Alkoholi ei sovi vaan aiheuttaa

Sairaaksi tulee

sydämmentykytystä ja päänsärkyä. Olen muutaman kerran ollut tilanteessa jossa olen nauttinut alkoholi ja todennut että saan kauhean päänsäryn ja sydän tykyttää hurjasti. Myös olen huomannut että alkoholi palaa kovin hitaasti verrattuna aiempaan elämääni lautasmallin suosijana. Missä syy? Auttaako hiilihydraatit alkoholin palamista elimistössä?

10

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhh mummo

lopeta ja ala mieheksi.

• joku vaan

Alkoholi rajoittaa maksan toimintaa muuhun käyttöön ja verensokeri saattaa varsinkin krapulassa laskea. Alkoholi poistaa myös elimistöstä vettä.

Jos ei viina sovi niin älä käytä.

• ei absolutisti

auttaako hiilihydraatit alkoholin palamista koska ennen vhh:ta tuollaisia oireita alkoholista ei tullut? Auttaisiko asiaa että ennen "juhlia" tankkaisi hiilihydraatteja?

• ___________________-
        ei absolutisti kirjoitti:

auttaako hiilihydraatit alkoholin palamista koska ennen vhh:ta tuollaisia oireita alkoholista ei tullut? Auttaisiko asiaa että ennen "juhlia" tankkaisi hiilihydraatteja?

hiilareista en osaa sanoa, mutta koeteltu konsti keikkua juhlissa viimeisten joukossa oli kuivattu poronliha nautittuna 5-6 tuntia ennen juhlimisen alkua. venäläisethän tunnetusti syövät koko juhlimisen ajan. kai se krapula on osoitus jostain epänormaalista elimistön tilasta, jota tuskin kukaan tavoittelee.

miksei ruokaryyppy ole paikallaan, vaikkei olisi syönytkään.

• sinähän ne
        ___________________- kirjoitti:

hiilareista en osaa sanoa, mutta koeteltu konsti keikkua juhlissa viimeisten joukossa oli kuivattu poronliha nautittuna 5-6 tuntia ennen juhlimisen alkua. venäläisethän tunnetusti syövät koko juhlimisen ajan. kai se krapula on osoitus jostain epänormaalista elimistön tilasta, jota tuskin kukaan tavoittelee.

miksei ruokaryyppy ole paikallaan, vaikkei olisi syönytkään.

ryssien tavat parhaiten tiedät.

• Tsysteemi

Itse olen huomannut myös alkoholin kanssa ongelmia. Krapula on paha ja alkoholi menee päähän äkkiarvaamatta. Olenkin alkanut syömään ennen alkoholin nauttimista kunnon tukevan aterian, joka sisältää myös hiilareita. Auttaa paljon, alkoholi tarvitsee palaakseen hiilareita.

• joku vaan

Hiilihydraatti auttaa pitämään verensokerin korkeammalla, alkoholin kanssa kun maksan sokerintuotanto vähenee. En kyllä muutenkaan suosittelisi ylenmääräistä alkoholin käyttöä jos laihduttaa. Kossupullossa on jotain 150 g alkoholia eli 1000 kCal. Jos juo yhden pullon perjantaisin niin 7 viikossa tulee siis 1 läskikilon energia. Tuohon kun päälle juo kolme keskiolutta päivässä niin tulee 430 kCal eli läskikilo parissa viikossa.

• sinua kääntymään

ravintotieteilija, -tutkija, kirurgian alikersantti kj.mattilan puoleen, joka ahkerasti tällä palstalla kirjoittelee. Hän varmaan osaisi neuvoa sinua parhaiten, mikäli vähänkään muistelen hänen neuvojaan, niin ternimaito voisi olla paras lääke vaivaasi, jotta kestäisit enemmän alkoholia. Samoin kunnon kasslerköntsä voissa paistettuna, hapankaalilla hunnutettuna, lorauksella kuohumermaa - munia unohtamatta voisi olla myös oiva apu, jälkiruuaksi luonnollisesti kahvi ja konjakki sekä pala täytekakkua, sillä ethän halua mikään puritaani olla. Unohdin mainita punaviinin ruua kera. Näin NHH:laisena EN lähtisi sotkemaan alkoholia ja hiilihydraatteja.

• se kumpi mattila

kun täällä näyttää olevan kj.mattiloita kaksin kappalein?

• aito veijo
        se kumpi mattila kirjoitti:

kun täällä näyttää olevan kj.mattiloita kaksin kappalein?

Täällä on useampia aitoja Mattiloita ja sitten on kopio-mattila Vantaan Tikkurilasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe