vaikkei heti saisikaan.
"Nämä naiset harrastavat todennäköisimmin seksiä ensitreffeillä
Lehden tutkimuksen mukaan nelikymppiset naiset harrastavat nuorempiaan todennäköisimmin seksiä jo ensitreffeillä. Tarkemmin sanoen 29 prosenttia 40 – 49 vuotiasta harrastaa seksiä ensitapaamisella, mikäli kemiat osuvat kohdalleen kumppaniehdokkaan kanssa. Ero hieman nuorempiin ei ollut kuitenkaan kovin suuri, sillä 30 – 39 -vuotiaistakin peräti 28 prosenttia oli samoilla linjoilla.
20 – 29 -vuotiasta nuorista naisista kuitenkin vain 17 prosenttia olisi halukas seksiin ensimmäisillä treffeillä, vaikka kemiat osuisivatkin kohdalleen."
http://www.stara.fi/2011/01/19/nama-naiset-harrastavat-todennakoisimmin-seksia-ensitreffeilla/
Se on ikäkysymys, joten älkää masentuko poijjaat,
21
420
Vastaukset 21
- Hyvä näin
Nelikymppiset naiset on seksipetoja, tämä on todettu. Ovat vittu löytäneet sen g-pisteensä ja munan tarve on kova.
- bluikkis..
periaatteessa en näe asiaa ikäkysymyksenä. Toki iän tuomalla itsevarmuudella voi olla osuutta asiaan...mutta näkisin silti, että kyse on yksilön henkilökohtaisesta tarpeesta ja tunteesta tulevasta toiminnasta. Joku päätyy aina nuoresta asti sänkyyn heti, kun tilaisuus tulee ja joku satunnaisesti joidenkin kanssa ja joku ei koskaan ekoilla treffeillä :) Kait siinä on periaatteestakin kysymys?
- bluikkis..
relaxed_eyes kirjoitti:
nuorista naisista joku kuuluu siihen 17 prosenttiin joka harrastaa seksiä.
tai jos unohtas noi prosentit ja sanos vaan, että ne harrastaa seksiä joilla on siihin mahdollisuus ja libidoa :) Olkohon nyt sitten ekat tai sadannet treffit kyseessä..
bluikkis.. kirjoitti:
tai jos unohtas noi prosentit ja sanos vaan, että ne harrastaa seksiä joilla on siihin mahdollisuus ja libidoa :) Olkohon nyt sitten ekat tai sadannet treffit kyseessä..
hä?
- bluikkis..
relaxed_eyes kirjoitti:
hä?
että mitä noilla prosenteilla tekee? Sitä häh :) Eihän noi paikkaansa pidä..joku marginaali ryhmä inissy vastaukset ja siitä vedetty lukuja..en usko että vastaa todellisuutta ja käytönnössä sitä ei voi rajata noin selkeesti :)
Jos prosentit olivat 17-29, niin suurimmillaankin kyse on alle kolmanneksesta naisia, joten totta kai se on periaatekysymys. Mutta tilastollinen tosiasia on, että halukkuus pikaseksiin lisääntyy iän myötä. Empiiriset tutkimukseni asian tiimoilta tukevat tilastoja.
- bluikkis..
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos prosentit olivat 17-29, niin suurimmillaankin kyse on alle kolmanneksesta naisia, joten totta kai se on periaatekysymys. Mutta tilastollinen tosiasia on, että halukkuus pikaseksiin lisääntyy iän myötä. Empiiriset tutkimukseni asian tiimoilta tukevat tilastoja.
RRRRRatikan sana on laki :) selvä..tai voisko olla, että sä vaan tunnet vetoa vanhempiin naisiin ja ne suhun? ja niiku aina kaiken ikäsistä löytyy niitä pikapanojen ystäviä ;) tai sitten sä alat olee jo siinä iässä, että nuoremmille ei kelpaa..tai joteki et oo nuorempia hurmannu niiku vanhempia naisia..eli ei se välttis kait iästä kii ole? Vai kertooko empiirinen kokemus vain vaimon kohdalla tälläistä? Hoidetaan homma nopeesti alta pois..pikapanolla :)
bluikkis.. kirjoitti:
että mitä noilla prosenteilla tekee? Sitä häh :) Eihän noi paikkaansa pidä..joku marginaali ryhmä inissy vastaukset ja siitä vedetty lukuja..en usko että vastaa todellisuutta ja käytönnössä sitä ei voi rajata noin selkeesti :)
...aivan niinku juttelis 7-vuotiaan kanssa. Mutta, antaa olla.
bluikkis.. kirjoitti:
RRRRRatikan sana on laki :) selvä..tai voisko olla, että sä vaan tunnet vetoa vanhempiin naisiin ja ne suhun? ja niiku aina kaiken ikäsistä löytyy niitä pikapanojen ystäviä ;) tai sitten sä alat olee jo siinä iässä, että nuoremmille ei kelpaa..tai joteki et oo nuorempia hurmannu niiku vanhempia naisia..eli ei se välttis kait iästä kii ole? Vai kertooko empiirinen kokemus vain vaimon kohdalla tälläistä? Hoidetaan homma nopeesti alta pois..pikapanolla :)
Minä olen aina tuntenut vetoa joko ikäsiini tai vähän vanhempiin, joten totta kai se selittää asiaa. Noin muuten minähän olen ollut jo kauan siinä iässä, etten varmaan kelpaa enää kellekään. Siksipä menin jo vuosikymmen sitten avioon. Taisi olla viimeiset hetket, kun joku vielä huoli.
Ps. Opiksi ja opastukseksi: Yhdenyön suhde ei ole pikapanon synonyymi. Vai onko kokemusperäisiä vastaväitteitä?- bluikkis..
relaxed_eyes kirjoitti:
...aivan niinku juttelis 7-vuotiaan kanssa. Mutta, antaa olla.
sitten elä tee enempää toukkia jos et 7-vuotiaitakaan tajua :) Selkokielellä että mitä sä yrität sun linkillä kertoa? On vaan lööppi..kaukana todellisuudesta eli ei toivoa..vätykset on ilman olipa akka minkä ikänen tahansa :) Kun ei se irtoominen ole naisen iästä kii...
- bluikkis..
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen aina tuntenut vetoa joko ikäsiini tai vähän vanhempiin, joten totta kai se selittää asiaa. Noin muuten minähän olen ollut jo kauan siinä iässä, etten varmaan kelpaa enää kellekään. Siksipä menin jo vuosikymmen sitten avioon. Taisi olla viimeiset hetket, kun joku vielä huoli.
Ps. Opiksi ja opastukseksi: Yhdenyön suhde ei ole pikapanon synonyymi. Vai onko kokemusperäisiä vastaväitteitä?toi oli paha :) Mutta pikaseksi on synonyymi pikapanolle? Okei opin uutta ...ei ole vastaväitteitä ja kokemusta en viiti vastaväitteen vuoksi haalia...
bluikkis.. kirjoitti:
sitten elä tee enempää toukkia jos et 7-vuotiaitakaan tajua :) Selkokielellä että mitä sä yrität sun linkillä kertoa? On vaan lööppi..kaukana todellisuudesta eli ei toivoa..vätykset on ilman olipa akka minkä ikänen tahansa :) Kun ei se irtoominen ole naisen iästä kii...
vai mistä tiedät, ettei ole iästä kiinni?
- 17
Ratikkakuski kirjoitti:
Ps. Opiksi ja opastukseksi: Yhdenyön suhde ei ole pikapanon synonyymi. Vai onko kokemusperäisiä vastaväitteitä?treffeillä tarkoita yhden illan suhdetta kuin joissakin tapauksissa. Siitähän se suhde vasta usein alkaa.
- bluikkis..
relaxed_eyes kirjoitti:
vai mistä tiedät, ettei ole iästä kiinni?
naisena tiiän, että se ei ole iästä kiinni :) Vai olenko vaan jotenkin erinomainen yksilö? Naisena tunnen naisia ja juttelen naisten kanssa...näistäkin asioista toisinaan on puhetta ollu. Miehet voi tietysti valita aina ne joilta helpoiten saa..eikä sekään ole naisen iästä kiinni. Vai onko? Minkä ikäisiltä saa herkiten? Voi kertoa myös miehen mieltymyksistä enemmän, kun naisen iän vaikutuksesta antamis herkkyyteen..
bluikkis.. kirjoitti:
naisena tiiän, että se ei ole iästä kiinni :) Vai olenko vaan jotenkin erinomainen yksilö? Naisena tunnen naisia ja juttelen naisten kanssa...näistäkin asioista toisinaan on puhetta ollu. Miehet voi tietysti valita aina ne joilta helpoiten saa..eikä sekään ole naisen iästä kiinni. Vai onko? Minkä ikäisiltä saa herkiten? Voi kertoa myös miehen mieltymyksistä enemmän, kun naisen iän vaikutuksesta antamis herkkyyteen..
helpommin irtoaa vanhemmalta kuin nuoremmalta.
Jos et ole naisia yrittänyt suuressa mittakaavassa iskeä ja panna, ni et voi sanoa tähän asiaan mitään. Sulla ei ole oikeaa tietoa.- bluikkis..
relaxed_eyes kirjoitti:
helpommin irtoaa vanhemmalta kuin nuoremmalta.
Jos et ole naisia yrittänyt suuressa mittakaavassa iskeä ja panna, ni et voi sanoa tähän asiaan mitään. Sulla ei ole oikeaa tietoa.hei relaa vähän :) Me ollaan jo sen ikäsiä, että ollaan onnellisia jos ees joltain irtoo..
En oo koskaan naisia yrittäny panna enkä iskeä, mutta oon silti huomannu, että monet nuoret haluaa kokemuksia ja antaa siksi helposti..(ei tietty kaikki just siks et on periaate ettei anna)..Antaako ne vanhat sitten siksi et ne pelkää ettei jää ilman kokonaan? Vai mistä se helppous sitte sun mielestä tulee? Kun taas itellä ei ole mitään eroa tässä asiassa..siihin olinko nuori tai nyt jo vanhempi. Sama kaava käytössä edelleen.. - bluikkis..
bluikkis.. kirjoitti:
hei relaa vähän :) Me ollaan jo sen ikäsiä, että ollaan onnellisia jos ees joltain irtoo..
En oo koskaan naisia yrittäny panna enkä iskeä, mutta oon silti huomannu, että monet nuoret haluaa kokemuksia ja antaa siksi helposti..(ei tietty kaikki just siks et on periaate ettei anna)..Antaako ne vanhat sitten siksi et ne pelkää ettei jää ilman kokonaan? Vai mistä se helppous sitte sun mielestä tulee? Kun taas itellä ei ole mitään eroa tässä asiassa..siihin olinko nuori tai nyt jo vanhempi. Sama kaava käytössä edelleen..jos käännetään toisin päin, kuinka mahtaa olla miehillä. Antaako nuoret vai vanhat miehet herkemmin ekoilla treffeillä?
- ..
hehe
- kjhuiuh
Oletko sä se mun perässäsi tällä foorumilla kytännyt vajakki, joka kyseli mun etunimestä?
- kirpela
No onneks ei treffitkä enää kiinnosta, miehistä puhumattakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472