Mitkä ateriakorvikkeet ovat olleet makuunne? Näitähän on vaikka mitä. Modifast, nutrilett, naturdiet, nutrifast, allévo, ackd easy diet. Onko kaikki ihan karseita? Harmi kun joitakin ei saa kerta-annospusseina, että voisi maistaa ensin.
Yritän etsiä jotain kevyttä ja protskupitoista välipalaksi. On tullut niin kauhea yökötys rahkaa ja raejuustoa sekä protskujauhoja ja cottifruttia kohtaan, etten voi enää niitää syödä. Heti iskee vain pizzan himo.
Parhaimman makuset ateriakorvikkeet?
5
2565
Vastaukset
- uku-lele
eli sä yrität ilmeisesti laihtua? ei tota varten tarvi syödä mitään fitnespaskaa, sen kun vaan pienennät ruoka-annoksiasi.
- Kuntoon
Ei taida olla hyvänmakuisia, kun ei kukaan ole kommentoinut. :) Voin kuvitella, että ovat pahoja. Yhtä mauttomia kuin vaikka kasvirasvajäätelö tai dieettidominokeksit. Mä en ainakaan aio edes maistaa..
- oma mielipide
Itse laihdutan normaalipainon sisällä muutaman kilon, ja teen sen korvaamalla lounaan ateriankorvikkeilla. Eli joko vedän keittoa tai patukan.
Mun mielestä parhaan makuista keitoista on ollut Nutriletin creamy chicken -keitto (ihanan kermainen), ja creamy vegetable -keitto (yllättävän mausteinen!). Patukoista suosikki on ollut Nutriletin creamy caramel -patukka, varmastikin koska olen aina ollut toffee-caramel-kinuski-fani! Toinen ihan hyvänmakuinen patukka oli minttusuklaa, oiskohan ollut naturdietin patukka se. Pirtelöitä maistelin pariakin merkkiä muutama vuosi sitten, mutta en oikein tykännyt niistä. Allevon parsakaalikeittoa olen maistanut myös, se ei ole juuri minkään makuista. Nuo Nutriletin keitot ovat olleet paremman makuisia!
Lisäksi huomauttaisin että jos on kiire, niin nuo korvikepatukat ovat tosi käteviä, naisilla kulkee käsilaukussa mukana kaupungillakin koko päivän, ja kun alkaa nälättää niin syö patukan vauhdissa. Ei tarvi sortua pikaruokaloihin! - pilli659496
mustikkakeittoa.
- tykkään
Nutrilett Quick Start -pakkauksen parhaimmat: juustopasta, suklaavanukas, karamellitoffeepatukka ja suklaapirtelö. Myös muut tuotteet (tomaattipasta, kananuudelikeitto, vaniljavanukas, browniepatukka, mansikkapirtelö, tomaattiliemi, kasvisliemi) ihan oivia. Ainoa pahanmakuinen joukossa pähkinäsuklaapatukka, xP. Pirtelöt, vanukkaat ja lämpimät ruuat tehdään rasvattomaan maitoon, lämpimät kannattaa valmistaa liedellä (ei mikrossa), näin maku on parhaimmillaan. Sekoitusta vaativat kannattaa TODELLAKIN ravistella hyvin jossain pullossa tai shakerissä, klimpit ei nimittäin maistu hyviltä. Muuten suosittelen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696