Olin aikoinaan 10v valtiolla kunnalla töissä ja nyt yksityisen alan jälkeen taasen pääsin valtiolle töihin.
Kuulin että ikälisäjärjestelmää ei enää ole käytössä, onko niin että saan vain ns. aloituspalkan eli saman mitä saisin vaikka minulla ei olisi lainkaan työkokemusta valtiolla kunnalla? Vai saako näistä minkäälaista ikälisää/kokemuslisää tms?
valtion ikälisät mennyttä?
3
1188
Vastaukset
- ex-virkamies
valtiolla maksetaan perusliksa henkilökohtaiseen suoriutuvuuteen linkattu lisäosa (mun aikana lisäosa voisi olla max 50% perusliksasta, mutta käytännössä se taisi olla jotain 10-30%).. monessa valtion virastossa toi henkilökohtainen suoriutuvuus muokataan suoraan ikälisän mukaan eikä suoriutuvuuden, eli ei ole kadonnut mihinkään. Ja onhan se niin että jos sulla kerran on työkokemusta niin etköhän suoriudu hyvin.
- pakollinen vuosikoro
kellä toi sitten on 40-50.? kusetusta sanon minä. ja kellä yleensäkään vuositarkastelussa nousee prosenteja. valtio paikat on kaikki kuurilla ollut pienen karun ikänsä.
- pitkääjakapeeta
Olet siis työsopimussuhteinen ??
Ikälisät/palvelusvuosilisät maksetaan kuten ennenkin ja niihin lasketaan mukaan
kaikki valtion-ja kunnanpalvelus. Jopa armeijassa vietetty aika;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk742543Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911616Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711369Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365- 1291285
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571160- 1441152
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881059- 701048
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761048