Mistä löytyy Rovaniemen kangaskaupat?
Eikö todellakaan ole kuin yksi, eurokangas?
Kangaskauppa
10
2008
Vastaukset
- nhgrdsa
jaakonkadulla on signe.aika rähjänen kyllä,mutta kai ne siel kankaita myyvät
- kangas....
on rovaniemen paras kangaskauppa. ei täällä taida olla muita kuin nuo kaksi, eli eurokangas ja signe. Myös netistä voi tilata kankaita. Marimekon myymälät tietääkseni myy myös kankaita, Napapiirillä on se tehtaan myymälä, sieltä saa myös kakkoslaatua.
- Yardbird
Mene Signeen Jaakonkadulle!
- ompelija2
anttilasta ja jyskistä olen ostanut ainakin verhokankaat.
- 22222222222
hyviä on kangaskaupat, siksi niin harvassa
- miähinenmiäs
22222222222 kirjoitti:
hyviä on kangaskaupat, siksi niin harvassa
semmosia kangaskauppoja oikein tarvitaan?
Kysyy.. - huohmiehet
miähinenmiäs kirjoitti:
Kysyy..Verhokankaat tuttuja? Ei?
Ei taida olla "tyttöystävä" sanakaan tuttu. - _seamstress_
miähinenmiäs kirjoitti:
Kysyy..Osa ihmisistä, kuten allekirjoittanut, ompelevat vielä itse vaatteitaan. Ja verhoja halajavat nekin, joille normaalien halpaketjujen tms. vaatteet riittävät.
Kyllä kangaskaupoille on vielä nykyäänkin tarvetta.
- eslima
ainakin Signe ja jysky
- ompeluhullu
Aivan ihania, värikkäitä lastenkankaita ja trikoitaja todella monipuolinen valikoima löytyy Ottobren myymälästä Rantavitikantie 29 (vanha koulurakennus, toinen kerros). Verhokankaita, edullisempia sekä Vallilan kankaita löytyy Anttilasta. Että nämä vielä, nuun eiköhän löydy jokaiselle jotakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927