Tilasin Esprit.fi:stä takin, jonka haluaisin kuitenkin vaihtaa kokoa pienempään. Mukana paketissa tuli palautuslomake, jossa palautussyiksi on laitettu:
1. tuote ei sovi
2. tilasin tuotevalikoiman
3. laatuongelma
4. muu syy:________________
Onko kokemusta tai hyviä ideoita, miten tulisi toimia että saisin tuotteen vaihdettua? Itse mietein, että tulisiko palautuslomakkeeseen merkitä kohta "4. muu syy" ja kirjoittaa siihen, että haluaa vaihtaa tuotteen toiseen kokoon? Vai onnistuuko vain niin että palauttaa kyseisen takin, ottaa rahat siitä takaisin tilille ja tilaa samantakin kokoa pienempänä? :/
Esprit.fi - Tuotteen palautus/vaihto
3
3677
Vastaukset
- asdfghjklöä123456789
Laki edellyttää nettikaupoissa 14 päivän palautusoikeuden, kun tuote on käyttämätön (vaatteita saa tietenkin sovittaa). Itse rastittaisin tuon ensimmäisen syyn ("ei sovi"), ja tilaisin vain uutta kokoa olevan takin. Voithan myös soitella vaikkapa asiakaspalveluun ja kysyä, jos he voivat pistää pienemmän takin tulemaan.
- ..........
AInakin säästät lähetyskulut, jos et tee uutta tilausta, vaan vaihdat tuotteen pienempään kokoon. Vaihdettaessa ei saa koitua asiakkaalle lisäkuluja.
- Ennenkin palauttanut
Lähetä se tuote takaisn sen palautuslapun kanssa. Ei sen perustelun tarvii olla muuta kun että ei sovi. Se on sulle maksuton. Tuotevaihto ei onnistu, mutta jos sen tuotteen hinta on yli 30 €, niin tilaa uusi sopivampi koko. Rahat palautuu siitä ensimmäisestä tuotteesta sun luottokortille, kun palautus on perillä.
Siellähän jopa neuvotaan tilaamaan esim. kaksi kokoa ja sitten palauttamaan sopimaton.
Näiden palautus kyllä toimii ihan hyvin. Monesti ongelma voi olla siin, että sen sopiva koko on loppu ja tilaus ei silloin onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883