en tiedä miten

      • ellastella

        "4. aion saada miestä, mutta en tiedä miten"

        Mulla sama toive ja sama keino. Mutta ehkä deitti-ilmoituksen paan.


    • Vuosaaren Sinkku 84

      1. Missä päin Suomea asut?
      Helsinkiin muutin syksyllä

      2. Horoskooppimerkkisi?
      En usko

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?
      Aamulla kävin kaupassa ja kirjastossa, tosin kontaktit jäivät sanoihin; terve, kiitos, minulla on varaus ja kiitos hei

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?
      En ole enää vuosiin jaksanut etsiä aktiivisesti naista itselleni. Ainoat suunnitelmat mitä minulla on keväällä on saattaa opinnot loppuun, laihduttaa ja jatkaa salilla käymistä. Ehkä sitä sitten kesällä jotain naisrintamallakin tapahtuisi...

    • 1. Asun vielä Forssassa, mutta ensi viikolla muutan Kuopioon.

      2. Oinas.

      3. Sosiaalisia kontakteja on ollut tänään isoäiti ja ystävällinen pankkivirkailija, kun kävin asuntolaina-asioilla. Sekä puhelimitse oma äiti ja Såneran asiakaspalvelija.

      4. Pidän profiilia deittipalstalla aina silloin tällöin, mutta mitenkään aktiivisesti tuskin tulen etsimään kumppania. Ehkä mieluummin fiilistelen uutta asuinseutua aluksi. Lisäksi aion itsekin karistaa ylimääräisiä kiloja tulevana keväänä.

    • Ei noin

      1. Missä päin Suomea asut? Esim. Pääkaupunkiseutu/Länsirannikko/Savo/Lappi/pikkukaupunki/maaseutu tms. jos et halua tarkempaa kaupunkia, kuntaa sanoa.
      - Pk-seutu. No okei, Helsinki.

      2. Horoskooppimerkkisi?
      - En kerro.

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään?
      - Duunikaverit, kävin syömässä yhden kaverin kanssa, salilla puhuin muutaman puolitutun kanssa ja mulla oli treffit.

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään?
      - Koetella mitä tästä nykytapailusta tulee. Jos ei mitään, menen baariin.

      • soijanakki

        Mites treffit meni? Ilmeisesti jäivät lyhyiksi tai hoiditte homman nopeasti kun olet jo täällä takaisin kirjoittamassa? :o)

        Kiitos ellastellalle palstan hetkellisestä piristämisestä.


      • Ei noin
        soijanakki kirjoitti:

        Mites treffit meni? Ilmeisesti jäivät lyhyiksi tai hoiditte homman nopeasti kun olet jo täällä takaisin kirjoittamassa? :o)

        Kiitos ellastellalle palstan hetkellisestä piristämisestä.

        "Mites treffit meni? Ilmeisesti jäivät lyhyiksi tai hoiditte homman nopeasti kun olet jo täällä takaisin kirjoittamassa?"

        Ihan jees mutta muijan piti mennä vapauttamaan lapsenvahti. En pääse nyt salille niin treffit alkoivat siinä... neljältä? Mitähän se oli täällä? Neljä tuntia?


      • ellastella
        soijanakki kirjoitti:

        Mites treffit meni? Ilmeisesti jäivät lyhyiksi tai hoiditte homman nopeasti kun olet jo täällä takaisin kirjoittamassa? :o)

        Kiitos ellastellalle palstan hetkellisestä piristämisestä.

        "Kiitos ellastellalle palstan hetkellisestä piristämisestä."

        Olen utelias. Eikä tv:sta tuu mitään koko päivänä.


    • allmächt'ge jungfrau

      Oooh, toinen gallup...!

      1. Missä päin Suomea asut? - Lännessä.

      2. Horoskooppimerkkisi? - Vesimies (en tiedä miksi moni ei uskalla sanoa, eihän siitä voi syntymäaikaa tarkalleen selvittää?).

      3. Mitä sosiaalisia kontekteja sinulla oli tänään? - Eipä juuri mitään.

      4. Mitä aiot tehdä kevään ja kesän aikana löytääksesi mies/naisystävän vai aiotko tehdä mitään? - En aio tehdä mitään.

      No olipa tylsät vastaukset. Sori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe