entinen malli, jäänyt eläkkeelle 34 ikäisenä ja yrittää nyt mielistelemällä saada seurustelua aikaiseksi, niin onko kyseessä vedätys, paniikki vai tyypillinen naisen pakkohan tässä jotenkin on selvitä tilanne. Olin vain joskus ilmaissut olevani kiinnostunut hänestä, mutta silloin ei hänelle natsannut. Tänään olisi kyllä asiat toisin jos lennättäisin hänet toiselle puolelle maapalloa ja viettäisimme yhteisen loman.....niin sen jälkeen voisimme keskustella jatkosta, mutta kaikki minun esittämäni asiat ovat taas asioiden edelle viemistä. Jep jep..
Jos nainen on....
5
177
Vastaukset
- wiwien.anna
Nyt olet haksahtanut tukiaiseen:(
34-vuotias eläkeläinen? Ymmärränhän minä, että on lopettanut mallintyöt, mutta että eläkeläinen? Heittääkö sillä iso pyörä vai mistä on kyse? Jos se on Anzzyn sisko? Sekin kun on tuollainen nuoremman puoleinen eläkeläinen. Liekö käynyt mustalaisten peruskurssin? Nehän pääsevät sairaseläkkeelle heti kuin eivät enää itse saa lapsilisää...
ja ihan selvähän toi on, jonkunhan ne uudet tatuoinnit on maksettava. Anzzyn sisko!:D jutut on ainakin yhtä pehmeitä!
joissain yhtiöissä lentoemäntä JOUTUU vanhuuseläkkeelle 30vuotiaana
Johtajat, kuten Ratikka PÄÄSEE eläkkeelle nykyisen politiikan myötä 80vuotiaana ja eläke on enää 1euro/kk
koska sen pienempiä kolikoitakaan ei enää ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
