AT-miehet, miksi jäitte ilman?

realisti.

Yksi palstan kirjoittaja on sanonut sairastavansa asbergerin oireyhtymää. Toinen on taas kouluttamaton ja työtön. Kolmas ei taas uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia naisiin.

Nuo ovat täysin järkeenkäypiä ja aika hyväksyttyä että tuollaiset jäävät ilman.

Osaatko sanoa, miksi juuri sinä jäit ilman naista?

15

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      loveshyness sekä lievä autismi ja tässä iässä tietysti jo kokemattomuus on aika suuri turn off.

      • Muru**

        "Johtopäätöksenä tästä voimme pitää kulttuurissamme kaikkein tärkeimpänä asiana pojille sitä, että he oppisivat ja tottuisivat nussimaan tyttöjä mahdollisimman nuoresta ja mahdollisimman paljon."

        Minä ainakin syrjäytän omilta parisuhdemarkkinoiltani sellaisen miehen joka nussii mahdollisimman paljon naisia.

        Monet tämän palstan sinkkumiehistä eivät yksinkertaisesti kelpuuta ketään naista/tyttöä, koska heillä on liian suuri painoarvo naisten ulkonäöllä. Linkittelevät tänne kaikkia alusvaatemallien ja pissis-teinien kuvia ihanteenaan, ja sen tietää että nämä naiset eivät atm:ää huoli ikinä. Miksi teitä kohtaan pitäisi sympatiaa tuntea? Sympatiaa ja empatiaa voi tuntea oikeita ongelmia ja vastoinkäymisiä kohtaan, mutta keksittyjä ongelmia kohtaan se on jo huomattavasti vaikeampaa.


      • Naisasialooseri.
        Muru** kirjoitti:

        "Johtopäätöksenä tästä voimme pitää kulttuurissamme kaikkein tärkeimpänä asiana pojille sitä, että he oppisivat ja tottuisivat nussimaan tyttöjä mahdollisimman nuoresta ja mahdollisimman paljon."

        Minä ainakin syrjäytän omilta parisuhdemarkkinoiltani sellaisen miehen joka nussii mahdollisimman paljon naisia.

        Monet tämän palstan sinkkumiehistä eivät yksinkertaisesti kelpuuta ketään naista/tyttöä, koska heillä on liian suuri painoarvo naisten ulkonäöllä. Linkittelevät tänne kaikkia alusvaatemallien ja pissis-teinien kuvia ihanteenaan, ja sen tietää että nämä naiset eivät atm:ää huoli ikinä. Miksi teitä kohtaan pitäisi sympatiaa tuntea? Sympatiaa ja empatiaa voi tuntea oikeita ongelmia ja vastoinkäymisiä kohtaan, mutta keksittyjä ongelmia kohtaan se on jo huomattavasti vaikeampaa.

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.


      • wtf.fi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.

        otin ensimmäisen tytön joka sanoi hii.
        Nyt tunnen itseni stygeksi jäbäksi.


      • se on nnnnnnn
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.

        Se on jännä juttu kun sanotaan että miehet tässä vaatisivat nimenomaan jotaien huippumallin näköistä naista. Tällä ihan vaan pyritäänkin peittämään sitä todellista tilannetta näissä asioissa.
        Kyllähän joku voi hyvinkin klikata juuri jonkun alusvaatemallin ihanteekseen kun niitä on helposti saatavissa linkiksi, mutta ei se sitä tarkoita etteikö mies olisi valmis tekemään kompromiseja paljonkin naisen ulkonäön suhteen.

        Minä en ole koskaan edes pitänyt varsinaisena ihanteenani näitä malleja vaikka he ihan hyvän näköisiä tietenkin ovat. Kyllä minun ihannenaisellani on paljon näitä malleja viehettävämpi katse tai ilme kasvoillaan ja nimenomaan näitä malleja persoonallisemmalla tavalla kaunis.

        Minä arvelisin että lähestulkoon kenelle hyvänsä vaille elämänsä naista jääneelle miehelle olisi aikanaan jossain vaiheessa hyvinkin kelvannut joku nainen joka olisi ulkonäöltään ollut keskenkertaista tasoa, tietenkin mieluummin itselleen sopivalla tavalla niin.


    • näinsevaanmenee

      - ulkonäkö?

      - sosiaalisten taitojen puute naisten kanssa

      Muita syitä en keksi ja asiaa olen jo ehtinyt pohtimaan tosi kauan, ikää 31v.

      Muuten 'elämässä' kaikki ok, hyvä työpaikka jne.

    • ...

      ei riitä kaikille. Me ATM:t arvostamme naiskauneutta, eikä muut kuin kauniit naiset saa aikaan meissä minkäänlaista mielenkiintoa. Yksin on paljon parempi olla kuin tavisnaisen kanssa.

      • en usko

        "naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia."

        "mutta ei se sitä tarkoita etteikö mies olisi valmis tekemään kompromiseja paljonkin naisen ulkonäön suhteen."

        "Me ATM:t arvostamme naiskauneutta, eikä muut kuin kauniit naiset saa aikaan meissä minkäänlaista mielenkiintoa. Yksin on paljon parempi olla kuin tavisnaisen kanssa."

        Ei teille tavallisen näköinen nainen kelpaa. Mutta kauniin naisen pitäisi tehdä aika montakin kompromissia alkaakseen suhteeseen atm:n tai edes tavismiehen kanssa. Miksikähän hän näkisi sellaisen vaivan, kun tietää saavansa paremmankin. Kyllä ne pelimiehetkin aloilleen asettuu kun tarpeeksi tasokas osuu kohdalle.

        Minulla ainakin lopahtaisi mielenkiinto jos mies sanoisi minun olevan "kompromissi" kun ei saanut paremmankaan näköistä. Toteaisin vaan että jaa, tuolla pärställä on kuule paras olla ihan hys hys.


    • vanhapoika...

      Olen ollut hölmö. Olen sosiaalisesti tosi surkea. Kun töitten lisäksi vain viettää aikaa lähinnä kotona, niin selväähän se on, että ilman jää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe