Mitä pelkäät eniten?

ellastella

ATM/N, mitä pelkäät eniten:

1. Naisia/miehiä
2. Elämää
3. Jotain muuta, mitä


Minua pelottaa eniten elämä, koska en osaa mitään. En uskalla mitään, en ole koskaan uskaltanut. Sanotaan, että pitäisi vain hypätä, se siitä, mutta entä jos on seissyt laiturilla tunnin, päivän, kuukausia, vuosikausia... Vesi vain kylmenee ja mustenee, syvenee ja tuijottaa vihamielisesti... Paleelee jo pelkkä ajatus.

Toka pelottavimpana miehet. Pelkään ilkeyttä, nollaamista naisena ja sitä että ne ovat paljon isompia kooltaan kuin minä.

Muuta: ... hämähäkkejä en pelkää, voisin vaikka syödä, jos joku maksaisi esim. 15 e. Käärmeitäkään en pelkää, eihän niitä edes ole Suomessa kovinkaan paljon eikä vaarallisia. Pimeää en pelkää, miksi pelkäisin. Mörköjä en pelkää, nehän ovat mun kavereita. No, ihmisiä ylipäätään pelkään. Ja monenmoisia bacchuksia, mutta foliokypärä auttaa melko hyvin.

35

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      syöpää, ms-tautia, jonkin aistin (näkö, kuulo) menettämistä tai muuta vakavaa sairautta/vammautumista.

      • ap

        Tuo voisi olla munkin listassani. Miksei ollut, vaikka olen nähnyt sitä ympärilläni paljon? Jokin suojamekanismi kai. Pahinta olisi kitua ja että joku näkisi kitumiseni. Mieluummin sitä ryömisi johonkin koloon kuolemaan yksin, ja se vasta surullista onkin.


    • ---____-----____----

      No naisia minun on aina ollut vaikea lähestyä "sillä mielellä", vaikka töissä ja koulussa ei mitään ongelmaa ole normaalissa kanssakäymisessä koskaan ollut. Eli, joo, naisia pelkään jonkin verran.

      Koiria kohtaa minulla on kauhea pelko, mutta se johtuu lapsuudesta koska koirat ovat purreet minua kolme kertaa hyvin nuorena, kerran todella pahasti. En vieläkään (24 vuotiaana 187 pitkänä miehenä) voi mennä metriä lähemmäs koiraa, olipa se sitten kuinka pieni tahansa.

      Pitkällä aikavälillä pelkään sitten terveyden menetystä ja ehkä joissain määrin sitä että vanhuuden koittaessa joudun sänkypotilaaksi vuosien ajaksi ennen kuin kuolema vapauttaa.

    • Ei noin

      Mielenterveyden horjumista, yksinäisyyttä ja sitä että WASP hajoaa.

      • meni jo!

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...


      • Ei noin
        meni jo! kirjoitti:

        Eiköhän se WASP ole jo hajonnut? Eihän siinä ole mukana enää kuin yksi alkupäinen jäsen...

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.


      • fdbbfddbfbfdbfd
        Ei noin kirjoitti:

        Pelkkä Blackie on enää jäljellä. Näin viime vuonna WASPin kahdesti. Ja ostin sen niiden uuden levyn.

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.


      • Ei noin
        fdbbfddbfbfdbfd kirjoitti:

        Ja kehtaat väittää että yksi mies tekee koko bändin?

        Kuollu ja kuopattu se WASP on ollut jo pitkään, nykyinen kokoonpano on vain tekohengitystä.

        Loistava bändi.


    • Vanhapoika...

      Sairauksia ja vanhenemistahan sitä tietysti pelkää jonkin verran. Sen lisäksi pelkään, että tulen olemaan loppuelämäni yhtä yksinäinen kuin tähänkin asti.

    • ap

      Lisäys listaani: monet tämän palstan miehet ovat aika pelottavia: negatiivisia, jankkaavia, naisvihamielisiä, äkeitä. Mutta onneksi ne eivät pääse näytön läpi tänne ja onneksi on olemassa St. Eino.

      • Ei noin

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Punastun. Korkkasin muuten kaljan.

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Punastuminen ja kaljan korkkaaminen sopivat hyvin samaan kuvaan, kuvaan sinusta,
        bacchus hus hus!

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Mun on vaikea kuvitella että noin aloitekykyinen nainen on ilman miestä. Oikeasti.

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.


      • Ei noin
        ap kirjoitti:

        Aloitekykyinen? Ilman miestä ikuisesti. Ehkä tämä netti ei ole todellista.

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        *soittaa mandoliinia ja tamburiinia... jotenkin yhtäaikaa*

        "When-a the moon-a hits your eye-a like a big-a pizza pie-a, it's amoooreeee..."

        (kuoro: "It's amoooreeeee!")


      • ap
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.


      • pa
        ap kirjoitti:

        Ei kai netti niin todellista ole, etteikö täällä nainenkin voisi vongata ja vonkua; mitäänhän ei vanha, ruma ja lihava nainen kuitenkaan koskaan saa.

        Paitsi ATM:iä.


      • työtön ATM
        pa kirjoitti:

        Paitsi ATM:iä.

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.


      • Ei se satu
        Ei noin kirjoitti:

        Ehkä ei mutta osaat sä ainakin vongata. Se on naiselle helvetin hieno ja arvostettava mutta liian harvinainen taito.

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)


      • Älymies 23
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Niin, ihanan sopivasti lihavalla...


      • juoppo ATM
        työtön ATM kirjoitti:

        Vain kauniilla naisella tekee jotain.

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.


      • ES
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.


      • lutkanrumilus
        juoppo ATM kirjoitti:

        Ei ole olemassa rumia naisia. On vain liian vähän viinaa.

        Tui tui


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.


      • ES
        Yksi ATM kirjoitti:

        No mä voin tulla lohduttamaan kun asut kerta Helsingissä.

        Ah, olet bacchus vainen.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        get a room.

        (Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset. Shame on you.)

        "Ei noin, olet käynyt virtuaalisesti läpi kaikki palstan naiset."

        Miten niin virtuaalisesti? :P

        Enhän minä ole ehdottanut treffejä kun kahdelle naiselle. Sinulle ilmoitin ihan suoraan milloin minut löytää Vantaalta tyhjentämästä kaljatuoppia ja neitsykäinen... Asuu kaukana.


      • alkkis ATM
        lutkanrumilus kirjoitti:

        Tui tui

        Tui tui sullekin.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Mua se ei ole muuta kuin tylyttänyt, sniiiiF.

        Tylyttänyt? Missä? En kai.


      • ES
        Ei noin kirjoitti:

        Tylyttänyt? Missä? En kai.

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.


      • Ei noin
        ES kirjoitti:

        Olen hyljätty.

        Ja sanoit esim. vasta että vonkaaminen on naiselle helvetin halveksittava taito.

        Sydämeni on mustaa säpälettä.

        Halveksittava? En ikinä halveksisi naista joka vonkaa minua. Sehän on mahtavaa.


      • Yksi ATM
        ES kirjoitti:

        Ah, olet bacchus vainen.

        No ei sitte jos ei kelpaa. Nyyhkis.


    • Olen nähnyt tässä elämäni aikana jo niin paljon eri tilanteita että en varmaan pelkää enää juuri mitään. Suurin pelko taitaa olla mikä on vieläkin niin terveyden menetys.

    • 19

      Ja minä taasen - osaan melkein mitä vain. Olen ns. "monilahjainen", mutta pelkään niin hiivatin paljon miehiä ja rakastumista. Peilaan ehkä elämääni liikaa kavereiden epäonneen..

    • allmächt'ge jungfrau

      Jäi vallan tähän vastaamatta päivän draama-annoksen takia...

      Oletettavasti pelkään eniten ekokatastrofia, koska näen siitä eniten painajaisia.

      Toiseksi tulee lentokoneen putoaminen nousussa, mistä näen myös todella paljon painajaisia. Lentämistä varten tarvitsen aineita. (Ennen en kyllä tarvinnut.)

      Kolmanneksi painajaisosastolla tulevat tsunamit, joita en kyllä tiedosta tosielämässä pelkääväni.

      Rekka-autoista en näe painajaisia, mutta niitä pelkään. Yleisön edessä puhumista. Läheisten kuolemaa. Punkkeja. "Dumbon" pinkit elefantit -kohtausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10389
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2149
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1316
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1286
    Aihe