Käräytystarinoita

Broken heart

Tällä palstalla monet uhoavat käräyttävänsä petturit. Kuinka moni on todellisuudessa tehnyt niin, ja miten siinä sitten kävi?
Oma kokemukseni on jo vuosien takaa. Seurustelin varatun miehen kanssa, rakastuttiin päätäpahkaa. Lopulta mies vei avioerohakemuksen ja kun vaimo sai eroilmoituksen, alkoi hirveä huuto ja uhkailu. Mies päätti lopulta perua eronsa muttei kertonut vaimolleen kuitenkaan, että kuvioissa oli mukana toinen nainen. Olin niin hajalla ja loukattu, että pistin vaimolle viestin, jossa kerroin miehellään olleen suhteen (ja mua ennen muitakin). Mielestäni vaimon tuli tietää koko totuus, mies oli vain selittänyt kyllästyneensä avioliittoon ja että muita naisia ei ollut. En tiedä miten sitten kävi, mies yritti ottaa muhun yhteyttä mutta en vastannut enää puhelimeen.
Olin aika raukkis - nyt kaduttaa, mutta silloin tekoni tuntui oikeutetulta. Toivottavasti saivat kriisinsä selvitettyä ja liitto on kunnossa. Sen koommin en ole varattuihin seonnut.

152

4078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosto elää

      että exäni petti uutta miestään.

      kerroin jutun eteenpäin kaikille kavereille, tottakai myös uudelle miehelle. Tosin se oli jo tietoinen asiasta (ja minä tiesin sen), joten käytännössä käänsin vain veistä haavassa.

      • Lapsellinen olet

        Mitä hyödyit siitä että pyöräytit veistä haavassa kertomalla jo tiedostetun asian. Eihän se koskaan ole kenenkään mielialaa kohottanut että kertoo huoraavan jatkavan toimiaan. Vai olitko itse luuseri onnesi kukkuloilla kun silloisen tyttöystäväsi huoraava luonne tuli tietoosi?
        Ihan samaa kastia olet sen ex-huorasi kanssa, et minkään arvoinen.


      • edellinen....
        Lapsellinen olet kirjoitti:

        Mitä hyödyit siitä että pyöräytit veistä haavassa kertomalla jo tiedostetun asian. Eihän se koskaan ole kenenkään mielialaa kohottanut että kertoo huoraavan jatkavan toimiaan. Vai olitko itse luuseri onnesi kukkuloilla kun silloisen tyttöystäväsi huoraava luonne tuli tietoosi?
        Ihan samaa kastia olet sen ex-huorasi kanssa, et minkään arvoinen.

        on siinäkin meillä jeesus.

        "Mitä hyödyit siitä että pyöräytit veistä haavassa kertomalla jo tiedostetun asian. "

        Tuli hyvä mieli, olin ollut oikeassa ja halusin tietenkin kuuluttaa sen kaikille muillekin.

        "Eihän se koskaan ole kenenkään mielialaa kohottanut että kertoo huoraavan jatkavan toimiaan. "

        Minun on.

        "Vai olitko itse luuseri onnesi kukkuloilla kun silloisen tyttöystäväsi huoraava luonne tuli tietoosi?"

        Halusin varmistaa, että sama vähemmän mieltä ylentävä fiilinki sille uudellekin miehelle.

        "han samaa kastia olet sen ex-huorasi kanssa, et minkään arvoinen."

        Sinäkö olet täydellinen ihminen, ilman mitään puutteita? Sinäkö pystyt tuomitsemaan muita ihmisiä tuntematta tilannetta ollenkaan? Hyvä jos olet aina oikeassa, onhan se hieno, että näitä korkean moraalin muita parempia ihmisiä on tälläkin palstalla.


    • Meidän piireissä.

      Kokemuksia:

      - Mulle tuli joskus entisen poikaystävän exä kertomaan että poikaystävä oli pettänyt mua ainakin pari kertaa jonkun tytön kanssa. Olin kiitollinen tiedosta. Poikaystävä oli käyttäytynyt ennen käryä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja oli vihainen exälleen kun hän käräytti, puuttui kuulemma meidän asioihin. En enää pystynyt luottamaan ja jätin hänet parin kuukauden sisällä.
      - Yhdelle ystävälle kaveri soitti ja kertoi että tietää että sen mies oli pettänyt humalapäissään. Hänkin oli kiitollinen tiedosta.
      - Yksi tuttu mies on pettänyt naisystäväänsä yhden tietyn naisen kanssa jo pari vuotta, ja vaikka tosi moni tietää, kukaan ei ole kertonut naisystävälle.
      - Yhdelle ystävälle tuli kakkonen itse kertomaan että mies oli ollut hänen kanssaan suhteessa.
      - Yksi kaveri tunnusti itse ja tuli jätetyksi.
      - Yksi kaverimies petti naisystäväänsä tämän hyvän ystävän kanssa, ja yrittivät salailla, mutta asiasta tiennyt toinen ystävä käräytti. He erosivat.
      - Eräs kaverimies on tunnustanut pari kertaa, mutta aina jatkanut pettämistä saman naisen kanssa.
      - Eräs alkoi tapailla salaa exäänsä, jonka oli jättänyt toisen naisen takia.

      Aika paljon muuten pettäneitä miehiä näissä(!)

      • hjhkkhgggu

        Aika paljon muuten pettäneitä miehiä näissä(!)

        Joopa. Ehkä et vaan tahdo nähdä asioita niin kuin ne on. Minun tuntemissani ihmisissä nainen on ollut useimmin pettäjä. Tosin tästä on aika turha yrittää tehdä mitään sukupuoliasiaa. Olen ollut linja-autokuski vuosia, tilausliikenteessä. Mulla on usko mennyt ajat sitten ihmisiin, työssä näkee niin monenmoista. Eipä ole suurta eroa sillä, onko nainen vai mies, molemmat osaa pettää yhtälailla. Voi niitä sinisilmäisiä, ketkä uskovat että esim laivareissuilla pidetään vaan hauskaa tyttöjen tai poikien kanssa. On tullut nähtyä tosiasiat aika moneen kertaan.
        Ite oon muuten ollut sinkkuna viisi vuotta, ja taidan pysyäkkin.


      • xxxx ja yyy

        Naiset on sitten kovia käräyttelemään miehiä vaikka ovat itse syyllisiä kun ovat vietelleet toisen naisen miehen. Hävetkää moraalittomat käräyttäjänaiset!!!


      • hähhää
        xxxx ja yyy kirjoitti:

        Naiset on sitten kovia käräyttelemään miehiä vaikka ovat itse syyllisiä kun ovat vietelleet toisen naisen miehen. Hävetkää moraalittomat käräyttäjänaiset!!!

        Niin, naisethan ne tietenkin aina on syyllisiä silloin kun mies menee vieraisiin ;-)
        Miestä viedään kuin pässiä narussa.


      • two to tango

        Sopisiko "lapsellin olet" kommentti myös "Meidän piireissä" kokemuksiin?
        Kummassakin haukutaan miestä: toisessa kun mies on paljastanut naisen pettävän ja toisessa kun miehet ovat pettäneet ja naiset paljastavat miehen.

        Miehet harvemmin alentuvat parkumaan tyttöystävän petämistä sen enempää tyttöystävän uudelle kuin muillekaan.


      • Josko kyse onkin
        two to tango kirjoitti:

        Sopisiko "lapsellin olet" kommentti myös "Meidän piireissä" kokemuksiin?
        Kummassakin haukutaan miestä: toisessa kun mies on paljastanut naisen pettävän ja toisessa kun miehet ovat pettäneet ja naiset paljastavat miehen.

        Miehet harvemmin alentuvat parkumaan tyttöystävän petämistä sen enempää tyttöystävän uudelle kuin muillekaan.

        siitä miehen imagon kärsimisestä ja naisväen solidaarisemmasta tavasta toisiaan kohtaan mainostaa häntäheikkejä, eikä niinkään parkumisesta.
        Vai oletko niissä tangoilloissasi useinkin kuullut miesten rehvastelevan pettävillä vaimoilla ja tyttöystävillä?


      • Anonyymi
        xxxx ja yyy kirjoitti:

        Naiset on sitten kovia käräyttelemään miehiä vaikka ovat itse syyllisiä kun ovat vietelleet toisen naisen miehen. Hävetkää moraalittomat käräyttäjänaiset!!!

        Lättys kii


    • Varovaisuutta peliin

      Tämä sattui ystävättärelleni...Hän jätti pettävän narsistimiehensä ja loppujen lopuksi pääsi hengestään. Siinä ei auttanut edes lähestymiskielto, eivätkä poliisit voineet auttaa ennenkuin jotain tapahtui.
      Tämä tapaus on ollut valtakunnallisesti uutisissa.

      Ei varmaan kovin yleistä, mutta vastaavaa on varmaan tapahtunut vaikkei näin ikävin seurauksin.

      • lähellä ollut..

        mulla itelläni on ollut lähellä hengen menettäminen kun erosin narsistista narkki eksästäni joka petti vaikka kuinka monen kanssa minua.. hän tuli perässäni toiseen kaupunkiin ja oli mut sinne asuntooni tappaa.. luojan kiitos ei sitä ehtinyt tekemään..
        omistin silloin erittäin nopeat jalat..


    • korvat auki

      hevosmiesten tietotoimistosta sain tietoni kun käyttää maalaisjärkeä niin kyl pettäjä narahtaa en kerro miten tietoni oggin mut hevosmiesten tietotoimisto on paikka josta tietoa saa

      • silmäänvirtsattu

        ovatkaan hevosmiesten tietotoimiston yhteytiedot. Olis toimeksiannolle tilausta.


      • uskookentahtoo

        Mikäs on perättömien juorujen osuus siellä hevosmiesten tietotoimistossa?


      • tirppalilla

        hevosmiehissä löytyy niitä pettäjiä. varokaa naiset satakunnan alueella varatut hevosmiehet hakee seuraa sinkkuina!!!!!


    • telemies

      Vertaa kännykän lokitietoja puheluerittelyn tietoihin, niin mustat aukot ja kertomatta jättämiset täyttyvät aika lailla hyvin. 250 poistettua txt-viestiä kahdessa kuukaudessa herättää sopivasti kysymyksiä ja antamattomia vastauksia.

      Niin, olisi pitänyt vain esittää tyhmää... Olisi ollut paljon helpompaa.

      • yritetty on

        Kun niitä lokitietoja ei saa tavallinen tallaaja!anna neuvo!


      • telemies
        yritetty on kirjoitti:

        Kun niitä lokitietoja ei saa tavallinen tallaaja!anna neuvo!

        No jos itse on liittymän omistaja ja laskun maksaja, niin silloin ihan laillisilla tunnuksilla pääsee liittymänhallinta sivuille... Kun perheen kaikki liittymän on yhdellä laskulla ja nimellä...


      • Yleistä mutta väärin

        Jos menee katsomaan toisen puhelimesta lokitietoja, syyllistyy rikokseen. Voi joutua käräjillä tuomituksi jos vastapuoli haluaa nostaa syytteen.


      • Joooop
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Jos menee katsomaan toisen puhelimesta lokitietoja, syyllistyy rikokseen. Voi joutua käräjillä tuomituksi jos vastapuoli haluaa nostaa syytteen.

        Paskapuhetta! Jos lukee avaamattoman viestin, silloin voi vastapuoli tehdä rikosilmoituksen. Ei me matti ja maija meikäläiset niitä syytteitä nosteta. Se on syyttäjä joka esitutkinnan perusteella nostaa syytteen. Jos nostaa. Ihme on jos nykypäivänä syyttäjillä on aikaa alkaa tämänkaltaisiin pieniin epäkohtiin.


      • Yleistä mutta väärin
        Joooop kirjoitti:

        Paskapuhetta! Jos lukee avaamattoman viestin, silloin voi vastapuoli tehdä rikosilmoituksen. Ei me matti ja maija meikäläiset niitä syytteitä nosteta. Se on syyttäjä joka esitutkinnan perusteella nostaa syytteen. Jos nostaa. Ihme on jos nykypäivänä syyttäjillä on aikaa alkaa tämänkaltaisiin pieniin epäkohtiin.

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus
        Joka oikeudettomasti
        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Yritys on rangaistava


      • Bussikuskin kanssa
        telemies kirjoitti:

        No jos itse on liittymän omistaja ja laskun maksaja, niin silloin ihan laillisilla tunnuksilla pääsee liittymänhallinta sivuille... Kun perheen kaikki liittymän on yhdellä laskulla ja nimellä...

        Eí auta. Bussikuskit kuule käyttää pre-paid liittymiä salapanojensa kanssa, niitä et kotilaskustas näe.


      • 3+15
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus
        Joka oikeudettomasti
        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Yritys on rangaistava

        Joo, mutta käytännössä ei toimi. Ei niillä oo aikaa tarttua johonkin yksittäisiin ja tavallisten tallaajien parisuhdesotkuihin. Jos tollaseen hömppään riittää virkavallan aika, täytyy sanoa että paljon on pielessä tässä yhteiskunnassa. TODELLA PALJON.


      • PIENI ON SANKTIO
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus
        Joka oikeudettomasti
        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Yritys on rangaistava

        Sen rinnalla että saa elää valheettomassa suhteessa. Ja se toteennäyttövastuu siitä että petetty on avannut sen kännykän on petetyllä.
        Eiköhän se kuitenkin ole niin että noilla esittelemilläsi lakipykälillä ei ole paskankaan merkitystä kun parisuhteessa on syytä epäillä pettämistä? Kyllä se puhelimen tekstarien laatu ja määrä antaa ihan realistisen kuvan missä mennään, ei siinä enää siinä vaiheessa tarvita rikoslakia, rikos puolisoa kohtaan on jo tapahtunut kun petetään, viestintäsalaisuus eläköön omaa eloaan.


      • Yleistä mutta väärin
        PIENI ON SANKTIO kirjoitti:

        Sen rinnalla että saa elää valheettomassa suhteessa. Ja se toteennäyttövastuu siitä että petetty on avannut sen kännykän on petetyllä.
        Eiköhän se kuitenkin ole niin että noilla esittelemilläsi lakipykälillä ei ole paskankaan merkitystä kun parisuhteessa on syytä epäillä pettämistä? Kyllä se puhelimen tekstarien laatu ja määrä antaa ihan realistisen kuvan missä mennään, ei siinä enää siinä vaiheessa tarvita rikoslakia, rikos puolisoa kohtaan on jo tapahtunut kun petetään, viestintäsalaisuus eläköön omaa eloaan.

        As you like...:)

        Pettäminen ei olle rikoslaissa määritelty asia. Aviorikos poistettiin Suomen laista esim. avioeron perusteena jo vuosia sitten. Sen sijaan viestintäsalaisuuden rikkomisesta on tuomitttukin juuri noissa erotilanteissa. Kun rikosrekisteriin tulee merkintä, se vaikuttaa joillakin aloilla työsaantiin vaikka muuten tuntuukin pieneltä asialta.

        En puolusta pettäjiä, mutta en myöskään lain omaan käsiin ottavia.


      • Aivan turhaa
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus
        Joka oikeudettomasti
        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Yritys on rangaistava

        Milläs todistat oikeudessa, että joku on lukenut tekstiviestisi? Et millään, jos ei ole muita todistajia paikalla sitä näkemässä ja kuulemassa. Muuten se on vain sana sanaa vastaan -tilanne.

        Lisäksi, siitä voi toki tehdä rikosilmoituksen. Mutta kun tullaan vaiheeseeen, että mietitään käytettäänkö yhteiskunnan varoja siihen, että yksi salasuhtestaan kärähtänyt aviopuoliso haluaa kostaa petetylle käräyttäjälleen, niin vastaus on, että ei käytetä.

        Näin tämä asia siirretään osastoon "perheen sisäiset asiat". Mitäs siitä tulisi, että jokainen, joka on sanonut perheenjäsenelle, että "senkin sika" haastetaan oikeuteen kunnianloukkauksesta? Ei yhtään mitään.

        Lakipykäliä on siis olemassa, mutta luetelluile pykälille on olemassa myös n. 5000 "lieventävää asianhaaraa", jotka unohdit tuossa luetella...


      • Voin vahvistaa
        Bussikuskin kanssa kirjoitti:

        Eí auta. Bussikuskit kuule käyttää pre-paid liittymiä salapanojensa kanssa, niitä et kotilaskustas näe.

        Kyse ei ole urbaanista legendasta tuon ammattikunnan kohdalla. Eikä edes sukupuolisidonnaisesta käyttäytymisestä. Päiväpanot ajotaukojen lomassa ovat yleinen käytäntö ja mukavaa päiväviihdettä. Ikävempi puoli on perheiden hajoaminen, mutta eihän se paina vaakakupissa kun jalkoväli kutiaa ja päässä on keltaista lientä.
        Se liemi päässä ei ole samaa polttoainetta kuin linja-auton tankissa, vaikka väri onkin likimain sama:)))))))))))))))))


      • Pettäminen oikein?
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        As you like...:)

        Pettäminen ei olle rikoslaissa määritelty asia. Aviorikos poistettiin Suomen laista esim. avioeron perusteena jo vuosia sitten. Sen sijaan viestintäsalaisuuden rikkomisesta on tuomitttukin juuri noissa erotilanteissa. Kun rikosrekisteriin tulee merkintä, se vaikuttaa joillakin aloilla työsaantiin vaikka muuten tuntuukin pieneltä asialta.

        En puolusta pettäjiä, mutta en myöskään lain omaan käsiin ottavia.

        I do.

        Ehkä tuo rikos olisi pitänyt pistää sitaatteihin ,jotta olisit rivien välistä kyennyt lukemaan. Tosin siitä en tingi sittenkään etteikö parisuhteessa pidä olla rehellinen. Kännyni tekstiviestit saa lukea emäntä koska hyvänsä ja jos minulla jotain salattavaa sen suhteen on, niin eikö silloin olla metsässä suhteessa ja pitkällä?
        Kyllä minun arvoasteikolla viestintäsalaisuusrike on hyttysen paska meressä siihen verrattuna että huoraavan leimalla pitäisi kulkea. Ja vaikka talous- ja työtilanne valtakunnassa on mikä on, niin eiköhän tekevä työt keksi:)
        En suojautuisi lain taakse kun kyse on ihan ihmisten perusrehellisyydestä ja arvomaailmasta, pettämisen suhteen olen vanhan lain puolella, ilmeisesti siis vanhanaikainen:)
        Ihan se ja sama miten pettäjä käryää, kunhan rehellisyys voittaa.


      • Yleistä mutta väärin
        Pettäminen oikein? kirjoitti:

        I do.

        Ehkä tuo rikos olisi pitänyt pistää sitaatteihin ,jotta olisit rivien välistä kyennyt lukemaan. Tosin siitä en tingi sittenkään etteikö parisuhteessa pidä olla rehellinen. Kännyni tekstiviestit saa lukea emäntä koska hyvänsä ja jos minulla jotain salattavaa sen suhteen on, niin eikö silloin olla metsässä suhteessa ja pitkällä?
        Kyllä minun arvoasteikolla viestintäsalaisuusrike on hyttysen paska meressä siihen verrattuna että huoraavan leimalla pitäisi kulkea. Ja vaikka talous- ja työtilanne valtakunnassa on mikä on, niin eiköhän tekevä työt keksi:)
        En suojautuisi lain taakse kun kyse on ihan ihmisten perusrehellisyydestä ja arvomaailmasta, pettämisen suhteen olen vanhan lain puolella, ilmeisesti siis vanhanaikainen:)
        Ihan se ja sama miten pettäjä käryää, kunhan rehellisyys voittaa.

        Lähtökohtaisesti ollaan jo aika heikoilla jäillä, jos luotettavuutta täytyy ylläpitää sillä, että antaa toisen seurata omaa viestintäänsä. Minusta on heikon itsetunnon merkki se, että toinen vaatii viestejä tietoonsa. Omassa avioliitossani kumpikaan ei missään muussa tilanteessa kuin toisen käskystä katso toisen puhelinta. Eikä kysy myöskään ääneen kenelle toinen lähettää viestiä tai mistä se tuli. Sama koskee myös sitä, jos lähtee ulos viettämään iltaa. Olen ollut aamu kuuteen ulkona, ilman että vaimo on edes lähettänyt tekstiviestiä eikä ole siitä ulkona olemisesta syyttänyt. Toki teen niin myös melko harvoin. Samalla tavalla olen kyselemättä toisen perään. En edes jaksa vaivata päätäni sillä, että hän pettäisi. En voi tehdä sen estämiseksi mitään muuta kuin olla oma itseni. Turha häröily asian tiimoilta saattaisi antaa sille enemmän aihetta.


      • Ahaa, eli
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti ollaan jo aika heikoilla jäillä, jos luotettavuutta täytyy ylläpitää sillä, että antaa toisen seurata omaa viestintäänsä. Minusta on heikon itsetunnon merkki se, että toinen vaatii viestejä tietoonsa. Omassa avioliitossani kumpikaan ei missään muussa tilanteessa kuin toisen käskystä katso toisen puhelinta. Eikä kysy myöskään ääneen kenelle toinen lähettää viestiä tai mistä se tuli. Sama koskee myös sitä, jos lähtee ulos viettämään iltaa. Olen ollut aamu kuuteen ulkona, ilman että vaimo on edes lähettänyt tekstiviestiä eikä ole siitä ulkona olemisesta syyttänyt. Toki teen niin myös melko harvoin. Samalla tavalla olen kyselemättä toisen perään. En edes jaksa vaivata päätäni sillä, että hän pettäisi. En voi tehdä sen estämiseksi mitään muuta kuin olla oma itseni. Turha häröily asian tiimoilta saattaisi antaa sille enemmän aihetta.

        armeijan tyylillä Teidän joukoissanne, puhelimen viestit käskystä mars:)
        Komppaisin edeltävää siinä, ettei kaiketi ole syytä ottaa palkoa nenuun josko sattuukin olemaan jäänyt känny auki ja siinä oleva viesti puolisolle näkyy, vai nostatko älämölön ja haet oikeudelta sanktion vaimokullallesi.
        Kyllä itseä ainakin kiinnostaa miten vaimo on illan riennoissa menestynyt ja kyselen kuulumisiaan yön taistoista, kuten hän omista seikkailuistani. Meillä ei loukkaannuta ja pidetä yksityisyyteen kajoamisena jos toisen menoista kysellään. Vaikuttaa sille ettei se toinen herätä enää tuntemuksia jos siltä ei tohdi kysellä mitään, onko arki astunut kiinteistöönne? 26Ei se että kyselee ja on kiinnostunut puolison tekemisistä kai ole pois yhteisestä hyvästä? Kaikkihan ei paljastu kuitenkaan vaikka kuinka olisi paitaa pepussa.


      • Tuttu malli ja
        Bussikuskin kanssa kirjoitti:

        Eí auta. Bussikuskit kuule käyttää pre-paid liittymiä salapanojensa kanssa, niitä et kotilaskustas näe.

        toimii juurikin noin, kokemusta on. Alkuun oli piilotettu laskuun, mutta kun asiaa työpaikkarakkaalle alkoi olla enemmän piti siirtyä prepaidiin, ettei herättäisi kotona huomiota turvonneella puhelinlaskulla. Samaan yhteyteen lankapuhelin muuttui yhtäkkiä täysin toimimattomaksi kommunikointivälineeksi puhelinkäytössä, oli kuulemma epäkäytännöllinen ja puhelut siirtyivät kännykkäaikaan ja tietokoneen kautta kulkeviksi.Taustalla oli pelko siitä että tuo työpano alkaisi soittelemaan kotiin muun väen ollessa paikalla. Monitasoliittymän laskuja en enää sen koommin nähnyt, saati erittelyjä:) Tuskin se ilmaiseksi palvelin oli kuitenkaan muuttunut.

        Pettävä keksii kyllä keinot kun navanalunen kutiaa, siitä ei tarvitse huolehtia. Aina nuo raasut kuitenkin sortuvat salapanoissaan ahneuteen ja koko kulissi romahtaa, näin meilläkin.


      • ÄLÄ LÄSSYTÄ
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Jos menee katsomaan toisen puhelimesta lokitietoja, syyllistyy rikokseen. Voi joutua käräjillä tuomituksi jos vastapuoli haluaa nostaa syytteen.

        skeidaa.
        Tunnetko monta tapausta joissa se kotileivonnaisille tuoksuva perheenäiti tai rasvanäppinen perheenisä on vienyt puolisonsa lakitupaan käryttyään huoraamisestaan sen vuoksi että puolisolle on salasuhde puhelimen sisällön perusteella seljennyt?
        Kerro vaan, kiinnostaa.
        Saattaa olla että se huorivan maine pitää lakituvan ovet säpissä:))))


      • Yleistä mutta väärin
        Ahaa, eli kirjoitti:

        armeijan tyylillä Teidän joukoissanne, puhelimen viestit käskystä mars:)
        Komppaisin edeltävää siinä, ettei kaiketi ole syytä ottaa palkoa nenuun josko sattuukin olemaan jäänyt känny auki ja siinä oleva viesti puolisolle näkyy, vai nostatko älämölön ja haet oikeudelta sanktion vaimokullallesi.
        Kyllä itseä ainakin kiinnostaa miten vaimo on illan riennoissa menestynyt ja kyselen kuulumisiaan yön taistoista, kuten hän omista seikkailuistani. Meillä ei loukkaannuta ja pidetä yksityisyyteen kajoamisena jos toisen menoista kysellään. Vaikuttaa sille ettei se toinen herätä enää tuntemuksia jos siltä ei tohdi kysellä mitään, onko arki astunut kiinteistöönne? 26Ei se että kyselee ja on kiinnostunut puolison tekemisistä kai ole pois yhteisestä hyvästä? Kaikkihan ei paljastu kuitenkaan vaikka kuinka olisi paitaa pepussa.

        Hei!

        Tarkoituin kommentillani lähtökohtaisesti sitä mitä oheisen linkin takaa löytyy.

        http://www.suhdesoppa.fi/mustasukkaisuus/mustasukkaisuuden-viisi-tyyppia/

        Koko tämä idea lukea puolison tekstiviestejä lähtee siitä, että ihmiset ovat mustasukkaisia - ja usein se johtuu mustasukkaisen ihmisen heikosta itsetunnosta.

        Tuo tilanne mitä omasta elämästäni kuvaan, on ollut koko 10 v kestäneen suhteemme ajan. Arkeakin on kymmeneen vuoteen liittynyt ja vaikeita hetkiä. SIlti keskinäinen kunnioitus toiseen on aina säilynyt ja rakkautta löytyy puolin ja toisin.


      • Yleistä mutta väärin
        ÄLÄ LÄSSYTÄ kirjoitti:

        skeidaa.
        Tunnetko monta tapausta joissa se kotileivonnaisille tuoksuva perheenäiti tai rasvanäppinen perheenisä on vienyt puolisonsa lakitupaan käryttyään huoraamisestaan sen vuoksi että puolisolle on salasuhde puhelimen sisällön perusteella seljennyt?
        Kerro vaan, kiinnostaa.
        Saattaa olla että se huorivan maine pitää lakituvan ovet säpissä:))))

        Puolison sähköpostien lukemisesta tiedän rangaistuksia annetun. Tekstiviestitapauksia en tunne, enkä aio siihen nyt käyttää sen enempää aikaa.

        En usko että kukaan pelkää huoraksi leimautumista ja siksi jättäisi asian sikseen. Enemmänkin uskon että harva jaksaa käyttää siihen aikaansa, koska tietää mikä lopputlos siitä syntyy. Isot oikeuskulut eikä mitään konkreettista hyötyä. Sellainen ihminen joka lähtee julkisesti leimaamaan ex puolisoa suhteen jälkeen huoraksi, on usein haukkunut tai antanut aiheen jo ennen kuin todellinen syy on syntynyt. Itse olin aikanaan suhteessa, jossa minua syytettiin jatkuvasti syyttä. Sitten lopulta syyttävä puoli jäi kiinni. Sen seurauksena hain itsetuntoa pokaamalla naisen itselleni vielä samana iltana. Saman tein sitten vielä pari kertaa uudelleen, mutta suhde oli jo finaalissa muutenkin.

        Kannattaa mitettiä mistä asiat perimmiltään johtuvat. Turhan usein syytä haetaan vastapuolesta. Useimmin syy on yhteinen.


      • Heh, vai niin,
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Hei!

        Tarkoituin kommentillani lähtökohtaisesti sitä mitä oheisen linkin takaa löytyy.

        http://www.suhdesoppa.fi/mustasukkaisuus/mustasukkaisuuden-viisi-tyyppia/

        Koko tämä idea lukea puolison tekstiviestejä lähtee siitä, että ihmiset ovat mustasukkaisia - ja usein se johtuu mustasukkaisen ihmisen heikosta itsetunnosta.

        Tuo tilanne mitä omasta elämästäni kuvaan, on ollut koko 10 v kestäneen suhteemme ajan. Arkeakin on kymmeneen vuoteen liittynyt ja vaikeita hetkiä. SIlti keskinäinen kunnioitus toiseen on aina säilynyt ja rakkautta löytyy puolin ja toisin.

        eikö olisi ollut helpompi laittaa tuo linkki heti ensimmäisen kommentin sekaan, että palstaa lukevat olisivat voineet sinne heti kääntyä, eikä olisi tarvinnut sinun laina-ajatuksistasi koettaa arvata mitä mahdat tarkoittaa?

        Keskenäinen kunnioitus kestää meillä myös sen että oma puhelin viesteineen on joskus sattumalta puolison kädessä. Saattaa sattua silleenkin että olen suihkussa kun puhelin pirisee ja kyllä se puoliso siihen vastata saa. Jos siinä joku viesti on taulussa niin ei haittaa hetken matkaa, saa lukea. Ei kai siitä mustasukkaiseksi voi syyttää jos toisen puhelin käteen osuu sen soidessa. Jos kaikki toimii suhteessa kuten pitää ei ole syytä huolestua viestintärikoksista.

        Ethän vaan olisi ohuella leivällä liikkuva lakimies joka koettaa motivoida lukijoita työllistämään itseään?:)


      • HOH-HOIJAKKAA
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Jos menee katsomaan toisen puhelimesta lokitietoja, syyllistyy rikokseen. Voi joutua käräjillä tuomituksi jos vastapuoli haluaa nostaa syytteen.

        Sinäkö menisit ensimmäisenä hakeen naiselles tuomiota oikeudelta kun tuo on yllättänyt sut vieraan pimppalodjulta. Esittelisitkö asiaa; " kikkelini oli naapurin tussussa vaan pikkusen matkaa ja tuo puoliso tutki sen selventämiseksi puhelimeni". Salli mun nauraa sulle.
        On lakeja ja lakeja, mutta on myös käytöstapoja ja rehellisyyttä.
        Minkähän alan salainen agentti olet jos puhelimes tekstiviestit ei kestä edes puolisoasi?


      • JEESUSTELIJA HEI
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus
        Joka oikeudettomasti
        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Yritys on rangaistava

        ollaan sitä niin perhanasti innoissaan ja lainkuuliaisia viestintäsalaisuuksien suhteen, mutta aviopuolisoa ei tarvitse noteerata. Kiva ajatusmalli.


      • Epäilys suuri,
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Puolison sähköpostien lukemisesta tiedän rangaistuksia annetun. Tekstiviestitapauksia en tunne, enkä aio siihen nyt käyttää sen enempää aikaa.

        En usko että kukaan pelkää huoraksi leimautumista ja siksi jättäisi asian sikseen. Enemmänkin uskon että harva jaksaa käyttää siihen aikaansa, koska tietää mikä lopputlos siitä syntyy. Isot oikeuskulut eikä mitään konkreettista hyötyä. Sellainen ihminen joka lähtee julkisesti leimaamaan ex puolisoa suhteen jälkeen huoraksi, on usein haukkunut tai antanut aiheen jo ennen kuin todellinen syy on syntynyt. Itse olin aikanaan suhteessa, jossa minua syytettiin jatkuvasti syyttä. Sitten lopulta syyttävä puoli jäi kiinni. Sen seurauksena hain itsetuntoa pokaamalla naisen itselleni vielä samana iltana. Saman tein sitten vielä pari kertaa uudelleen, mutta suhde oli jo finaalissa muutenkin.

        Kannattaa mitettiä mistä asiat perimmiltään johtuvat. Turhan usein syytä haetaan vastapuolesta. Useimmin syy on yhteinen.

        Sivusta seuranneena fundeerasinki että on sul joku trauma ku noi sanailet.
        Hätäkö sul oli ko kaike aikaa totuures pysyit?
        Kyl mul ainaki oma maine ja se jot rehti on on kovas kurssis. Epäluotettava ku ei saa kun toise samanmoise kaveriksee ku maine o iloluontone. Kukaa ei pelkää rahanmenoo ja sotkua ku oikees on, vääräsolijoillekki se o vaa tekosyy olla menemäti mogaan ittee. Paha siin o se ettet tiä sitä ekalla kerral kummotte kansa oot, ekkä toisellaka, pitää vaa luottaa.
        Ei iha vallato oivallus että pariskunta jos on ja joku pragaa nii kahes o syy.
        Paranisko suhde ku taluttas eukon lakia kuuntelee, ehken ei.


      • Yleistä mutta väärin
        HOH-HOIJAKKAA kirjoitti:

        Sinäkö menisit ensimmäisenä hakeen naiselles tuomiota oikeudelta kun tuo on yllättänyt sut vieraan pimppalodjulta. Esittelisitkö asiaa; " kikkelini oli naapurin tussussa vaan pikkusen matkaa ja tuo puoliso tutki sen selventämiseksi puhelimeni". Salli mun nauraa sulle.
        On lakeja ja lakeja, mutta on myös käytöstapoja ja rehellisyyttä.
        Minkähän alan salainen agentti olet jos puhelimes tekstiviestit ei kestä edes puolisoasi?

        Siis ymmärrätkö lukemaasi?

        Entinen avovaimoni syyllisti minua jatkuvasti. En ollut pettänyt häntä kertaakaan ennen kuin hän petti minua ja samalla aloitti uuden suhteen. Siinä tilanteessa vasta ensimmäisen kerran kävin vieraissa. Ennen kuin lopulta tiemme erosi (noin 2 kk) niin olin käynyt pari muuta kertaa lisää. Hänellä oli huono itsetunto ja siksi aina etukäteen asetti minut epäilyksenalaiseksi ja sama jatkui kotiin tultuani. En ole elämäni aikana ollut niin uskollinen kaikilla mittareilla kuin hänelle. Mutta siitä huolimatta hän syyllisti minua enemmän kuin kukaan on tehnyt.


      • Kuka tommottii
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Siis ymmärrätkö lukemaasi?

        Entinen avovaimoni syyllisti minua jatkuvasti. En ollut pettänyt häntä kertaakaan ennen kuin hän petti minua ja samalla aloitti uuden suhteen. Siinä tilanteessa vasta ensimmäisen kerran kävin vieraissa. Ennen kuin lopulta tiemme erosi (noin 2 kk) niin olin käynyt pari muuta kertaa lisää. Hänellä oli huono itsetunto ja siksi aina etukäteen asetti minut epäilyksenalaiseksi ja sama jatkui kotiin tultuani. En ole elämäni aikana ollut niin uskollinen kaikilla mittareilla kuin hänelle. Mutta siitä huolimatta hän syyllisti minua enemmän kuin kukaan on tehnyt.

        ymmärtäs? Enste oot kauhhian huolissaas viestintäsalaisuuksien rikkomisesta, välistä taisit heitellä tekstillä jonkun kohalle että heikko itsetunnoltaan olis ja kattoppas vaan, ittellä ei kantti oo kestänyt ilman avokkinsa, lue samalla, ittensä pettämistä ja lapsellista kostomentaliteettia viljellen lähtee ovesta tyylillä, höh sua poika.
        Sen syyllistämisen taakse sitten omat heikot hetket piilotat, voi poikaa. Nekö antoivat syyn pettää? Linssiin sää vaan itteäs noin viilailet ja taitaa koko avautumises ketjussa kieliä pelosta tulla petetyksi uudestaan tai tuon puhelinjutun perusteella pelkäät narahtavas toimistas nykyises selän takana? Jos itselläs olis ollut parempi itsetunto kuin avokillas, olisit sen kanssa edelleen, silleen se taitaa vaan olla. Ei luetun ymmärtäminen niin kauhean hankalaa ole:)


      • Heh, vai niin, kirjoitti:

        eikö olisi ollut helpompi laittaa tuo linkki heti ensimmäisen kommentin sekaan, että palstaa lukevat olisivat voineet sinne heti kääntyä, eikä olisi tarvinnut sinun laina-ajatuksistasi koettaa arvata mitä mahdat tarkoittaa?

        Keskenäinen kunnioitus kestää meillä myös sen että oma puhelin viesteineen on joskus sattumalta puolison kädessä. Saattaa sattua silleenkin että olen suihkussa kun puhelin pirisee ja kyllä se puoliso siihen vastata saa. Jos siinä joku viesti on taulussa niin ei haittaa hetken matkaa, saa lukea. Ei kai siitä mustasukkaiseksi voi syyttää jos toisen puhelin käteen osuu sen soidessa. Jos kaikki toimii suhteessa kuten pitää ei ole syytä huolestua viestintärikoksista.

        Ethän vaan olisi ohuella leivällä liikkuva lakimies joka koettaa motivoida lukijoita työllistämään itseään?:)

        Samat sanat, kyllä meilläkin voidaan vastata toisen kännyyn jos toinen on poissa, tahi tehdä vielä hirveämpi rikos, luke tekstiviesti.
        Luottamusta pitää olla tuon verran.
        Ja jos rehellisille vesillä seilataan moinen ei mitään haittaa.


      • Turinoittenne
        Yleistä mutta väärin kirjoitti:

        Siis ymmärrätkö lukemaasi?

        Entinen avovaimoni syyllisti minua jatkuvasti. En ollut pettänyt häntä kertaakaan ennen kuin hän petti minua ja samalla aloitti uuden suhteen. Siinä tilanteessa vasta ensimmäisen kerran kävin vieraissa. Ennen kuin lopulta tiemme erosi (noin 2 kk) niin olin käynyt pari muuta kertaa lisää. Hänellä oli huono itsetunto ja siksi aina etukäteen asetti minut epäilyksenalaiseksi ja sama jatkui kotiin tultuani. En ole elämäni aikana ollut niin uskollinen kaikilla mittareilla kuin hänelle. Mutta siitä huolimatta hän syyllisti minua enemmän kuin kukaan on tehnyt.

        pohjalta,,,, ei ihme että on entinen emännyys.


    • nomorebullshit

      Itse olin tietämättäni toinen nainen parin kuukauden ajan.. sitten yhtäkkiä mies ei ollutkaan kiinnostunut musta! nyt sainkin kuulla tämän parhaalta kaverilta että tyyppi on seurustellut koko ajan, ja että heillä meni silloin vain huonosti... arvatkaa tekisikö mieli käräyttää tämä munaton paskanaama, joka valehteli mulle päin naamaa että on sinkku..

      kaiken lisäksi tuntuu pahalta sen tyttöystävän puolesta.

      ja vaikea luottaa nyt jätkiin. huoh, kai tästä yli pääsee.

      • Oleps

        Kerro. Miesten on liian helppo pettää, mutta meidän naisten kuuluisi pitää toisiemme puolta. Kai olisit itsekin halunnut kuulla miehen tavatessasi TOTUUDEN hänestä. :)


      • Rehellisyys on IN
        Oleps kirjoitti:

        Kerro. Miesten on liian helppo pettää, mutta meidän naisten kuuluisi pitää toisiemme puolta. Kai olisit itsekin halunnut kuulla miehen tavatessasi TOTUUDEN hänestä. :)

        Tottahan vika on suurimmaksi osaksi pettäjässä, mutta miksi ihmeessä kukaan toisia arvostava ihminen alkaa touhuamaan varatun miehen/naisen kanssa. Itse en voisi koskaan "auttaa" pettäjää ryhtymällä "rikoskumppaniksi".


      • Tieto ei tapa, luulo
        Oleps kirjoitti:

        Kerro. Miesten on liian helppo pettää, mutta meidän naisten kuuluisi pitää toisiemme puolta. Kai olisit itsekin halunnut kuulla miehen tavatessasi TOTUUDEN hänestä. :)

        Ei kai ne kaikki pettävät miehet homoja ole??? Etteivät vaan naisten kanssa pettäisi? Nainen huorii ihan samoin kuin mies kun sen itselleen sallii, joten turha tästä on miehiä syyllistää. Kusipäitä kaikki tyyni jotka pettävät, eikä tarvetta suojella.
        Nuo pettäjät eivät lopeta touhujaan niin pitkään kun asioita ei uskalleta ääneen sanoa.
        Itse kunnioitan naista joka minulle tiedon vaimoni huoraamisesta toi suunnattoman paljon. Hän antoi minulle tiedon millaisen käärmeen kanssa olin elänyt ja samalla tilaisuuden päättää liittoni jatkosta.
        Yhtä vähän arvostan ihmisiä jotka eivät kerro pettämisestä vaikka sen jopa ystäväpiirissä tietävät.


      • Kaikkea kokenut...
        Tieto ei tapa, luulo kirjoitti:

        Ei kai ne kaikki pettävät miehet homoja ole??? Etteivät vaan naisten kanssa pettäisi? Nainen huorii ihan samoin kuin mies kun sen itselleen sallii, joten turha tästä on miehiä syyllistää. Kusipäitä kaikki tyyni jotka pettävät, eikä tarvetta suojella.
        Nuo pettäjät eivät lopeta touhujaan niin pitkään kun asioita ei uskalleta ääneen sanoa.
        Itse kunnioitan naista joka minulle tiedon vaimoni huoraamisesta toi suunnattoman paljon. Hän antoi minulle tiedon millaisen käärmeen kanssa olin elänyt ja samalla tilaisuuden päättää liittoni jatkosta.
        Yhtä vähän arvostan ihmisiä jotka eivät kerro pettämisestä vaikka sen jopa ystäväpiirissä tietävät.

        Totta, ja sanottakoon myös näin että itse ovat puolisonsa pettäjät valinneet, mitäs uhraavat vapaan sinkkuutensa ja lähtevät seurustelemaan vakituisiin suhteisiin. Se ei ole petetystä ihmisestä kiinni, vaan pettäjästä.

        Äitini tapaili varattua miestä ja sai siitä seurauksesta minut. Myöhemmin äiti kuoli ennen kuin olin 15, enkä isääni tunne, joten aika onneton lapsuus itsellä ollut ja paljon ongelmia, mm. koulukiusaamista ym. No nyt olen vähän päälle parikymppinen ja just eläkepaperit saanut, ei ole työelämään monista ongelmista johtuen minusta.

        Itse en arvosta pettäjiä, osin taustastani johtuen muttei täysin, vaan se on tosiaan ihan kiinni vain pettäjästä, mitäs uhrasi vapaudensa ja lähti sitoutumaan toiseen ihmiseen. Erokin olisi parempi ratkaisu kuin pettäminen, mutta se voi olla rahallisesti kallista ja mikäli on perhettä niin ei haluta sitä hajoittaa, mutta joskus radikaalit ratkaisut osoittautuvat paremmiksi kuin ainainen taiteilu kahden elämän välillä. Kyllä pettäminenkin jonkinlaista kaksoiselämää on pettäjän osalta, joten se kyllä herättää herkemmin epäilyjä.

        Jokainen voi itse pitää huolen siitä ettei petä toisia. Itse en ole ketään koskaan pettänyt koska mulla ei koskaan ketään ole ollut. Ei ole muuta kuin ongelmia ja yksin aika pitkälti tulee eleltyä. Eikä tulevaisuudessa näytä muutosta tulevan.


      • Munamies
        Oleps kirjoitti:

        Kerro. Miesten on liian helppo pettää, mutta meidän naisten kuuluisi pitää toisiemme puolta. Kai olisit itsekin halunnut kuulla miehen tavatessasi TOTUUDEN hänestä. :)

        Kyllä miestenkin on hyvä pitää toistensa puolta! Muuten on vaarana, että naiset pukevat meidät uudelleen potkuhousuihin ;)


      • Kerran petetty
        Oleps kirjoitti:

        Kerro. Miesten on liian helppo pettää, mutta meidän naisten kuuluisi pitää toisiemme puolta. Kai olisit itsekin halunnut kuulla miehen tavatessasi TOTUUDEN hänestä. :)

        Jos naiset pitäisivät toistensa puolta he jättäisivät varatut miehet rauhaan.


      • nainen vastaa
        Kerran petetty kirjoitti:

        Jos naiset pitäisivät toistensa puolta he jättäisivät varatut miehet rauhaan.

        Ja jos miehet yhtään ajattelisivat sitä puolisoaan, niin eivät vonkaisi muita naisia. Piiri pieni pyörii. Ei se toisten naisten vika ole, jos mies ei omalla pesällään pysy. Eiköän vika löydy ihan siitä miehestä. Naisten välistä solidaarisuutta ei nimittäin ole olemassakaan.


    • kokemus tämäkin

      minullekkin eräs kertoi, että on erossa ja asuu eri asunnossakin. Mutta en ole siitä katkera, sillä tämä oli jo sairas, eli varmaan halus ennen täältä pois lähtöä elää täysillä.Tiesin vasta myöhemmin, hänen sairaudesta ja toivoa ei ollut.
      En syytä itseäni, ja jos olin avuksi, se oli hyvä ja kukaan ei pettänyt lopulta ketään.

      Näinkin voi käydä elämässä, eli ei aina ole kysymyksessä valehteleminen, vaan halu elää täysillä kun vielä voi, varmaan samassa tilanteessa en syyttäs puolisoani pettämisestä.
      Lopulta kukaan ei kuitenkaan omista ketään.

      • petturin palkka on..

        Niin, laskeppa huvikses montako syöpäsolua sait sisuksiisi :(


    • miksi käräyttä joku, jokainen huolehtikoon omista asioistaan..

    • Jaana86...

      Olen 24 vuotias tyttö/nainen, enkä kovin montaa "käräytystarinaa" tiedä. Pettämistä kyllä on ollut, niin tuttujen miesten kuin naistenkin puolesta. Itse en ole koskaan pettänyt, kun en koskaan ole ollut parisuhteessa.

      Yksi miespuolinen kaverini on varmaan tässä viimeisen 10 vuoden aikana pettänyt jokaista naista jonka kanssa on ollut suhteessa, ja hänellä on noita entisiä suhteita varmaan enemmän kuin kellään muulla tuntemallani miehellä. Kai se on helppo pettää kun naisia saa helposti ja aina tuntuu että uusi nainen on jo tulossa ennen kuin on vanhasta edes päässyt eroon.

      Sitten on pari näitä perinteisiä "kännissä petin" juttuja, naiset pettävät laivaristeilyillä ja laskettelureissuilla joissa ei oma mies ole mukana, miehet taas lähtevät baarista tuntemattoman (tai joskus jopa aiemminkin tuntemansa) naisen mukaan jos oma muija ei ole ollut paikalla. Osa näistä pettämisistä tulee julki, osa ei. Tiedän eräänkin pariskunnan jossa molemmat ovat pettäneet (mies ainakin kerran ja nainen kahdesti) ja ovat siltikin tällä hetkellä toiseksi pisimpään yhdessä ollut pariskunta mitä tiedän.

      Yleensä nuo jutut tulevat ilmi siitä että joku näkee/tietää ja sitten juoruaa petetylle osapuolelle, mutta ei tuota aina tapahdu ja varsinkin silloin jos pettäjä on hyvä kaveri niin eipä tuota juttua kovin paljoa levitellä. Itse en kovinkaan mielellään juorua siitä kuka petti ja ketä, mutta kerran on tullut sellainen tilanne vastaan että oli pakko kertoa yhdelle tutulle miehelle että sen nainen pettää sitä jatkuvasti, sillä itselläni kävi niin tuota miestä sääliksi.

      • Melkoinen ihme

        Mitä noita pettäviä säälimään, sairasta touhua, niinkuin sen suojeleminenkin. Ihmeellistä että kaikki toivovat ettei pettäminen osu omalle kohdalle petetyn hahmossa ja kuitenkin suurin osa parisuhteista kaatuu juuri pettämiseen.
        Missä on ihmisten rehellisyys itseään ja puolisoitaan kohtaan?
        Käsittämätöntä että ystäväpiirissäkin pitää suojella pettäjää. Millaisen kuvan itsestään petetylle antaa ns ystävä joka pettäjää on suojellut?


      • Jaana86...
        Melkoinen ihme kirjoitti:

        Mitä noita pettäviä säälimään, sairasta touhua, niinkuin sen suojeleminenkin. Ihmeellistä että kaikki toivovat ettei pettäminen osu omalle kohdalle petetyn hahmossa ja kuitenkin suurin osa parisuhteista kaatuu juuri pettämiseen.
        Missä on ihmisten rehellisyys itseään ja puolisoitaan kohtaan?
        Käsittämätöntä että ystäväpiirissäkin pitää suojella pettäjää. Millaisen kuvan itsestään petetylle antaa ns ystävä joka pettäjää on suojellut?

        Niin no siis, en ole suojellut yhtäkään pettäjää. Olen vain ollut hiljaa asiasta, mutta jos minulta on kysytty niin en ole kyllä alkanut valehtelemaankaan.

        Ja pettäjiä minulla ei käy sääliksi, kuten ei käy myös joitakin petettyjäkään, sillä joskus se syy pettämiseen on ollut ihan siinä petetyssä, vaikkei se pettäjäkään nyt oikein toimi


      • Haakka
        Jaana86... kirjoitti:

        Niin no siis, en ole suojellut yhtäkään pettäjää. Olen vain ollut hiljaa asiasta, mutta jos minulta on kysytty niin en ole kyllä alkanut valehtelemaankaan.

        Ja pettäjiä minulla ei käy sääliksi, kuten ei käy myös joitakin petettyjäkään, sillä joskus se syy pettämiseen on ollut ihan siinä petetyssä, vaikkei se pettäjäkään nyt oikein toimi

        Ei ihan noinkaan, että syy on petetyssä. Eihän se petetty petä, vaan pettäjä. Hän se on joka itse tekee omalla kohdallaan sen haureuden päätöksen ja nakkaa housut vieraan lihan edessä nurkkaan, ei petettävä. Aika lapsenomaista etsiä syytä pettämiselle petettävästä, kun kyse on kuitenkin siitä ettei ole itse tyytyväinen omaan eloonsa, olkoonkin että se onneton olo aiheutuu siitä puolisosta. Eikö sekin kuitenkin ole oma valinta, vai äitikö sen puolison nykyään määrää:)
        Ei noita sääliä tarvitse kumpaistakaan, onnettomia juttuja noi huoraamiset on kummalta puolen katsottuna hyvänsä. Jakorasian tai häntäheikin leimalla ei ole kuitenkaan kovin hyvä maine kun kumppania haetaan, samankaltaistensa joukossa ehkä. No, kaiken aikaa se joukko lisääntyy, joten onnea sille.


      • Mustaa ja valkoista
        Haakka kirjoitti:

        Ei ihan noinkaan, että syy on petetyssä. Eihän se petetty petä, vaan pettäjä. Hän se on joka itse tekee omalla kohdallaan sen haureuden päätöksen ja nakkaa housut vieraan lihan edessä nurkkaan, ei petettävä. Aika lapsenomaista etsiä syytä pettämiselle petettävästä, kun kyse on kuitenkin siitä ettei ole itse tyytyväinen omaan eloonsa, olkoonkin että se onneton olo aiheutuu siitä puolisosta. Eikö sekin kuitenkin ole oma valinta, vai äitikö sen puolison nykyään määrää:)
        Ei noita sääliä tarvitse kumpaistakaan, onnettomia juttuja noi huoraamiset on kummalta puolen katsottuna hyvänsä. Jakorasian tai häntäheikin leimalla ei ole kuitenkaan kovin hyvä maine kun kumppania haetaan, samankaltaistensa joukossa ehkä. No, kaiken aikaa se joukko lisääntyy, joten onnea sille.

        Olen mies ja ystäviini kuuluu useampikin nainen, jolla on ollut rakastaja (siis muu kuin minä) kun ovat olleet avioliitossa. Suurin osa heistä on palannut takaisin omaan avioliittoonsa. Tai siis eivät ole siitä koskaan lähteneetkään, mutta ovat olleet epävarmoja sen suhteen ja hakeneet sen ulkopuolelta jotakin. Kukaan heistä ei ole jäänyt teostaan kiinni.
        Pettämisen näkeminen mustavalkoisesti millä tahansa tavalla, on melkoista yksinkertaistamista. Ihmisten syyt ovat monenlaisia. Joskus syy ongelmiin on itsessä vaikka muuta väittäisi, joskus ulkopuolelta on tullut jotakin mikä on käynnistänyt kaiken.


      • Mustaa mustalla
        Mustaa ja valkoista kirjoitti:

        Olen mies ja ystäviini kuuluu useampikin nainen, jolla on ollut rakastaja (siis muu kuin minä) kun ovat olleet avioliitossa. Suurin osa heistä on palannut takaisin omaan avioliittoonsa. Tai siis eivät ole siitä koskaan lähteneetkään, mutta ovat olleet epävarmoja sen suhteen ja hakeneet sen ulkopuolelta jotakin. Kukaan heistä ei ole jäänyt teostaan kiinni.
        Pettämisen näkeminen mustavalkoisesti millä tahansa tavalla, on melkoista yksinkertaistamista. Ihmisten syyt ovat monenlaisia. Joskus syy ongelmiin on itsessä vaikka muuta väittäisi, joskus ulkopuolelta on tullut jotakin mikä on käynnistänyt kaiken.

        Sinun arvomaailmasi sallii ja ymmärtää pettäjää. Ensiajatus on ettet ole itse petetyksi joutunut, tai ainakaan tietoinen siitä.
        Sen verran voin lohduttaa että se korulauseiden viljely ja asioiden näkeminen noin jalosti, yksinkertaistaminen kuten kuvailet ja arvotat, saa kyllä uusia sävyjä kun se ihminen johon olet luottanut ja jota olet omalla tavallasi rakastanut vetää maton altasi, paljastuttuaan pettäjäksi. Kaltaisesi ei asiaa ymmärrä, se sinulle suotakoon. Enkä missään nimessä ole kateellinen ettet ole moista edes kokenut, ei ole sen arvoista.
        Eikö olekkin ihmeellinen yhteensattuma että ystäväpiipiisi kuuluu useampi huoriva nainen, joista sinä tiedät ja senkin etteivät ole kärynneet? Yleensä sitä pettämistä ei kerrota edes parhaille kavereille, joten jokin yhtälössäsi ei toimi. Millaisen kuvan annat itsestäsi noiden ilolintujen puolisoille siinä vaiheessa kun rouvat käryävät ja ystävyytesi laatu miehilleen valkenee? Nauttinet luottamuksesta:))


    • Totuus ilmi

      Ihan oikein teit, kun kerroit vaimolle muista naisista. Mies olisi kusettanut teitä kumpaakin koko ajan.

    • sinikozz

      Kyllä pettäjätkannattaa käräyttää. Varsinkin sellaiset jotka vaan jatkavat suhdettaan vaikka ovat kerran kärähtäneet. Puolisolle sitten sinisilmäisesti valehdellaan kaiken olevan ohi.
      Saataisko moraalia hiukan korkeammalle jos emme katselisi läpi sormien näitä pettämisjuttuja?Perustetaan; kaikki petturit paljastetaan -ryhmä.

      • peppendaal

        petturit ovat itsekkäitä.


    • Elämää Hörneiltä

      Mul on yks frendi,joka petti muijaansa. Vaimo sai jostain tietää siint jutust. Sil rupes lämmötnousee, eikä se jäänny stondaa tumputsuorina. Toiminta on taikasana. Se keräs rivarinpitskulta niiten Tanskandogin skeidat , jauho ne, sekaan sipulit ja vihannekset, sit duunas taikinan ja leipo piirakan.Äijä tuli illalla duunista himaan ja kysy safgaa. Vaimo sano leivoin just piirakan ,se on vielä lämmin. Äijä rupes skruudaa pirakkaa kaksinkäsin ja kehuu muijaa .Et oo ikinä duunannu näin hyvää pirakkaa ,skeidaa roikku suupielestä. Skruudattuaan koppas äijä vaimon syliin ja anto kunnon kielisuudelman. Avioliitto jatkuu edelleen onnellisena. Pitää vaimot äijänne kunnon safgoissa, nii ei niitte tartte pettää ku on hyvä muija.

      • Kiva pariskunta

        Niillä on sitten vielä koira hengissä kun paskaa piisaa? Mitäs se isäntä emännälle leipoo tuon tultua jakeluretkeltä?


      • ...........
        Kiva pariskunta kirjoitti:

        Niillä on sitten vielä koira hengissä kun paskaa piisaa? Mitäs se isäntä emännälle leipoo tuon tultua jakeluretkeltä?

        Harvoin voi elää pettäjän kanssa petoksen selviämisen jälkeen, se tulee jatkuvasti mieleen ja joka riidassa.
        Suuri helpotus oli lopulta päästä eroon huijarista.


    • törmäyskurssilla

      Meillä kaveriporukassa yksi petti miestään, jota muut arvosti yli kaiken. Pettäjä väitti heillä olleen sopimus suhteen avoimuudesta, mutta ei mennyt selittelyt läpi.

      Sovittiin porukalla että pistetään petturi tilille ja vaaditaan kertomaan. Minä lähdin aisankantajaksi muita en kuitenkaan maininnut (niinpä...), ja niinpä kannoin sitten ristinkin tästä.

      Pariskunta eli siis omalla tavallaan, mutta emme luottaneet petturiin muutenkaan, vaan jos asia olisi tullut ilmi tältä arvostetummalta puoliskolta, olisimme jättäneet jutun huomiotta. Meillä päälimmäisenä oli vain kauhea petos hyvää kaveria kohtaan.

      No, nyt hoitaisin asian toisin. Tai en ainakaan ottaisi yhteistä päätöstä yksin kannettavaksi.

    • Ex-pro-pettäjämies

      Petin ex vaimoani laskujeni mukaan 93 eri naisen kanssa. 55 heistä oli maksullisia. Olen varmaan pettänyt useamminkin mutta unohtanut jokusen prostun jostakin saksan tai thaimaan reissuilta.
      Eron aikoihin mulla oli kymmenkunta tyttöystävää joita paneskelin useita samana päivänä ja menin sitten jonkun luo vielä yöksi.
      Nyt 4 vuotta naimisissa uuden kanssa enkä ole pettänyt kertaakaan. Eikä tee edes mieli.
      Noi pettämishommat kuuluu surkeisiin parisuhteisiin tai oman egon tai tarpeiden pönkittämiseen.
      Minulla ne kuului noihin kaikkiin vaan sain itseni korjattua ja löysin hyvän naisen jota ei tarvitse pettää.

    • nainen50v

      Moikka ,et tehnyt mitään väärää.Minulle on käynyt niin että seurustelin yhden miehen kanssa ja kaikki oli ihan hyvin ,mut sitten mulle selvisi et hän haki kokoajan uutta ,kimpaannuin ja kostin .Enkä ole sitä katunut.

      • Niiiiiina

        Aika raasu olet ikäiseksesi. Luulin että tuossa iässä ihmisillä on jo itsetuntoa ja arvokkuutta, eikä oman minän pönkittäminen vaadi pettämisen kostamista pettämisellä, säälittävää.
        Sanotaan että oppia ikä kaikki. Jos sinun ikäsi näen niin toivon totisesti että en ole henkisesti samanlainen reppana. Ei sillä ole merkitystä että kaveri pettää, sehän ei ole arvoisesi silloin. Luuletko tosiaan että pettämiselläsi häneen joku vaikutus oli??? Ei ollut. Koska hän sinua petti et alun alkaenkaan merkinnyt hänelle yhtään mitään. Pettämällä kostoksi petit eniten itseäsi, mummeli:)))))


    • kaukainen tuttu

      Meillä kaveri.. tai no...tuttavapiirissä on ollut tiedossa se, että mies pettää naistaan koko ajan. Nyt sitten menivät naimisiin ja tekivät lapsen, ja petos jatkuu rinnalla koko ajan seuran vaihtuessa. Nainen sai jossain vaihessa suhdetta tietää pettämisestä, tai niin ainakin luulen, kun heille tuli välirikko, mutta ei siis oppinut tästä yhtään mitään. Mies käy nyt viikot töissä muualla ja juhlii vkonloput -juuri näin. Mutta kukaanhan ei voi vaikuttaa siihen keneen rakastuu :) Mutta sääliksi käy silti, ei voi mitään!

      • Laittipeeri

        Olisiko aika erottaa rakkaus ja sukupuolivietti toisistaan?
        Pettämättömyys on tahtotila, johon kaikki eivät kykene, osa ei edes halua.


    • ja on

      on

    • KUSIPÄITÄ OOTTE

      ÄLYTÖNTÄ

      PASKAN

      JAUHANTAA

      EIKÖ

      PAREMPAA

      TEKEMISTÄ

      OLE

      ELÄKÄÄ

      YKSIN

      EI TARVII

      MIETTII

      PASKAA

    • Vierestä seurannut

      Eräs mies seurusteli kolmen eri naisen kanssa ja kaikki pamahtivat samaan aikaan paksuksi. Yksi näistä naisista otti tämän siitossonnin miehekseen. Voi voi voi. Nyt lapset ovat jo aikuisia, kerronko heille millainen isukki heillä on?????

    • Pettäjät on sairaita

      Minulla huonoa tuuria naisteni kanssa. Ensimmäinen pidempi rakkaus 20v loppui kun sain sukupuolitaudin omalta tyttöystävältä. Ja 2v yhteiseloa ja olin uskollinen. Loppuun asti mutta toinen kerta oli liikaa istuin portailla kun oli avain jäänyt kotiin sattui taksi tuleen oven eteen ja kuas siellä suuteli niin ahnaasti miehen kanssa no tyttöystävä palasi iltariennoista.
      Meni muutama aika ja lyhyitä suhteita ei suurenpia ongelmia ei pettämisiä sellasita pokamies elämää viikon kahden suhteita..sitten menin naimisiin sain kolme poikaa..vaimo petti annoin anteeksi olivat seurustelleet 2 vuotta..meni 5 vuotta jäi taas kiinni..en antanut anteeksi. Minua hän syytti etten huomioinut häntä..hm..rakastin mutta erilailla..onneksi sain pojat. yksinhuoltaja isänä olin onnellinen mutta yksinäinen. Särkynyt sydän oli vaikeaa..elämä ei maistunut samalla lailla..sairastuin ikävään ja masennuin..meni pari vuotta palasin syvältä mutta palasin..
      Mikä saa ihmiset pettämään en ymmärrä vai onko minulla vain ollut huonoa tuuria.
      En ymmärrä pettäjä miehiä enkä naisia..he tietoisesti rikkovat avioliittoja.

      • ei kieroilua

        Parempi pitää omat asunnot. Kuljetaan aika paljon erikseen ja jos rakkaus tulee kuitenkin elämässä vastaan, se on menoa sitten, pettää en kuitenkaan aio. Kummallekin on tämä asia varsin selvä eikä millekään epäilykselle ole sijaa. Olemme myös kovin kiintyneitä toisiimme.


    • 18

      Kerroppa, muuttiko se asiaa miksikään ? Toivon vain ettei moisesta kukaan ota mallia. Toista ei voi omistaa. Parempi antaa mennä .......

      • Pehmosta

        Ei se tehtyä muuta, mutta antaa muille mahdollisuuden välttää moisiin lantakasoihin sekaantumasta:)))

        Ihmeellistä että kaikki toivovat itselleen pettämätöntä korttia parisuhteeseen ja kuitenkaan kaverin puolesta ei olla huolissaan paskan vertaa!!! Mikä vittu ihmisiä vaivaa???

        Jokainen kun ottas ittee niskasta kiinni ja hoitaisi oman postinsa tyylillä niin ei tarvitsisi tätäkään saittia auki pidellä. Harmittaa että ihmiset kusee itseään kasvoille,,,vastatuulessa.

        Totta on ettei toista voi omistaa, mutta onko toisen kunnioittaminen nykyasenteella rikos?


    • goomam

      No hehheh!

      Mikä ihmeen hyveellisyyden puuska se muka on, että yhtäkkiä halutaan vaimon tietävän totuus. Jostain syystä niin ei ole koskaan ennen kuin se pettäjä pettää rakastajattaren. Selitäpä tämä! Miksei jo salasuhteen alussa? Eikös se tekisi erosta helpompaa miehellekin?

      Toivottavasti et pilannut parin lapsen elämää siinä samalla!

      Mikä näillä kakkosilla on ettei voi pitää turpaansa kiinni. Mielestäni siihen, että rupee kakkostelemaan kuuluu se, että osaa aikuismaisesti suhtautua näihin asioihin. Kyllä minäkin miehenä tiedän riskit kun heilastelemaan lähden.

      Luulisi aikuisen naisen ymmärtävän, että petollisen miehen suhdelupaukset on jo lähtökohtaisesti puutaheinää etenkin kun suhteita on ollut aikaisemminkin. Bhah! Kyllä naisetkin muuttaa mieltään ihan tunnin varoitusajalla suhdeasioissa. Miksei miehet saisi tehdä samoin ilman että siihen tarvitsee esim aviopuolisoa sekoittaa?

      Eikä kostaminen koskaan asioita miksikään muuta.

    • Kauppamatkustaja kärähti kerran työreissunsa jälkeen akalleen kotiin tultua pahemman kerran. Nimittäin hänen vaimonsa laski ammeen täyteen lämmintä vettä ja istutti kauppamatkustajan alasti ammeeseen, niin hänen kiveksensä pullahtivat kylpiessä pintaan ja käryhän siinä heti kävi. Tämä tarina on tosi.

    • Sydänmailla

      Kyllä toisaalta mielestäni teit ihan oikein. Suhteen tulee perustua rehellisyyteen. Itse olen ihan samansorttisen mankelin läpi käynyt. Tapasin oikein sydämellisen miehen noin vuosi sitten netissä. Ihastuin, hän kertoi olevansa avoliitossa, mutta sanoi että "nämä pelit ovat tässä". Tapailimme...salaa. Omatuntoni alkoi kolkuttaa ja lopetin suhteen. Huomasin jo siinä vaiheessa, että mies hakee eri deittipalstoilta seuraa jakuvasti.
      Pidimme kuitenkin jonkin verran yhteyttä ja sitten syksyllä tapasimme taas. Olin edelleen hyvin ihastunut tähän playboyhin. Samalla säälin hänen vaimoaan ja olin toisaalta mustasukkainen. Nyt vihdoin sain miehelle sanottua, että en jatka enää tätä suhdetta...ja huomasin, että jälleen hän on deittipalstalla oikein kuvansa kanssa. Kyllä mieleni tekisi valaista tätä avovaimoa, heillä on myös yhteinen lapsi. Ajattelen asian niin, että jos itse olisin tämä ko. avovaimo, niin haluaisin kyllä tietää totuuden.

    • Jos kuitenkin vielä

      Haku päällä ollessa ei kyllä petä ketään. Sitten kun on mennyt sopimaan jotain jatkuvuutta, joka nojaa oikeisiin tunteisiin, eikä pelkkään himoon, voidaan puhua pettämisestä, jos lipiää! Minä olin pettämättä 39 vuotta! Mutta jos kahta ihmistä huvittaa nauttia keskenään takertumatta ja sotkematta muuta elämää, on se ihan oma asiansa. Sotkua tulee, jos se huvittelu alkaa olla jatkuvaa, ja vakituista. Tai jos vaivoja jaetaan huolimattomuuttaan! Lue: tauteja!

    • mk

      Kylläpä te naiset olette tolloja ja ei nykyjään kannata helposti yhse panon takia erota kun on omaisuutta ja lapsia ja niin edelleen. Teidät on huonosti kasvatettu kun vasikoitte toisten asioista ja niin edelleen. Tieto lisää tuskaa ja jos toinen ei tiedä niin on paljon helpompaa. Jos väärän miehn käräyttää niin siinä voi kakkonen saada kaupan päälle kunnolla turpiin kun sekaantuu toisten avioliittoon tai parisuhteeseen. Antakaa ihmisten toimia niinkuin neitse parhaaksi näkevät. Kun seksiä on kotona riittävästi niin ei tartte vieraissa käydä ja parisuhde muutenkin kunnosssa.

    • Vasikan lahtaaja

      Parasta olla sotkeentumatta muiden elämään. Jos itsellään menee hyvin niin miksi sotkeutua muiden elämään vaan pitää omista asioistaan huolta. Jos taas itsellään menee huonosti niin pitääkö sitä saada muidenkin elämä huonoksi. Alottajan tapaus on juuri tällainen, ensin menee oma salasuhde pillalle ja sitten pitää vielä katkerana rikkoa vieras perhekin. Käräyttämisestä ei seuraa muuta kuin oman luotettavuuden menetys. Sellasia ihmisiä kutsutaannkin ihan syystä vasikoiksi.

      • Aloita itsestäsi:)

        Piiikkiriikkisen on heikko itsetunto jos ei kestä totuutta kuulla, olkoonkin sitten vaikka oman puolison salasuhteet.
        Selittäisitkö hieman tarkemmin , kun tuota tuntemusta asiaan tuntuu olevan, miten se tekee ihmisestä epäluotettavan jos uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Minulle se ei valjennut tekstistäsi. Niin kauan kun ihminen puhuu totta, vaikka se ei aina korvaa miellytäkkään, hän ei ainakaan minun silmissäni menetä luotettavuuttaan.
        Ettei vaan olisi herralla (?), neiti ilmeisesti(?), oma vasikka ojassa ja pelko perseessä että kulissit kaatuu kun joku puhuu ääneen touhuistasi puolisosi selän takana? :)))))) Ettei vaan osunut, ai-jai.


    • kosto elää

      Tosi paskamainen teko, sinulta

    • 031178

      Pettämisestä on tehty liian iso asia. Minä en käräyttäisi ketään pettäjää; en miestä enkä naista.

      • Driverman

        Saattaa mieli muuttua kun se selässä oleva ruotsalainen kansallisylpeys, mora, löytyy sen ihmisen kädestä johon eniten maailmassa luotit. Asiasta on hyvä olla jotain mieltä, mutta ehdottomus ei kannata. Pettämisen suuruutta et voi tietää jos se ei kohdallesi ole sattunut, toivotaan ettei satukkaan.


    • Tuska ja nautinto

      Eihän se tikkakaan aina samaa koloa nakuta, sanotaan.
      Naiset ihastuvat helposti usein juuri sellaisiin miehiin joilla on elämä pahasti vaiheessa ja identiteettikään ei ole oikein muodostunut... Hoivaviettiä?
      Vaikuttaako mies kiinnostavalta kun se on rikki?
      Kun sillä tiettävästi on useita naisia tyrkyllä?
      Tuleeko siitä kilpailutilanne naisten kesken?

      Ei sellaisen suhteen jatkuvuuteen voi järjellä ajatellen luottaa.
      Mies huomaa siinä vaiheessa olevansa jollakin osa-alueella sankari, nimittäin naisten sankari.
      Jos se on ainoa meriitti niin miksi siitä pitäisikään tai voisikaan luopua?

      Sitten vaikka kyseinen mies olisikin suht rehellinen niin naiset tulkitsevat kaikki signaalit omaksi edukseen joinakin romanttisina lemmen viesteinä vaikka jätkä pistää ihan 6 - 0. Ja sitten kun se loppu koittaa sen totuuden "paljastuttua" jonka kumpikin on koko ajan tiennyt niin vedetään se viha ja marttyyrikortti esiin joka on opittu telkkarista.

      Kyllä te naiset tiedätte keneen voi oikeasti luottaa ja keneen ei. Älkää romantisoiko renttuja (rentun ei tarvitse olla köyhä tai kipeä ollakseen henkisesti renttu)
      Maailma on täynnä kunnon miehiä mutta ette te niitä halua kuin vaan jotkut teistä sitten lisääntymisen aikoihin haluaa turvata jälkeläisten tulevaisuuden.

      Te loput haluatte piehtaroida kärsimyksessä ja mustasukkaisuuden sekä epävarmuuden tuomassa helvetin kiirastulessa koska se tuo sisältöä muuten niin tyhjään elämäänne. Mitä tekemistä teillä olisi tylsän ja uskollisen tossukan vierellä? Kyllästyisitte kahdessa viikossa.

      Minä panen teitä kaikkia siihen saakka kunnes haluatte siirtyä siihen reinotohvelimieheen tai perseenne ei enää kestä.

      Minua ei ole koskaan käräytetty koska en ole koskaan mitään luvannutkaan kenellekään.

      • saariston mies

        Olet muuten oikeassa. Minähän se varmaan olen eksoottinen erikoinen eläin eli mielestäni ihan tavallinen mies. Minussa ei taida olla mitään muuta erikoista kuin kuulemma ehkä ulkonäkö ja ennenkaikkea se että olen ulkosaaristolainen. Minä ja minun kaverini eivät juuri ikinä voida yksikseen mennä ottamaan mihinkään kapakkaan tai kahvilan terassille ottamaan drinkkiä koska pian joku vähän enemmän itsellinen nainen tulee juttusille ja on jonkin aikaa juteltuaan valmis vaikka mihin sessioihin. Olin merimies nuoruudessani ja kun naiset saavat tietää tuon niin johan alkavat romantisoimaan ja kehumaan minua vaikka miten. Kun vielä pidän luonnosta ja saaristosta niin sitäkin pidetään eksootisena koska vain satun asumaan siellä. Naisia on elämän varella ollut vaikka millaisia ja minun on pakko myöntää etten pysty rakentamaan mitään pysyvää suhdetta yhdenkään kanssa. Jossain vaiheessa käy kyllä ilmi että onhan heillä omakin mies ja silti haluavat kokea seksiä jonkun muun kanssa. Tuossa mielessä koen olevani täysin hyväksikäytetty kun nämä naiset kehuvat minua jopa ystävättärilleen että millainen olen ja että hauskaa on ollut. Vaikka en tekisi yhtään mitään niin kortteja ja kirjeitä tulee kaiken aikaa minun postilokero-osoitteeseen mantereelle että haluaisivat tavata ja pitäisi nähdä jossain salaa. Jos sanon etten suostu niin naiset ovat äkkiä vihaisia ja hyvin loukkaantuneita. Minun pitäisi olla vain olemassa ja tehdä niin kuin he haluavat. Rahaa minulla ei paljoa ole ja naiset tietävät myös tämänkin ja siksi koettavat houkutella vaikka minne ulkomaille. Siihen en ole lähtenyt ja siksi he koettavat jallittaa vaikkapa seksin avulla. Mutta mitä minun pitäisi suhtautua? Seksi on ihanaa, myönnän sen ja se on todellinen nautinto molemminpuolisesti ja siksi sitä oikeasti haluaa. Mutta kun olen sielultani niin rikki näistä seksisuhteista etten pysty enää kehenkään oikein luottamaan enkä taida enää sitä halutakaan niin miten suhtautuisi? Ei sekään ole oikein että olen jonkun tumpeloäijän korvike tai että olen sellainen toy-boy. Sitä minä olen ollut ihan 12-vuotiaasta lähtien jolloin ensimmäiset kokemukset olivat ja sitä taidan olla yhä edelleen vaikka aikaa on kulunut kymmeniä vuosia. Jos olen rehellinen itselleni niin parasta mitä minulla on että saan olla rauhassa täällä saaressa ja katsella merikotkia ja lokkeja ja ohikulkevia laivoja. Tiedän että niissä joskus menee mukana noita naisia ja he taitavat katsella saartani arvellen että se on nyt tuo. Tämä paikka on minulle jonkinlainen turvasatama viekkailta pettäjänaisilta ja toivoisin että tulisivat katumapäälle että mitä on tullut tehtyä ja sen että ainakin varatut saisivat unohtaa minut tyystin. Mutta mistä minä voin naisista tietää että onko varattu vai ei? Sormuksia he eivät pidä esillä ja monta kertaa session jälkeen saattavat sanoa että heillä on kotona jokin tohvelisankari joka ei osaa käsitellä naista. Miksi siis olen näille naisille jokin seksifantasioiden täyttymys? Olenhan tavallinen mies kaikesta huolimatta. Pyydän ettette enää huijaa minua!


    • asiantuntija II

      Olet huora. Oletko tajunnut sen?

    • Kyllä käyräytin!

      Ex-avomieheni tunnusti aikoinaan pienen syrjähypyn erään yhteisen tuttavan kanssa. Omantunnontuskissaan ja kertoi kaiken yksityiskohta myöten, ettei se jäisi vaivaamaan kumpaakaan. Hän myös pelkäsi, että kuulen siitä ensin muuta kautta.

      Sen verran aluksi vaivasi, että soitin tälle naiselle kysyäkseni kannattaisiko ylipäätään jatkaa tämän petturin kanssa. sanoin, että halusin jutella ja kaipaan mielipiteitä. Vetosin naissolidaarisuuteen. Yllätyksekseni nainen kielsi koko jutun tapahtuneen ja suhtautui minuun todella töykeästi ja loukkaavasti. Myös silloinen avomieheni oli ällistynyt reaktiosta. Ihmetteli, että mitä sitä kieltämään jos hän kerran on jo tunnustanut??

      No, tämä nainen kai halusi suojella itseään, sillä oli myös tahollaan naimisiissa. Kirjoitin sitten hänen miehelleen asiasta sähköpostilla tilityksen pettämisestä naisen loukaavaan käytökseen. Sanoin, että ehkä mies haluaa tietää, millainen pikkupiru vaimossa saattaa yllättäen nostaa päätään. Mies kiitti viestistä ja sanoi olevansa täysin hämmentynyt ja shokissa, mutta että siitä on hyvä jatkaa asian miettimistä. Sanoi, että hyvä kun jotkut puhuvat asioista suoraan ja niitten oikeilla nimillä.

      • Pisteet sinulle

        On teissä naisissa suoraselkäisiäkin, upeaa! Minä olen ylpeä tuntiessani naisen joka käräytti minulle vaimoni rinnakkaisuhteesta työkaveriinsa, loppui valheessa elo ja pääsi aloittamaan puhtaalta tiskiltä.
        En ole koskaan hyväksynyt pettämistä ja ihmettelen suuresti ihmisten moraalia. Omalle kohdalle toivotaan ihmistä joka ei petä ja samaan aikaan käännetään selkä kun vieressä huoritaan, ystäväpiirissäkin, vaikuttaa rehelliselle.
        Vellihousuja nuo ovat jotka eivät arvaa asioista oikeilla nimillä keskustella ja kääntävät selkänsä vääryyksille.


    • Diipadaapas

      Tämä teksti on ihan kuin sen naisen suusta jonka kanssa mun mies kävi salaa panee vaikka seurusteli mun kanssa:

      ``pettäjät=säälittäviä
      Itse olin tietämättäni toinen nainen parin kuukauden ajan.. sitten yhtäkkiä mies ei ollutkaan kiinnostunut musta! nyt sainkin kuulla tämän parhaalta kaverilta että tyyppi on seurustellut koko ajan, ja että heillä meni silloin vain huonosti... arvatkaa tekisikö mieli käräyttää tämä munaton paskanaama, joka valehteli mulle päin naamaa että on sinkku..

      kaiken lisäksi tuntuu pahalta sen tyttöystävän puolesta.

      ja vaikea luottaa nyt jätkiin. huoh, kai tästä yli pääsee. ``


      Me ollaan oltu yhdessä 6-vuotta ja meillä oli jonkinmoinen kriisiaika ja riideltiin vähän enemmän. mies kävi pettää ja piti muutaman kk salasuhteen tämän naisen kanssa, vaikka oli normaalisti yöt kotona ja seksiä harrastettiin kuitenkin lähes päivittäin. Naiselle oli sanonut joko olevansa sinkku tai sitten että meillä menee huonosti. Taitaa tääkin olla pettäjien yleisin selitys että just nyt parisuhteessa menee vähän huonosti... :/

      Arvaatte varmaan että viha ja pettymys oli suuri, kun vahingossa sain asiasta tietää. Mies kielsi viimeiseen saakka vaikka mulla oli todisteet. Just ja miehen paras kaveri tiesi ja ei mulle kertonut mitää, kuulema ei ollut hänen asiansa sekaantua. VITTU! :(

      • Totuudentorvii

        REHELLISYYS MAAN PERII!!!


    • Tosimies.

      Se on just sitä kun NAISET EI TAJUA suhteen olevan huonossa kunnossa. Sitten on pakko pettää että ne tajuaa kun vittuilukin aletaan ottaa kohteliaisuutena kun eivät muuta saa.
      Sitten jos teille ei vittuile koko ajan niin te alatte hyppimään silmille.

      Suomalaiset Naiset.
      Te olette valitettavasti hieman tyhmiä. Tyhmyys ei ole synti eikä häpeä jos sen tunnustaa.
      Te olette erittäin naiiveja, elätte jossakin feminismin ja romantiikan tunnekuohujen sekamelskassa eikä teistä pääse eroon kuin pettämällä kun te ette kuuntele ettekä arvosta miehiänne.
      Suomalainen nainen on huono nainen.
      Yksi nainen viidestäkymmenestä suomalaisesta naisesta täyttää ylipäätään naisen kriteerit.

      Ei muuta kuin pettämään ja kyrväyttämään koko porukka. Siinä sitä on puuhaa köyhäkansalle kerrakseen.

      • 19+15

        Sinulla on sitten laaja otanta erimaalaisista naisista, jos kerta suomalaiset naiset on tymiä. Votko kertoa, että minkämaalaiset naiset on sitten fiksuja?


      • NAISET O HUONOI TÄÄL

        Tosimies, olet oikeassa. Olen itse nuori nainen, mutta tuossa on pointti. Minua ärsyttää suunnattomasti se kun melkeinpä kaikki naiset ja teinitytötkin ovat järjestään kaikki samanlaisia; ollaan sinisilmäisiä ja "miehille ei saa antaa kaikkee periks, muute käy hullusti"-paskaa ja ihan kaikkea tyhmää ja outoa. Ja suurin osa ei luultavasti vain halua nähdä. Mutta suomalaiset naiset ovat tyhmiä. Lisäksi heidän(/meidän, miten sen nyt ottaa) sydän on suuri mutta harva osaa sitä oikeasti käyttää, kun seksi ja parisuhteet ovat yliarvostettuja ja imago ei saa kärsiä. Mies saa olla shoppailureissuilla kantokameli ja maksuaasi ja kotona se ihana tiikeri sängyssä. Muuta ei vaadita. Vaikka osa miehistäkin on nykyään liian pinnallisia...

        Mutta pääasia on se että parisuhteet toimisivat paremmin jos naiset yrittäisivät edes joskus nähdä asioita miesten kannalta ja toisin päin. Mutta Suomessa nainen ei tajua että mies menee vieraisiin koska heillä menee huonosti, ja loukkaantuu sitten verisesti kun kuulee asiasta, ja kostaa niinkuin telkkareista opitaan. Nainen taas menee vieraisiin kun oma mies kyllästyy olemaan aina sama juronaama koska heillä menee parisuhde huonosti. Mutta ei mies silti muka saisi saada samanlaisia kohtauksia kuin hän. Ei, ei sellainen ole kunnon mies. JA TÄMÄ ON VITUNMOISTA PASKAA!

        Ps. Minusta kyllä tuntuu että minä voisin täyttää suomalaisena naisena silti naisen kriteerit... Kaiketi johtuu siitä että vielä pari vuotta sitten en luottanut naisiin enkä miehiin, ylipäätään muihin ihmisiin, joten otin kaiken aina mahdollisimman monipuoliselta kannalta ja yritin opetella ymmärtämään sekä miehiä että naisia jotta mahdollisuuteni luottaa muihin ihmisiin kasvaisi mahdollisimman paljon.

        SUOMESSA JA MONESSA MUUSSAKIN MAASSA NAISET EIVÄT EDES YRITÄ, KOSKA JOKA NAISESSA ASUU FEMINISTINEN NARSISTI. TV-OHJELMAT JA LIIALLINEN ISOSSA NAISPORUKASSA PYÖRISKELY TAAS OVAT NE JOTKA LAUKAISEVAT KYSEISEN PIIRTEEN LIIAN VAHVAKSI.


      • Kiitos viihteestä
        NAISET O HUONOI TÄÄL kirjoitti:

        Tosimies, olet oikeassa. Olen itse nuori nainen, mutta tuossa on pointti. Minua ärsyttää suunnattomasti se kun melkeinpä kaikki naiset ja teinitytötkin ovat järjestään kaikki samanlaisia; ollaan sinisilmäisiä ja "miehille ei saa antaa kaikkee periks, muute käy hullusti"-paskaa ja ihan kaikkea tyhmää ja outoa. Ja suurin osa ei luultavasti vain halua nähdä. Mutta suomalaiset naiset ovat tyhmiä. Lisäksi heidän(/meidän, miten sen nyt ottaa) sydän on suuri mutta harva osaa sitä oikeasti käyttää, kun seksi ja parisuhteet ovat yliarvostettuja ja imago ei saa kärsiä. Mies saa olla shoppailureissuilla kantokameli ja maksuaasi ja kotona se ihana tiikeri sängyssä. Muuta ei vaadita. Vaikka osa miehistäkin on nykyään liian pinnallisia...

        Mutta pääasia on se että parisuhteet toimisivat paremmin jos naiset yrittäisivät edes joskus nähdä asioita miesten kannalta ja toisin päin. Mutta Suomessa nainen ei tajua että mies menee vieraisiin koska heillä menee huonosti, ja loukkaantuu sitten verisesti kun kuulee asiasta, ja kostaa niinkuin telkkareista opitaan. Nainen taas menee vieraisiin kun oma mies kyllästyy olemaan aina sama juronaama koska heillä menee parisuhde huonosti. Mutta ei mies silti muka saisi saada samanlaisia kohtauksia kuin hän. Ei, ei sellainen ole kunnon mies. JA TÄMÄ ON VITUNMOISTA PASKAA!

        Ps. Minusta kyllä tuntuu että minä voisin täyttää suomalaisena naisena silti naisen kriteerit... Kaiketi johtuu siitä että vielä pari vuotta sitten en luottanut naisiin enkä miehiin, ylipäätään muihin ihmisiin, joten otin kaiken aina mahdollisimman monipuoliselta kannalta ja yritin opetella ymmärtämään sekä miehiä että naisia jotta mahdollisuuteni luottaa muihin ihmisiin kasvaisi mahdollisimman paljon.

        SUOMESSA JA MONESSA MUUSSAKIN MAASSA NAISET EIVÄT EDES YRITÄ, KOSKA JOKA NAISESSA ASUU FEMINISTINEN NARSISTI. TV-OHJELMAT JA LIIALLINEN ISOSSA NAISPORUKASSA PYÖRISKELY TAAS OVAT NE JOTKA LAUKAISEVAT KYSEISEN PIIRTEEN LIIAN VAHVAKSI.

        Bwahahah... älä edes yritä että olet nainen. :'-) Tällä palstalla liikkuu sama naisvihamielinen hourupää joka kirjoittelee milloin milläkin nikillä, milloin kenenkin näkökulmasta - tyyli on kuitenkin erehtymättömästi sama. Hyvät naurut tuosta saa.


      • kirjoittajamies
        NAISET O HUONOI TÄÄL kirjoitti:

        Tosimies, olet oikeassa. Olen itse nuori nainen, mutta tuossa on pointti. Minua ärsyttää suunnattomasti se kun melkeinpä kaikki naiset ja teinitytötkin ovat järjestään kaikki samanlaisia; ollaan sinisilmäisiä ja "miehille ei saa antaa kaikkee periks, muute käy hullusti"-paskaa ja ihan kaikkea tyhmää ja outoa. Ja suurin osa ei luultavasti vain halua nähdä. Mutta suomalaiset naiset ovat tyhmiä. Lisäksi heidän(/meidän, miten sen nyt ottaa) sydän on suuri mutta harva osaa sitä oikeasti käyttää, kun seksi ja parisuhteet ovat yliarvostettuja ja imago ei saa kärsiä. Mies saa olla shoppailureissuilla kantokameli ja maksuaasi ja kotona se ihana tiikeri sängyssä. Muuta ei vaadita. Vaikka osa miehistäkin on nykyään liian pinnallisia...

        Mutta pääasia on se että parisuhteet toimisivat paremmin jos naiset yrittäisivät edes joskus nähdä asioita miesten kannalta ja toisin päin. Mutta Suomessa nainen ei tajua että mies menee vieraisiin koska heillä menee huonosti, ja loukkaantuu sitten verisesti kun kuulee asiasta, ja kostaa niinkuin telkkareista opitaan. Nainen taas menee vieraisiin kun oma mies kyllästyy olemaan aina sama juronaama koska heillä menee parisuhde huonosti. Mutta ei mies silti muka saisi saada samanlaisia kohtauksia kuin hän. Ei, ei sellainen ole kunnon mies. JA TÄMÄ ON VITUNMOISTA PASKAA!

        Ps. Minusta kyllä tuntuu että minä voisin täyttää suomalaisena naisena silti naisen kriteerit... Kaiketi johtuu siitä että vielä pari vuotta sitten en luottanut naisiin enkä miehiin, ylipäätään muihin ihmisiin, joten otin kaiken aina mahdollisimman monipuoliselta kannalta ja yritin opetella ymmärtämään sekä miehiä että naisia jotta mahdollisuuteni luottaa muihin ihmisiin kasvaisi mahdollisimman paljon.

        SUOMESSA JA MONESSA MUUSSAKIN MAASSA NAISET EIVÄT EDES YRITÄ, KOSKA JOKA NAISESSA ASUU FEMINISTINEN NARSISTI. TV-OHJELMAT JA LIIALLINEN ISOSSA NAISPORUKASSA PYÖRISKELY TAAS OVAT NE JOTKA LAUKAISEVAT KYSEISEN PIIRTEEN LIIAN VAHVAKSI.

        I am in love. Soita mulle! Vihdoinkin nainen joka puhuu järkeä! 8)


    • JustiinaK

      Minua petettiin pitkässä, 7 vuotta kestäneessä suhteessa. Olimme monta vuotta kihloissa, asuimme yhdessä ja ainakin minusta tuntui, että viettäisimme lopun elämämme yhdessä. Mies halusikin yhtäkkiä erota, ilman mitään ennakkovaroitusta tai vihjettä, tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Puoli vuotta myöhemmin hän itse kertoi, että petti monta kuukautta ennen eroamme ja asuu nyt tämän toisen naisen kanssa. Menivät naimisiinkin. En tiedä tietääkö hänen tuore vaimonsa minusta mitään, mutten häntä tunne eikä se ole enää minun asiani puuttua. Suuri osa kaveripiiristämme (miehistä) tiesi kihlattuni pettämisen, muutei heissä ollut miestä siitä minulle kertomaan. No, eivätpä ole enää minun kaveripiiriäni.

      Opinpahan olemaan luottamatta ihmisiin, jotka kuvittelen tuntevani.

    • joooooooo...

      Höh...Kai on itse myös kiero kun menee seurustelemaan varattun kanssa!!!!
      ...Noin metsä vastaa!!!

    • dimdam4rockin

      olisit jättänyt sen jätkän etkä loukannut sen vaimoa "viestillä". jos kerran päätit lähteä tuholinjalle -olisit kutsunut vaimon kahville tms. Nyt mahdollisesti hajosi . perhe ja avioiliitto.

      varattuihin sekoaminen on tulella leikkimistä. tässä on pettäjän lisäksi aivan yhtä syypää varattuun henkilöön sekoavakin..

    • Erilaisuus..

      Tiedän monta ihmistä jotka ovat pettäneet yksi naimisissa oleva ystävänikin seurusteli toisen ystäväni kanssa eli petti omaa miestään vuoden verran ja eli samalla kaksoiselämää enkä ole kertonut asiasta kenellekkään edes hänen miehelleen vaikka näemme useasti ja toinen ystäväni kävi panemassa veljensä vaimoa jne. näillä jutuilla saisi aikamoiset riidat aikaiseksi ja eronkin varmasti mutta asiat eivät sinänsä kuuluu minulle joten pidän turpani kiinni vaikka olis varmasti reilua petetyille kuulla mitä heidän puolisonsa tekevät mutta väärin on myös sekaantua muiden ihmisten asioihin ja varsinkaan tuntemattomilta en sitä ymmärrä enkä tule ymmärtämään jotka eivät ihmistä edes tiedä mutta silti jaksaa jauhavat milloin mitäkin.Hankkisivat oman elämän!

      • sinulle erilaisuus

        No huh , huh onpa sinulla melko erikoista ystäväpiiriä. Oletko varma ettänämä "pettäjä ystäväsi " pitävät varmasti sinin salaisuudet omana tietonaan. En todellakaan halua törmätä tuollaisen ystävyyden tarjoaviin persooniin........


    • Vahva epäily

      Tarvitsisin apua...

      saadakseni selville kumppanini todellisen minän. Löytyisikö paria avuliasta ihmistä auttamaan? Ei mitään laitonta...ainoastaan hieman tarkkailua, kun en itse voi huomaamatta sitä tehdä. Vastavuoroisesti voin auttaa samassa asiassa.

    • Uskollinen Kaverille

      On tehty kokeilu uskollisuudesta kaveria kohtaan. Kokeeseen osallistui kymmenen naista ja miestä. Naiset olivat yön pois kotoa. Tulivat aamulla kotiin ja ilmoittivat olleensa kaverinluona yötä. Asia tarkastettiin . Yksikään tarkastetuista ei ruvennut valehtelemaan kaverinsa puolesta. Miehet tekivät saman jutun.Asia tarkastettiin. Kymmenestä seitsemän ilmoitti ,että kaveri on ollut täällä yötä, loput kolme kertoivat ,että kaveri on vieläkin täällä. Kyllä miehet on solidaarisempia. Täytyyhän kaveria jeesaa hädässä.

    • petettykö???

      Olen ollut parisuhteessa vajaa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Hieman ennen raskausaikaa rupesi äijä katoilemaan ryyppyreissuillaan. Raskausaikana tämä tapahtui taas muutaman kerran ja raskauden jälkeen kerran tai kaksi. Puhelimeen ei vastata eikä mistään muustakaan olla ilmoitettu eikä kotiin tulla muutakun seuraavana päivänä. Ja tiedän, että aina kun on ollut kadoksissa niin on ollut naisten luona... Ja aina siis jäänyt kiinni valheesta (väittänyt olevansa jossain muualla). Moneen kertaan keskusteltu asia läpi ja edelleen valehtelu jatkuu. Yhteydenpitoja on ja niistä valehdellaan. Teillä tietämättömillä ei hetkeen olla oltu, mutta alan olla kypsä koko aiheeseen. Suunnittelen jo itse miten alan etsimään itselleni uutta miestä tai minne sitä itse häviäisin iltaa viettämään. Valitettavasti oma moraalini ei vain anna periksi yhteisen lapsemme takia. Mielestäni olisin huono vanhempi jos rupeaisin samoin käyttäytymään.

      Itse olen entisessä suhteessani pettänyt ja itse sen tunnustin. En ymmärrä miten paha ihminen voi olla, että rakastamaansa ihmistä pettää ja siitä vielä pystyy valehtelemaan. Minulle pettäminen oli ainut pakokeino suhteesta. Ja vaikka en enää ehkä rakastanut niin en silti voinut asiaa salata. Jokaisen pettäjän pitäisi ottaa itseään niskasta ja tunnustaa itse. Silloin se ehkä on helpoin antaa anteeksikin. Itse olisin saanut anteeksi, mutta en suhdetta halunnut enää jatkaa.

      Ikinä nykyinen mieheni ei pettämisestä ole kiinni jäänyt. Siihen olen kyllä käyttänyt sellaisia keinoja, että jos olisi nussinut niin kyllä siitä olisi jäänyt kiinni.

      Joka kerta kun rupean tenttaamaan niin mietin, että en jos se tunnustaakin? Mitä jos se onkin pettänyt? Haluasinko tietää oikeasti? Olen tullut siihen tulokseen, että haluaisin tietää. Saattaisin ehkä jopa pystyä antamaan anteeksikin pienen koston kera, mutta minua ei vittu tyhmänä pidetä.

      JOS IHMISTÄ PETETÄÄN NIIN KYLLÄ JONKUN PITÄÄ SILLE SIITÄ KERTOA!! VAIKKA KUINKA PELKÄISI SEURAUKSIA! KERTOJA EI KOSKAAN OLE SYYLLINEN MIHINKÄÄN! SE ON SEN PARISKUNNAN PÄÄTETTÄVISSÄ MITÄ ASIALLE SITTEN TEKEVÄT, MUTTA IHMISIÄ EI SAA SUMUTTAA!!! JOKAISEN IHMISEN PITÄISI MYÖS ITSE MIETTIÄ MILTÄ TUNTUISI JOS KAIKKI MUUT TIETÄÄ ETTÄ SUA PETETÄÄN! NAURETAANKO SULLE? PIDETÄÄNKÖ SUA TYHMÄNÄ ÄÄLIÖNÄ JOKA EI TAJUA, ETTÄ KUMPPANI HUITELEE YMPÄRIINSÄ PANEMASSA KAIKKEA MIKÄ LIIKKUU!!

      Siinä miettimisen aihetta teille pettäjät ja pettäjien ystävät!

      • TURHA PYHIMYSTELLÄ

        Puhut ihan hienoja, mutta kyllähän sielä taustalla edelleen on se suuri häpeä jota kannat omasta pettämisestäsi. En usko, ei kukaan muukaan, etkä itsekkään, siihen että oma pettämisesi oli ainut keino päästä pois suhteesta mikä ei sinua tyydyttänyt. Olit vain tuolloin sellainen reppana joka ei uskaltanut sanoa ääneen että asiat ovat vituillaan ja siirsit pettämällä päätöksen suhteesi jatkosta silloiselle miehellesi. Hänen itsetuntonsa ei pettävää kestänyt, joten pääsit haluamaasi, eroon. Sen verran selkärankaa sinusta löytyi, mikä on plussaksi annettava, että kerroit itse tekemisistäsi. Eikö olisi kuitenkin ollut itseäsi kohtaan rehellisempää ja uutta suhdettakin muodostettaessa "myyvempi" kikka lähteä pystypäin suhteesta eikä iloisen naisen maineen kanssa. Kuten nyt huomaat ja oikein isolla fontilla peräänkuulutat rehellisyyttä parisuhteessa, se nykyinen miehesi tarjoaa sinulle ihan samaa lääkettä kuin sinä edelliselle sulhollesi, kyllä, tuo PETTÄÄ sinua. Ei miehen ole tarvetta olla öitä pois kotoa, saati valehdella menoistaan jos asiat ovat rehellisellä pohjalla. Huonomman totuudenkin kanssa selviää paremmin kuin valheen ikeessä. Eihän sinun kannattaisi olla huolissasi pettääkö se miehesi sinua, koska oman historiikkisi pohjalta ymmärrät pettäjänkin ajatustapaa. Miehesi haluaa vaan pois suhteesta joka ei häntä tyydytä, eikö?

        Hieno asia että olet keksinyt tuon moraalikäsityksen, omien sukellustesi myötä ja lopullisen niitin saanut nyt kun huomaat nykyisen miehesi kohtelua nauttivana miltä petettynä oleminen tuntuu, nautinto? Ei taida olla. Sitä saa mitä antaa.


      • Katsos Äitiä:)))

        Se lapsi teki sinusta sitten madonnan, pettävä muuttuikin äkkiä siveyden sipuliksi. Nyt kaikki äkkiä lasten tekoon!!

        Pettäjäksi olet harvinainen, kerroit itse. Se antaa edes jonkinlaisen kuvan että sinussa rehellisyyden siemen itäisi. Miehesi taitaa olla eri maata, harmi. Kokemus kasvaa iän myötä, nyt tiedät murheesi keskellä miltä siitä edellisestä miehestäsi tuntui. Sillä erolla, että sinä tiedät miehesi pettävän, mutta et sitä todistamaan kykene, ahdistavaa, eikö vaan?

        Olet äärettömän lapsellinen: "..ehkä jopa antamaan anteeksi pienen koston kera,....." . Aivan keskenkasvuisen puhetta, henkisesti. Olet kuin pikkumuksu hiekkalaatikosta jolta on otettu lelut pois kun ei enää ollutkaan aika leikkiä ja siitä suivaantuneena aloit "mököttämään".

        Herää arkeen lapsi hyvä. Niin pitkään kun kannat sisälläsi tuota kostomentaliteettia et aikuistu. Se miehesi pettää sinua ja sinä kostat sen pettämällä, loistava ratkaisu!! Mietihän tovi ketä eniten petät? Vastauksen tulisi olla; omaa itseäsi. Kannattaako?


    • Jyvän jemmaaja

      Pettäminen on hauskaa , tai ainakin se ruoho on vihreämpää aidan takana .
      Puhumattakaan puolison selluliitti varastoista .
      Ei kukaan pettäis jos se ei olisi tarkoituksen mukaista .
      Geenejä pitää levittää ,jotta "suku" säilyy.
      Eläinkunnassa on yksi avioisia , mutta ihminen ei kuulu niihin.

    • Käräytetty

      Pitäköön jokainen huolen omista asioistaan.Ei tulisi mieleenkään käräyttää jotain kaveria jos tietäisin hänen pettäneen puolisoaan.Tajutkaa pahvit että kertomalla näistä jutuista saatte aikaan avioeroja ja menetätte kavereittenne luottamuksen jos ovat kyseisestä asiasta teille luottamuksellisesti kertoneet.Juoruämmät saavat ilmeisesti jotain tyydytystä siitä että kertovat tietonsa eteenpäin ja pahimmassa tapauksessa hyötyvät itse tilanteesta.Eli miettikää useamman kuin 2 kertaa ennenkuin menette rikkomaan vaitiololupauksenne.

      • missä lojaalisuus?

        Samaa mieltä kanssasi. Mikä ystävä se sellainen on, joka luottamuksen rikkoo? Olkoompa kyseessä mikä asia tahansa. Mitä helvetin tyydytystä saa se juoruilija kertoessaan petetylle asiasta? Mihin se ystävyys unohtuu? Eikö ystävälle aina haluaisi pelkkää hyvää? Jotenka parempi pitää suunsa visusti kiinni, vaikka miten tekisi mieli kertoa, että ukkomiehen kanssa panee. Hyvinkin ymmärtäväisiä ystävät ovat edessäpäin, selkänsä kun kääntää, niin johan juoru kulkee. Pariskunnan välisiin asioihin ei parane ystävien tulla sekaantumaan ellei heiltä apua ja neuvoja itse pyydä.


      • Tässäpä tämä
        missä lojaalisuus? kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Mikä ystävä se sellainen on, joka luottamuksen rikkoo? Olkoompa kyseessä mikä asia tahansa. Mitä helvetin tyydytystä saa se juoruilija kertoessaan petetylle asiasta? Mihin se ystävyys unohtuu? Eikö ystävälle aina haluaisi pelkkää hyvää? Jotenka parempi pitää suunsa visusti kiinni, vaikka miten tekisi mieli kertoa, että ukkomiehen kanssa panee. Hyvinkin ymmärtäväisiä ystävät ovat edessäpäin, selkänsä kun kääntää, niin johan juoru kulkee. Pariskunnan välisiin asioihin ei parane ystävien tulla sekaantumaan ellei heiltä apua ja neuvoja itse pyydä.

        Yleensä otan takapakkia koko ystävyydessä jos huomaan moraalin tipahtaneen matkan varrelle. Kuka ties se moraali höltyy muissakin asioissa ajan mittaan, kuin varkain.

        Kaikista kamalinta on joutua kantamaan ystävän salaisuuden taakkaa vastoin omaa valintaa.

        Muutenkin nuo elämän ajopuuteoriat ovat jotenkin säälittäviä, ihan kuin ei ihminen tekisi valintoja matkan varrella. Holhoukseen julistetaan ne, jotka eivät pysty ihan itse vastaamaan omista tekemisistään ja kestä aikaansaannoksiaan.


      • Sellainen ystävätär
        missä lojaalisuus? kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Mikä ystävä se sellainen on, joka luottamuksen rikkoo? Olkoompa kyseessä mikä asia tahansa. Mitä helvetin tyydytystä saa se juoruilija kertoessaan petetylle asiasta? Mihin se ystävyys unohtuu? Eikö ystävälle aina haluaisi pelkkää hyvää? Jotenka parempi pitää suunsa visusti kiinni, vaikka miten tekisi mieli kertoa, että ukkomiehen kanssa panee. Hyvinkin ymmärtäväisiä ystävät ovat edessäpäin, selkänsä kun kääntää, niin johan juoru kulkee. Pariskunnan välisiin asioihin ei parane ystävien tulla sekaantumaan ellei heiltä apua ja neuvoja itse pyydä.

        jolla on kykyä rakastaa lähimmäistä.
        Sanomattakin selvää ettet edes ymmärrä sanan rakkaus tarkoitusta, elukkamaiseen seksiin saatat kyetä. Itsekeskeinen, oman napasi ympärillä pörräävä taidat olla. Niin pitkään kuin ystävä-nimikettä käytän se kattaa myös rehellisyyden, ei paskanpuhumisen ja selkäänpuukottamisen suojelua, kuten sinun arvomaailmassasi. Vaikken pahansuopa ole niin toivoisin että kaikessa henkisessä kypsymättömyydessäsi alentuisit joskus miettimään asioita niiden pettämiesi ihmisten näkökulmasta. Tuskin uskallat.
        Vaikutat sille ettei ihmissuhteesi ole kaikin puolin rehellinen:)))


    • IHAN OIKEEN SULLE

      LIISA-PETTERI:)))))
      Luuseri suojelee selkäänpuukottajia vaitiololupauksin!!!!

      Olet todella luotettavan oloinen, eks jep-

      Jos lainaa tarvitset saatan tulla takaamaan:)))))))

      Huoraat ja itket sitten kun käry käy. Kasvaisit. Avioero ei ole edes vaihtoehto kaltaisesi kanssa elämiselle, rottakin on rehellisempi.

      Puolisosi ansaitsi ihmisen, ei epäluotettavaa lasta.

    • sinkku-36

      Eipä tarvii murehtia turhia pettäjistä sun muista kusipäistä kun koskaan ei ole tarvinnut seurustella. Hullujen hommaa.

    • Onneks oon onnelinen

      Katso ylle

    • pävö

      en oo käräyttänyt ketään mut olen nähnyt tapauksia niin naiset kuin miehetkin ja se on aika outoa kun ovat niin olleet kuin eivät naimisissa oliskaan kävelevät vain vastaan käsikädessä jonkun muun kuin puolison kanssa ja työpaikka romansseja olen nähnyt eikä niitä pahemmin piilotella eikä häpeillä kaikkien tiedossa ne ovat.mutta olen ajatellut että eipä ole mun murhe ilmotella jos aikuiset ihmiset eivät tiedä mitä tekevät nii kuka sitten.mielestäni 18v eteenpäin saa jo vastata teoistaan.kyllä ne ilmi tulee tavalla tai toisella.tiedän suhteita jotka ovat kestäneet vuosiakin.

    • pävö

      mä olen aina ajatellut ja sanonutkin avio ja avo kumppaneille et jos he pettää ja saan vihiä nii sama lupa on itsellänikin käytin sitä tai en ja sen enempää siitä aiheesta ei oo puhuttu.asiat pitää alussa jo tehdä selväksi et tasa arvoisia ollaan.

    • ystäväkö?

      Täytyy todeta että onko tosiaan niin että oma elämä ei riitä ja pitää puuttua vielä toistenkin tekemisiin. Mielestäni toista ei voi omistaa ja mitä ns. pettämiseen tulee se on minunmielestä jokaisen oma asia pettääkö vai ei.
      Jokaisella on oikeus tehdä mitä haluaa omalla elämällään kun ei riko yhteiskunnan laatimia lakeja.
      Itse en puutusi toisten tekiemisiin koska se ei minulle kuulu enkä myöskään olisi valmis rikkomaan toisten perhesuhteita etenkän jos kyse ystävästä. Jos haluaisin auttaa ystävää niin ehkä mielummin keskustelisin asiasta ns. pettäjän kanssa kuin että ensimmäisenä olisin rikkomassa heidä suhdetta. Suomalainen on aina ollut kateellinen ja haluaa olla ns,poliisina oli asia sitten mikä vain. Mikä parasta jos saa toisen elämän sekaisin niin voi kehua että ystävänä mun oli se pakko tehdä ja odottaa että toiset sitte taputtaa selkään että oikein teit . Pitää muistaa että on kanettava myös seuraukset siitä kun puuttuu toisten asioihin kun seuraukset voi olla arvaamattomat. Itse mietin kaksikertaa ja katson peiliin ennekö puutun toisten asioihin.

    • hmm2

      tuliko hyvä olo?tosi raukkamaista käytöstä sun puolelta!Tiesit että on varattu joten pitää ymmärtää myös seuraumukset!!!Lapsellista käytöstä...

    • Phyiksis

      Olisin arvostanut kovasti jos "ystäväni" olisivat kertoneet mieheni tekosista. Olisi jäänyt toinen lapsi tekemättä ja elämäkin olisi ollut hieman helpompaa. Nyt mieheni petti minua koko naimisissa olo aikani. Asuin muuten toisen naisen luona jne. Minä hoidin kotona lapsia kun ajattelin miehen olevan siellä missä sanoikin: töissä, keverin rakennustyömaalla jne. Olikin hakenu saikkua jne ollakseen toisen naisensa kanssa. Halusi vielä toisen lapsenkin, vaikka kynti toista koko ajan selän takana. KAIKKI yhteiset ystävämme tiesivät. Kukaan ei kertonut ennenkuin mies otti ja lähti. Sen jälkeen alettiin kertomaan kuinka se on tehny tota jo vuosia. Kiitos vain kaikille. Nämä ihmiset eivät lukeudu enää ystäviini. Jos kerta exäni on julkisesti kävellyt kaupungillakin tämän toisen naisen kanssa käsikkäin jne niin siltikään kukaan ei kerro, vaan onnittelee päätöksestä koittaa toista lasta, ostaa asunto jne. Musta todella paskamaista. Jokainen ystäväni tietää minun kantani kaikenlaiseen pettämiseen. Menen minä rikki, mutta tämmösessä tapauksessa se on musta pienin murhe. Mies jätti meidät, muutti naisensa luo, meni naimisiin kun eromme astui voimaan. On nyt taas eronnu, kun petti vaimoaan. Koitti päästä takas meidän elämään. Joo kuule kiitos EI. Sen saa mitä tilaa.
      Kertokaa nyt ihmeessä jos tiedätte mitä kaverinne/ystävänne puuhaavat. Minä sain vielä sukupuoli taudinkin mieheltäni läksiäis lahjaksi. Voi kiitos vaan.
      Kostoa en koskaan ole edes harkinnut se jos mikä on lapsellista. Enkä ole koskaan pettänyt ketään en tietääkseni edes itseäni missään asiassa. Enkä siedä sitä toisiltakaan.
      Mutta. Nyt on kivaa olla kunnon suhteessa.
      Mitä opin tästä..alunperinkään emme olleet exäni kanssa luodut toisillemme. Ihastus sokaisee vaikka se kestiki 9v.

    • Pettämättä paras

      Lapsellista!

      Aikuiset tietää mitä tekee ja jos tekee laitonta niin siitä pitää kertoa viranomaisille! Pettäminen on moraalitonta mutta ei laitonta joten siitä on turha tehdä mitään juttua.

      Tuon kaavan mukaan pitäisi juoruta kaikista asioista mitä näkee ja kuulee ja eihän siinä ole mitään järkeä. Eläkää omaa elämää, älkää toisten!

    • ........

      mitään näistä ongelmista ei olisi jos naiset ja miehet tarkottaisivat sitä, kun sanovat tahdon.....

    • selllofaani

      Te, jotka ajattelette että parempi pitää huolta vain omista asioistaan eikä kertoa, ajatelkaa tilanne niin että olisitte olleet naimisissa vaikka 15 vuotta ja kuulisitte että miehenne/naisenne olisi pettänyt teitä esim. 5 vuotta jonkun toisen kanssa, ja KUKAAN lähipiirinne tuttavista ei olisi tätä teille kertonut...kaikki muut tietäisi paitsi sinä itse..tuntuisiko hienolta? Itse en ikipäivänä haluaisi joutua tällaiseen tilanteeseen. Toisaalta ymmärrän, että kavereille ollaan helposti lojaaleja, mutta esim isossa kaveriporukassa jossa on sekä miehiä että naisia, luulisi edes saman sukupuolen pitävän keskenään yhtä!

      • Käräytetty

        Tapauksessa oli kysymys siitä että henkilö jonka kanssa petin niin hänen kaverinsa ilmoitti asiasta puolisolleni.Eli luottamuksella kerrottu asia tuli hänen kauttaan puolisoni tietoon.Tällä juoruämmällä oli oma lehmä ojassa sillä hän halusin saada minun ja puolisoni välit poikki ja että pääsisi itse minun lähipiiriini.En puolustele omia tekemisiäni mutta tuollainen juoruaminen ihmisten asioista joita ei edes tunne on minusta todella raukkamaista.No tämä ihminen ei todellakaan tule pääsemään minun lähipiiriini,tunnen vastenmielisyyttä häntä kohtaa.Eli mitä tästä opimme,älä koskaan kerro kenellekkään ulkopuoliselle ei edes parhaalle ystävällesi jos joskuts satut hairahtumaan ja petät puolisoasi.Pidä asiat omana tietonasi.


      • ET OLE KÄRÄYTETTY
        Käräytetty kirjoitti:

        Tapauksessa oli kysymys siitä että henkilö jonka kanssa petin niin hänen kaverinsa ilmoitti asiasta puolisolleni.Eli luottamuksella kerrottu asia tuli hänen kauttaan puolisoni tietoon.Tällä juoruämmällä oli oma lehmä ojassa sillä hän halusin saada minun ja puolisoni välit poikki ja että pääsisi itse minun lähipiiriini.En puolustele omia tekemisiäni mutta tuollainen juoruaminen ihmisten asioista joita ei edes tunne on minusta todella raukkamaista.No tämä ihminen ei todellakaan tule pääsemään minun lähipiiriini,tunnen vastenmielisyyttä häntä kohtaa.Eli mitä tästä opimme,älä koskaan kerro kenellekkään ulkopuoliselle ei edes parhaalle ystävällesi jos joskuts satut hairahtumaan ja petät puolisoasi.Pidä asiat omana tietonasi.

        VAAN PETTÄJÄ, TOOPE! Ajatusmallisi sen sanoo. Purkautumisesi täälä on vain sen vitutuksesi ilmentymä, mitä koet kärähdettyäsi.
        Lueppa poika tekstisi tarkkaan ja mieti seuraavaa seikkaa:

        Mikä sinä olet tuomitsemaan toista raukkamaiseksi ja juoruämmäksi joka pettää luottamuksella kertomasi asiat? Sinä joka et edes ymmärrä mitä sana luottamus tarkoittaa, etkä sen johdosta ole sitä edes itsellesi. Pikku katse peiliin ja pohdinta. Ettei vaan Vituta poikaa kun menetti viereltään ihmisen jonka tajusi itsään oikeasti rakastavan? Aloita kasvaminen siitä että tutustut itseesi ja opettelet olemaan valehtelematta itsellesi. Sinä et ole vastoin käsitystäsi oppinut mitään vaan hakannet päätäsi seinään jatkossakin, omasta halustasi. Saattaa pojan pää turvota ennen eläkeikää:)))

        Ole poika huoleti, se vitutuksesi määrä mitä koet käryttyäsi ei ole mitään sen tuskan rinnalla mitä olet petetyille läheisillesi antanut, tunnevammaisuutesi pitää siitä huolen.


      • Uskollinen 4ever
        Käräytetty kirjoitti:

        Tapauksessa oli kysymys siitä että henkilö jonka kanssa petin niin hänen kaverinsa ilmoitti asiasta puolisolleni.Eli luottamuksella kerrottu asia tuli hänen kauttaan puolisoni tietoon.Tällä juoruämmällä oli oma lehmä ojassa sillä hän halusin saada minun ja puolisoni välit poikki ja että pääsisi itse minun lähipiiriini.En puolustele omia tekemisiäni mutta tuollainen juoruaminen ihmisten asioista joita ei edes tunne on minusta todella raukkamaista.No tämä ihminen ei todellakaan tule pääsemään minun lähipiiriini,tunnen vastenmielisyyttä häntä kohtaa.Eli mitä tästä opimme,älä koskaan kerro kenellekkään ulkopuoliselle ei edes parhaalle ystävällesi jos joskuts satut hairahtumaan ja petät puolisoasi.Pidä asiat omana tietonasi.

        Rehellisyys maan perii=kerrottava itse ettei kenenkään muun tarvii kertoa puolisolle.

        Pettäminen ei ole vahinko vaan harkittu teko!!!


    • Käräytetty

      No siinäpä oli vuodatusta kerrakseen.Taidat olla sinäkin sitä tyyppiä joka mielellään juoruilee ihmisten asioista ja nauttit siitä.Ettei vaan olisi sinunkin taustallasi kokemuksia pettämisestä tai petetyksi tulemisesta.Voitelet kenties haavojasi juoruamalla asioista jotka eivät sinulle kuulu,mukamas totuuden nimissä.Opettele sinäkin pitämään oma pesä puhtaana äläkä puutu toisten asioihin ainoastaan siksi että lievität sillä omaa tuskaasi.Vai onko sinullakin kenties oma lehmä ojassa,eli tuliko mietittyä mitä sait aikaan kun juorusit,lievittyikö tuska.Ja mitä tulee tuohon puolison menetykseen,elämä ei ole niin mustavalkoista mitä sinä kuvittelet.Ja turhaan sinä täällä jakelet elämänohjeita jos et tajua että kukaan ei ole täydellinen,et edes sinä muka ylevine ajatuksinesi.

      • Poikahan hermostuu

        herkästi:))))
        Edellinen en o, enkä siksi tuu, mutta tulix sun mielees sellane että se saatto olla iha oikeessa ton edellisen kirjottaja? Ainaki reaktios on sen suuntane kun olis koira älähtäny, vai tulkkaanko sut väärin?
        Ex toi kuiteki huutele ihan yksinkertasen asian perään; ihmisen perusrehellisyyden? Sun kohallas se ei onnaa ja kun taidat kuitennii pohjiltas mieltää väärässä olevas tekojes suhteen niin, ketäs se ei harmittas?
        Mä en o muute pettäny, vielä:), kukaties joskus tulee seki päivä, enkä o tieten petetyx tullu. Tiekkö, "poika", se o mukava fiilis:))))


      • Nauti tilanteesta

        että kärysit, kerranhan täälä vaan eletään, niin meitsikin tekee.


    • Käräytetty

      Ensinnäkin minä en ole mikään poika ja toisekseen sinä olet se edellisenkin viestin kirjoittaja.Tuonhan nyt näkee jo kaukaa,ei tarvitse kun näkee lapsellisen hymiön käytön niin tietää että sama henkilö kyseessä.Koita nyt pitää periaatteistasi kiinni ja olet kumppanillesi uskollinen elämäsi loppuun asti,sillä ethän sinä täydellisenä ihmisenä koskaan edes vilkaise vieraisiin.Mutta voisin sanoa kokemuksesta että kunhan nyt asut kumppanisi kanssa saman katon alla aluksi vaikkapa sellaset 25 vuotta niin asiat saattavat olla ihan toisella tolalla sinunkin täydellisessä elämässäsi.Vai onko sinulla edes kumppania,herkästi tulee mieleen että ei ole.Sen verran ala-aste tasoisia on nuo sinun vastineesi,taidat olla joku väliinputoaja joka on jäänyt ilman tyttöystävää kun kaikilla muilla kavereilla sellainen jo on.Voi voi paljon on nuorukaisella vielä oppimista elämästä.Ja ihan pieni vinkki,jos joskus saat itsellesi tyttöystävän niin kannattaa pitää silmällä,ne herkästi kyllästyvät kun poikaystävä ei hallitse sänkyhommia.

      • Iso Dee

        Olet helppo vedätettävä, jessssssssss!!!
        Pikkasen kun antaa narua, hymiöitä myöten niin ahsoo nappaa ja hirttää mylly kii.
        Herra erehtyi, en ollut edellinen, mutta samoilla linjauksilla tunnustan kyllä eteneväni. Edellisten kirjallista tasoa en käy arvioimaan, kuten en teikäläisenkään ja omani on mikä on. Ei se silti poista sen edellisen peräänkuuluttaman rehellisyyden ja uskollisuuden arvoa. Tokihan vieraat katsotaan, sen uskontoni antaa myöten, mutta lähikontaktiin ei ole tarvetta. Se on mies kun sanoo että ei onnistu ja vaihtaa maisemaa, "naiset" pettää. Jos elämä täydellistä olisi, tiedä missä olisi. Mutta eikö olekkin hienoa kun saa sanalla tunteita pintaan ja keskustelua käyntiin, on tälläkin saitilla käyttöä. Suo anteeksi jos sanani sinua sapetti, en vaan voinut välttää kiusausta kun noin vankkumatta vänkäsit sen edellisen kanssa, ja hymiö päälle.


    • poispilattu

      Naisia kiinnostaa tällainen mies kuin minä. En koskaan tee aloitteita, yritä mitään vaan olen ainoastaan kohtelias ja kiva kaveri.
      Sitten ei mene aikaakaan kun naiset tulkitsevat ystävällisyyteni väärin ja alkavat jahdata ja pommittaa tekstareilla.
      Koska kuitenkin olen vain mies niin pakko se on sitten langeta joidenkin kohdalla. Tämä taas sitten tulkitaan naisten taholta seurusteluksi ja sitten kun niitä naisia on tuossa rumbassa samaan aikaan lähemmäs kymmenen niin sitten saan kuulla olevani maailman suurin petturi, pukki, pässi, sika ja huoripukki samanaikaisesti.
      Joutunut vaihtamaan vuoden välein puhelinnumeroakin asian takia.
      En uskalla edes yrittää vakiintumista. Pilalla olen koko ukko.

    • Käräytetty

      Turha yrittää vedättää Iso Dee.Yksi ja sama henkilö olet.Minkä takia sinä kommentoisit toisten samanmoisten kirjoituksia,et minkään muun takia kuin sen että olet multipersoonana liikkeellä,itseäsi kommentoit...mikä sinänsä aika kummallista.Minulle ihan sama vaikka kirjoitat kymmenellä eri nimimerkillä mutta turha sinun on tulla puolustelemaan sitä että juoruat kaikki asiat mitä hyvät kaverit sinulle kertovat.Olet valmis käräyttämään parhaan kaverisi jos hän kertoo sinulle käyneensä vieraissa.Saathan sillä balsamia haavoillesi kun olet itse kokenut sen kun puoliso käy vieraissa.Se on kuule voi voi,jos et pysty pitämään partneria tyytyväisenä,jossain vaiheessa partneri hakee sen toisaalta.Eikä minua sapeta yhtään,pikemminkin huvittaa.Ole mies äläkä lammas,tai joku muu hoitaa sen asian taas kerran puolestasi.

      • Pettämisen

        kostaminen pettämisellä. Tasasaako se puntit vai viekö itsetunnon alaspäin?
        Tuo että olet katkera käryttyäsi ei taida olla muiden aikaansaannosta ja huvittuneisuutesikin hieman tekosellaista, oman valinnan seurauksia.
        Moraalimaailmasi hyväksyy pettämisen ja selän takan puuhastelun, kaikilla ei onneksi noin ole. Taitaa olla piiri pieni pyörii pettäjiä täysi se "parhaista kavereista" koostuva miljöösi. Ystävien ei tarvitse suojella toisten kikkailua puolisoidensa selän takana, kaverien näemmä pitää.
        Mies, niin, jos se on vain seksillä punnittavissa miehuutesi niin onnea sinne ja hyvää kevättä.


      • Käräytetty
        Pettämisen kirjoitti:

        kostaminen pettämisellä. Tasasaako se puntit vai viekö itsetunnon alaspäin?
        Tuo että olet katkera käryttyäsi ei taida olla muiden aikaansaannosta ja huvittuneisuutesikin hieman tekosellaista, oman valinnan seurauksia.
        Moraalimaailmasi hyväksyy pettämisen ja selän takan puuhastelun, kaikilla ei onneksi noin ole. Taitaa olla piiri pieni pyörii pettäjiä täysi se "parhaista kavereista" koostuva miljöösi. Ystävien ei tarvitse suojella toisten kikkailua puolisoidensa selän takana, kaverien näemmä pitää.
        Mies, niin, jos se on vain seksillä punnittavissa miehuutesi niin onnea sinne ja hyvää kevättä.

        Älä lässytä.Opettele pitämään omista asioistasi huoli äläkä puutu muitten tekemisiin.Kaveri tai ystävä ihan sama asia,vain eri nimitys,turhaan saivartelet.Meillä on se ero että minulle voi kertoa salaisuuden ja se sitten myös pysyy salaisuutena.Mutta sinulle ei voi näemmä uskoutua,kun tieto leviää kauttasi.


      • Taivas mikä
        Käräytetty kirjoitti:

        Älä lässytä.Opettele pitämään omista asioistasi huoli äläkä puutu muitten tekemisiin.Kaveri tai ystävä ihan sama asia,vain eri nimitys,turhaan saivartelet.Meillä on se ero että minulle voi kertoa salaisuuden ja se sitten myös pysyy salaisuutena.Mutta sinulle ei voi näemmä uskoutua,kun tieto leviää kauttasi.

        Mies, oikein mies, isolla ämmällä.

        Jos vertaisit itseäs muhun niin mää olisin kyllä ylpee tommosesta erosta minkä nää oot kekannu. Mun elo ei tartte salaisuuksia ja valheita pöngäkseen, enkä edellytä lähipiiltäni suojelua omille teoilleni kuten sää teet. Vaikutat raskaalta ihmiseltä, sekä kaveriksi, että ystäväksi. Millanen kaveri on se kun tarvitsee kaverit kaataa samaan lokaan itsensä kanssa? Aika reilua.

        Ero suhun on pieni, mutta riittävä.


      • Ei
        Taivas mikä kirjoitti:

        Mies, oikein mies, isolla ämmällä.

        Jos vertaisit itseäs muhun niin mää olisin kyllä ylpee tommosesta erosta minkä nää oot kekannu. Mun elo ei tartte salaisuuksia ja valheita pöngäkseen, enkä edellytä lähipiiltäni suojelua omille teoilleni kuten sää teet. Vaikutat raskaalta ihmiseltä, sekä kaveriksi, että ystäväksi. Millanen kaveri on se kun tarvitsee kaverit kaataa samaan lokaan itsensä kanssa? Aika reilua.

        Ero suhun on pieni, mutta riittävä.

        se sen kummempaa ole kuin että kavereille olen lojaali ja samaa lojaalisuutta toivon myös minua kohtaa,ihan kaikilla elämän aloilla.Tietenkään mitään ei voi keltää vaatia,mutta eihän se ole mies eikä mikään jonka sanaan ei voi luottaa.Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja sinä voit jatkaa juoruamista vaikka maailman tappiin,minun elämääni se ei hetkauta.Sinä vaikutat melko kevyeltä tyypiltä,tyypiltä johon ei voi luottaa.Epäreilua.


      • Älä pahastu,
        Ei kirjoitti:

        se sen kummempaa ole kuin että kavereille olen lojaali ja samaa lojaalisuutta toivon myös minua kohtaa,ihan kaikilla elämän aloilla.Tietenkään mitään ei voi keltää vaatia,mutta eihän se ole mies eikä mikään jonka sanaan ei voi luottaa.Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja sinä voit jatkaa juoruamista vaikka maailman tappiin,minun elämääni se ei hetkauta.Sinä vaikutat melko kevyeltä tyypiltä,tyypiltä johon ei voi luottaa.Epäreilua.

        mutta edellisten kommenttien palautteesta päätellen elämääsi on hetkautettu.
        Mikä logiikka on sanomassasi että olet mies jonka sanaan voi luottaa ja aikaisemmin olet myöntänyt pettäneesi? Tuon valossa luotettavuutesi on hieman kyseenalainen. Eikö se puoliso kuulu tuon peräänkuuluttamasi lojaalisuuden piiriin?


      • Lojaalisuudella
        Älä pahastu, kirjoitti:

        mutta edellisten kommenttien palautteesta päätellen elämääsi on hetkautettu.
        Mikä logiikka on sanomassasi että olet mies jonka sanaan voi luottaa ja aikaisemmin olet myöntänyt pettäneesi? Tuon valossa luotettavuutesi on hieman kyseenalainen. Eikö se puoliso kuulu tuon peräänkuuluttamasi lojaalisuuden piiriin?

        ei ole mitään tekemistä sen kanssa että on jättänyt kertomatta puolisolleen pettäneensä.Tiesin että tartut tuohon lojaalisuuteen puolisoa kohtaa,niin ennalta-arvattava tyyppi olet.Jatka sinä sitä täydellistä elämääsi ja pysy elämäsi loppuun asti uskollisena kun olet kerran niin tavattoman hyvä ihminen.Ja muista käräyttää kaikki jotka tiedät pettäneen puolisoaan,silloin omatuntosi pysyy puhtaana,eikä herkkä mielesi järky kun joudut säilyttämään salaisuuden.Ja en todellakaan pahastu,minua ei moinen pikkusieluisuus hetkauta suuntaa eikä toiseen.


    • Strings

      Itse en ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia on ollut lukuisia, yhdenkin kerran oli pakko painua vessaan turvaan ja laittaa ovi lukkoon takana, onneksi kaveri pelasti tilanteesta. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että mikään ei oikeuta pettämistä ja jos esim. työkaveri näkee toisen työkaverinsa pettävän niin olisi vähintäänkin kohtuullista mainita tästä tämän puolisolle. Jos minulle näin tehtäisiin en todellakaan syyllistäisi kertojaa. Minua itseäni on petetty, yhden kerran jopa niin, että kun olin avoliitossa niin puolisollani oli 2 eri "hoitoa" kahdella eri paikkakunnalla. Kun tämä asia sitten minulle selvisi, tuttavan kertoman kautta, nimetön puhelinsoitto, kypsytti sen eroni yhden päivän aikana. Sen olen huomannut, että jos pitää epäillä jotain olevan menossa toisella, niin näin todennäköisesti myös on. Helppo nyrkkisääntö on: Jos et pysty kertomaan toiselle asiasta on se pettämistä.

    • p

      Meidät käräytettiin neljän vuoden suhteesta facebook viestillä puolisolle. Joku keksi tehdä feikkiprofiilin.

      Reilu meininki, vaikka toisaalta puolison kuului saada tietääkin. Mutta eipä hätää, kun kulissit halutaan pitää pystyssä ja ero tulisi liian kalliiksi niin tämä pari jatkaa "yhdessä".

      Mähän en voi kuin toivotella hyvää jatkoa ja kiittää ja kumartaa ihanista vuosista. Vähän säälittää vaan se miehen kotiinpaluu, voi olla, että tästä asiasta saatetaan muutamaan otteeseen keskustella kotona ei niin rakentavaan sävyyn. Ja voi olla ettei jäänyt tämän miehen viimeiseksi "uudeksi" suhteeksi.

      Tästä oppineena - mä kannatan suoraan puhumista puolisoiden välillä. Jos alkaa vieraat kiinnostaa eikä suhdetta haluta yhdessä parantaa - parempi kertoa itse.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe