miksi juuri hän?

magneetit

Miten olette selvinneet ihastumisesta työpaikassa? meillä kummallakin oma elämä mutta silti vedämme toisiamme puoleen kuin magneetit!! Miten voi pienessä työpaikassa päästä ihastumisesta yli? Tunteet ovat molemminpuoliset ja viihdymme hyvin työssämme eikä sinäänsä ainakaan vielä ole tarvetta kummankaan vaihtaa työpaikkaa.. toivoisin että pian helpottaisi vaikka ei ole helppoa että hän on vieressäni ja vetää minua puoleensa niin että jalat meinaa pettää alta!!

14

3707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu ja mee

      Niin ku nuoruudessa...

      • T.

        voit laulaa mukana:

        Horolan jenkka

        refrain:
        Huhhahhei ja mulkulla turpaan
        Horolan jenkka kun pirtissä soi
        Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
        Horolan jenkka kun pirtissä soi

        Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
        Hirveä naimisen jyske juu
        Sytty iltatähti ja perseestä lähti
        Ruikulipaskaa ja pierua juu

        Sillä ensin ensin kun syödään
        Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
        Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
        Sillon sitä pieruva tulloo juu

        refrain

        Renki se ravisteli pankolla jalkaa
        Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
        Ilmassa silloin on onne taikaa
        Horolassa kilvan kun peräilma raikaa

        Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
        Kikkeli kaksinen aisa juu
        Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
        Tulikin ruikulipaskat juu


      • T.
        T. kirjoitti:

        voit laulaa mukana:

        Horolan jenkka

        refrain:
        Huhhahhei ja mulkulla turpaan
        Horolan jenkka kun pirtissä soi
        Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
        Horolan jenkka kun pirtissä soi

        Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
        Hirveä naimisen jyske juu
        Sytty iltatähti ja perseestä lähti
        Ruikulipaskaa ja pierua juu

        Sillä ensin ensin kun syödään
        Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
        Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
        Sillon sitä pieruva tulloo juu

        refrain

        Renki se ravisteli pankolla jalkaa
        Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
        Ilmassa silloin on onne taikaa
        Horolassa kilvan kun peräilma raikaa

        Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
        Kikkeli kaksinen aisa juu
        Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
        Tulikin ruikulipaskat juu

        Aion pian sormettaa anukseni hurjaa vauhtia! Edellinen ennätys on 136 km/h, mutta aion pistää paremmaksi tänään.


    • ja jäitä housuihin

      Kyllä se siitä lässähtää. Kivahan se on, kun on hyvä syy lähteä töihin ankeanakin aamuna! Mitään sen kummempaa ei kannata lähteä kehittelemään.

    • julma-juhani

      Hän. Sai mut laulamaan hän.

    • <3 ;)

      jos tunteet ovat molemminpuoleisia, anna palaa, toinen ei ehkä uskalla tehdä aloitetta... Tunteet on tunteita, ei niitä pidä salata, joskus ne vaan vie... sille ei voi mitään

    • kauan katsoin...n

      ootko mies vai nainen...? tiedän ettätämä on vanha viesti mutta jotenki toivon että löydän sut täältä....

    • Anonyymi

      Vaihdoin työpaikkaa, tyhjensin pöytäni, vastapuolelle jäi istumaan mahtava ihminen.

      • Anonyymi

        Vaikka vaihdoin työpaikkaa en ole vieläkään unohtanut häntä, enkä unohda.


    • Anonyymi

      En ole selvinnyt, enkä halua selvitä. Olen rakastunut häneen.

      • Anonyymi

        Ihana 😍
        Mut joo.melkwin täälläkin näin.. enempi vielä miellän asian ihastumiseen...nautin tunteesta. Vaikka se myös sattuu koska molemmat varattuja. Eikä mun moraali tmv anna asian eteen tehdä mitään. Mut on se. Aamulla näet toisen niin hymy nousee vaikka ois kuin paska aamu ollut. Odottaa että näkee vain sen tietyn ihmisen työmaalla. Ihanaa kun musta tulee ku joku pikkutyttö ensi ihastuksen edessä. Vaikka todellakaan en mitään halua/voi tehdä. Kait tämä aikanaan laimenee. Ihastus siis.


    • Anonyymi

      En ole päässyt yli, yritettiin päästä erilleen jopa muutaman kuukauden työpaikan vaihdolla. Ei auta...

    • Anonyymi

      Aloitettu: 2011-01-20 23:06:38

    • Anonyymi

      Ei kai tunteet ole paikkasidonnainen asia ja mitä väärää niissä on? Olis hän voinut tulla missä vaan periaatteessa vastaan joskus. Mutta tiedän ettei mulla olisi ikäeron takia mitään mahdollisuutta vaihtaa hänen kanssaan sanaakaan missään muualla. Olisi jäänyt nämä tunteet syttymättä ja olisi jäänyt tapaamatta ihana ihminen. Kohtaloa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe