Naisella vain kaksi vaihtoehtoa

just joo

Mitä ilmeisimmin palstan miespuolisten kirjoittajien mukaan naisella on elämässään vain kaksi vaihtoehtoa.

Joko hän on siveellinen neitsyt, joka alle kaksikymppisenä ja parisuhteita sekä elämää kokemattomana tietää, että se nörtti, sosiaalisesti taidoton, todennäköisesti ruma ja ainakin helvetin tylsä AT-mies on aivan täydellinen aviomies. (Luonnollisesti nainen myös hyväksyy sen, että mies hylkää hänet viimeistään kymmenen vuoden jälkeen, kun AT-mies mielestään ansaitsee vain ja ainoastaan kauniita nuoria neitsytnaisia, kun eihän AT-mies nyt kerta kaikkiaan voi olla yhdessä ikäisensä naisen kanssa)

TAi sitten toisena vaihtoehtona nainen on huora, joka antaa kaikille YT-miehille. (YT-mies= kuka tahansa mies, joka on edes kerran elämässään saanut seksiä). Kyseinen YT-mies ei tietenkään koskaan rakastu naiseen, ja naisesta tulee takuulla yksinhuoltaja ja takuulla läski ja hän viimeistään kolmekymppisenä anelee AT-miestä kumppanikseen.
(Merkillistä vaan on se, että tähän mennessä minä en ole ainakaan tavannut ainuttakaan kolmekymppistä tai vanhempaakaan naista joiden tarvitsisi tyytyä mihinkään AT-miehiin. Ja näillä naisilla osalla on ollut lapsia aikaisemmista suhteistaan ja osa on ollut ylipainoisia ja osa jopa molempia)

10

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATMologian maist.

      Älä viitti. Sä rikot tän illuusion. Tää on niin nätti.

    • lkjoää

      "Tähän mennessä minä en ole ainakaan tavannut ainuttakaan kolmekymppistä tai vanhempaakaan naista joiden tarvitsisi tyytyä mihinkään AT-miehiin."

      Ne naiset kuuluu tietysti YT-miehien panoverkostoihin, missä käyvät vuorotellen nussituttamassa itseään.

      • Suuri isä

        Ekskdc siinä skdvd jäälleen skksf esimerkkis fkfd dharhaisesta yksilöstä, ATM fobios honmo lajiin kluuva yksilö, huomioikaa artikulaatio as dc joka osoittaa lajityy¨pillisä piirteitä skkaf sd.


    • .........

      ........

    • !

      Ei näitä kaksinaismoralistisia omannavan tuijottaja-atmiehiä voi kunnioittaa.

      Aion kyllä tyttäriäni valistaa, että atmiehiin ette kyllä koske! Ottavat sitten samanmoisen sosiaalisesti kyvykkään, seksuaalisen, huumorintajuisen, kivannäköisen tavismiehen kuin minäkin jotta kehtaavat sen kanssa kulkea ja elää yhdessä mukavan elämän täynnä iloa ja riemua sekä paljon hyvää seksiä.

      • .

        kunnon kullinimijöitä kasvaa. Ties vaikka jo harjoittelisivat? Sen vanhana taitaa minkä nuorena oppii.


    • Aivan kauhea yleistys tuo teksti koskemaan kaikkia. Irtisanoudun kyllä täydellisesti tuollaisesta mallista.

    • mies olen

      Pura pois tahalliset kärjistyksesi ja ylilyöntisi, ja laita uusi avaus, niin voimme aloittaa keskustelun.

    • Kunnon mies ei

      ikinä hylkää vaimoaa, jos vaimo ei syyllisty aviorikokseen. Kyllä ne ovat YTM.iä jotka lempaavat vaimonsa ja ottavat nuoremman tilalle.

    • Taas tätä

      "Ja näillä naisilla osalla on ollut lapsia aikaisemmista suhteistaan ja osa on ollut ylipainoisia ja osa jopa molempia"

      No hyi vittu sentään.

      Alaspa on nuo YT-miehet sitten vajonneet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe