Auto suosituksia palstan miehille

Reipas Poikamies

17

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAAshbjnhljhkljl

      Eipä taida palstan sossu tai yliopistopojuilla olla varaa mersuun.

    • realismus

      Mersu on tylsä, Alfa Romeo on jo sinänsä sexy :)

    • mun autossa saa etu- ja takapenkit kaatamalla yhtenäisen makuutilan. Ei pahemmin ole ollut käyttöä tuolle ominaisuudelle.

      • RP

        Myönnän että J.Matulan 156 Alfa on minusta super cool ;)


      • minä vaan_
        RP kirjoitti:

        Myönnän että J.Matulan 156 Alfa on minusta super cool ;)

        156 on mopo. 163 alkaa olla auto.


    • Ei noin

      Boring. HKL:n kuukausikortti ja polkupyörä riittävät hyvin.

      • Ei noin

        Ai niin. Autossa paneminen on tympeää enkä anna koskaan kenenkään naisen missään olosuhteissa ottaa imuja autossa. Ei käy.


      • Forrest Garp
        Ei noin kirjoitti:

        Ai niin. Autossa paneminen on tympeää enkä anna koskaan kenenkään naisen missään olosuhteissa ottaa imuja autossa. Ei käy.

        John Irving ei arvostaisi tätä.


      • Ei noin
        Forrest Garp kirjoitti:

        John Irving ei arvostaisi tätä.

        Ei niin. Ja hänen takiaan en tuohon pysty.


      • ellastella

        Niin mullekin!

        Tietty jos asuis jossain korvessa, niin oma pieni traktori ois kiva. Sellainen joka osaa puhua.


    • En harkitse vaihtoa nykyinen toimii hyvin, takapenkin saa kaadettua pois. Ai niin vielä sekin että lasit takana on tummennettu.

    • Ei se satu

      Itse haluaisin Mini Cooper S:n.

      • RP

        Sehän on kiva ja persoonallinen ;) Kiva kun kerroit.


      • allmächt'ge jungfrau

        Minulle Bugatti Veyron, kiitos.


      • RP
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minulle Bugatti Veyron, kiitos.

        Todella rohkea valinta ujolle naiselle ;)
        Mutta ymmärrät toki laadun päälle!

        Mä haluun vanhan laitetun Mustangin, jolla ajaisin lonerina auringon laskuun. Tai Victory Hammer-motskarin. On se vaan niin upee laite. Melkeen seksikkäämpi kuin se hottis malli mimmi sen pyörän päällä Mp-messuilla ;)


    • HecklesS

      Trans Am. Mielellään kolmoskorinen (vm. 1982-1992).
      Takapenkki ahdas, mutta "tunnelmallinen", aiheeseen liittyen soimaan Peer Güntiä.

      No ei, paras on se teltta tykötarpeineen Trans Amin takaluukussa, eli kesäiltana majoitus ja puuhatila luonnon helmaan, missään auton sisätiloissa tarvitse äheltää hien ja pierun katkussa :)

    • Nimetön nimimerkki

      Ei kannata tänne suositella mitään autoja. Jos on työtön, ei paljon autoa hommata. No mulla ei ole edes ajokorttia. EI ole ikinä ollut varaa ajaa. Se maksaa liikaa. Joten ei kiinnosta.

      Nimetön nimimerkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe