Uintia harrastavat tytöt käyttävät kahta uimapukua päällekäin?
Miksi jotkut...
4
807
Vastaukset
- UiMarii
Sen takia, koska uimapuvut ovat kuluvaa materiaalia, ja kuluneen puhun läpi käy näkymään herkästi. Kaksi pukua kun laittaa päällekkäin, niin vanhan jo muuten roskakoriin joutavan uikkarin elinkaari pitenee päällekkäin ne puettua.
- RenTanFonCaiN
Siks ettei hilloviiva ja nännit näkyis.
- Ei näy mitään
Uimapuvuissa on vahvikkeet eli kaksinkertainen kangas sekä yläosassa että alaosassa uimapukua. Itselläni alaosan vahvike nousee melkein lantioon. Joten tuo maisema taisi olla vain toiveajattelua...
- kaikki näkyy
Ei näy mitään kirjoitti:
Uimapuvuissa on vahvikkeet eli kaksinkertainen kangas sekä yläosassa että alaosassa uimapukua. Itselläni alaosan vahvike nousee melkein lantioon. Joten tuo maisema taisi olla vain toiveajattelua...
Miksi jotkut tytöt uivat bikineissä? Eivät pysy joka asennoissa iholla kiinni, ja kaikki näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428