Miten olette selvinneet ihastumisesta työpaikassa? meillä kummallakin oma elämä mutta silti vedämme toisiamme puoleen kuin magneetit!! Miten voi pienessä työpaikassa päästä ihastumisesta yli? Tunteet ovat molemminpuoliset ja viihdymme hyvin työssämme eikä sinäänsä ainakaan vielä ole tarvetta kummankaan vaihtaa työpaikkaa.. toivoisin että pian helpottaisi vaikka ei ole helppoa että hän on vieressäni ja vetää minua puoleensa niin että jalat meinaa pettää alta!!
miksi juuri hän?
14
3707
Vastaukset
- tuu ja mee
Niin ku nuoruudessa...
- T.
voit laulaa mukana:
Horolan jenkka
refrain:
Huhhahhei ja mulkulla turpaan
Horolan jenkka kun pirtissä soi
Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
Horolan jenkka kun pirtissä soi
Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
Hirveä naimisen jyske juu
Sytty iltatähti ja perseestä lähti
Ruikulipaskaa ja pierua juu
Sillä ensin ensin kun syödään
Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
Sillon sitä pieruva tulloo juu
refrain
Renki se ravisteli pankolla jalkaa
Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
Ilmassa silloin on onne taikaa
Horolassa kilvan kun peräilma raikaa
Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
Kikkeli kaksinen aisa juu
Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
Tulikin ruikulipaskat juu - T.
T. kirjoitti:
voit laulaa mukana:
Horolan jenkka
refrain:
Huhhahhei ja mulkulla turpaan
Horolan jenkka kun pirtissä soi
Perseet paukkuu ja halli koira haukkuu
Horolan jenkka kun pirtissä soi
Ja sen Horolan pirtin pankolta kuulu
Hirveä naimisen jyske juu
Sytty iltatähti ja perseestä lähti
Ruikulipaskaa ja pierua juu
Sillä ensin ensin kun syödään
Mustaa kyrsää sattumarokkaa ja piimää juu
Ruikulikaljaa ja tuoretta hiivaa
Sillon sitä pieruva tulloo juu
refrain
Renki se ravisteli pankolla jalkaa
Huuteli kohta se tosiriemu alkaa
Ilmassa silloin on onne taikaa
Horolassa kilvan kun peräilma raikaa
Mutta luulo se ei ole tiedon väärtti eikä
Kikkeli kaksinen aisa juu
Renki kun luuli jotta orgasmi tulloo
Tulikin ruikulipaskat juuAion pian sormettaa anukseni hurjaa vauhtia! Edellinen ennätys on 136 km/h, mutta aion pistää paremmaksi tänään.
- ja jäitä housuihin
Kyllä se siitä lässähtää. Kivahan se on, kun on hyvä syy lähteä töihin ankeanakin aamuna! Mitään sen kummempaa ei kannata lähteä kehittelemään.
- julma-juhani
Hän. Sai mut laulamaan hän.
- <3 ;)
jos tunteet ovat molemminpuoleisia, anna palaa, toinen ei ehkä uskalla tehdä aloitetta... Tunteet on tunteita, ei niitä pidä salata, joskus ne vaan vie... sille ei voi mitään
- kauan katsoin...n
ootko mies vai nainen...? tiedän ettätämä on vanha viesti mutta jotenki toivon että löydän sut täältä....
- Anonyymi
Vaihdoin työpaikkaa, tyhjensin pöytäni, vastapuolelle jäi istumaan mahtava ihminen.
- Anonyymi
Vaikka vaihdoin työpaikkaa en ole vieläkään unohtanut häntä, enkä unohda.
- Anonyymi
En ole selvinnyt, enkä halua selvitä. Olen rakastunut häneen.
- Anonyymi
Ihana 😍
Mut joo.melkwin täälläkin näin.. enempi vielä miellän asian ihastumiseen...nautin tunteesta. Vaikka se myös sattuu koska molemmat varattuja. Eikä mun moraali tmv anna asian eteen tehdä mitään. Mut on se. Aamulla näet toisen niin hymy nousee vaikka ois kuin paska aamu ollut. Odottaa että näkee vain sen tietyn ihmisen työmaalla. Ihanaa kun musta tulee ku joku pikkutyttö ensi ihastuksen edessä. Vaikka todellakaan en mitään halua/voi tehdä. Kait tämä aikanaan laimenee. Ihastus siis.
- Anonyymi
En ole päässyt yli, yritettiin päästä erilleen jopa muutaman kuukauden työpaikan vaihdolla. Ei auta...
- Anonyymi
Aloitettu: 2011-01-20 23:06:38
- Anonyymi
Ei kai tunteet ole paikkasidonnainen asia ja mitä väärää niissä on? Olis hän voinut tulla missä vaan periaatteessa vastaan joskus. Mutta tiedän ettei mulla olisi ikäeron takia mitään mahdollisuutta vaihtaa hänen kanssaan sanaakaan missään muualla. Olisi jäänyt nämä tunteet syttymättä ja olisi jäänyt tapaamatta ihana ihminen. Kohtaloa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644