Ajattelin tässä nyt taas aloittaa ihan säännöllisesti sulkkisen peluun ( harrastanut jo useamman vuoden) mutta nyt siis jäänyt ...
Käyn Pelaamassa lahden kisapuistossa..
löytyisköhän miulle pelikavaria????
Pelikaveria vailla???
5
604
Vastaukset
- .
.
- ..
Minkä ikänen oot? :)
- Maria=/
No jos iällä nyt on merkitystä niin 21 ..:D
- Sara..
Moikka,
Vieläks oot pelikaveria vailla?
Oon harrastanu satunnaisesti jo vuosia mut millään tunneilla en oo käynyt tms. Iteltäkin puuttuis pelikaveri joka osuis siihen palloon muutenkin kuin sattumalta :) Oon 24-vuotias nainen ja oon aina käyny tos Joutjärvel pelaa mut kisiskin passaa.- Maria=/
moi
Olen joo mitä useampi sen parempi... pääsee niin harvoin kuitenkin pelamaan..ku on vaa muutama peli kamu...( kenen kanssa saa kunnon peliä aikaseks)
onks siel joutjärvellä halvempaa ku kisapuistossa...???
kesäisin käyn kyllä pelaamassa myös ulkona...
mut laita hei vaik s.postii mulle ni kattellaan: [email protected]
ja edelleen jos joku kaipaa peli kamuu niin saa olla yhteydessä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662