miksi juuri hän?

magneetit

Miten olette selvinneet ihastumisesta työpaikassa? meillä kummallakin oma elämä mutta silti vedämme toisiamme puoleen kuin magneetit!! Miten voi pienessä työpaikassa päästä ihastumisesta yli? Tunteet ovat molemminpuoliset ja viihdymme hyvin työssämme eikä sinäänsä ainakaan vielä ole tarvetta kummankaan vaihtaa työpaikkaa.. toivoisin että pian helpottaisi vaikka ei ole helppoa että hän on vieressäni ja vetää minua puoleensa niin että jalat meinaa pettää alta!!

14

3707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu ja mee

      Niin ku nuoruudessa...

      • T.

        voit laulaa mukana:

        Horolan jenkka

        refrain:
        Huhhahhei ja mulkulla turpaan
        Horolan jenkka kun pirtissä soi
        Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
        Horolan jenkka kun pirtissä soi

        Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
        Hirveä naimisen jyske juu
        Sytty iltatähti ja perseestä lähti
        Ruikulipaskaa ja pierua juu

        Sillä ensin ensin kun syödään
        Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
        Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
        Sillon sitä pieruva tulloo juu

        refrain

        Renki se ravisteli pankolla jalkaa
        Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
        Ilmassa silloin on onne taikaa
        Horolassa kilvan kun peräilma raikaa

        Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
        Kikkeli kaksinen aisa juu
        Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
        Tulikin ruikulipaskat juu


      • T.
        T. kirjoitti:

        voit laulaa mukana:

        Horolan jenkka

        refrain:
        Huhhahhei ja mulkulla turpaan
        Horolan jenkka kun pirtissä soi
        Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
        Horolan jenkka kun pirtissä soi

        Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
        Hirveä naimisen jyske juu
        Sytty iltatähti ja perseestä lähti
        Ruikulipaskaa ja pierua juu

        Sillä ensin ensin kun syödään
        Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
        Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
        Sillon sitä pieruva tulloo juu

        refrain

        Renki se ravisteli pankolla jalkaa
        Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
        Ilmassa silloin on onne taikaa
        Horolassa kilvan kun peräilma raikaa

        Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
        Kikkeli kaksinen aisa juu
        Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
        Tulikin ruikulipaskat juu

        Aion pian sormettaa anukseni hurjaa vauhtia! Edellinen ennätys on 136 km/h, mutta aion pistää paremmaksi tänään.


    • ja jäitä housuihin

      Kyllä se siitä lässähtää. Kivahan se on, kun on hyvä syy lähteä töihin ankeanakin aamuna! Mitään sen kummempaa ei kannata lähteä kehittelemään.

    • julma-juhani

      Hän. Sai mut laulamaan hän.

    • <3 ;)

      jos tunteet ovat molemminpuoleisia, anna palaa, toinen ei ehkä uskalla tehdä aloitetta... Tunteet on tunteita, ei niitä pidä salata, joskus ne vaan vie... sille ei voi mitään

    • kauan katsoin...n

      ootko mies vai nainen...? tiedän ettätämä on vanha viesti mutta jotenki toivon että löydän sut täältä....

    • Anonyymi

      Vaihdoin työpaikkaa, tyhjensin pöytäni, vastapuolelle jäi istumaan mahtava ihminen.

      • Anonyymi

        Vaikka vaihdoin työpaikkaa en ole vieläkään unohtanut häntä, enkä unohda.


    • Anonyymi

      En ole selvinnyt, enkä halua selvitä. Olen rakastunut häneen.

      • Anonyymi

        Ihana 😍
        Mut joo.melkwin täälläkin näin.. enempi vielä miellän asian ihastumiseen...nautin tunteesta. Vaikka se myös sattuu koska molemmat varattuja. Eikä mun moraali tmv anna asian eteen tehdä mitään. Mut on se. Aamulla näet toisen niin hymy nousee vaikka ois kuin paska aamu ollut. Odottaa että näkee vain sen tietyn ihmisen työmaalla. Ihanaa kun musta tulee ku joku pikkutyttö ensi ihastuksen edessä. Vaikka todellakaan en mitään halua/voi tehdä. Kait tämä aikanaan laimenee. Ihastus siis.


    • Anonyymi

      En ole päässyt yli, yritettiin päästä erilleen jopa muutaman kuukauden työpaikan vaihdolla. Ei auta...

    • Anonyymi

      Aloitettu: 2011-01-20 23:06:38

    • Anonyymi

      Ei kai tunteet ole paikkasidonnainen asia ja mitä väärää niissä on? Olis hän voinut tulla missä vaan periaatteessa vastaan joskus. Mutta tiedän ettei mulla olisi ikäeron takia mitään mahdollisuutta vaihtaa hänen kanssaan sanaakaan missään muualla. Olisi jäänyt nämä tunteet syttymättä ja olisi jäänyt tapaamatta ihana ihminen. Kohtaloa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      382
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe