Serkkupoika :D

<3

Oon siis kusessa mun puolserkkuun joka on poika.. Se on vuoden vanhempi eli 15 ja iha HELVETIN hyvän näkönen!:D Oon tutustunu siihen joskus 4-luokalla. Me ei koskaan puhuta toisillemme mtn. Nähään tyyliin kerran kuukaudes. No mut oikeest oon korviani myöten kuses siihen! Aattelen aina mitä kaikkee voitais tehä yhes, mut ei meis tuu edes kavereita ku me ei ikinä puhuta!-.-!!! Se on aika ujo (luulisin). Ainaki sillon ku mä oon paikalla . Se on iha huippu futari ! Ja mä oon kaiken kukkuras hulluna fudikseen joten siin ois meille hyvä puheeen aihe =D Mua ollaan sanottu kauniiks mut ehkä sitä ei kiinnosta-.- ! EN MINÄ TIIÄ!! oikeest oon nii kuses ettei mtn rajaa!! Kunpa se olis muhun ! Ja kerra ku me istuttiin vierekkäi pöydässä ni ei ees katottu toisiimme! ( oon kai hirveen näköne ?) en mä ainakaa rupee tekee mitää alotet .. 
Joten kysymys kuuluu : mitä mun pitäis tehä ? 
Ps. Sori ei oo pilkkuja ku en osaa pilkkusääntöjä xD xD huono koulussa RY

8

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bsfbsb

      Älkää ainakaan ikinä hankkiko jälkikasvua. Lapsistanne voi tulla kehitysvammaisia ja pahimmassa tapauksessa yhtä huonoja trollaajia kuin sinusta.

    • miuriaania

      Serkukset voivat Suomen lain mukaan mennä naimisiinkin, vaikka totta on, että lähisukulaisten välisissä liitoissa perinnöllisten sairauksien ilmeneminen lapsilla on todennäköisempää. Me kaikki kannamme useita kymmeniä sairausgeenejä - ne ovat kaikilla hieman eri sairauksien geenejä. Sairaus puhkeaa usein vasta, kun lapsi saa sekä isältä että äidiltä saman sairauden geenin. Lähisukulaisella on todennäköisemmin samoja sairausgeenejä kuin itsellä.

      On ihan normaalia ihastua serkkuun vaikka hänen kanssaan lisääntyminen ei ehkä järkevää olekaan. Erityisesti, jos et ole lapsena paljon viettänyt hänen kanssaan aikaa, ei häntä koe lähisukulaiseksi.

      Hän voi tuntea ihan samoin. Sitä et saa selville kuin koettamalla. Voisit vaikka alkaa juttelemaan jalkapallosta tai pyytää häntä katsomaan jonkin matsin kanssasi. Muista kuitenkin, että vaikka sinua sukulaisuutenne ei haittaa, häntä se voi haitata ja voit ajautua varsin noloon tilanteeseen, jos lähentelet häntä. Hänestä ajatus voi olla jopa inhottava.

      • emppa.!.

        heipsan. Voisit alkaa juttelee serkullesi, ja hän on sukua sulle niin eipä tuossa mitää pelottavaa pitäsi olla. Tota just toi futis vois olla hyvä puheenaihe (: eikä mikään selvii kysymättä. Tsemppiä! :)
        on pakko sanoa tähän loppuun, et oot oikeesti tosi onnekas kun näät sun serkkuasi joka kuukausi. Omat serkkuni asuu reilun 800km pääs, joten ei nähä tosiaankaan usein. 0llaan kuitenki tosi läheisiä sen kans, olis vaan kivampi nähäuseammin sitä:) ei! Nyt meni oman jutun höpöttämiseksi (;


    • 15+19

      hehheh, aika oksettavaa.

      Ja huono trolli, Hannes.

    • Ei nukuta

      http://www.youtube.com/watch?v=fZMMz5uJKkQ&feature=related

      Mulla kyllä alkoi huojahtelemaan. Olen itse parisuhteissa naista pannessa ajatellut sukulaisnaista. Harvemmin itse pantavaa. Sinkkuna ollessani olen ajatellut sukulaisnaista kun olen tyydyttänyt itseäni.

      Ujostelevuus kertoo halukkuudesta. Juota se humalaan ja esitä sille alushoususi, joista näkyy karvoitus läpi.

      Ei runkkaamaton unta saa vaan hän valvoo hiljaa vuoteellaan kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa.

      .http://www.youtube.com/watch?v=VZXwo6aar_g

    • J K

      VAN NIN

    • trol lol lol

      "en mä ainakaa rupee tekee mitää alotet ..
      Joten kysymys kuuluu : mitä mun pitäis tehä ? "

      Etpä taida paljoa olla sit tekemässä, joten älä tee yhtään mitään, älä edes toista tällaista trollia.

    • kasva aikuiseksi

      vaihda pöksyt jo kun olet ihan kusessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe