Mitä pelkäät eniten?

ellastella

ATM/N, mitä pelkäät eniten:

1. Naisia/miehiä
2. Elämää
3. Jotain muuta, mitä


Minua pelottaa eniten elämä, koska en osaa mitään. En uskalla mitään, en ole koskaan uskaltanut. Sanotaan, että pitäisi vain hypätä, se siitä, mutta entä jos on seissyt laiturilla tunnin, päivän, kuukausia, vuosikausia... Vesi vain kylmenee ja mustenee, syvenee ja tuijottaa vihamielisesti... Paleelee jo pelkkä ajatus.

Toka pelottavimpana miehet. Pelkään ilkeyttä, nollaamista naisena ja sitä että ne ovat paljon isompia kooltaan kuin minä.

Muuta: ... hämähäkkejä en pelkää, voisin vaikka syödä, jos joku maksaisi esim. 15 e. Käärmeitäkään en pelkää, eihän niitä edes ole Suomessa kovinkaan paljon eikä vaarallisia. Pimeää en pelkää, miksi pelkäisin. Mörköjä en pelkää, nehän ovat mun kavereita. No, ihmisiä ylipäätään pelkään. Ja monenmoisia bacchuksia, mutta foliokypärä auttaa melko hyvin.

35

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      syöpää, ms-tautia, jonkin aistin (näkö, kuulo) menettämistä tai muuta vakavaa sairautta/vammautumista.

      • ap

        Tuo voisi olla munkin listassani. Miksei ollut, vaikka olen nähnyt sitä ympärilläni paljon? Jokin suojamekanismi kai. Pahinta olisi kitua ja että joku näkisi kitumiseni. Mieluummin sitä ryömisi johonkin koloon kuolemaan yksin, ja se vasta surullista onkin.


    • ---____-----____----

      No naisia minun on aina ollut vaikea lähestyä "sillä mielellä", vaikka töissä ja koulussa ei mitään ongelmaa ole normaalissa kanssakäymisessä koskaan ollut. Eli, joo, naisia pelkään jonkin verran.

      Koiria kohtaa minulla on kauhea pelko, mutta se johtuu lapsuudesta koska koirat ovat purreet minua kolme kertaa hyvin nuorena, kerran todella pahasti. En vieläkään (24 vuotiaana 187 pitkänä miehenä) voi mennä metriä lähemmäs koiraa, olipa se sitten kuinka pieni tahansa.

      Pitkällä aikavälillä pelkään sitten terveyden menetystä ja ehkä joissain määrin sitä että vanhuuden koittaessa joudun sänkypotilaaksi vuosien ajaksi ennen kuin kuolema vapauttaa.

    • Ei noin

      Mielenterveyden horjumista, yksinäisyyttä ja sitä että WASP hajoaa.

      • meni jo!

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...


      • Ei noin
        meni jo! kirjoitti:

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.


      • fdbbfddbfbfdbfd
        Ei noin kirjoitti:

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.


      • Ei noin
        fdbbfddbfbfdbfd kirjoitti:

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.

        Loistava bändi.


    • Vanhapoika...

      Sairauksia ja vanhenemistahan sitä tietysti pelkää jonkin verran. Sen lisäksi pelkään, että tulen olemaan loppuelämäni yhtä yksinäinen kuin tähänkin asti.

    • ap

      Lisäys listaani: monet tämän palstan miehet ovat aika pelottavia: negatiivisia, jankkaavia, naisvihamielisiä, äkeitä. Mutta onneksi ne eivät pääse näytön läpi tänne ja onneksi on olemassa St. Eino.

      • Ei noin

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        *soittaa mandoliinia ja tamburiinia... jotenkin yhtäaikaa*

        "When-a the moon-a hits your eye-a like a big-a pizza pie-a, it's amoooreeee..."

        (kuoro: "It's amoooreeeee!")


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.


      • pa
        ap kirjoitti:

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.

        Paitsi ATM:iä.


      • työtön ATM
        pa kirjoitti:

        Paitsi ATM:iä.

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.


      • Ei se satu
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)


      • Älymies 23
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Niin, ihanan sopivasti lihavalla...


      • juoppo ATM
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.


      • ES
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.


      • lutkanrumilus
        juoppo ATM kirjoitti:

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.

        Tui tui


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.


      • ES
        Yksi ATM kirjoitti:

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.

        Ah, olet bacchus vainen.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        "Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset."

        Miten niin virtuaalisesti? :P

        Enhän minä ole ehdottanut treffejä kun kahdelle naiselle. Sinulle ilmoitin ihan suoraan milloin minut löytää Vantaalta tyhjentämästä kaljatuoppia ja neitsykäinen... Asuu kaukana.


      • alkkis ATM
        lutkanrumilus kirjoitti:

        Tui tui

        Tui tui sullekin.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        Tylyttänyt? Missä? En kai.


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Tylyttänyt? Missä? En kai.

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.

        Halveksittava? En ikinä halveksisi naista joka vonkaa minua. Sehän on mahtavaa.


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Ah, olet bacchus vainen.

        No ei sitte jos ei kelpaa. Nyyhkis.


    • Olen nähnyt tässä elämäni aikana jo niin paljon eri tilanteita että en varmaan pelkää enää juuri mitään. Suurin pelko taitaa olla mikä on vieläkin niin terveyden menetys.

    • 19

      Ja minä taasen - osaan melkein mitä vain. Olen ns. "monilahjainen", mutta pelkään niin hiivatin paljon miehiä ja rakastumista. Peilaan ehkä elämääni liikaa kavereiden epäonneen..

    • allmächt'ge jungfrau

      Jäi vallan tähän vastaamatta päivän draama-annoksen takia...

      Oletettavasti pelkään eniten ekokatastrofia, koska näen siitä eniten painajaisia.

      Toiseksi tulee lentokoneen putoaminen nousussa, mistä näen myös todella paljon painajaisia. Lentämistä varten tarvitsen aineita. (Ennen en kyllä tarvinnut.)

      Kolmanneksi painajaisosastolla tulevat tsunamit, joita en kyllä tiedosta tosielämässä pelkääväni.

      Rekka-autoista en näe painajaisia, mutta niitä pelkään. Yleisön edessä puhumista. Läheisten kuolemaa. Punkkeja. "Dumbon" pinkit elefantit -kohtausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe